IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КРЗ Одесос (ODES)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Nikola
    Първоначално изпратено от ghettoff
    Първоначално изпратено от хималайски бик
    Първоначално изпратено от ghettoff
    КРЗ е доста скъп все още. Но тази акция я взех под лупа.
    И кое му е все още скъпото?
    Може би това, че от лятото ще пуснат и новия плаващ док и ще увеличат приходите с още 30%.
    Компанията има пазарна капитализация колкото Каолин, примерно, но стойността на Каолин е значително повече. Както като активи, така и като бизнес. Не искам да сравнявам ябълки с круши (компании от различни браншове), но в момента не се брои кой какво ще направи и как ще го направи, а дали ще оцелее и колко дълго може да оцелее. А това зависи от това, което компанията има. КРЗ няма достатъчно отнесено към пазарната си капитализация. Не е препоръка.
    Тази разлика идва от това, че Каолин е препродадена заради опасения за сектора, в който оперира.

    Аз примерно не се кефя на печалба, а на кеш. Иначе ако използваш маркет кепа за основа това кое е по-скъпо или евтино използвай тъпото P/Е, което на ОДЕС е значително по-ниско от това на Каолин.
    Съгласявам се с теб. Затова и пиша, че стойността на Каолин е доста по-голяма. Печалбата, а с това и коефициента п/е за мен никога не са били водещи. Печалбата е резултатна величина и далеч не е най-важният показател за развитието и възможностите на една компания.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от хималайски бик
      Първоначално изпратено от ghettoff
      КРЗ е доста скъп все още. Но тази акция я взех под лупа.
      И кое му е все още скъпото?
      Може би това, че от лятото ще пуснат и новия плаващ док и ще увеличат приходите с още 30%.
      Какво ще му пускат на дока. Или го имат или го нямат.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ghettoff
        Първоначално изпратено от хималайски бик
        Първоначално изпратено от ghettoff
        КРЗ е доста скъп все още. Но тази акция я взех под лупа.
        И кое му е все още скъпото?
        Може би това, че от лятото ще пуснат и новия плаващ док и ще увеличат приходите с още 30%.
        Компанията има пазарна капитализация колкото Каолин, примерно, но стойността на Каолин е значително повече. Както като активи, така и като бизнес. Не искам да сравнявам ябълки с круши (компании от различни браншове), но в момента не се брои кой какво ще направи и как ще го направи, а дали ще оцелее и колко дълго може да оцелее. А това зависи от това, което компанията има. КРЗ няма достатъчно отнесено към пазарната си капитализация. Не е препоръка.
        Тази разлика идва от това, че Каолин е препродадена заради опасения за сектора, в който оперира.

        Аз примерно не се кефя на печалба, а на кеш. Иначе ако използваш маркет кепа за основа това кое е по-скъпо или евтино използвай тъпото P/Е, което на ОДЕС е значително по-ниско от това на Каолин.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от хималайски бик
          Първоначално изпратено от ghettoff
          КРЗ е доста скъп все още. Но тази акция я взех под лупа.
          И кое му е все още скъпото?
          Може би това, че от лятото ще пуснат и новия плаващ док и ще увеличат приходите с още 30%.
          Компанията има пазарна капитализация колкото Каолин, примерно, но стойността на Каолин е значително повече. Както като активи, така и като бизнес. Не искам да сравнявам ябълки с круши (компании от различни браншове), но в момента не се брои кой какво ще направи и как ще го направи, а дали ще оцелее и колко дълго може да оцелее. А това зависи от това, което компанията има. КРЗ няма достатъчно отнесено към пазарната си капитализация. Не е препоръка.

          Коментар


          • Много добре аргументирано мнение от nabliudatel. И аз съм на това мнение.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Съселът
              ELPO,ZGMM,STRAB и много други изобщо не са засегнати от кризата :-)
              Много добре се държат също Екотаб-Кочериново и винарска изба "Врачанска теменуга" :-) :-) :-)
              що се излагаш, Съсел

              Коментар


              • ELPO,ZGMM,STRAB и много други изобщо не са засегнати от кризата :-)
                Много добре се държат също Екотаб-Кочериново и винарска изба "Врачанска теменуга" :-) :-) :-)

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Съселът
                  Първоначално изпратено от ghettoff
                  КРЗ е доста скъп все още. Но тази акция я взех под лупа.
                  Верно,ужасно е скъп!
                  сЪсел, кажи една читава акция!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ghettoff
                    КРЗ е доста скъп все още. Но тази акция я взех под лупа.
                    Верно,ужасно е скъп!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ghettoff
                      КРЗ е доста скъп все още. Но тази акция я взех под лупа.
                      И кое му е все още скъпото?
                      Може би това, че от лятото ще пуснат и новия плаващ док и ще увеличат приходите с още 30%.

                      Коментар


                      • КРЗ е доста скъп все още. Но тази акция я взех под лупа.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от SEBULBA
                          Първоначално изпратено от Marti
                          Още по-добре
                          Големия ръст на печалбата тук може би е най-неочакван !
                          И кризата в ремонтния сектор може би няма да се състои !!!!!
                          Но цената на акцията продължава да пада. Кво като правят по 10-15 милиона печалба всяка година. Чака се P/E<1, че да е сигурна инвестиция...
                          ...цирк...
                          Компанията генерира страхотен резултат, а и потенциала тук не е за подценяване... към казаното от Марти ще добавя, че при настоящия спад в световната търговия много от превозвачите ще предпочетат да ремонтират кораби от техния парк, отколкото да дават поръчки за строеж на нови кораби.

                          Що се отнася до цената... позицията е не особено ликвидна.. и за да се състои растежа тук са необходими някои предпоставки, като отдръпване на по-високи нива на поръчките на продавачите и известно преустановяване на продажбите директно на наредилите се купувачи.... дотогава лично аз си мисля, че нито някой би могъл да разкара по-голям пакет на текущи цени, нито ще видим глупав купувач който да вдига цената и веднага след него някой да се из..ре с извинение :-)

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Marti
                            Още по-добре
                            Големия ръст на печалбата тук може би е най-неочакван !
                            И кризата в ремонтния сектор може би няма да се състои !!!!!
                            Но цената на акцията продължава да пада. Кво като правят по 10-15 милиона печалба всяка година. Чака се P/E<1, че да е сигурна инвестиция...
                            ...цирк...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от хималайска мечка
                              При тази добра печалба се надявам, че може и да решат пак да отделят за дивидент.
                              Амин!

                              Коментар


                              • При тази добра печалба от 25 лв. на акция, се надявам, че може и да решат пак да отделят за дивидент.

                                Коментар

                                Working...
                                X