If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
За корветите трябва в София да се реши - в смисъл италианците, казаха, че ще рпаботят съвемстно с Булярд, ако спечелят търга за строеж на корветите \който търг е част от процеса на модернизация на армията\ . Не можах да ги разбера, но това ако се осъществи ще бъде нещо като офсет. Т.е. ще сторят търговски кораби в Булярд, ако спечелят търга за корветите, които може и да строят в КРЗ Терем Флотски арсенал. В общи линии нямаше много конкретика. Що се отнася до Холдинг Варна не зная дали ще разпределят дивидент. Основната им печалба е от продажба на акции на КРЗ, но знам че тези средства ще са нужни на холдинга за да финансира проект в туризма в курорта Камчия. Холдинг Варна както знаете е собственик на Камчия АД.
Пламене, привет. Знаеш ли какво стана с търга за воените корвети? Италианците ,ще работят ли съвместно с Варненска корабостроителница? Благодаря , за точната по долу инфо.
КРЗ Одесос АД е собственик на 25% от Булярд АД. Булярд АД притежава 75% от Булярд корабостроителна индустрия АД. Накратко \ и най-просто казано \ всичко добро за Булярд корабостроителна индустрия АД е добре дошло за КРЗ Одесос АД. Ако и сега не ти се изясни, лично аз не мога да ти помогна повече.
Коментар
?!?
ODES със печалба от 18.74 лв. на акция
Благодаря Пламене.Тогава те моля да ми кажеш какво общо имат тези двигатели и кораби на БМФ с ОДЕСОС.10Х
Булярд корабостроителна индустрия АД подсписа договор за доставка на корабен двигател с Брянските машиностроителни заводи. Това съобщи за Радио Варна изпълнителния директор на дружеството Златко Бакалов. По негови думи преговорите са минали гладко, като е постигнато предварително споразумение за доставка на още двигатели. Бакалов каза, че договорът е подписан за доставка на един двигател плюс опция за купуване на още. В договора е записано, че първият двигател трябва да бъде доставен през месец декември тази година. Опцията предвижда, ако бъдат спазени параметрите руския завод да достави още един корабен двигател във Варна през месец март 2006-та година. С договарянато за доставка на двигател се решава основния проблем пред подписването на договор за строителство на нови кораби между Булярд корабостроителна индустрия и Параходство Български морски флот. От своя страна председателя на Съвета на директорите на БМФ Камен Киров изрази задоволство от подписания вчера контракт за доставка на дизеловия двигател. Той допълни, че БМФ няма да доставя, нито един елемент от корабите, които евентуално ще поръча във варненския завод. В началото на преговорите имаше вариант Параходството да достави значителна част от елементите и оборудването за строежа на своите кораби, но в последствие ръководството е преценило да не играе ролята на доставчик. Правим това за да не се размива отговорността при стоежа на новите плавателни съдове, добави Киров. БМФ все още не е изпратило искания до Агенцията за приватизация относно подписване на договор за ново строителство на кораби. Очаква се в близките дни това да стане и до края на месец март БМФ и Булярд да подпишат договор за строителство на 1 + 1, 42 000-тонни кораби.
Коментар
tanker
ODES със печалба от 18.74 лв. на акция
Весо, виждам, че си вътре в нещата и предполагам много добре знаеш какви бяха предните автомобили.За незнаещите нека уточним- Volvo S60 - 2бр., S80 - 1 бр. Безспорно ръководството на компанията добре си е свършило работата, но не е необходимо да се купува всеки излязъл нов модел.Все пак това са нашите пари, нали?
А какво да карат шефовете на един от най-големите и добри заводи в България - трабанти ли?
И си правят сметката, защото Мерцедеси същия клас щяха да им излязат двойно...
Коментар