If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
нищо подобно. 14 милиона за 2011 - когато цъфне налъма
Трудно, но постижимо. И 7-8 мил. тука биха били супер за 2011 . Одеса си го обичам, навремето това беше първата ми инвестиция на БФБ (на 10 лв. !). После продадох на 290, то пък взе, че отиде над 400.Както и да е, аз изобщо не държа да скача бързо цената тук
От 9 кладенеца вода вадиш за да замаскираш сметките. Истината е, че за да има някога п/е 4 то при текуща капитализация от 59 мил печалбата им трябва да е над 14,5 мил ... мисията невъзможна. (59 / 4 = 14.75)
А аз казвам, че 14 мил. печалба може да бъде постигната още 2011 год. Последните 2 тримесечия са доста обнадеждаващи
В смисъл като капацитет за максималната възможна големина на ремонтираните кораби е 50%. Като общ капацитет на завода според различни мнения е между 30 и 50 %. Разликата идва от това, дали се слага в сметката възможната оптимизация на процеса. В големия док могат да бъдат обработвани примерно два по-малки кораба едновременно, което дава по-голяма гъвкавост при поръчките. Относно Р/Е: Ако от м. Юли до края на годината правят близо 6 милки печалба (за 6 месеца), то каква би следвало да е печалбата им за следващите 12 месеца? При условие, че и световната икономика отбеляза значителен ръст, и водния транспорт също, и се очаква този ръст да продължи и догодина?
От 9 кладенеца вода вадиш за да замаскираш сметките. Истината е, че за да има някога п/е 4 то при текуща капитализация от 59 мил печалбата им трябва да е над 14,5 мил ... мисията невъзможна. (59 / 4 = 14.75)
Ще си позволя да те поправя - когато купуваха дока писаха че ще увеличи капацитета с 30% а не с 50. Откъде и как ги вкара тези цифри. Същото важи и за това п/е, което си пресмятал, как го сметна, би ли показал. Не ми се получава на мен тази цифра. Нещо може и да бъркам.
В смисъл като капацитет за максималната възможна големина на ремонтираните кораби е 50%. Като общ капацитет на завода според различни мнения е между 30 и 50 %. Разликата идва от това, дали се слага в сметката възможната оптимизация на процеса. В големия док могат да бъдат обработвани примерно два по-малки кораба едновременно, което дава по-голяма гъвкавост при поръчките. Относно Р/Е: Ако от м. Юли до края на годината правят близо 6 милки печалба (за 6 месеца), то каква би следвало да е печалбата им за следващите 12 месеца? При условие, че и световната икономика отбеляза значителен ръст, и водния транспорт също, и се очаква този ръст да продължи и догодина?
Защото временно останаха с един док по-малко (продадоха док 1), а и имаше икономическа криза (пак имаха работа, но намалиха маржовете). Като пуснаха новия док, за половин година направиха 6 милки печалба. Кризата свършва, а КРЗ-то ще посрещне новия бичи цикъл с обновени мощности и с близо 50% по-голям капацитет
Ще си позволя да те поправя - когато купуваха дока писаха че ще увеличи капацитета с 30% а не с 50. Откъде и как ги вкара тези цифри. Същото важи и за това п/е, което си пресмятал, как го сметна, би ли показал. Не ми се получава на мен тази цифра. Нещо може и да бъркам.
Ами като са се гърбили от работа защо печалбата им се срина !?
Защото временно останаха с един док по-малко (продадоха док 1), а и имаше икономическа криза (пак имаха работа, но намалиха маржовете). Като пуснаха новия док, за половин година направиха 6 милки печалба. Кризата свършва, а КРЗ-то ще посрещне новия бичи цикъл с обновени мощности и с близо 50% по-голям капацитет
А дали ще ги натоварят новият и старият док !? Поръчки ще имат ли достатъчно и за двата. Май имаше силен спад на морския транспорт когато започна кризата...
Старият го продадоха точно преди кризата за доста пари Затова и имаха такъв спад в продажбите, просто за кратко останаха без читав плаващ док
Коментар