IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КРЗ Одесос (ODES)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mecka_stryvnica Разгледай мнение
    нищо подобно. 14 милиона за 2011 - когато цъфне налъма
    Трудно, но постижимо. И 7-8 мил. тука биха били супер за 2011 . Одеса си го обичам, навремето това беше първата ми инвестиция на БФБ (на 10 лв. !). После продадох на 290, то пък взе, че отиде над 400.Както и да е, аз изобщо не държа да скача бързо цената тук

    Коментар


    • Първоначално изпратено от SEBULBA Разгледай мнение
      А аз казвам, че 14 мил. печалба може да бъде постигната още 2011 год. Последните 2 тримесечия са доста обнадеждаващи
      нищо подобно. 14 милиона за 2011 - когато цъфне налъма

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mecka_stryvnica Разгледай мнение
        От 9 кладенеца вода вадиш за да замаскираш сметките. Истината е, че за да има някога п/е 4 то при текуща капитализация от 59 мил печалбата им трябва да е над 14,5 мил ... мисията невъзможна. (59 / 4 = 14.75)
        А аз казвам, че 14 мил. печалба може да бъде постигната още 2011 год. Последните 2 тримесечия са доста обнадеждаващи

        Коментар


        • Първоначално изпратено от SEBULBA Разгледай мнение
          В смисъл като капацитет за максималната възможна големина на ремонтираните кораби е 50%. Като общ капацитет на завода според различни мнения е между 30 и 50 %. Разликата идва от това, дали се слага в сметката възможната оптимизация на процеса. В големия док могат да бъдат обработвани примерно два по-малки кораба едновременно, което дава по-голяма гъвкавост при поръчките. Относно Р/Е: Ако от м. Юли до края на годината правят близо 6 милки печалба (за 6 месеца), то каква би следвало да е печалбата им за следващите 12 месеца? При условие, че и световната икономика отбеляза значителен ръст, и водния транспорт също, и се очаква този ръст да продължи и догодина?
          От 9 кладенеца вода вадиш за да замаскираш сметките. Истината е, че за да има някога п/е 4 то при текуща капитализация от 59 мил печалбата им трябва да е над 14,5 мил ... мисията невъзможна. (59 / 4 = 14.75)

          Коментар


          • И аз мисля , че се набляга на ремонтите

            Коментар


            • Първоначално изпратено от No money, no credit Разгледай мнение
              като гледам BALTIC DRY INDEX не съм много обнадежден за водния транспорт

              http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY:IND

              Иначе дружеството е хубаво, но на тези цени не бих се натягал да пазарувам
              Ами готиното при кораборемонта е, че на определен цикъл, ще- не ще,кораба трябва да се ремонтира, за да има разрешително да плава.

              Коментар


              • като гледам BALTIC DRY INDEX не съм много обнадежден за водния транспорт

                http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY:IND

                Иначе дружеството е хубаво, но на тези цени не бих се натягал да пазарувам
                Мнението не е препоръка за сделки с ценни книжа.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mecka_stryvnica Разгледай мнение
                  Ще си позволя да те поправя - когато купуваха дока писаха че ще увеличи капацитета с 30% а не с 50. Откъде и как ги вкара тези цифри. Същото важи и за това п/е, което си пресмятал, как го сметна, би ли показал. Не ми се получава на мен тази цифра. Нещо може и да бъркам.
                  В смисъл като капацитет за максималната възможна големина на ремонтираните кораби е 50%. Като общ капацитет на завода според различни мнения е между 30 и 50 %. Разликата идва от това, дали се слага в сметката възможната оптимизация на процеса. В големия док могат да бъдат обработвани примерно два по-малки кораба едновременно, което дава по-голяма гъвкавост при поръчките. Относно Р/Е: Ако от м. Юли до края на годината правят близо 6 милки печалба (за 6 месеца), то каква би следвало да е печалбата им за следващите 12 месеца? При условие, че и световната икономика отбеляза значителен ръст, и водния транспорт също, и се очаква този ръст да продължи и догодина?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от SEBULBA Разгледай мнение
                    Защото временно останаха с един док по-малко (продадоха док 1), а и имаше икономическа криза (пак имаха работа, но намалиха маржовете). Като пуснаха новия док, за половин година направиха 6 милки печалба. Кризата свършва, а КРЗ-то ще посрещне новия бичи цикъл с обновени мощности и с близо 50% по-голям капацитет
                    Ще си позволя да те поправя - когато купуваха дока писаха че ще увеличи капацитета с 30% а не с 50. Откъде и как ги вкара тези цифри. Същото важи и за това п/е, което си пресмятал, как го сметна, би ли показал. Не ми се получава на мен тази цифра. Нещо може и да бъркам.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Kiro Разгледай мнение
                      Зми те имаха период на спиране, сега вече имат работа
                      Дано да си прав и да задържат с поръчки. Но нямаха ли планови спирания и преди кризата, в смисъл - технологично.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mecka_stryvnica Разгледай мнение
                        Ами като са се гърбили от работа защо печалбата им се срина !?
                        Защото временно останаха с един док по-малко (продадоха док 1), а и имаше икономическа криза (пак имаха работа, но намалиха маржовете). Като пуснаха новия док, за половин година направиха 6 милки печалба. Кризата свършва, а КРЗ-то ще посрещне новия бичи цикъл с обновени мощности и с близо 50% по-голям капацитет

                        Коментар


                        • Зми те имаха период на спиране, сега вече имат работа

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Kiro Разгледай мнение
                            Преди кризата имаха работа за 2 години напред, а сега само за 1.
                            Ами като са се гърбили от работа защо печалбата им се срина !?

                            Коментар


                            • Преди кризата имаха работа за 2 години напред, а сега само за 1.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mecka_stryvnica Разгледай мнение
                                А дали ще ги натоварят новият и старият док !? Поръчки ще имат ли достатъчно и за двата. Май имаше силен спад на морския транспорт когато започна кризата...
                                Старият го продадоха точно преди кризата за доста пари Затова и имаха такъв спад в продажбите, просто за кратко останаха без читав плаващ док

                                Коментар

                                Working...
                                X