IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Златни пясъци AД (ZLP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Златни ще снесе по някое златно яйце тази година...

    Коментар


    • Златни пясъци АД-Варна свиква ОСА на 23.06.2006 год.
      Златни пясъци АД-Варна /ZLP/ свиква ОСА на 23.06.2006 год. от 10..00 ч. в гр. Варна, к.к. Златни пясъци, залата на хотел Адмирал, при следния дневен ред:
      - Доклад на управителните органи за дейността на дружеството през 2005 год.;
      - Приемане на годишния финансов отчет на дружеството за 2005 год.;
      - Доклад на регистрирания одитор за 2005 год.;
      - Отчет на Директора за връзка с инвеститорите;
      - Избор на регистриран одитор;
      - Освобождаване на членовете на управителните органи от отговорност за дейността им през 2005 год.;
      - Промени в органите на управление на дружеството;
      - Промени в устава на дружеството;
      - Решение за разпределение на финансов резултат;
      - Приемане на решение за извършване на сделки с активи на дружеството;
      - Създаване на резерви за дарения спонсорства и отпускане на помощи за календарната 2006 год. в размер на 50 000 лв. и овластяване на СД за разпореждане със средствата от резервите.
      - Поканата за ОСА предстои да бъде публикувана в Д.В.
      Последната дата за сключване на сделки с акции на това дружество на Борсата, в резултат на които приобретателят ще може да упражни правото си на глас в ОСА, е 04.07.2006 год.

      Коментар


      • Загубата на Златни пясъци спада с 48.65% за първото тримесечие на 2006 г.
        Загубата на Златни пясъци спада с 48.65% за първото тримесечие на 2006 г/г до сумата от 1.732 млн. лв., показват данните от неконсолидирания междунен отчет/баланс на дружеството предаден днес пред БФБ-София. За същия отчетен период година по-рано дружеството е отчело отрицателен финансов резултат в размер на 3.373 млн. лв.

        Спадът на печалбата се дължи главно на ръстът реализиран в приходите от продажби на услуги и минимизирането на голяма част от разходите на курортната компания. Приходите от услуги скачат с 1.078 млн. лв. до нивото от 1.518 млн. лв., в резултат на което общите приходи се увеличават от 891 хил. лв. през Q1 на 2005 г. до 2.016 млн. лв. за текущото първо тримесечие.

        Сериозно намаление бележат разходите финансови разходи, които спадат близо три пъти до сумата от 613 хил. лв. и по-специално минимизирани са разходите по лихви, които спадат с блиузо 70% до нивото от 479 хил. лв. В резултат на това общите разходи от дейността спадат до стойността от 3.748 млн. лв., при 4.264 млн. лв. година по-рано.

        Собственият капитал на компанията спада с 1.732 млн. лв. до нивото от 106.904 млн. лв. Акционерният капитал на компанията възлиза на 6.493 млн. лв., разпределен в същия брой обикновенни акции с номинал от 1 лв.

        Туристическата дейност е основна за дружеството и е с подчертан сезонен характер, поради което основна част от приходите и съответстващите им разходи се признават през периода м. май-м. октомври. През отчетния период дружеството е ипотекирало дълготрайни материални активи, състоящи се от земи и сгради с обща балансова стойност в размер на 29,049 хил. лева. Отделно наземни пристанищни съоръжения с балансова стойност 91 хил. лева са заложени като обезпечения по получени инвестиционни кредити.

        Днес акциите на компанията се търгуваха на нивата между 14.70 – 14.80 лв. за бр., като по позицията бяха прехвърлени едва 220 акции.

        Коментар


        • Ima ne6to razionalno v tova da se peisvat novini, za6toto ne vsi4ki imat vreme da se rovjat. Naposleduk poradi lipsa na emocii boprsata mai sme prinudeni da se zanimavame pove4e sus sebe si.

          Коментар


          • по-добре да си направи отделна тема със заглавие "Туризъм" или "извадки от вестниците", т.к. тази тема в последните си няколко страници е само новини, които всички могат сами да си ги прочетат.
            или по-добре - кака ЗЛАТКА да и смени името
            Всеки може да спечели от борсата, но не всеки може да печели от борсата

            Коментар


            • хаха, абц, отговориха ли ти?

              Коментар


              • 2006-04-21 14:10
                Ал Джибури: Увеличението на ДДС пречи на туризма
                Мия Михайлова



                Увеличението на ДДС за туризма ще рефлектира крайно неблагоприятно за конкурентноспособността на бранша. Това каза Марио Ал Джибури, председател на агенцията по туризъм, в предаването „ Портфейл ” на Дарик.

                Той прогнозира, че при увеличение на ставката голяма част от приходите ще бъдат изнесени извън границите на България чрез офшорни фирми. Не е изключено и приходите да бъдат укривани. Според него, за да се разреши проблемът, е нужно да има държавна политика, чийто приоритет да бъде туризмът.

                Ал Джибури даде за пример Гърция, където ДДС за туризма е 5 на сто, като за дадени острови ставката е 4, 5 процента. Той добави, че малките компании в туристическата индустрия трябва да се възползват от възможностите и да се обединят с големите в бранша.

                Коментар


                • Абе , Кристо, ти освен "изрезки" от вестниците собствено мнение имаш ли?

                  Коментар


                  • Французи: България е популярна за лятото

                    България ще бъде много популярна дестинация за отдих това лято пише френският в. "Фигаро". Предходните години Хърватия бе в центъра на вниманието, но сега е ред на България, при това властите там не са полагали никакви специални усилия да популяризират страната си, пише изданието. Според него от години качеството на предлагания от страната туристически продукт се повишава, в което френските туроператори се убедили на място. Задоволството на почивалите в България накарало френските туроператори отново да включат страната в предложенията си за летния сезон след няколко години, в които тя отсъстваше от техните брошури. Цените започват от 400 евро за седмица, включително и полетите със самолет

                    Коментар


                    • Държавната агенция по туризъм получи награда от изложение “ТУРСИБ” в Новосибирск



                      21 април 2006 | 15:11 | Агенция "Фокус"



                      Русия. Държавната агенция по туризъм (ДАТ) беше отличена днес със сребърен медал в категория “Най-добра организация в рекламиране на туристическия продукт” в рамките на изложението “ТУРСИБ”-2006, което се провежда в периода 20-24 април 2006 г. в гр. Новосибирск, Русия. Това съобщиха от пресцентъра на ДАТ.
                      Изложението бе открито вчера от председателя на Руския съюз на туристическата индустрия Сергей Шпилко, който отдели голямо внимание на българския щанд.
                      “Турсиб” е най-голямата туристическа борса в Сибир, като всяка година в нея вземат участие около 300 фирми, повече от 50 от които чуждестранни. В изложението участват над 10 туристически администрации и национални представителства – България, Израел, Кипър, Корея, Малта, Тайланд, Турция, Хърватска и др. Броят на посетилите миналогодишното изложение бе над 8 000 души, 75 % от които професионална публика.
                      Изложението се организира с подкрепата на Федералната агенция по туризъм на Руската федерация, Руския съюз на туристическата индустрия, Междурегионалната асоциация “Сибирско съглашение”, Администрацията на Новосибирск.
                      Предвид значението на тази борса за рекламата на българския туристически продукт в Сибирския регион на Русия, Държавната агенция по туризъм организира през 2006 г. за трети път участие на България на това изложение с информационен щанд от 24 кв.м., като изложението е включено в Програмата за национална туристическа реклама за 2006 г.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от WLADAN
                        What is ticker simbol for "Zlatni Pjasci"?
                        ZLP

                        Коментар


                        • What is ticker simbol for "Zlatni Pjasci"?
                          Heloo,Bulgaruans..

                          Коментар


                          • Немски туроператори водят 550 хил. туристи у нас
                            Ива Димитрова
                            Трите най-големи немски туроператорски фирми "Некерман", "ТУИ" и ITS ще доведат в България 500-550 000 туристи за сезон 2006, съобщи вчера в каварненското село Топола Начко Козарев, мениджър на ITS за Бургас. Въпреки тенденцията за отлив на немски летовници, туроператорите привличат в началото на сезона тийнейджъри и през юли и август - цели семейства за фамилен туризъм. "Искаме да създаваме продукти на умерени цени и с високо качество. Германците не харесват строителството до хотелите, в които пребивават, което е испанският синдром по нашето Черноморие", каза Козарев. Платежоспособните клиенти искат около тях да има чистота и да липсва негативна човешка дейност. Турските дестинации все още са атрактивни с цената и качеството на услугата, която предлагат.

                            Коментар


                            • България участва на международното туристическо изложение IFTS’06 в Белград



                              19 април 2006 | 15:03 | Агенция "Фокус"



                              Белград. В Белград се откри 28-мото издание на международната туристическа борса IFTS’06. На това изложение България се представя за 5-ти пореден път. То е най-голямото туристическо изложение, отворено за масова публика и професионалисти за Сърбия и Черна гора и се провежда в периода 19 – 22 април 2006 г. На него ще се представят повече от 520 национални и регионални туристически организации, както и фирми, работещи в областта на туризма. Това съобщ6иха от Държавна агенция по туризъм.
                              Агенцията е организирала представянето на България на информационен щанд от 84 кв.м. На него се представят фирмите Албена, Амон Ра, Алфатур, Балкантурист, Балкан Холидейз Сървисис, Бриз, Гама Турс, Исак, Ландис, Мега Тур, Община Поморие, Турал Г, Солвекс и Общинско предприятие “Туристическо обслужване”.
                              През 2005 г. България е била посетена от 534 474 туристи от Република Сърбия и Черна гора.
                              Основният интерес на сръбските туристи е насочен към морския и зимния ски- туризъм, като лятното предлагане е насочено както по северното, така и по южното Черноморие – най-търсени са почивките в Несебър, Слънчев бряг, Албена и Созопол, а от зимните курорти – Боровец и Банско.
                              Наблюдава се и засилен интерес към културния туризъм и българските СПА- курорти.
                              За участието си през 2005 г. България, в лицето на Агенцията по туризъм, получи награда за най-добро международно представяне.

                              Коментар


                              • Български туристически продукти бяха представени в Сеул



                                18 април 2006 | 12:52 | Агенция "Фокус"



                                Сеул. Пред представители на 10-те най-големи туроператорски фирми в Република Корея и пред медии и дипломати, представители на Държавната агенция по туризъм и Българската асоциация на туристическите агенции (БАТА) направиха презентация на българския туристически продукт. Представянето се състоя в Посолството на Република България в Сеул, съобщиха от агенцията по туризъм.
                                Южна Корея има 48 милиона население, средната работна заплата там е 2 200 долара, броят на южнокорейските граждани, посещаващи Европа с цел туризъм бележи значителен ежегоден ръст. Само за 2005 г. 1 милион южнокорейски туристи са посетили Европа.
                                През декември 2005 г., по идея на почетния консул на България в Р. Корея, г-н Ким Хи-йон, бе учредена неформална „Група на приятелите от Европа”, включваща посланиците на България, Полша, Румъния, Словакия, Сърбия и Черна гора, Унгария и Чехия. Идеята е групата да разглежда, наред с други въпроси, възможностите за търсене на инициативи от общ интерес, свързани с развитието на връзките с Р. Корея.
                                В областта на туризма идеята е да се работи по привличане, със съвместни усилия, на южнокорейски туристи, чрез предлагане на туристически пакети, включващи 2-3 страни от региона. Този подход се основава на съществуващата практика гражданите на Южна Корея да посещават поне 2-3 държави при своите туристически пътувания до Европа. Инициативата цели още повишаване на информираността на южнокорейския туристически бизнес за възможностите на непознатите още в туристическо отношение държави като България, Румъния, Словакия и Сърбия. В резултат на целенасочена туристическа политика страни като Чехия, Унгария и Полша приемат значителен поток от южнокорейски туристи. Въпреки това, тези държави приеха да участват в инициативата, защото това им дава допълнителни възможности за увеличаване на техния брой.
                                За България инициативата дава възможност за включване на страната ни в бъдещите пакетни турове, както и за установяването на контакти на нашите туроператори със своите южнокорейски партньори и за утвърждаването на България като самостоятелна туристическа дестинация.
                                В рамките на инициативата се предвижда организиране на посещения в страните от “Групата на приятелите от Европа” на 10-те водещи туристически агенции от Р Корея за запознаване на място с предлаганите възможности за туризъм и за осъществяване на контакти с местни организации на туроператори и хотелиери.

                                Коментар

                                Working...
                                X