IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Балкан АД (4BN / BALKL)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Аз предвиждам голям възход на цената на акциите на Балкан АД.Нива от 25 лв. са много вероятни.Като се има впредвид,че предприярието заздравява позицийте си на руския пазар и факта,че ОББ-гр.Ловеч е отпуснала заем от 500 000 евро за текущи разходи на предприятието,и не на последно място факта,че счетоводните отчети показват,че предприятието не е на загуба за изминалия период следва да отбележим.че покачването на цената на акцийте е почти 100% сигурно.

    Коментар


    • "IV. Предвиждано развитие на дружеството

      Предвиждаме определен спад в областта на каростроенето в резултат на проблема „Вамо”. Продажбите на агрегати за мотокари ще намалеят, но дружеството възнамерява да компенсира с увеличаване дела на произведените от дружеството мотокари."

      http://www.bse-sofia.bg/download/fin..._AD_Lovech.doc

      неприятен ефект на проблема „Вамо” тук...
      "the trend is your friend until the end..."

      Коментар


      • Производството на "Балканкар Средец" ще бъде преместено в завода "Балкан" в Ловеч. Това съобщи за "Дневник" Красимир Дачев, председател на съвета на директорите на "Група технология на металите - Ангел Балевски" - купувач на софийското дружество. Процесът по преместването, който се очаква да завърши до юли, ще струва около 1 млн. евро. Най-естествено е производството на "Балканкар Средец" да се премести в ловешкото предприятие, защото там се произвеждат по-голямата част от възлите, агрегатите и детайлите за карите, обясни Дачев. В софийското предприятие е ставало само асемблирането им.

        "ГТМ - Ангел Балевски" е дружество, специално създадено за приватизацията на "Балканкар Средец". То се управлява от Борис Балев, който е и в управлението на "Напредък холдинг", собственик на "Балкан" - Ловеч.

        В момента в "Балканкар Средец" има 116 работници. Запазването на броя на заетите е един от следприватизационните ангажименти на купувача. На всеки работник ще бъде предложено да работи на новото място, обясниха от новия собственик. По думите на Дачев броят на заетите ще бъде запазен.

        Досега в "Балканкар Средец" се са произвеждали около 45-50 кари годишно. Амбицията ни е всяка година да удвояваме производството, каза още Дачев. Акцентът в работата ни ще бъде да върнем отново доверието на клиентите, допълни той. Традиционните пазари, за които изнася предприятието, са Полша, Сърбия, Македония и Румъния. Целите ни са Русия и Ирак, ще насочим усилията ни за пазарен дял в тези страни, заяви Дачев.

        Миналата година Агенцията за приватизация (АП) и "Група технология на металите - Ангел Балевски" подписаха приватизационния договор за продажбата на 69.99% от "Балканкар Средец". Цената на сделката беше 91.1 млн. лв. Раздържавяването на дружеството не мина без станалите традиция съдебни спорове около процедурата. Недоволството на потенциалните участници беше най-вече заради определените от АП условия в наддаването да се включат компании, които имат предмет на дейност производство на машини и/или възли и детайли за тях с приходи от основната дейност не по-малко от 20 млн. лв. за всяка от последните три години, а след това условието беше променено на 15 млн. лв.

        Големият инвестиционен интерес към дружеството беше най-вече заради това, че се продаваше в пакет с атрактивни имоти в столицата и по морето.

        Плановете на купувача за терена на "Балканкар Средец" в центъра на София от над 120 дка са там да се изгради европейски квартал. Преди време новият собственик обясни, че има интерес и от арабския свят за участие с изграждането на няколко небостъргача и обекти тип мол. Най-вероятно е покрай булеварда да се развие обществено строителство, а навътре - жилища. Окончателният проект за терена ще стане ясен средата на март.

        Коментар


        • Днес във в. Пари има голям анализ за бившия Балканкар-Холдинг, където прочетох, че е взето решение от новите собственици на Балканкар-Средец, производството и производствените мощности, да бъдат преместени в завода на Балкан АД - Ловеч

          Коментар


          • Какво мислите за този отчет, той остава малко назад от общата еуфория, но изглежда добре в сравнение с миналогодишния. Имам малко акции тук.
            Докато разглеждах сайта им ми хрумна дали е възможно да стъпят на пазара с производството на колички за голф- пазарна ниша, за която има интересни перспективи.

            Коментар


            • Новият собственик на "Балканкар - Средец" - София, "ГТМ Ангел Балевски" влезе в управата на карния завод. На общото събрание на акционерите, което се проведе на 5 септември, председателят на съвета на директорите на спечелилата приватизационната процедура компания Борис Балев беше избран за изпълнителен директор, а досегашният шеф - Петър Апостолов, за председател на борда на директорите.
              Най-апетитната част от сделката за приватизация за "Балканкар - Средец" е теренът в близост до идеалния център на София (122 000 кв. м), върху които се намират производствените мощности на карния завод.
              http://www.banker.bg/?Issue=691&Sect...&Article=26012

              Коментар


              • Точно зо това става въпрос! Тук потенцияла е огромен!

                Коментар


                • В случай, че производството бъде преместено в Ловеч, адекватния мениджмънт там ще покаже истинския потенциял на BALKL.

                  Коментар


                  • Красимир ДАЧЕВ: Ще преместим производството на "Балканкар Средец" в Плевен или Ловеч
                    - На мястото на завода ще бъде изграден европейски квартал , казва председателят на съвета на директорите на "Група технология на металите - Ангел Балевски"
                    Интервюто взе Таня Джонкова | днес, 14:22 | E-MAIL



                    Красимир ДАЧЕВ

                    Фотограф: Надежда Чипева


                    В края на юли ръководствата на Агенцията за приватизация и "Група технология на металите - Ангел Балевски" подписаха приватизационния договор за продажбата на 69.99% от "Балканкар Средец". Цената на сделката е 91.1 млн. лв. Раздържавяването на дружеството не мина без станалите традиция съдебни спорове около процедурата. Недоволството на потенциалните участници пък беше най-вече заради определените от АП условия в наддаването да се включат компании, които имат предмет на дейност производство на машини и/или възли и детайли за тях с приходи от основната дейност не по-малко от 20 млн. лв. за всяка от последните три години, а след това условието беше променено на 15 млн. лв.

                    Защо според вас и продажбата на "Балканкар Средец" мина в графата скандални сделки?

                    - Защото всяка по-голяма сделка минава в тази графа, това е протоколно. Щях да бъда изненадан, ако всичко минаваше по мед и масло. Когато става въпрос за по-голям интерес и по-голяма конкуренция, веднага се появяват подобни жълти елементи от недоволни.

                    Одобрявате ли метода, който избра Агенцията за приватизация с поставянето на високи входящи критерии към участниците в процедурата?

                    - За мен няма проблем дори критериите да бяха вдигани още два пъти. За миналата година сме произвели машиностроителна продукция за 55 млн. лв. Така че 20 млн. лв. за нас не бяха праг. След това по искане на "Вамо" - Варна, ги намалиха на 15 млн. лв. Но вече бях предоставих в агенцията пълна документация за всяко болтче и всяка отливка, която сме направили. Занесох тази документация, за да няма коментари. Още от самото начало се готвих за голяма битка и подготвих нещата си много сериозно.

                    Трябваше ли да има толкова високи критерии?

                    - Останало е едно лъскаво име "Балканкар". В България има над 50 предприятия под това име и това е едно от тези 50. То нито е носител на интелектуалната собственост, нито на ноу-хау. Единственият интерес около него беше земята. Естествено е, когато държавата иска да продължат да се произвеждат кари, те да бъдат гарантирани от сериозен производител, защото това е комплексно изделие. Това е едно изделие, което изисква отлично развита икономика и отношение към качеството. Затова предполагам, че са сложили тези квалификационни изисквания, за да се потърси някоя по-потентна фирма, която може да започне да производството наново. Защото 100% от алуминия и чугуна, който се прави за карите, се прави при мен. И аз имам голям проблем, защото "Балканкар" спря. Имам предприятия, които са фалирали именно поради спирането на "Балканкар", а на други производствените им обеми са падали 40 пъти поради същата причина.

                    Имотите на дружеството ли направиха сделката толкова сложна?

                    - Най-вече. След като спечелихме конкурса, четири часа обикалях "Балканкар Средец", въоръжен с фотоапарат, исках нещо да заснема, да видим какво можем да вземем, когато започнем да правим бизнес програмата. Оказа се, че няма нищо, една снимка не можах да направя - имаше само цигани, които изнасят разни неща, и кучета, които се припичат на слънцето.

                    Ще изнесете ли производството на "Балканкар Средец" на друга площадка?

                    - В момента се прави анализ, който трябва да покаже къде ще е най-добре и къде ще е най-удобно да се премести производството. Имаме готовност това да е и в София, и в провинцията. Имаме две готови площадки, които са наши.

                    Къде в провинцията?

                    - Плевен или Ловеч. Там в момента се правят кари. В съседство до моя завод е "Балкан", където има линия за сглобяване и най-логично е да отидем там, където ще може лесно да се превозват всички детайли и възли, защото "Балканкар" много отдавна не произвежда, а само асанблира. Купихме "Балканкар Средец", за да правим кари с марката "Балканкар". Занимаваме се само с машиностроене, правим машини и от друго не разбираме. Над 70% от детайлите за кари се правят в нашите структури.

                    След това какво ще се случи с терените на дружеството в София?

                    - Планираме да се направи международен конкурс с покана за участие и на фирми, и на архитекти. Да направим един завършен ансамбъл. Най-лесно е да се продаде на парче. Такива бяха намеренията на другите, които участваха в конкурса. Затова и ги победихме - с философията на цената. Всички участваха със спекулативна цена, да вземат и да го препродадат. Ние участвахме с цена, която дълбочинно да го завърши, а не да го препродадем.

                    Каква ще е целта на конкурса?

                    - Да бъде изграден един европейски квартал. Засега имаме интерес и от арабския свят за участие с изграждането на няколко небостъргача, има интерес и за изграждането на обекти тип "мол". Най-логично е покрай булеварда да се развие обществено строителство, а навътре - жилища. Общата площ е 127 декара, не е чак толкова голямо.

                    Кой държи останалите близо 30% от дружеството?

                    - Те са частни, но не знам кой ще се яви с тях. Няколко юридически и физически лица идваха при мен и искаха да продават участието си. Сега свикахме общо събрание и на него ще видим кои са останалите акционери. На това общо събрание ще се обсъжда бъдещето на дружеството.

                    Какви са задълженията ви по приватизационния договор?

                    - Първо трябва да платим задълженията на дружеството. Трябва също така да запазим предмета на дейност и броя на заетите. Въпросът е да направим така, че да няма прекъсване - голяма част от клиентите отказаха поръчки, като разбраха, че сделката отива в съда. И малкото поръчки, които ги имаше, бяха отказани.

                    Как върви инвестиционният ви проект в "Свилоза"?

                    - Взехме синдикиран заем от 28 млн. евро от Европейската банка за възстановяване и развитие и от Скандинавската инвестиционна банка (The Nordic Investment Bank). Първият транш вече е усвоен. Взехме този заем с намерението да удвоим капацитета на дружеството - от 50 хил. тона целулоза на 110 хил. тона на година. Сега след анализа, който направихме, се оказа, че можем да го утроим и така ще произвеждаме 150 хил. тона годишно.

                    Коментар


                    • Prihodite rastat, qvno sa zapochnali da rabotqt qko

                      Коментар


                      • IZLITAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
                        ne ma da se pla6i6 kopele

                        Коментар


                        • Днес Балканчето ракета ли е? Като гледам как почнаха да се редят заявките?

                          Коментар


                          • Ръст в печалбата на Балкан АД до 157 хил. лв.
                            27.07.2006 16:49 ( BALKL )



                            Балкан АД-Ловеч обяви печалба за първите шест месеца в размер на 157 хил. лв., или 19 на сто повече в сравнение със същия период на миналата година, това показаха отчетите на дружеството, публикувани на БФБ – София.


                            Нетните приходи от продажби нарастват с 39 на сто до 4,415 млн. лв., а разходите по икономически елементи бележат ръст от 40 на сто до 4,2 млн. лв.


                            Приходите от продажби на продукция се увеличават с 42% до 4,051 млн. лв., което се дължи на по-голямото търсене на карни изделия. Продажбите на мотокари се повишават 2,17 пъти, тези на мостове бележат ръст от 57 на сто, на ХДП – 35 на сто и на резервни части – 16 на сто.


                            Към 30 юни разпределението на реализираната продукция е както следва: 85,6% от продажбите се генерират в България, 12,7% в Румъния и 1,7% в Русия.


                            От началото на годината текущите вземания се увеличават с 19 на сто до 1,853 млн. лв., а текущите задължения – с 18 на сто до 2,147 млн. лв.


                            Основният капитал на Балкан АД е 630 хил. лв., а собственият – 9,153 млн. лв. Напредък Холдинг е най-голям акционер в дружеството с 40,90% от капитала, Мериголд уърлдуайт дивелъпмънт има 40,33%, а физически лица притежават 11,69 на сто. Дъщерно дружество на ловешкото предприятие е “Балканвело” АД, в което Балкан АД притежава 99,99%.

                            http://www.investor.bg/?id=40166



                            Колкото за купуване на 6лв. пусни си офертата, може и да си намериш продавачите.

                            Погледни все пак отчетите, почти двойно по-висока счетоводна стойност, увеличаваща се печалба...имам някои резерви, но като гледам какво става на борсата....това на цвете ми прилича

                            Коментар


                            • neshto ne mojahte da me ubedite da go kupuvam...na tezi ceni.
                              na 6 lv - da

                              Коментар


                              • Да живеят капиталистите- комунисти
                                Светло бъдеще го чака Балканкар-чето

                                И...какви имоти си имааа

                                Коментар

                                Working...
                                X