IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индустриален Холдинг България (4ID / IHLBL) - архив до 08.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от cloud Разгледай мнение
    Интересна информация - има ли причина да са така пръснати и каква им е целта - какво чакат?
    Много ми е мътен морския бизнес
    Не знам, предполагам, че един вид се отдават "под наем", май му казват чартиране. И този който го ползва плаща такси - нещо като наем. Като цената се определя горе-долу пазарно, има един Baltic Dry Index. Така, че този който е взел кораба определя къде да ходи и защо. Сигурно чакат нови товари. Това, което ми е абсолютно мътно е какво става като стигне до целта...аз бих предположил, че наемателя продължава да си плаща наема?! Ама не съм сигурен как работи....

    Коментар


    • Първоначално изпратено от knowitall Разгледай мнение
      Марциана е май в Пуерто Кабело (мисля, че това е Венецуела) от 6-ти Юни. Емона е на пристанище във Франция от 10-ти Юни. Антеа е в средиземено море на пристанище в Гърция от 15-ти Юни, а Карвуна е в Одеса от тази сутрин май. В момента никой не се движи, но не знам какво означава това, защото ако са чартирани сигурно се плаща на времеви период?! Т.е. не знам дали това, че стоят в момента означава, че печелят пари или не.....
      Не е препоръка за нищо.
      Интересна информация - има ли причина да са така пръснати и каква им е целта - какво чакат?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от cloud Разгледай мнение
        Не бе честно, някой виждал ли е тези 4 кораба и знае ли какъв им е статуса сега?
        Марциана е май в Пуерто Кабело (мисля, че това е Венецуела) от 6-ти Юни. Емона е на пристанище във Франция от 10-ти Юни. Антеа е в средиземено море на пристанище в Гърция от 15-ти Юни, а Карвуна е в Одеса от тази сутрин май. В момента никой не се движи, но не знам какво означава това, защото ако са чартирани сигурно се плаща на времеви период?! Т.е. не знам дали това, че стоят в момента означава, че печелят пари или не.....
        Не е препоръка за нищо.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от 2012 Разгледай мнение
          не съм от инвестора и нямам нищо общо с холдинга, но поста ти ме трогна и реших да организирам една среща с ръководството

          и така - срещата ще се състои на 30.06.2011 година от 10.00 часа, и ще се проведе в град София, на ул. “Алабин” №16-20, в сградата на Българска стопанска камара, в заседателната зала на първия етаж понеже може да решат да присъстват повече акционери, но ако нямате възможност да присъствате и се съберат малко акционери съм уговорил и втора среща на 15.07 от 10.00 часа на същото място

          "ръководството ще даде разяснения каква я мислят" и ще имаш право да зададеш всички въпроси които те вълнуват
          Ако наистина е вярно това, много благодаря !

          Коментар


          • Първоначално изпратено от cloud Разгледай мнение
            Не бе честно, някой виждал ли е тези 4 кораба и знае ли какъв им е статуса сега?
            ако ми изпееш тази песничка ще ти отговоря за 4-те кораба и статуса им сега

            Коментар


            • Не бе честно, някой виждал ли е тези 4 кораба и знае ли какъв им е статуса сега?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Telerig Разгледай мнение
                Тук няма ли да излезе някой от ръководството и да даде разяснения каква я мислят, както беше при други дружества?! Може пък и инвестора да инициира такава среща.
                не съм от инвестора и нямам нищо общо с холдинга, но поста ти ме трогна и реших да организирам една среща с ръководството

                и така - срещата ще се състои на 30.06.2011 година от 10.00 часа, и ще се проведе в град София, на ул. “Алабин” №16-20, в сградата на Българска стопанска камара, в заседателната зала на първия етаж понеже може да решат да присъстват повече акционери, но ако нямате възможност да присъствате и се съберат малко акционери съм уговорил и втора среща на 15.07 от 10.00 часа на същото място

                "ръководството ще даде разяснения каква я мислят" и ще имаш право да зададеш всички въпроси които те вълнуват
                Last edited by 2012; 17.06.2011, 01:17.

                Коментар


                • Що не вървят 4те големи кораба някой знае ли? Има ли проблеми с тях?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение
                    ...
                    ... усетих че работата отива на лошо. А и като ДВИ ме светна че корабния бизнес ги дърпа назад все още, попрочетох из отчети негативните им очаквания и.... бегах с 3% загуба.
                    Дано се пооправят, но и да стане май няма да е скоро
                    ..
                    Точно. Бихме могли, да си послужим и с култовото: "внимание балон" и вероятно не бихме сбъркали с много)) Хана ще страда, но Не е препоръкЪ
                    Не е препоръка... !!!
                    "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                    Коментар


                    • За мен това е дъното и не виждам смисъл да продавам сега.Пък имам и емоционален мотив - това ми е първата инвестиция още от масовата приватизация.Дано да стане както при Еврохолда - да тръгне нагоре след като продадохте с Хосе

                      Коментар


                      • Еми трябва да се следят инвестициите. Като излязоха новите акции и като видях че Алианците нямат намерение да помпат и подпират усетих че работата отива на лошо. А и като ДВИ ме светна че корабния бизнес ги дърпа назад все още, попрочетох из отчети негативните им очаквания и.... бегах с 3% загуба.
                        Дано се пооправят, но и да стане май няма да е скоро
                        Надеждата е Алианц да решат да го живнат пак.
                        Ще го държа под око за нов вход, но засега има по-интересни алтернативи
                        Last edited by Батя; 16.06.2011, 22:47.

                        Коментар


                        • Тук няма ли да излезе някой от ръководството и да даде разяснения каква я мислят, както беше при други дружества?! Може пък и инвестора да инициира такава среща.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Han Krum Разгледай мнение
                            И каква ти е логиката.........няма такава , ама явно толко разбираш.......и 0,70 лв и 0,80 лв да е нищо не им пречи да поискат увеличение и на 1,50 лв, 2,00 лв....

                            Въпроса е кой ще участва, ама балъци дал господ......)
                            Хане маи ти си които не разбира, не че не могат и 3лв. да поискат ама кои ще ги запише освен Мажовците и някой фондове. А това 0.5лв или 0.7лв. няма значение въпроса да е под 1лв. и когато искарат печалба и дадат 20% на 0.7лв и аз бих се натиснал на Артията иначе нямам намерение да им ставам донор ( аз не Балък ) Така че 1. печалба реална 2. дивидент 3. купувам до определено ниво. Иначе аз Артии за тапети не сакам!!!!
                            Според мен Акция под 1лв. е наказателна.
                            Не се бъзи-кай !!!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от marcy Разгледай мнение
                              Да тук цената трябва да е под 1лв. за да не им идва на акъла да правят увеличения.
                              Примерно към 0.7лв... иначе много Артия бе...
                              И каква ти е логиката.........няма такава , ама явно толко разбираш.......и 0,70 лв и 0,80 лв да е нищо не им пречи да поискат увеличение и на 1,50 лв, 2,00 лв....

                              Въпроса е кой ще участва, ама балъци дал господ......)

                              Коментар


                              • Да тук цената трябва да е под 1лв. за да не им идва на акъла да правят увеличения.
                                Примерно към 0.7лв... иначе много Артия бе...
                                Не се бъзи-кай !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X