IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Харе, компенсаторки ъп,ъп...

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Такъв въпрос:
    При положение, че реституцията трябва да завърши до края на 2006г., значи ли това че и записите трябва да се пласират и/или станат ДЦК и ако станат ДЦК, с какво ще се кпуват тия 5% от БМФ след примерно тия 5г.???
    Или може би си мислят да занулят 600млн. записи срещу 5% от БМФ??

    Коментар


    • В момента БМФ се източва здраво в партийната каса на БСП и коалиция. Над 60% от печалбите на чартьорите отиват по сметки на БСП и хора от същата извън страната. А в момента върви процедура по бракуване на корабите за да могат да се закупят от същите тези чартьори без пари , а част от разликата познайте къде ще отиде.
      Това е инфо което цяла България го знае и не знам дали ще е нещо ново за хората от форума. Само не знам защо прокуратурата не се занимава с БМФ и примерно кражбите от другите ТЕЦ - ове и Мини а ми хванаха най - малката кражба в Софийския ТЕЦ. Отговора е , че същите тези управници в момента се облизват и точат здраво ама колкото могат .
      Мненията ми не са съвет за покупко-продажба на акции

      Коментар


      • в.Сега,09.08.2006 г.

        Проектостратегията ще се гледа още две седмици преди да се внесе в МС и Парламента.

        Проектът на стратегия за приватизация на БМФ бе разкритикуван вчера и от Националния моряшки синдикат към КТ "Подкрепа". Според неговия лидер Петър Стоянов сред кандидатите да купят морския флот не трябва да се допускат чартьори на кораби, а корабни оператори.
        "Основната задача на чартьора е да изстиска кораба, да вземе каквото може от него и след това да го изостави. Има известен риск този чартьор да изстиска нашия флот и да падне рязко техническото състояние на корабите, след което обикновено следва бракуване или нови големи инвестиции", каза вчера Стоянов.
        Проектостратегията, която скара миналата седмица транспортния министър Петър Мутафчиев и предшественика му на поста Николай Василев, допуска за купувачи на морския флот стратегически инвеститори, които според текста на стратегията са чартьори, т.е. наематели на кораби или консорциум между тях и корабни мениджъри, в които чартьорът има над 51% участие.
        Николай Василев миналата седмица възрази срещу това, че стратегията изключва компаниите корабособственици от кръга на стратегическите инвеститори. Минус на документа на транспортното министерство според него е и отлагането за неопределено бъдеще на раздържавяването на 30% от БМФ на борсата.

        Междувременно вчера стана ясно, че проектостратегията ще се гледа още две седмици от парламентарните групи на управляващата коалиция, преди да бъде внесена в Министерския съвет и оттам в Народното събрание.

        /макар и бавно нЕкои тикви започват да стоплят, че стратегията в сегашния си вид е много далеч от бреговете на приватизацията на флота ;-)
        Вярвам,че министър Василев ще върне вярата в правителството на секси тройката-коалиция :-), че може да генерира потентни стратегии и решения ...и, че борсата не е мръсна дума ,а ключето към сърцето на добрите и големи инвеститори :-) ;-)
        Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

        Коментар


        • :-)
          Пламен, уважавам твоите постове, а и затова им отговарям :-)

          Дмитриевич, е преподавател във Варна, а аз съм завършил в София ;-)
          Сега си мисля с чувство за хумор, ако съм на мястото на Орешарски какво ще направя, ако Мутафчиев ми поиска спешно 150 млн. лева за железниците (както е направил)...ми ще му ги дам като ... компенсаторки :-) защото паре нЕма :-), да видим тогава как ще си промени бързо, бързо стратегията ;-)
          Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

          Коментар


          • сигурно си му бил студент
            хихихихихихи
            а пък аз не, че не съм го разбрал правилно в този случай, а изначално нищо не разбирам)
            просто имам повече свободно време и си пиша разни неща (предимно такива, които не разбирам)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Пламен
              Признавам, че умишлено ти спестих мнението на шефа на бюджетната комисия в Парламента Петър Димитров (варненски депутат), който защитава твоята теза). Той разбира се гледа на нещата от гледна точка на фиска. За него колкото по-бързо и безболезнено(за бюджета) се решат въпросите с компенсаторките, толкова по-добре.
              ;-)
              с Петър Дмитриевич ;-), не може да имаме една теза по рождение ;-)
              Мисля,че не си разбрал какво е казал :-)
              Той е бил против преобразуването на комповете в ДЦК, но е и против компенсаторките :-), защото те са синоним на чорбаджийството, а другарят е сиромах по природа ...
              ;-)
              Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

              Коментар


              • Признавам, че умишлено ти спестих мнението на шефа на бюджетната комисия в Парламента Петър Димитров (варненски депутат), който защитава твоята теза). Той разбира се гледа на нещата от гледна точка на фиска. За него колкото по-бързо и безболезнено(за бюджета) се решат въпросите с компенсаторките, толкова по-добре.
                Въпросът обаче, е че групата на БСП ще подкрепи проекта на Мутафчиев. Най-вероятно са се разбрали на висш съвет на партията или нещо подобно. Така или иначе въпросът е политически и политиците в този конкретен случай са решили да не продават срещу компенсаторки.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Пламен
                  както добре знаеш, няма справедливост за всички.
                  А във Варна шефът на транспортната комисия в Парламента Йордан Мирчев бе категорично против какъвто и да е дял от БМФ да се продава срещу непарични средства. Стратегията от МС влиза в НС. Виждаш, че нито МС (което предлага стратегията с 5% срещу компенсаторки), нито НС искат точно в тази сделка да се продава срещу непарични средства. Така, че запази компенсаторките за някое друго предприятие. Например Топлофикация Русе
                  :-)
                  ще видиш какво ще стане в Парламента, там ще проличи държавното мислене, а и Мирчев изхожда от лична гледн точка...у нас проблемът с главно "П" е, че липсват Държавници, повечето са дребни душици ,които не виждат по далеч от носа си !
                  ;-)
                  P.S.Разбира се,че държавата може и да си влачи проблемите с България Еър, БМФ,Реституцията ,БДЖ (преди 2 дни Мутафчиев е поискал от МФ 150 млн.лева за покриване на най-належащите плащания на железниците) и т.н. :-)
                  Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

                  Коментар


                  • както добре знаеш, няма справедливост за всички.
                    А във Варна шефът на транспортната комисия в Парламента Йордан Мирчев бе категорично против какъвто и да е дял от БМФ да се продава срещу непарични средства. Стратегията от МС влиза в НС. Виждаш, че нито МС (което предлага стратегията с 5% срещу компенсаторки), нито НС искат точно в тази сделка да се продава срещу непарични средства. Така, че запази компенсаторките за някое друго предприятие. Например Топлофикация Русе

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Пламен
                      а да ги превърнат в ДЦК, не е ли по-държавнически. А и непаричните платежни средства не са проблем вече на реституцията, защото не са у хората, а са акумулирани от банките. А те както добре знаеш, ще намерят как да ги реализират. ДЦК е най-изгодния начин за тях, защото ще ги реализират на 100% от номинала.
                      а ти кажи става ли )))
                      :-)
                      отговорът ми е ясен :-)
                      ДЦК е супер неизгодно за фиска на избушена държавата, още повече когато тепърва и предстоят страховите плащания по предишни задължения, затова пътят е само един!
                      ;-)
                      Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

                      Коментар


                      • а да ги превърнат в ДЦК, не е ли по-държавнически. А и непаричните платежни средства не са проблем вече на реституцията, защото не са у хората, а са акумулирани от банките. А те както добре знаеш, ще намерят как да ги реализират. ДЦК е най-изгодния начин за тях, защото ще ги реализират на 100% от номинала.
                        а ти кажи става ли )))

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Пламен
                          Ветеране, напълно съм съгласен с теб, но с една разлика. 30% срещу пари, а не срещу компенсаторки.
                          Пламен,
                          по-Държавнически ще бъде срещу компенсторки, защото проблемът с реституцията е проблем породен от държавата /социалистическата/ и тя трябва да си го разреши.
                          И БМФ и Реституцията са два еквивалентни проблема,които могат и трябва да се разрешават едновремeнно.
                          Поздрави на морето!
                          ;-)
                          Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

                          Коментар


                          • Ветеране, напълно съм съгласен с теб, но с една разлика. 30% срещу пари, а не срещу компенсаторки.

                            Коментар


                            • :-)
                              изключително слабо интервю като мисъл на интервюрания :-) не е за вярване направо,толкова ли са плитки мислите на някои наши управляващи ...ТЕ няма да продадат нито България Еър нито БМФ, а камоли да си мислим, че могат да стигнат до мисълта,че отлично би било да се мисли и за продажба на вечно губещото БДЖ !!!

                              ...но нали съм добър:-) , а и не обичам да критикувам без да давам алтернативи , затова ПРЕДЛАГАМ за да подобрим стратегията да вземем нещо добро от старата , а имено предлагането на 30% от БМФ с компенсаторки и то в НАЧАЛОТО , защото така ще направим най-добрата реклама на БМФ и ще обявим, на целия свят, че ПРОДАВАМЕ!

                              Това се прави като се направи едно ROAD SHOW по водещите световни фондови борси,че продаваме на БФБ 30% от БМФ срещу компенсаторки.

                              Министър Мутафчиев НЕ ЗНАЕ,че най-бързо ще достигне до потенциялния инвеститор в БМФ чрез борсите по света, а не чрез 1-2 обяви в списанията!!!

                              Министър Мутафчиев само борсата МОЖЕ да помогне да се намери читав купувач за БМФ (само там информацията ще достигне до максимален брой кандидат купувачи!).

                              30% в компенсаторки на борсата ще доведе и до значително решаване на проблемите с реституцията, проблем който никак не е по-малък от този да намериш купувач за БМФ!

                              А държавата като иска да си запази някакъв контрол, може да си запази една златна акция, толкова е просто.

                              Нещата са прости,но не са за прости ;-)
                              :-)
                              Няма значение къде си, с кой си и с какво се занимаваш - радвай се на всеки момент, на всеки ден!

                              Коментар


                              • ot intervjuto se razbira za poreden put, che pravitelstvoto si njama i haber ot pazarnata sitiazia i ste ima porednia "Balkan" sega po voda

                                Коментар

                                Working...
                                X