Първоначално изпратено от Fiscalist
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БДЖ
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от БОГ Разгледай мнениеФискалистче, гарата в Мездра е нац. богатство. РС Вагон също. Тикви реформи не правят. БДЖ е безсмъртно.Custodite sortem vestram
Коментар
-
Първоначално изпратено от Fiscalist Разгледай мнениеПонеже наистина нямам представа, чисто за информация, колко време ти отнемаше? Понеже това си е един от най-дългите маршрути възможни в България.Last edited by Jay Gould; 17.01.2015, 21:20.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Fiscalist Разгледай мнениеПонеже наистина нямам представа, чисто за информация, колко време ти отнемаше? Понеже това си е един от най-дългите маршрути възможни в България.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеОбичам влаковете - преди предпочитах да ходя до София с тях, но откак вече в тях не се пуши, не се возя и майната му на БДЖ независимо частно или държавно.Custodite sortem vestram
Коментар
-
Обичам влаковете - преди предпочитах да ходя до София с тях, но откак вече в тях не се пуши, не се возя и майната му на БДЖ независимо частно или държавно.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
БДЖ
Започвам нова тема по въпроса БДЖ. Какво е мнението на участниците по темата, и какво да е решението за тази така гореща компания?
Моето лично мнение е, че е нужна незабавна приватизация на всяка цена на цялата компания, и че е нужно спиране на субсидирането на дейността. При наличието на най-различни възможни видове транспорт, нека пазарът да реши, има ли смисъл от ЖП транспорт в България? Ако има, то колко, в кои области и какъв. Не виждам необходимост да се поддържа изкуствено, ако влаковете им пътуват празни и спират по разни паланки, където вече са останали да живеят 10 души. В крайна сметка всичко останало е някаква изкуствена работа стил офисите в Северна Корея (които стоят празни завинаги, но се строят да се създава впечатление на активност). В този смисъл дори и приватизация за без пари, да кажем срещу поемане на дълговете звучи добре, просто за да може държавата да се отърве от този воденичен камък. Добре би било да се помисли и за собствеността върху инфраструктурата. Бъдеще за БДЖ виждам само с връзки между 4-5 големи града и товарни по линията Азия - Европа през Турция и пристанищата. Иначе не виждам логика.
Апропо, признавам, че в живота ми веднъж съм се возил на влак в България. Бях много малък и се качихме с дядо ми, дори не помня къде е било. Спомням си колко шумно, неудобно и горещо беше. Повече не съм стъпвал. Според вас нужен ли е такъв транспорт, който можеш да прекараш целия си живот без да ти притрябва да го ползваш?22Приватизация на цяло - товарни + пътнически превози / може би инфраструктура45.45%10Държавата да поеме дълг и да реинвестира в БДЖ13.64%3Приватизация на парче13.64%3Да стане чудо, и БДЖ да излезе на печалба27.27%6Custodite sortem vestramТагове: Отмаркиране на всички
Коментар