По повод на последните няколко публикации - четете документите в раздел За Инвеститори - има и декларации, отчети и най-вече структура на компанията. Прави обаче впечатление, че единствените спестени пари и намаляване на разходи са от горива, материали и заплати - ок. 17%. А за "Рапидо" - май са си просто патерица. Иначе по въпросът за доверието декларации колкото щеш: http://m.profit.bg/news.php?id=138408 . Данаил Данаилов е оперативен директор на Рено-Нисан - София. В състава на СПИДИ-Груп е Омникар Ауто и притежава правата на оторизиран дилър и сервиз на марките Renault&Dacia за градовете Пловдив, Бургас и София.Оперират и с горива и масла. А Неделчо Бонев е бивш служител на Минстрой Холдинг АД (http://www.odit.info/?s=6&i=63853&f=19 ), които пък имат навика да изчакват и прилапват фалирали предприятия (напр. "Ремотекс") често съвместно с ПИБ (откъдето е дошъл и Красимир Тахчиев). Интересна е от чисто любопитство следната транзакция към тяхна 39-годишна (?!) служителка: "...Заемът от 1 942 930 евро се отпуска на бившата дъщерна компания на "Спиди" – "Пит Бокс", която беше продадена през март 2014 г. срещу 1 млн. лв. на 39-годишната Светослава Здравкова Дичева, показва справка в Търговския регистър. Кредитът трябва да бъде върнат в срок от 15 години. Съфинансирането, осигурено от банката за проекта, е за 1 298 700 евро..." (http://www.mediapool.bg/kurierskata-...ews236762.html). Не се вижда нищо незаконно, разбира се, и не е препоръка за покупко-продажба и докато се изплаща дивидент всичко си е наред. Няма притеснения за източване, фирмата се помпа, има резерви...само на финалната права кой какво ще има да взема ще е интересно. А технически погледнато при 0 печалба и без собственост за последния период си остава иначе перспективна при новите собственици или как ?!
И с тези SPS-и малко е днес го има, утре - не, все още са странна хрумка, предвид техните променящи се локации и ниво на обслужване.

Коментар