Първоначално изпратено от oslo
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спиди АД (SPDY / 0SP)
Collapse
X
-
Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
-
http://x3news.com/download/?id=290900
4861 хил печалба, засега съм пасdestroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
По повод на последните няколко публикации - четете документите в раздел За Инвеститори - има и декларации, отчети и най-вече структура на компанията. Прави обаче впечатление, че единствените спестени пари и намаляване на разходи са от горива, материали и заплати - ок. 17%. А за "Рапидо" - май са си просто патерица. Иначе по въпросът за доверието декларации колкото щеш: http://m.profit.bg/news.php?id=138408 . Данаил Данаилов е оперативен директор на Рено-Нисан - София. В състава на СПИДИ-Груп е Омникар Ауто и притежава правата на оторизиран дилър и сервиз на марките Renault&Dacia за градовете Пловдив, Бургас и София.Оперират и с горива и масла. А Неделчо Бонев е бивш служител на Минстрой Холдинг АД (http://www.odit.info/?s=6&i=63853&f=19 ), които пък имат навика да изчакват и прилапват фалирали предприятия (напр. "Ремотекс") често съвместно с ПИБ (откъдето е дошъл и Красимир Тахчиев). Интересна е от чисто любопитство следната транзакция към тяхна 39-годишна (?!) служителка: "...Заемът от 1 942 930 евро се отпуска на бившата дъщерна компания на "Спиди" – "Пит Бокс", която беше продадена през март 2014 г. срещу 1 млн. лв. на 39-годишната Светослава Здравкова Дичева, показва справка в Търговския регистър. Кредитът трябва да бъде върнат в срок от 15 години. Съфинансирането, осигурено от банката за проекта, е за 1 298 700 евро..." (http://www.mediapool.bg/kurierskata-...ews236762.html). Не се вижда нищо незаконно, разбира се, и не е препоръка за покупко-продажба и докато се изплаща дивидент всичко си е наред. Няма притеснения за източване, фирмата се помпа, има резерви...само на финалната права кой какво ще има да взема ще е интересно. А технически погледнато при 0 печалба и без собственост за последния период си остава иначе перспективна при новите собственици или как ?! И с тези SPS-и малко е днес го има, утре - не, все още са странна хрумка, предвид техните променящи се локации и ниво на обслужване.Last edited by eqinvf; 29.07.2015, 17:05.
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение1. Доставчик на автомобили, някакъв дилър-вносител на баничарки
2. Питай Сирма
3. Да сещам се за други, и други малки куриери ползват мрежата на Спиди, провери
"Защото, за да кажеш, че не е човекът "Х", трябва да знаеш кой е реално."
4. Реално е човекът Радослав Крумов, регистрирали са офшорка за парлама, за да изглеждат силни, защото "2011 г. в България беше страшно".
5. Да се мисли, че Мектупчиян е направил Рапидо още 2008 г., за да точи Спиди през 2015 г. е шизофренично. Никой не е толко луд, още повече утвърден бизнесмен като Мектупчиян. Всеки който го познава го уважава
"Не мисля, че инвестицията ти в Спиди е грешна. Тезата ми е, че трябва да си много внимателен като наближи момента на изкупуване."
Благодаря, ще бъда осторожен, защото наистина мисля да държа до 2020 г.
Поздрави
Не е препоръка имам ЦК
Промени/изтрий съобщение
С кого дискутирам в момента - с Мариян Йорданов или с Осло?
1. Има ли нещо общо Спиди с този доставчик и дали те самите не пазаруват оттам?
2. Това е решение на клиента, а не на доставчика.
3. Проверил съм - няма практика, при която Еконт, Ин Тайм и т.н. да взимат пратки на Спиди от София!
4. ОК, твое право е да вярваш в подобни обяснения.
5. Преди всичко се връщаме на подчертания въпрос . Освен всичко, нищо от изказаното не съм твърдял - нито че Мектупчян е направил Рапидо 2008 г., нито че го източва през 2015, още по-малко, че е луд.Пътека се прави камък по камък!
Коментар
-
Първоначално изпратено от 15% Разгледай мнениеТези директори в Рапидо бяха ли така любезни да кажат кой/ кои са собственици на Рапидо? Защото, за да кажеш, че не е човекът "Х", трябва да знаеш кой е реално.
1. Кажи кой е този доставчик. Не съм убеден, но ако е истина, нормално ли е да купуваш автомобили от куриерска фирма, още повече конкурентна?
2. Еми защо Сирма не си продаде продукта и на ДХЛ, и на Еконт, и на .....
3. Ползват една мрежа . Сещаш ли се за други куриерски фирми, ползващи една мрежа?
4. Много куриери правят така, но мен ме учудва последователността на събитията при тях.
Това е последния ми пост по темата, но държа да кажа:
Не мисля, че инвестицията ти в Спиди е грешна. Тезата ми е, че трябва да си много внимателен като наближи момента на изкупуване.
Успех!
2. Питай Сирма
3. Да сещам се за други, и други малки куриери ползват мрежата на Спиди, провери
"Защото, за да кажеш, че не е човекът "Х", трябва да знаеш кой е реално."
Реално е човекът Радослав Крумов, регистрирали са офшорка за парлама, за да изглеждат силни, защото "2011 г. в България беше страшно".
Да се мисли, че Мектупчиян е направил Рапидо още 2008 г., за да точи Спиди през 2015 г. е шизофренично. Никой не е толко луд, още повече утвърден бизнесмен като Мектупчиян. Всеки който го познава го уважава
"Не мисля, че инвестицията ти в Спиди е грешна. Тезата ми е, че трябва да си много внимателен като наближи момента на изкупуване."
Благодаря, ще бъда осторожен, защото наистина мисля да държа до 2020 г.
Поздрави
Не е препоръка имам ЦК
Промени/изтрий съобщение
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеЩе ти отговоря по точки. Проучвал съм лично нещата, говорил съм с няколко директори в Рапидо например и няма нищо общо като собственост.
1. Автопарка и на двете е Рено от един доставчик просто. В Рапидо предпочитат Ситроен, но преди 4 г. са стъпили на Рено и давай напред
2. Нормално, Сирма направила за единия, продала и на втория
3. Да случва се, ползват една мрежа
4. Защото всички копират успешния модел на Спиди
1. Кажи кой е този доставчик. Не съм убеден, но ако е истина, нормално ли е да купуваш автомобили от куриерска фирма, още повече конкурентна?
2. Еми защо Сирма не си продаде продукта и на ДХЛ, и на Еконт, и на .....
3. Ползват една мрежа . Сещаш ли се за други куриерски фирми, ползващи една мрежа?
4. Много куриери правят така, но мен ме учудва последователността на събитията при тях.
Това е последния ми пост по темата, но държа да кажа:
Не мисля, че инвестицията ти в Спиди е грешна. Тезата ми е, че трябва да си много внимателен като наближи момента на изкупуване.
Успех!Пътека се прави камък по камък!
Коментар
-
Първоначално изпратено от 15% Разгледай мнение1. Целият автопарк на Рапидо е закупен от Спиди, които меко казано не са силни в продажбите на автомобили.
2. Доколкото знам системите им за товарителници, проследяване на пратки и въобще са еднакви и са създадени /не съм 100% сигурен/ от една фирма - Сирма, онази компания с предстоящо ИПО на БФБ.
3. Случва се куриери на едната компания да взимат пратки на другата.
4. Преди година да кажем в Спиди започнаха да правят външни фирми на куриерите, а не да са служители към компанията на договор. Тази стратегия вече се прилага и за Рапидо. И т.н. и т.н.
1. Автопарка и на двете е Рено от един доставчик просто. В Рапидо предпочитат Ситроен, но преди 4 г. са стъпили на Рено и давай напред
2. Нормално, Сирма направила за единия, продала и на втория
3. Да случва се, ползват една мрежа
4. Защото всички копират успешния модел на Спиди
5. Да допълня. Рапидо расте защото основния му клиент е Техномаркет, което както всички знаем е голям доставчик на пратки. Офшорката на Рапидо е на управителя, Рапидо са искали да работят с Еконт, защото преди 4 г. са имали по-голяма мрежа от Спиди, но Еконт се е отказал в последния момент и Рапидо се е принудил да работи със Спиди. Сега Рапидо работи и с други по-малки (ползва им мрежата), за да намали зависимостта от Спиди.
С две думи, за мен няма съмнения че Рапидо и Спиди са с различни собственици. Проучвал съм нещата лично и за себе си съм спокоен.
Проучете си и вие и както казва Биг Беър, няма логика Мектупчиян да краде 1 лв. от Спиди, защото така ще вземе 8 лв. по-малко от французите. Освен това Мектупчиян мисля мисли да остане с дял в Спиди и след 2020 г., но като миноритар.
И освен това Спиди е разпределяло дивидент и преди да стане публично и в Спиди Груп акционери освен Мектупчиян са още 2-ма. Тоест не е точено и преди да стане публично, а е плащало дивидент
Въобще аз притеснения за себе си нямам
Вие си решавайте сами.
Не е препоръка за покупка на ЦК. Имам акции
Коментар
-
Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнениеСъмнява ме да е точно така. Въобще ме съмнява да е така.
дайте мнения
За мен лично е сигурно, че Рапидо е на Мектупчян. Ще спомена само някои от фактите, за да не се почне сега от къде знаеш това или онова и да злепоставя случайни лица. Ти прецени дали те са плод на случайност:
1. Целият автопарк на Рапидо е закупен от Спиди, които меко казано не са силни в продажбите на автомобили.
2. Доколкото знам системите им за товарителници, проследяване на пратки и въобще са еднакви и са създадени /не съм 100% сигурен/ от една фирма - Сирма, онази компания с предстоящо ИПО на БФБ.
3. Случва се куриери на едната компания да взимат пратки на другата.
4. Преди година да кажем в Спиди започнаха да правят външни фирми на куриерите, а не да са служители към компанията на договор. Тази стратегия вече се прилага и за Рапидо. И т.н. и т.н.
Факт е обаче също, че Рапидо не са агресивни и НЕ работят за отклонение на клиенти от Спиди към тях /на този етап/. Както каза по темата Биг Беър /човек, в чиито думи винаги се вслушвам/ всеки отклонен лев е загуба на 8. Защо го прави така Мектупчян мога само да гадая, но като наложа "моите" си факти, стигам до извода, че до 2020 Спиди ще проправя пътеки с добри резултати, а след това Мектупчян ще има доста пари И вече зряла фирма - "Рапидо" с отъпкани пътеки и готова база данни за безброй клиенти и условия по договори на Спиди.
Не е препоръка за покупко-продажба на акции!Пътека се прави камък по камък!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Blackhat Разгледай мнениеОо тука гузни ,негонени се обясняват
Дообре сега хейтърите ще отвърнат на удара
Цялата схема е хабсолютно ясна ...
Чрез фиктивни подизпълнители се опитват да надуят финансовия резултат на Спидито...
Фиктивните свързани подизпълнители са един вид черни дупки и трупат загуби докато очета на Спедито остава лъскав и напудрен, но вземания от към подизпълнители постепенно ще се увеличават а кеша намалява.
Целта е ясна хитрия арменец да го пробута на наивните французи на нереално висока цена.
Така посяхме ли семената за съмнението ?
Ако от сега се трупа загуба някъде - примерно в подизпълнители, то не е ли малко рано това да се прави. До 2020г има много време. За да може резултатите до 2020г да са добри много загуба трябва да се натрупа в тези фирми. Тези загуби ще да достатъчно големи, за да обезмислят продажба - както е заложено.
Съмнява ме да е точно така. Въобще ме съмнява да е така.
дайте мнения
Коментар
-
Оо тука гузни ,негонени се обясняват
Дообре сега хейтърите ще отвърнат на удара
Цялата схема е хабсолютно ясна ...
Чрез фиктивни подизпълнители се опитват да надуят финансовия резултат на Спидито...
Фиктивните свързани подизпълнители са един вид черни дупки и трупат загуби докато очета на Спедито остава лъскав и напудрен, но вземания от към подизпълнители постепенно ще се увеличават а кеша намалява.
Целта е ясна хитрия арменец да го пробута на наивните французи на нереално висока цена.
Така посяхме ли семената за съмнението ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеКакто Спиди и Рапидо
Макс ще ползва мрежата на Мтел и вече има национално покрититие
http://www.investor.bg/telekomunikac...ititie-199506/
Разбира се хейтърите ще кажат, че Макс и Мтел са с един собственик......
Алилуя
Коментар
-
Както Спиди и Рапидо
Макс ще ползва мрежата на Мтел и вече има национално покрититие
http://www.investor.bg/telekomunikac...ititie-199506/
Разбира се хейтърите ще кажат, че Макс и Мтел са с един собственик......
Алилуя
Коментар
Коментар