IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от JaG Разгледай мнение
    Колеги, ок, рапидо са им клиент, но ми се струва доста некоректно от мажото да развива конкурентна фирма с ресурсите на спиди. Да, рапидо може да плащат нещо, но документално е едно, а какво се транспортира реално и какви услуги се извършват е друго. Нямам нищо тук и нямам намерение да имам и не правя препоръки за покупки или продажби. Просто наблюдавам компанията от известно време и вчера като получих пратка от рапидо по спиди без никакви документи определено доста ме разочарова.
    схемата според мен е следната: рапидо си е тяхно, но го държат отделно, за да може после като продадат спиди, да си останат с рапидо, а колкото повече развиват рапидо, толково повече се вдига цената на спиди, тъй като едното работи за другото.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от JaG Разгледай мнение
      Колеги, ок, рапидо са им клиент, но ми се струва доста некоректно от мажото да развива конкурентна фирма с ресурсите на спиди.
      никой не те спира да вярваш на поредния смешник (куриерче), който се мисли за велик и говори глупости
      отиди и питай някоя жена на пазара какво да си правиш парите
      питай фризьорката къде да учи детето ти
      питай таксиметраджията, как да се държиш с жена си
      и т.н.


      а между другото в ТР си пише, които са собствениците на Рапидо и на която и да е фирма
      Аз случайно срещнах един познат, който от дума на дума се оказа от шефовете в Рапидо и ми отговори на всички въпроси и аз съм задоволен
      отделно съм проверил лично, а не някакво куриерче комплексарче, дето е искало да те впечатли и ти си гледал така

      Не е препоръка, имам хартии от това нещо и често се мъкна по офисите му (не ползвам Еконт), за да следя какво става ....
      Last edited by oslo; 09.10.2015, 16:49.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
        ква борса в Европа?
        ква майка??
        това вярно ли е?
        според мен не е бил особено в час за каква борса говори куриера, но факта, че се чувстват толкова майчински без спиди да имат дял въобще при тях не ми се нрави особено

        Коментар


        • Колеги, ок, рапидо са им клиент, но ми се струва доста некоректно от мажото да развива конкурентна фирма с ресурсите на спиди. Да, рапидо може да плащат нещо, но документално е едно, а какво се транспортира реално и какви услуги се извършват е друго. Нямам нищо тук и нямам намерение да имам и не правя препоръки за покупки или продажби. Просто наблюдавам компанията от известно време и вчера като получих пратка от рапидо по спиди без никакви документи определено доста ме разочарова.
          Last edited by JaG; 09.10.2015, 16:32.

          Коментар


          • Направих кратък преглед на добри компании, примерно Pernod Ricard, L Oreal, Beiersdorf, Mondelez, Danone и техните p/E според google portfolio са между 29 и 36, дирижабли

            Procter& Gamble I Кока Кола с по 25.

            Извинявам се, но на тези мастодонти приходите дори спадат (Монделиз примерно, който прави шоколади Милка). Защо да заменям растящо нещо с вижте колко % ръст за H1, за бавноподвижни мастодонти? Освен това и дивидентната ми е по-висока тук.

            И не ми говорете че трябва да сравнявам с UPS и TNT и DHL, че те са други тежкоподвижни мамути. А на дойче пост p/e е 17,65 и едва ли има опция за 2020 г. При Спиди p/e трудно се смята, а и по-важно е EV/EBITDA, но мисля, че е по-добро, без значение дали го смятам трейлинг или форуърд.

            така че so far so good, hold the line
            така че държим позициите, дотук добре и продължаваме

            Не е препоръка за покупко-продажба на ЦК. Имам ЦК.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от JaG Разгледай мнение
              Днес получих пратка от спиди изпратена през рапидо. Пратката си беше с червен плик на рапидо, с нейното лого и т.н и лепенка с товарителницата на спиди. При въпрос към куриера откога разнасят пратките на рапидо думите му бяха "Бате, ние сме им майката на рапидо и сме най-големите в Европа. Виж ни на борсата в Европа"

              На товарителницата няма никаква финансова информация. Дори наложения ми платеж го пише по следния начин:

              Нал. платеж ?.??
              Застр.ст. ?.??


              Това нормално ли е и официално обявено ли е че разнасят на рапидо пратките и при какви условия?
              че в отчета на спиди ясно се вижда, че рапидо са им клиент, виж дали са нещо повече, не знам

              Коментар


              • Първоначално изпратено от JaG Разгледай мнение
                Днес получих пратка от спиди изпратена през рапидо. Пратката си беше с червен плик на рапидо, с нейното лого и т.н и лепенка с товарителницата на спиди. При въпрос към куриера откога разнасят пратките на рапидо думите му бяха "Бате, ние сме им майката на рапидо и сме най-големите в Европа. Виж ни на борсата в Европа"

                На товарителницата няма никаква финансова информация. Дори наложения ми платеж го пише по следния начин:

                Нал. платеж ?.??
                Застр.ст. ?.??


                Това нормално ли е и официално обявено ли е че разнасят на рапидо пратките и при какви условия?
                ква борса в Европа?
                ква майка??
                това вярно ли е?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от JaG Разгледай мнение
                  Днес получих пратка от спиди изпратена през рапидо. Пратката си беше с червен плик на рапидо, с нейното лого и т.н и лепенка с товарителницата на спиди. При въпрос към куриера откога разнасят пратките на рапидо думите му бяха "Бате, ние сме им майката на рапидо и сме най-големите в Европа. Виж ни на борсата в Европа"

                  На товарителницата няма никаква финансова информация. Дори наложения ми платеж го пише по следния начин:

                  Нал. платеж ?.??
                  Застр.ст. ?.??


                  Това нормално ли е и официално обявено ли е че разнасят на рапидо пратките и при какви условия?
                  Да нормално е и е обявено. Спиди разкарва пакети на много малки куриери като Рапидо, срещу съответната такса разбира се. Твоя куриер те е излъгал че Рапидо е на борса и т.н. Когато ходя в офис на Спиди винаги вътре има пликове на емаг, рапидо (червените) и понякога и на по-малки куриерчета и разбира се повечето са си на Спиди, огромната част. Но втори са на емаг и трети на Рапидо. Според мен Емаг им е най-големия клиент, другите са по-натам

                  Рапидо масово търси диверсификация с други куриери, не само Спиди да им носи, защото утре като спре и са Оф.

                  Иначе според мен на Рапидо най-големия клиент е Техномаркет, но вярвам EMAG ще ги оправи и тях и Технополис и Зора и Технолукс и сие
                  Last edited by oslo; 08.10.2015, 12:48.

                  Коментар


                  • Днес получих пратка от спиди изпратена през рапидо. Пратката си беше с червен плик на рапидо, с нейното лого и т.н и лепенка с товарителницата на спиди. При въпрос към куриера откога разнасят пратките на рапидо думите му бяха "Бате, ние сме им майката на рапидо и сме най-големите в Европа. Виж ни на борсата в Европа"

                    На товарителницата няма никаква финансова информация. Дори наложения ми платеж го пише по следния начин:

                    Нал. платеж ?.??
                    Застр.ст. ?.??


                    Това нормално ли е и официално обявено ли е че разнасят на рапидо пратките и при какви условия?
                    Last edited by JaG; 08.10.2015, 12:39.

                    Коментар


                    • йо йо, румънското дружество на Спиди (DPD ROmania) е и приоритетен досатвчик на eMAG Румъния. Заедно с Фан куриер можели да разкарат 80 000 пратки на ден

                      http://blog.emag.ro/2012/11/parteneri-de-incredere/

                      DPD Romania si Fan Courier
                      Am pregatit impreuna cu partenerii nostri cel mai rapid calendar de livrare implementat pana acum in Romania – livrari non-stop, inclusiv in week-end, plecari din depozitul central eMAG la fiecare jumatate de ora. Avem de transportat peste 80.000 de comenzi inregistrate doar vineri, catre cele mai diverse localitati si orase ale tarii. Fiecare comanda are o zi de livrare calculata si fixata in momentul plasarii pe site. Inclusiv atunci cand primeam 1000 comenzi/minut. Multumim DPD si Fan pentru provocarea pe care ati acceptat-o alaturi de noi
                      DPD Romania and Fan Courier
                      We prepared together with our partners fastest delivery schedule implemented so far in Romania - non-stop deliveries, including weekends, departures from the central warehouse eMAG every half hour. We carry over 80,000 orders recorded only on Friday by the various localities and cities. Each order has a delivery day is calculated and set at the time of placement on the site. Including when the first 1000 orders / minute. Thank DPD and Fan to challenge you have accepted with us

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                        Грешката е в теб
                        и аз получих смс, че ще дойде до 17 ч., НОО не съм звънял, защото знам как се прави
                        просто си ходиш където искаш и те ти звънят преди да тръгнат към вас
                        на мен ми звъннаха в 11 ч. и питаха "там ли сте, да я товарим и караме?", аз казах "Да", те "идваме до 10 минути" и дойдоха до 10 минути.

                        Алилуя
                        елементарно е. Ако не бях вкъщи, щеше да се разберем за друг час същия ден или другия.

                        Защо въобще си звънял бе човек? Научи се да работиш с куриери
                        че какво му е хубавото да те разиграват като маймуна - да й бяха казали. но ако е на работа или по задача като й се обадят как ще изостави всичко и да ходи да си събира пералнята. Не е ли по-добре още в началото да се уточнят тези подробности и в последствие да се уговори точен час, вместо да се и в неведение цял ден. Както и да е, това никакъв принос не може да носи на акциите, а като стана дума за тях - според мен са балонирани. (Имам)
                        Не е препоръка... !!!
                        "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Mammita Разгледай мнение
                          Не ми ги хвали ако обичаш. Преди 2 месеца си поръчах пералня от Техномаркет-а. Получих СМС в петък вечерта, че ще дойде в събота до 17 ч. Е, нали се сещаш, че не мога да стоя цял ден в къщи и да хвърлям боб, кога ще дойде. Реших да се обадя в събота сутринта, за да попитам за ориентировъчен по-точен час. Първо никой не ми вдигна и ми записаха номера, за да ми се обадят по-късно като могат. След 45 мин. ми се обадиха. Обясних за какво става въпрос и ми обещаха да проверят и пак да ми се обадят. След час и половина нямаше ново обаждане. Обадих се аз. Отново никой не ми вдигна и ме запсаха. След 30 мин. ми се обади друг оператор, който отново ми каза, че ще провери и ще се свърже с мен. Познай дали след час някой се беше обадил. И така в гонене на оператори ми мина деня и дойде самата пералня в 15:30 ч. а аз още нямах обаждане от опреатор. Нямам думи за този тип обслужване. Предпочитам Еконт или МБМ. Спиди вече са се разрастнали толкова много, че услугите им губят от качеството си и добавената си стойност за клиентите.
                          Грешката е в теб
                          и аз получих смс, че ще дойде до 17 ч., НОО не съм звънял, защото знам как се прави
                          просто си ходиш където искаш и те ти звънят преди да тръгнат към вас
                          на мен ми звъннаха в 11 ч. и питаха "там ли сте, да я товарим и караме?", аз казах "Да", те "идваме до 10 минути" и дойдоха до 10 минути.

                          Алилуя
                          елементарно е. Ако не бях вкъщи, щеше да се разберем за друг час същия ден или другия.

                          Защо въобще си звънял бе човек? Научи се да работиш с куриери

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mammita Разгледай мнение
                            Не ми ги хвали ако обичаш. Преди 2 месеца си поръчах пералня от Техномаркет-а. Получих СМС в петък вечерта, че ще дойде в събота до 17 ч. Е, нали се сещаш, че не мога да стоя цял ден в къщи и да хвърлям боб, кога ще дойде. Реших да се обадя в събота сутринта, за да попитам за ориентировъчен по-точен час. Първо никой не ми вдигна и ми записаха номера, за да ми се обадят по-късно като могат. След 45 мин. ми се обадиха. Обясних за какво става въпрос и ми обещаха да проверят и пак да ми се обадят. След час и половина нямаше ново обаждане. Обадих се аз. Отново никой не ми вдигна и ме запсаха. След 30 мин. ми се обади друг оператор, който отново ми каза, че ще провери и ще се свърже с мен. Познай дали след час някой се беше обадил. И така в гонене на оператори ми мина деня и дойде самата пералня в 15:30 ч. а аз още нямах обаждане от опреатор. Нямам думи за този тип обслужване. Предпочитам Еконт или МБМ. Спиди вече са се разрастнали толкова много, че услугите им губят от качеството си и добавената си стойност за клиентите.


                            -Mammita; - таткава сладка !
                            Разтоварваш и забавляваш се с т. н-ни оператори ,- а те какво по напред да свършат ?
                            Да приемат и разпределят, да натоварят и превозят, да си говорят и обясняват с теб кога и в колко ще се срещнете ???
                            - Давам жокер на арменеца ! - да въведе 20 левова тарифа пер минута за всяко последващо обаждане,- след приета поръчка до посоченият час на изпълнение, а също и безплатни разговори след изтичане на посоченият срок по сделката!
                            - То така ако ще я караме ???? - От де ша доди дивиденто, -от бърборене нема да е !

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                              Вчера бях много приятно изненадан, че eventim.bg доставят билетите само със Спиди

                              О йе
                              А в сряда новата ми перална от emag.bg ще дойде пак със Спиди

                              С две думи - Спиди евриуеъар

                              Не е препоръка да купувате в интернет, защото ще налетите на Спиди с голяма вероятност

                              Не е препоръка за покупко продажба на ЦК. Имам акции
                              Не ми ги хвали ако обичаш. Преди 2 месеца си поръчах пералня от Техномаркет-а. Получих СМС в петък вечерта, че ще дойде в събота до 17 ч. Е, нали се сещаш, че не мога да стоя цял ден в къщи и да хвърлям боб, кога ще дойде. Реших да се обадя в събота сутринта, за да попитам за ориентировъчен по-точен час. Първо никой не ми вдигна и ми записаха номера, за да ми се обадят по-късно като могат. След 45 мин. ми се обадиха. Обясних за какво става въпрос и ми обещаха да проверят и пак да ми се обадят. След час и половина нямаше ново обаждане. Обадих се аз. Отново никой не ми вдигна и ме запсаха. След 30 мин. ми се обади друг оператор, който отново ми каза, че ще провери и ще се свърже с мен. Познай дали след час някой се беше обадил. И така в гонене на оператори ми мина деня и дойде самата пералня в 15:30 ч. а аз още нямах обаждане от опреатор. Нямам думи за този тип обслужване. Предпочитам Еконт или МБМ. Спиди вече са се разрастнали толкова много, че услугите им губят от качеството си и добавената си стойност за клиентите.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                                Вчера бях много приятно изненадан, че eventim.bg доставят билетите само със Спиди

                                О йе
                                А в сряда новата ми перална от emag.bg ще дойде пак със Спиди

                                С две думи - Спиди евриуеъар

                                Не е препоръка да купувате в интернет, защото ще налетите на Спиди с голяма вероятност

                                Не е препоръка за покупко продажба на ЦК. Имам акции
                                При цена 34лв за мен е добра инвестиция.

                                Коментар

                                Working...
                                X