IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение

    Ко викаш? Спиди са ти взели 2.50лв а при Еконт за същото щели да вземат 5лв. А куриерите как ти се струваха, доволни ли бяха?
    Настоявам да покажеш ценитe от сайта на Еконт.
    Откакто слeдя дискусията виждам как тук как поне двама потребители давате изключително тенденциозни мнения с необективна, подвеждаща информация.

    Разбира се няма нужда да ми отговаряш, ясно ми е какво си направил. И за да не бъда голословен защото обичам да говоря с факти.Цитираната от теб цена 2.50лв се отнася за пощенска пратка изпратена от офис до офис при много важна подробност в най-малкия размер с височина 4.5см. Този да го наречем нано-размер може да бъде използван само за документи, малка книжка, тениска и почти нищо друго. Размера е удобен най-вече за рекламите на Спиди, за да казват, че пратка може да се изпрати за 2.50лв. Да, може, но не и вашата!
    Същата услуга в Еконт ще струва 4лв а при положение, че всеки клиент може да използва отстъпка 10% и повечето го правят, цената пада на 3.60лв. При тях няма подобни ограничения в размерите и пратката може е висока не до 4.5см а да бъде с размери 60x60x60см
    Ако си говорим за документи Еконт имат дори по-ниски цени - 1.50лв за документи до 0.5кг и 3лв до 2кг с дебелина до 2см

    Това е пример за поредното тенденциозно и подвеждащо мнение. Сравняване на цената на пощенска пратка офис-офис на Спиди, с куриерска офис-адрес на Еконт. Това са не просто съвсем различни услуги, но цената на първата е освободена от ДДС а втората е с включен ДДС.
    Неволна грешка нали? При положение, че вече и децата знаят какви са цените и разликите между типовете пратки, толкова активен участник се прави на разсеян.


    Но след като темата е повдигната нека си говорим за цени.

    * Еконт Пощенски пратки от ОФИС до ОФИС:
    докумeнти до 0.5кг/с размер до 26x36x2см - 1.50лв
    документи до 2кг/с размер до 26x36x2см - 3лв
    1кг - 4лв а с 10% отстъпка 3.60лв
    2кг - 4,40лв а с 10% отстъпка 3,96лв
    3кг - 4,80лв а с 10% отстъпка 4,32лв
    4кг - 5,20лв а с 10% отстъпка 4,68лв
    5кг - 5,60лв а с 10% отстъпка 5,04лв
    и т.н. +0,4лв/кг
    10кг - 7,60лв а с 10% отстъпка 6,84лв

    * Еконт Куриерски пратки от ОФИС до АДРЕС:
    Документи - 5.70лв с отстъпка 5,13лв
    1кг - 6,30лв с отстъпка 5,67лв
    2кг - 7,80лв с отстъпка 7,11лв
    3 до 5кг - 9,90лв с отстъпка 8,91лв
    6-10кг - 14,70лв с отстъпка 13,23лв

    ** Спиди Пощенски пратки от ОФИС до ОФИС:
    размер XS - 50x35x4.5cm - 2.55лв
    размер S - 60x35x11cm - 3.05лв
    размер M - 60x35x19cm - 5.05
    размер L - 60x35x37cm - 9.05

    ** Спиди Куриерски пратки от ОФИС до АДРЕС:
    Документи - 6,05лв
    1кг - 8,08лв
    2кг - 9,37лв
    3кг - 10,48лв
    4кг - 11,69лв
    5кг - 12,74лв
    10кг - 17,92лв

    Нека предположим, че имате за изпращане пратка с размер 20x20x20см. Това е една реална, нормална пратка с нормално за тези размери тегло - 2кг
    Това малко пакетче при Спиди, т.е. с рекламираната от тях като евтина пощенска услуга ще ни струва забележете 9.05лв за да бъде изпратено от един техен офис до друг техен офис.
    За същата пратка при Еконт цената е 4.4лв.
    Забележете отново, доставката на тази пратка до адрес при Еконт, т.е. говорим за по-скъпа услуга, при която има и начислено ДДС, струва по-малко от пощенската на Спиди - 7.80лв срещу9.08лв.
    Цените на куриерската услуга при Спиди също са значително по-високи. Трябва да отбележа, че Спиди имат и бавна услуга с доставка за 2дни а нормалната услуга с доставка на следващия ден са нарекли "експресна" (да бяха я нарекли лукс, защото цените са като за такава). Не сравнявам тези цени защото конкуренцията няма от бавната услуга, има само от луксозната.

    Давам още един пример. Спиди се опитват да наложат услугата с Автоматични Пощенски Станции, рекламират я като евтина а там важат цитираните по-горе цени за пощенски пратки.
    В същото време Еконт са пряка конкуренция и в тази посока. Те използват същите станции (на същия производител) но при тях размера няма значение. При Еконт когато изпращаш пратка от АПС избираш сам размера на шкафа а от значение за цената е само теглото. В момента, в който разбереш, че пратката не се побира в шкафа, просто отваряш по-голям.
    Има и още два детайла в тяхна полза - пратките от/до Автоматична Пощенска Станция при Еконт използват 10% отстъпка от цената и са използваеми денонощно.
    Виждаме как Еконт ги разбиват по всички точки.

    Тези факти трябва да отговарят на въпроса защо хората не искат да използват Спиди и защо с тези цени Спиди никога няма да бъде конкурентна на Еконт нито при пощенските пратки, нито при АПС а вече и при куриерските пратки.

    Пиша го като за бавноразвиващи но то е заради изопачаващите фактите. Предизвикаха ме мненията на уж работещи с финансови инструменти и цифри, уж имащи акции в компанията, активни участници в дискусията, даващи уж компетентни мнения, от което трябва да следва, че трябва да са запознати с пазара, цени, конкуренция, но тези хора се правят на приятно разсеяни, когато говорят за базовите цени на най-популярните и използвани услуги. Все едно да си да си финансов министър и да се "объркаш" за стойността на минималната работна заплата.

    Пиша го защото силно мразя манипулативни мнения от заинтересовани под някаква форма лица!
    Нямам акции в Спиди, не понасям Еконт и не смятам, че клиентите ще имат полза да расте пазарния им дял.
    Искам по-голяма конкуренция и дано отлива на клиенти от Спиди бъде стимул и някакъв шанс за по-малките фирми да достигнат рентабилно ниво даващо им по-големи възможности за разрастване.
    Абе то и Амазон не са най-евтините и най-бързите, ама хората го предпочитат. Аз специално когато изпращам пратки, ползвам и двете фирми (Еконт и Спиди), изобще не гледам цените, защото и двете са ми ОК. И преди го бях писал това: изпращане на пратка в Италия - с Еконт е невъзможно. Имат май и други страни, до които Eконт не доставят, за разлика от DPD. За това пък Еконт си имат съблекални и пробни. Логистиката тепърва ще расте, намаляването на цените и наличието на конкуренция е възможно най-доброто нещо, което се случва. Днес получавах доставка от Италия с DHL, е тия наистина не знам как съществуват. Все нещо е неоправено и е зле. Ползвам и Габко, перфектни цени, перфектно обслужване.

    Всъщност не знам за какво пишем всичко това тук. Ако и Еконт бяха публично дружество и можехме да инвестираме при тях, то тогава спорът щеше да е по-смислен, но сега не е . Полза от изтъкване на предимствата на едното или другото дружество няма. То не е като да се чудим между UPS и FEDEX.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Garcilаso Разгледай мнение
      Напълно очаквана информация. Преди два дена ми се наложи да изпратя нещо - за 2,50 лв стигна до другия край на България. Бонусът беше, че минах бързо. В Еконт не знам колко щяха да ми вземат точно, но калкулаторът в сайта им показа 5 лв.
      Ко викаш? Спиди са ти взели 2.50лв а при Еконт за същото щели да вземат 5лв. А куриерите как ти се струваха, доволни ли бяха?
      Настоявам да покажеш ценитe от сайта на Еконт.
      Откакто слeдя дискусията виждам как тук как поне двама потребители давате изключително тенденциозни мнения с необективна, подвеждаща информация.

      Разбира се няма нужда да ми отговаряш, ясно ми е какво си направил. И за да не бъда голословен защото обичам да говоря с факти.Цитираната от теб цена 2.50лв се отнася за пощенска пратка изпратена от офис до офис при много важна подробност в най-малкия размер с височина 4.5см. Този да го наречем нано-размер може да бъде използван само за документи, малка книжка, тениска и почти нищо друго. Размера е удобен най-вече за рекламите на Спиди, за да казват, че пратка може да се изпрати за 2.50лв. Да, може, но не и вашата!
      Същата услуга в Еконт ще струва 4лв а при положение, че всеки клиент може да използва отстъпка 10% и повечето го правят, цената пада на 3.60лв. При тях няма подобни ограничения в размерите и пратката може е висока не до 4.5см а да бъде с размери 60x60x60см
      Ако си говорим за документи Еконт имат дори по-ниски цени - 1.50лв за документи до 0.5кг и 3лв до 2кг с дебелина до 2см

      Това е пример за поредното тенденциозно и подвеждащо мнение. Сравняване на цената на пощенска пратка офис-офис на Спиди, с куриерска офис-адрес на Еконт. Това са не просто съвсем различни услуги, но цената на първата е освободена от ДДС а втората е с включен ДДС.
      Неволна грешка нали? При положение, че вече и децата знаят какви са цените и разликите между типовете пратки, толкова активен участник се прави на разсеян.


      Но след като темата е повдигната нека си говорим за цени.

      * Еконт Пощенски пратки от ОФИС до ОФИС:
      докумeнти до 0.5кг/с размер до 26x36x2см - 1.50лв
      документи до 2кг/с размер до 26x36x2см - 3лв
      1кг - 4лв а с 10% отстъпка 3.60лв
      2кг - 4,40лв а с 10% отстъпка 3,96лв
      3кг - 4,80лв а с 10% отстъпка 4,32лв
      4кг - 5,20лв а с 10% отстъпка 4,68лв
      5кг - 5,60лв а с 10% отстъпка 5,04лв
      и т.н. +0,4лв/кг
      10кг - 7,60лв а с 10% отстъпка 6,84лв

      * Еконт Куриерски пратки от ОФИС до АДРЕС:
      Документи - 5.70лв с отстъпка 5,13лв
      1кг - 6,30лв с отстъпка 5,67лв
      2кг - 7,80лв с отстъпка 7,11лв
      3 до 5кг - 9,90лв с отстъпка 8,91лв
      6-10кг - 14,70лв с отстъпка 13,23лв

      ** Спиди Пощенски пратки от ОФИС до ОФИС:
      размер XS - 50x35x4.5cm - 2.55лв
      размер S - 60x35x11cm - 3.05лв
      размер M - 60x35x19cm - 5.05
      размер L - 60x35x37cm - 9.05

      ** Спиди Куриерски пратки от ОФИС до АДРЕС:
      Документи - 6,05лв
      1кг - 8,08лв
      2кг - 9,37лв
      3кг - 10,48лв
      4кг - 11,69лв
      5кг - 12,74лв
      10кг - 17,92лв

      Нека предположим, че имате за изпращане пратка с размер 20x20x20см. Това е една реална, нормална пратка с нормално за тези размери тегло - 2кг
      Това малко пакетче при Спиди, т.е. с рекламираната от тях като евтина пощенска услуга ще ни струва забележете 9.05лв за да бъде изпратено от един техен офис до друг техен офис.
      За същата пратка при Еконт цената е 4.4лв.
      Забележете отново, доставката на тази пратка до адрес при Еконт, т.е. говорим за по-скъпа услуга, при която има и начислено ДДС, струва по-малко от пощенската на Спиди - 7.80лв срещу9.08лв.
      Цените на куриерската услуга при Спиди също са значително по-високи. Трябва да отбележа, че Спиди имат и бавна услуга с доставка за 2дни а нормалната услуга с доставка на следващия ден са нарекли "експресна" (да бяха я нарекли лукс, защото цените са като за такава). Не сравнявам тези цени защото конкуренцията няма от бавната услуга, има само от луксозната.

      Давам още един пример. Спиди се опитват да наложат услугата с Автоматични Пощенски Станции, рекламират я като евтина а там важат цитираните по-горе цени за пощенски пратки.
      В същото време Еконт са пряка конкуренция и в тази посока. Те използват същите станции (на същия производител) но при тях размера няма значение. При Еконт когато изпращаш пратка от АПС избираш сам размера на шкафа а от значение за цената е само теглото. В момента, в който разбереш, че пратката не се побира в шкафа, просто отваряш по-голям.
      Има и още два детайла в тяхна полза - пратките от/до Автоматична Пощенска Станция при Еконт използват 10% отстъпка от цената и са използваеми денонощно.
      Виждаме как Еконт ги разбиват по всички точки.

      Тези факти трябва да отговарят на въпроса защо хората не искат да използват Спиди и защо с тези цени Спиди никога няма да бъде конкурентна на Еконт нито при пощенските пратки, нито при АПС а вече и при куриерските пратки.

      Пиша го като за бавноразвиващи но то е заради изопачаващите фактите. Предизвикаха ме мненията на уж работещи с финансови инструменти и цифри, уж имащи акции в компанията, активни участници в дискусията, даващи уж компетентни мнения, от което трябва да следва, че трябва да са запознати с пазара, цени, конкуренция, но тези хора се правят на приятно разсеяни, когато говорят за базовите цени на най-популярните и използвани услуги. Все едно да си да си финансов министър и да се "объркаш" за стойността на минималната работна заплата.

      Пиша го защото силно мразя манипулативни мнения от заинтересовани под някаква форма лица!
      Нямам акции в Спиди, не понасям Еконт и не смятам, че клиентите ще имат полза да расте пазарния им дял.
      Искам по-голяма конкуренция и дано отлива на клиенти от Спиди бъде стимул и някакъв шанс за по-малките фирми да достигнат рентабилно ниво даващо им по-големи възможности за разрастване.

      Коментар


      • Напълно очаквана информация. Преди два дена ми се наложи да изпратя нещо - за 2,50 лв стигна до другия край на България. Бонусът беше, че минах бързо. В Еконт не знам колко щяха да ми вземат точно, но калкулаторът в сайта им показа 5 лв.

        Твърде вероятно е цените по Спиди поща да не са устойчиви и просто да ги задържат такива за да товарят курсовете повече. В следващите тримесечия, когато се надявам капацитетът да се използва на по-голям процент, ще се види дали ръководството ще вдигне цените до по-адекватни нива.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

          В същото време при колетните пратки, чиито постъпления растат с невероятните 39% заради електронната търговия, пощите ги няма никакви. Реално цялото това увеличение се дължи на "Еконт Експрес", което отчита с 40% повече колетни пратки и ръст от 39% на приходите от тази услуга. "Спиди" също се е устремило към този сегмент и приходите му в едногодишен период са нараснали близо три пъти.

          това ми хареса, 200% ръст на услугата Спиди Поща, тоест директно в сегмента на Еконт с пратките "офис-офис"
          не знам banker откъде имат данните, но ги виждам за първи път
          Да влязат хейтърите
          Аз искам още!!!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение

            Хейтърите, ама моля те . Хайде платените драскачи да си починат малко
            Спиди поща е кръгла нула а 3 пъти повече от нула пак си е толкова . Даже и преди повишаването на цените не се използваше, колкото и да се опитваха да я налагат. Интернет магазините използваха куриерските тарифи на Спиди, т.е. за пратки до адрес с големи отстъпки. За пощенските нямаше такива. Цените за доставка до адрес при Спиди за бизнес клиенти бяха близки до тези за пощенски пратки офис-офис на Еконт. Това е единствената причина да се използва Спиди, никой иначе не иска и да чуе за тях. Сега и едната и другата услуга на Спиди не струва и интернет магазините напускат лавинообразно. Пощенската услуга на Спиди имаше шанс да се наложи преди да вкарат тарифи по размери с абсурдните си цени, които са по-неизгодни от тези в Германия.
            Интересно е какво ще направят Еконт. Сега има много сериозен прилив на клиенти към тях и са казали, че няма да вдигат цени но не им вярвам.

            А това с питането на куриери ме разсмя. Не, че ти вярвам, че си питал а просто самата идея да напишеш подобна глупост. Питал бил служител по разнос дали е доволен, че го гърчат по-малко.
            Важни са ползите за компанията а не кефа на куриера. Спиди имаха база и екип занимаващи се само с пратки за Емаг. Дали е било защото им е неизгодно. Еконт пък пращаха хора в Румъния а куриерите им разнасяха пратки до 10 вечерта по време на черните петъци.
            Естествено, че куриерите не харесват Емаг. Та те след един черен Петък си скъсяват живота с няколко години. Това с хладилниците пък беше мега глупост. Никой куриер няма да ти носи хладилник до входната врата. Задълженията на куриера приключват до вратата на сградата а не на жилището. Тия глупости за мъкнене на хладилници по етажи и то за сгради без асансьор ги остави за наивници. Виждам отчаяни опити да търсиш аргумени и тръгна да говориш за хладилници и печки, сякаш емаг са Техномаркет и продават само битова техника
            Благодаря за градивната критика по всичките ми "опорни точки"

            Ще гледам следващия отчет с интерес, там всичкото негатив, трябва да е отчетено

            Аз работя в компания, лидер в сегмента си, винаги са ни хейтили и винаги сме ставали все по-големи с по-голям дял...

            Да видим дали и със Спиди ще е така

            Благодаря за коментарите ти

            Коментар


            • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
              Да влязат хейтърите
              Хейтърите, ама моля те . Хайде платените драскачи да си починат малко
              Спиди поща е кръгла нула а 3 пъти повече от нула пак си е толкова . Даже и преди повишаването на цените не се използваше, колкото и да се опитваха да я налагат. Интернет магазините използваха куриерските тарифи на Спиди, т.е. за пратки до адрес с големи отстъпки. За пощенските нямаше такива. Цените за доставка до адрес при Спиди за бизнес клиенти бяха близки до тези за пощенски пратки офис-офис на Еконт. Това е единствената причина да се използва Спиди, никой иначе не иска и да чуе за тях. Сега и едната и другата услуга на Спиди не струва и интернет магазините напускат лавинообразно. Пощенската услуга на Спиди имаше шанс да се наложи преди да вкарат тарифи по размери с абсурдните си цени, които са по-неизгодни от тези в Германия.
              Интересно е какво ще направят Еконт. Сега има много сериозен прилив на клиенти към тях и са казали, че няма да вдигат цени но не им вярвам.

              А това с питането на куриери ме разсмя. Не, че ти вярвам, че си питал а просто самата идея да напишеш подобна глупост. Питал бил служител по разнос дали е доволен, че го гърчат по-малко.
              Важни са ползите за компанията а не кефа на куриера. Спиди имаха база и екип занимаващи се само с пратки за Емаг. Дали е било защото им е неизгодно. Еконт пък пращаха хора в Румъния а куриерите им разнасяха пратки до 10 вечерта по време на черните петъци.
              Естествено, че куриерите не харесват Емаг. Та те след един черен Петък си скъсяват живота с няколко години. Това с хладилниците пък беше мега глупост. Никой куриер няма да ти носи хладилник до входната врата. Задълженията на куриера приключват до вратата на сградата а не на жилището. Тия глупости за мъкнене на хладилници по етажи и то за сгради без асансьор ги остави за наивници. Виждам отчаяни опити да търсиш аргумени и тръгна да говориш за хладилници и печки, сякаш емаг са Техномаркет и продават само битова техника

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
                Куриерите затриха "Български пощи"

                http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=us
                В същото време при колетните пратки, чиито постъпления растат с невероятните 39% заради електронната търговия, пощите ги няма никакви. Реално цялото това увеличение се дължи на "Еконт Експрес", което отчита с 40% повече колетни пратки и ръст от 39% на приходите от тази услуга. "Спиди" също се е устремило към този сегмент и приходите му в едногодишен период са нараснали близо три пъти.

                това ми хареса, 200% ръст на услугата Спиди Поща, тоест директно в сегмента на Еконт с пратките "офис-офис"
                не знам banker откъде имат данните, но ги виждам за първи път
                Да влязат хейтърите

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Longin Разгледай мнение
                  и какво казват куриерите?
                  не съм чел подробно тук(хвърлям по едно око де) , но нямам намерение и да питам куриери щото не знам предиисторията - та ако ако споделиш ще е добре за лаици-акционери на Спиди като мен
                  Накратко Спиди вдигна цените на тежките пратки, в това число влизат примерно печки и хладилници. Основно защото са губещи и трошат и другите пратки и пречат на другите пратки. Например моя хладилник и пералня от ЕМАГ дойдоха със Спиди, помогнах на куриера да ги внесе във вилата и всичко окс. Леките неща като фотоапарат, триножник и сие дойдоха с Еконт или Рапидо. Много хитро. Спиди каза "стоп вдигаме цените за тежките пратки, ако щете". Още преди това вече нямаха оборот с Емаг по малките пратки, защото Емаг са циции и искат много ниска цена, при която не си струва. Просто Еконт и Рапидо са клекнали и когато в Емаг за дадена справка сравняват Еконт, Рапидо и Спиди и избират по-евтиното, а Спиди без пари не работи (вижте отчетите на трите и ще видите, кой работи за пари и кой за вятъра).

                  С по-високите цени Спиди изгони тежките пратки. И тук във форума ореваха, че Спиди отива на кино.

                  Но всъщност моето допитване до куриер и офис служител е, че работата не е намаляла и куриера се радваше, че вече не носят ЕМАГ, защото тежките пратки отнемат време и тежат. Ако днес имаш да носиш хладилник до 3-ти етаж без асансьор, това ти прецаква деня .... и другите пратки страдат.

                  Емаг са страшни циции и вече ги видях да носят тежки пратки в София с небрандирани бусове.... Очаквам скоро да забият нож в гърба на Рапидо и Еконт, като лесните пратки си ги носят със своя мрежа, особено за големите градове..., което е супер лесно и вече го правят в Румъния. Тежките може да ги нахакат на другите. А то тежките пак може да ги носи Спиди, но на дебелата (вече рентабилна цена), защото Рапидо ползва Спиди за голяма част от доставките си.

                  Така, че чакаме следващия отчет на Спиди. Този за второто тримесечие показа ръст на рентабилността, а високите цени за тежки пратки влизат от 5 юли, а сега Спиди вдигна цените и на други услуги с 5% от 1 септември. Така че с отчета за третото тримесечие ще видим дали хейтърите са прави или не са. Скоро вдигаха цените и в Румъния.

                  Според мен Спиди много добре знаят коя пратка колко им струва и знаят как да си направят тарифата. Ние нямаме тази информация. Пак казвам, при дял от 33%, целта ти е да гониш рентабилност, а не още по-голям дял. Но целта ти е да си запазиш сладките сделки, а не всички!!!

                  Аз съм спокоен. Куриерският пазар е голям и спасесения дебне отвсякъде.
                  Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа, имам акции.

                  Коментар


                  • Куриерите затриха "Български пощи"

                    http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=us

                    destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                    Коментар


                    • и какво казват куриерите?
                      не съм чел подробно тук(хвърлям по едно око де) , но нямам намерение и да питам куриери щото не знам предиисторията - та ако ако споделиш ще е добре за лаици-акционери на Спиди като мен
                      "the trend is your friend until the end..."

                      Коментар


                      • Срещнах случаен куриер с бус и го попитах какво става след като не носят ЕМАГ, щастлив ли е, че не катери хладилници до 4-тия етаж, има ли работа, правилно ли са били шута на ЕМАГ и т.н.

                        Отговорите можете да намерите сами, като попитате някои куриер на Спиди собственоръчно. Всеки ден човек среща между 1 и 10 такива

                        Вече питах в офиса до нас и един техен куриер, дали да продължавам или ще ми казват все едно и също и трябва да спра? Или да ги докарам до 10 попитани, за да ми е по-пълна картината?

                        Коментар


                        • Защо ли имам чувството, че част от мениджмънта продава акциите, които закупиха на 1 лв.?! Параноята ме гони нещо.

                          Коментар


                          • Минах през близкия ми офис на Спиди и изнасяха пратки с чували. Вътре беше пълно с пратки. Попитах "намаля ли работата откакто спряхте с Емаг?" и те ми казаха познайте какво .......

                            Питайте в най-близкото Спиди и ми пишете на ЛС

                            В същото време, виждам в сайта на Спиди, че от 1 септември повишават някои цени

                            "Актуализация цени от 01.09.2017 Уважаеми клиенти,
                            Информираме ви, че считано от 01.09.2017г. Спиди АД ще актуализира част от ценовата си тарифа за извършване на услуги, включени в обсега на неуниверсалната и универсална пощенска услуга. В последните 7 години успяхме да запазим без промяна ценовите условия на основните услуги, използвайки максимално ефективно всички ресурси и оптимизации на процесите. Към настоящия момент, отчитайки обявената официално инфлация в сектора Транспорт за последните дванадесет месеца и ръста на заплатите за март 2017 спрямо март 2016, се налага да актуализираме тарифите на Спиди за основни пакетни и съпътстващите ги допълнителни услуги на територията на Р България и за Европа с 5%. Няма да бъдат актуализирани таксите за допълнителни услуги Наложен платеж и Обявена стойност.
                            За услуга Спиди поща цените ще бъдат актуализирани само с 6 стотинки, както следва:
                            Размер XS – 2,55лв.; размер S – 3,05лв.; размер M – 5,05лв.; размер L – 9,05лв.
                            Екипът на Спиди"

                            Филмът става все по интересен

                            Коментар


                            • Изчетох една торба "опорни точки", все едно слушам наследниците на партията майка останали 5-ти на изборите, че всъщност това било голяма победа
                              Каква победа е да изгубиш най-големия ритейлър като клиент. Смехотворно е да се говори за селекция на клиенти в тоя умрял пазар. Кои са добрите клиенти, банки продаващи златни кюлчета ли? Западните ритейлъри от ранга на амазон да не би да плащат повече обаче нито Hermes, нито DHL са избягали.
                              Спиди бяха силни точно при магазини от ранга на емаг и чрез тях бяха разпознаваеми сред крайните клиенти, които иначе биха ги подминавали. Без тях на какво се надяват, в какво ще бъдат лидери и как ще си задържат пазарния дял.
                              Ценовата им политика за крайни клиенти неведнъж съм я определял за неадекватна. АПС-тата се отварят по-често за почистване от прах и паяжини, отколкото за реална употреба. Куриерски цени високи, единствено документните пратки до адрес минават като по-изгодни. Пощенските им пратки ги използват хората само за книги и гащи, за друго са неизгодни. А точно пощенските пратки са тези, които пълнят офисите на Еконт и ги изстреляха до това, което са в момента.
                              Най-добрата оценка е мнението на работещите там а от това, което чувам те са бесни от промените.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                                В момента притискам един бизнес партньор да намали цената си с 20%, защото съм му основен клиент и зависи от мен... Не съм толкова груб че да не е на печалба, но съм му казал, че иначе ще купя собствена мощност.

                                Емаг със сигурност не са добър клиент. Предполагам Спиди работят с тях, но просто са им дали цената си, докато в лакомите за пазарен дял куриери ще остане контрата
                                Пак казвам, Спиди е с 33% дял и не може да печели от ръст на пазарния дял, а само от заемането на най-печелившата и ефективна ниша на пазара. Неефективните да ги остави на другите, които си мечтаят за пазарен дял. А рентабилност в светлото бъдеще

                                Емаг ще изчакат да си изградиш инфраструктурата като за тях и ще те цакат с още по-ниска цена. По-надолу един хейтър обясняваше, че Спиди имали корпоративни клиенти, от които не се печелело, а после обясняват, че от ЕМАГ се печелило...
                                Осло, за мен лично е важно следното: ръст на дивидентите с поне 3 до 5 % годишно, евентуална капиталова печалба и да видя увеличаване на пазарния дял. Щото ако си оставаме на 33% не е добре. Имат капацитет, имат уж някакви стратези - сега вече да почнат да показват какво могат. Ако ли не то да се спрат с раздаванията на акции, премии и тем подобни. Не за друго, а защото ние сме си вложили парите там. А така като гледам "ключовите" им мениджъри май не са. Апропо: вижте телекомите (не само в БГ). И там борбата е сериозна особено с идването на 5G. И някои от тях въпреки, че имат сериозни дялове от сектора, сега откриват ниско бюджетни фирми, за да влязат и в тая ниша. Спиди за какво мислят точно? Само за пазаруване и развитие на мрежата на АПС, които са с 7-8% затоварване на капацитета ли? Ами за мен това сие загуба на ресурс. Българина докато тръгне към АПС, Еконт и другите отварят съблекални, за да могат да привличат клиенти пазаруващи дрехи, които могат да мерят. Както някой по-добре написа долу: най-скъпият капацитет е неизползвания капацитет. Имаш го , ма не носи пари. Голяма далавера! И в авиацията е така: самолета носи пари докато е във въздуха, камионите докато пътуват по магистралите и носят стока. Аз също не виждам друг вариант. Ако те не го разбират е лошо.

                                Коментар

                                Working...
                                X