IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ledosvetlenie Разгледай мнение

    За разлика от теб аз им бях сравнително голям клиент от което се подразбира че КЗП не върши работа

    Въпросният пост го написах във връзка със старият ми пост където написах че Рапидо само пале не са ми губили

    С тази пратка с дължина 2м се доближават до това

    А всички тези неща ги пиша не да се оплаквам, а за да не се чудите след време що ви избягаха клиентите

    Значи, предупреждаваш всички инвеститори и спекуланти, за които основен канал за комуникация с клиентите са куриерите? Благородно...

    Иронията настрана, ти губиш клиенти и продължаваш да пращаш със Спиди? Защо?! За да можеш да хейтиш
    Last edited by ADK83; 26.03.2019, 13:22.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
      ....
      ....


      Спиди не е за суинг трейд, като вашите активни позиции, от които само губите, но си мислите че правете нещо....


      Спиди е голяма позиция. Фри флота на свободните акции е към 30 млн. лв., което е достойно за SOFIX но Спиди не са манипуланти и не надуха акционерите до 750 с кухи сделки, за да го вкарат.

      Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам акции.
      А то бивало и това да стане!
      Не е ли достатъчно, че така хубаво е надут и хартиеният флоут? Оставаше и броят акционери да надуят ...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ADK83 Разгледай мнение


        Питаш аз защо НЕ бия негрите ли?!?!

        Нямам акции, малък клиент съм на Спиди (особено след като отвориха офис близо до моя офис), ползвам (все по-рядко) и Еконт. Спиди са ми интересни по съвсем друга причина - нито като борсова компания, нито професионално.

        Чичо Манчо е прав - ако не си доволен от услугата, има си КЗП, не форума на Ивестора.

        Но започна темата, а сега мълчиш - при положение, че нямаш основание да мислиш, че ще те прекарат със застраховката, защо го пишеш?
        За разлика от теб аз им бях сравнително голям клиент от което се подразбира че КЗП не върши работа

        Въпросният пост го написах във връзка със старият ми пост където написах че Рапидо само пале не са ми губили

        С тази пратка с дължина 2м се доближават до това

        А всички тези неща ги пиша не да се оплаквам, а за да не се чудите след време що ви избягаха клиентите

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Чичо Манчо Разгледай мнение

          Приятелю, много се извинявам, разбирам те, но нима мислиш, че точно тук е мястото за подобни писания. Това бюро жалби и оплаквания на "Спиди" ли е или форум където се обсъжда финансовото състояние на публични компании, новини за тях, перспективи и очаквания. Все едно аз да имам някакъв частен проблем с ЧЕЗ и да се оплаквам тук. Смешно е... Омръзна ми да чета подобни коментари тук. Специално темата на "Спиди" е най-оспамваната (с извинение за израза) в този форум. Остани си със здраве! Надявам се да ти възстановят парите възможно най-бързо!

          +1

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ledosvetlenie Разгледай мнение

            Дето викаш продал съм и ме е яд

            Та се пита ти да не си купил та се напиняш толкова та даже нямаш време да прочетеш какво е написано какво е намерено и какво не е

            Питаш аз защо НЕ бия негрите ли?!?!

            Нямам акции, малък клиент съм на Спиди (особено след като отвориха офис близо до моя офис), ползвам (все по-рядко) и Еконт. Спиди са ми интересни по съвсем друга причина - нито като борсова компания, нито професионално.

            Чичо Манчо е прав - ако не си доволен от услугата, има си КЗП, не форума на Ивестора.

            Но започна темата, а сега мълчиш - при положение, че нямаш основание да мислиш, че ще те прекарат със застраховката, защо го пишеш?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ADK83 Разгледай мнение

              Ти си знаеш защо хейтиш - продал си акциите и те е яд или е нещо друго. Не ти се мешам.

              Едри пратки по Спиди - не ти ли е скъпичко? Ама и това не е важно, парите са си твой.

              Продължавам да питам - намерили са ти пратката, върнали са ти я, а сега изведнъж - въй, дали ще ми платят застраховката. Ей на това му викам спекулация - не в борсовия смисъл на думата. Да не би да е нещо от рода: "Да кажем нещо, да ги уязвим тия, че нещо много почнаха да ги хвалят".


              Хайде, със здраве и успех.
              Дето викаш продал съм и ме е яд

              Та се пита ти да не си купил та се напиняш толкова та даже нямаш време да прочетеш какво е написано какво е намерено и какво не е

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ledosvetlenie Разгледай мнение

                Как за какво - Шортил съм ги

                Спиди не за първи път губят пратки - Подобен случай съм описал в тази тема от преди няколко месца но тогава намериха пратката, а преждевременно ни бяха казали да изпратим нова защото не могат да я намерят - След което се опитаха да ни накарат да платим транспорта в двете посоки на първата пратка която бяха загубили и ни я върнаха

                Спрях да работя със Спиди и Рапидо за малки пратки и с тях изпращам само големи пратки с надеждата че голяма пратка не могат да загубят но и това вече не е сигурно


                Ти си знаеш защо хейтиш - продал си акциите и те е яд или е нещо друго. Не ти се мешам.

                Едри пратки по Спиди - не ти ли е скъпичко? Ама и това не е важно, парите са си твой.

                Продължавам да питам - намерили са ти пратката, върнали са ти я, а сега изведнъж - въй, дали ще ми платят застраховката. Ей на това му викам спекулация - не в борсовия смисъл на думата. Да не би да е нещо от рода: "Да кажем нещо, да ги уязвим тия, че нещо много почнаха да ги хвалят".


                Хайде, със здраве и успех.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ledosvetlenie Разгледай мнение

                  Как за какво - Шортил съм ги...
                  Приятелю, много се извинявам, разбирам те, но нима мислиш, че точно тук е мястото за подобни писания. Това бюро жалби и оплаквания на "Спиди" ли е или форум където се обсъжда финансовото състояние на публични компании, новини за тях, перспективи и очаквания. Все едно аз да имам някакъв частен проблем с ЧЕЗ и да се оплаквам тук. Смешно е... Омръзна ми да чета подобни коментари тук. Специално темата на "Спиди" е най-оспамваната (с извинение за израза) в този форум. Остани си със здраве! Надявам се да ти възстановят парите възможно най-бързо!


                  Vanitas vanitatum...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ADK83 Разгледай мнение

                    Значи, както аз го виждам, тук има няколко варианта:

                    1. досега Спиди не са ти губили пратка, и тогава оплакването ти е чиста спекулация

                    2. досега Спиди са ти губили пратка, плащат си редовно и навреме и го знаеш, и тогава пак е спекулация.

                    Въпросът е защо го правиш? Ти си знаеш...
                    Как за какво - Шортил съм ги

                    Спиди не за първи път губят пратки - Подобен случай съм описал в тази тема от преди няколко месца но тогава намериха пратката, а преждевременно ни бяха казали да изпратим нова защото не могат да я намерят - След което се опитаха да ни накарат да платим транспорта в двете посоки на първата пратка която бяха загубили и ни я върнаха

                    Спрях да работя със Спиди и Рапидо за малки пратки и с тях изпращам само големи пратки с надеждата че голяма пратка не могат да загубят но и това вече не е сигурно



                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ledosvetlenie Разгледай мнение

                      Застрахована е но това по никакъв начин не ме успокоява докато не видя да платят
                      Значи, както аз го виждам, тук има няколко варианта:

                      1. досега Спиди не са ти губили пратка, и тогава оплакването ти е чиста спекулация

                      2. досега Спиди са ти губили пратка, плащат си редовно и навреме и го знаеш, и тогава пак е спекулация.

                      Въпросът е защо го правиш? Ти си знаеш...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от hamorphis Разгледай мнение

                        Не е ли застрахована?
                        Застрахована е но това по никакъв начин не ме успокоява докато не видя да платят

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ledosvetlenie Разгледай мнение
                          Евалата на Спиди - Успяха да направят почти невъзможното - Загубиха пратка 2м дълга на 30см на 40см - На стойност 1200лв - Да видим какво ще платят.

                          Единственто предизвикателство което остана пред тях е да загубят пале - Но аз вярвам в тях
                          Не е ли застрахована?

                          Коментар


                          • Евалата на Спиди - Успяха да направят почти невъзможното - Загубиха пратка 2м дълга на 30см на 40см - На стойност 1200лв - Да видим какво ще платят.

                            Единственто предизвикателство което остана пред тях е да загубят пале - Но аз вярвам в тях

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от hamorphis Разгледай мнение

                              Онзи ден си гледах на телефона как куриерът идва към мен на картата в реално време. Това да знам, че ще дойде между 12:00 и 12:30, а не между 9 и 6 е доста удобно и полезно. Така успях да излеза да обядвам, вместо да седя да го чакам цял ден, понеже не знам кога ще дойде.
                              Да, супер е

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
                                Смарт контрол на Спиди Ви дава достъп до следните опции:
                                • Потвърждаване на доставка (незадължително)
                                • Проследяване на пратката в реално време
                                • Пренасочване на пратката към друг адрес
                                • Отлагане на доставката за следващ ден
                                • Отказване на пратка
                                • Вход в приложението МySpeedy
                                Повече информация за новата услуга Смарт контрол можете да намерите на сайта : https://www.speedy.bg/bg/smart-control
                                Онзи ден си гледах на телефона как куриерът идва към мен на картата в реално време. Това да знам, че ще дойде между 12:00 и 12:30, а не между 9 и 6 е доста удобно и полезно. Така успях да излеза да обядвам, вместо да седя да го чакам цял ден, понеже не знам кога ще дойде.

                                Коментар

                                Working...
                                X