Ето и интересно проучване - дали ще е добре за Спидиту, риторично питам 
В периода от 12-ти до 18-ти октомври 2020 г. Offerista Group Bulgaria проведе онлайн анкета, в която се включиха 1,876 от посетителите на популярната платформа за дигитални брошури Broshura.bg. Целта на проучването е да представи какви са нагласите на българските потребители към Black Friday (Черен петък).

Проучването показва, че близо 70% от респондентите възнамеряват да пазаруват по време на Черния петък тази година. Докато в предходни издания на вече познатата кампания заявяват, че са участвали около 50% от потребителите.
Около 30% от анкетираните споделят, че не планират Black Friday покупки през 2020 г. Основните причини за това са - потребителите не вярват в намаленията или изпитват финансови затруднения. Приблизително 80% от същата група респонденти заявяват, че биха пазарували, ако попаднат на изгодна оферта, макар да не са го планирали предварително. Голяма част от тях споделят, че трудно биха прецени каква сума ще изхарчат, като това зависи от промоциите.
Около 50% от анкетираните, които планират покупки в периода на Черния петък, предпочитат да пазаруват онлайн. A 54% от тях споделят, че ще заплатят своите покупки в брой, а останалите - чрез дебитна/кредита карта, банков превод или на изплащане.
Сред разнообразието от продукти, които възнамеряват да закупят потребителите, се открояват: дрехи, обувки, аксесоари, спортни стоки; черна и бяла техника; за дома и градината.

35% от потребителите, които възнамеряват да пазаруват в периода на Черния петък, планират да отделят между 101 лв. и 300 лв.
За актуални предложения от Black Friday участниците в анкетата научават в преобладаващата си част от онлайн източници (социални мрежи, уебсайтове, включително платформата Broshura.bg - уебсайт и мобилно приложение) и телевизия.
Традиционно Broshura.bg събира на едно място предложенията за Черен петък на търговски вериги и брандове, за да помогне на потребителите да се ориентират сред множеството от промоционални оферти.
Пълната информация с резултати от проучването можете да заявите тук. Цитирането на проучването или на части от него не е разрешено, без да се посочва източника, а именно - Offerista Group Bulgaria, онлайн проучване в Broshura.bg.

В периода от 12-ти до 18-ти октомври 2020 г. Offerista Group Bulgaria проведе онлайн анкета, в която се включиха 1,876 от посетителите на популярната платформа за дигитални брошури Broshura.bg. Целта на проучването е да представи какви са нагласите на българските потребители към Black Friday (Черен петък).

Проучването показва, че близо 70% от респондентите възнамеряват да пазаруват по време на Черния петък тази година. Докато в предходни издания на вече познатата кампания заявяват, че са участвали около 50% от потребителите.
Около 30% от анкетираните споделят, че не планират Black Friday покупки през 2020 г. Основните причини за това са - потребителите не вярват в намаленията или изпитват финансови затруднения. Приблизително 80% от същата група респонденти заявяват, че биха пазарували, ако попаднат на изгодна оферта, макар да не са го планирали предварително. Голяма част от тях споделят, че трудно биха прецени каква сума ще изхарчат, като това зависи от промоциите.
Около 50% от анкетираните, които планират покупки в периода на Черния петък, предпочитат да пазаруват онлайн. A 54% от тях споделят, че ще заплатят своите покупки в брой, а останалите - чрез дебитна/кредита карта, банков превод или на изплащане.
Сред разнообразието от продукти, които възнамеряват да закупят потребителите, се открояват: дрехи, обувки, аксесоари, спортни стоки; черна и бяла техника; за дома и градината.

35% от потребителите, които възнамеряват да пазаруват в периода на Черния петък, планират да отделят между 101 лв. и 300 лв.
За актуални предложения от Black Friday участниците в анкетата научават в преобладаващата си част от онлайн източници (социални мрежи, уебсайтове, включително платформата Broshura.bg - уебсайт и мобилно приложение) и телевизия.
Традиционно Broshura.bg събира на едно място предложенията за Черен петък на търговски вериги и брандове, за да помогне на потребителите да се ориентират сред множеството от промоционални оферти.
Пълната информация с резултати от проучването можете да заявите тук. Цитирането на проучването или на части от него не е разрешено, без да се посочва източника, а именно - Offerista Group Bulgaria, онлайн проучване в Broshura.bg.
Коментар