If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами така е, като няма фундамент да подкрепи цената почваме да се хващаме за очаквания, я Румъния, я Зара. Мисля урока от 2007, че е грешно да се търгуват очаквания и да се калкулират предварително в цената
не знам дали си от София, но за едно нещо не си прав - определено не са таратайки... на ден виждам поне 3-4-5 нови бусчета и изглеждат доста добре, доста по-добри и нови дори от тези на ДХЛ, коиуто виждах в Германия...
нямам тук акции, но бих си купил с удоволствие, не разбирам защо прогнозираш провал за спидито.
може и да си прав, времето ще покаже, но за таратайките не съм съгласен категорично.
п.с. бизнеса с куриерските услуги не виждам откъде ще му дойде криза.. даже напротив - с нарастване броя интернет магазини, търговии, поръчки.
Историята на ЕУБГ в Румъния, трябва да е серизна лампичка за тези дет купуват Спийти над 7 лв. (реалната цена за дружество, което основния актив са амортизиращи се таратайки).
Спийди има всички шансове както и ЕУБГ ще се провали сериозно в Румъния. Спомнете си, че и ЕУБГ навлезе в Румъния, защото там било по растежно като бизнес, нали и Спийди ни умайва уж с незнайните си разтежи, за които хорта плащат по 30 лв. отгоре за акция за над 200 милиона лева капитализация. Не се лъжете, това в Румъния е същото като ЕУБГ. Така изглежда.
Local courier DPD Romania posted a EUR 20.5 million turnover last year, up by 23% compared to 2014. The growth was related to a 33% advance in the volume of deliveries, according to the company.
The courier expects to increase its turnover by 30% this year, as well as boost its deliveries by 23%.
DPD Romania plans to invest in expanding its logistics capacity.
The turnover increase will be supported by the development of the e-commerce market. The e-commerce will generate 50% of the business this year too, said Lucian Aldescu, general director of DPD Romania.
The local courier market will reach EUR 420 million this year, Aldescu added. The market will grow by some 13% compared to last year, when it amounted to EUR 370 million.
Целият им пазар ще расте с 13%, по бързите с повече
Lucian Aldescu, ръководител на DPD Румъния: местен пазар куриер ще достигне 420 милиона евро през тази година, в резултат на онлайн пазаруването
от Adrian Vasilache HotNews.ro
Вторник, 23 февруари 2016, 13:35 Икономика | фирми
местен пазар куриера ще достигне 420 милиона евро през тази година, в сравнение с около 370 милиона през 2015 г., прогнозира Lucian Aldescu, ръководител на DPD Румъния, един от водещите играчи в местния пазар парцел и експресна доставка. Компанията обяви, че обемът на доставките е нараснал миналата година с 33%, оборот над 20,5 милиона евро, до 23% в сравнение с година по-рано.
Миналата година компанията имаше най-много доставките в региона Букурещ-Илфов, 50% от общия брой, следвани от Клуж окръг, с около 10%, Тимиш, Яш и Арджеш.
"DPD има широк спектър от клиенти, така че можем да кажем, че римляните са получили или доставят продукти от всички индустрии и включва най-вече на мода, дом и деко, играчки, книги, красотата, храни или животни. Делът на доставките през цялата година е балансиран, 50% от парцелите са били изпратени от играчи в B2B и B2C сегмент 50% ", каза Lucian Aldescu, главен изпълнителен директор на DPD Румъния.
По отношение на доставките, направени от международни куриери на DPD миналата година, повечето от тях остави областите Bucuresti-Илфов, Клуж, Тимиш, Iasi и Брашов, до Германия, Великобритания, Италия и Унгария. И сред румънците, които са получили парцели от чужбина също се председателства от Букурещ, Ilfoveni, Клуж и Тимишоара, Констанца и Яш, последвано от. Повечето парцели стигнаха до Румъния от Германия, Великобритания, Италия и Унгария, съответно.
Целта на тази година DPD Румъния насочена към предварително оборот от 30% и обем е нараснал с 35% в сравнение с 2015 г. основните двигатели на растежа ще бъдат в размер на над 50%, е-търговия, инвестиции за съхранение, обработка и доставка, и PalletOne нов режим на доставка на услуги куриерски палети, за фирми, работещи в FMCG, отпечатването, канцеларски материали, дома и деко и автоматично.
DPD Румъния е част от DPDgroup, европейски лидер в пътната куриер. В Румъния, DPD е в топ 3 на куриерските фирми. С екип от над 600 служители и франчайзополучатели и да имат достъп до европейска мрежа от 16 000 клонове Pickup, DPD Румъния 7 милиона пратки доставени годишно.
Swiss group reveals plans for underground freight network
Monday, February 15th, 2016
Cargo Sous Terrain (CST) has announced plans to build an underground freight delivery network that will use autonomous vehicles to ferry pallets and packages between Switzerland’s major cities and towns.
CST plans to start by building a 70 kilometre (km) tunnel between Härkingen-Niederbipp and Zurich, and then expanding the system to stretch from Lake Geneva to Lake Constance, with branches to Thun, Luzern and Basel.
The autonomous (aka self-driving) electrically-powered delivery vehicles will travel on rails at around 30km an hour. The tunnel will be about 50 metres below ground and there will be elevators to bring the pallets and packages up to ground level to the city hubs. They will then be distributed by eco-vehicles to their final destinations. (Alternatively, of course, the hubs could also provide parcel pick-up facilities.)
According to media reports, the system will feature a “suspended upper rail for rapid parcel delivery” which will travel at around 60km and cater to the express e-commerce delivery market.
Because the CST rail vehicles are environmentally friendly and travelling underground, they will not be subject to restrictions on city night-time operations and they will also help to reduce traffic congestion.
CST President Peter Sutterlüti has been quoted as saying that the planned new tunnel system will “stand the world of logistics on its head”.
The CST Executive Committee features some important figures from the Swiss logistics community, including Swiss Post’s Stefan Luginbühl. DPDis listed on the CST website as being one of the project partners.
CST released an official statement and feasibility report on 26 January and sources report that there are plans to create a joint-stock company within the next couple of years. This is very much a long term project: the group hopes to have the network up and running by 2030.
аз следя тука пак да влеза, обаче искам да видя как им е потръгнала година и дали ще има силни ръстове, тъй като оценявам дружеството като такова с голям потенциал за ръст. Ще изчакам до края на април, дано не е късно.
Тука няма да има ръст на приходи повече от 20%, печалбата може и с повече към края на периода, засега в Румъния искат ръст, не рентабилност.
Тук ръст с повече няма да има, защото това е сериозна фирма, със органичен постепенен ръст. ВИдяхте как в Q4 на 2015 г. в българия ръста е само 3%, защото отказваха поръчки дори на Емаг, за да не се претоварят, с цел добро обслужване.
Просто този бизнес си има капацитети, не само на куриерите, но и на разпределителните центрове и т.н.
Утрояваха складови площи в някои градове и т.н. за да поемат Палетите,но всичко в реалния свят си има граници.
Няма как ръст от 50%, системата няма да издържи според мен
но до 2020 може и да е 100% ръст на приходите, а може и повече , не е препоръка
Мектупчиян пипа здраво като мениджър, в това съм се убедил
няма нагоре-надолу
само нагоре и напред с няколко хода
аз следя тука пак да влеза, обаче искам да видя как им е потръгнала година и дали ще има силни ръстове, тъй като оценявам дружеството като такова с голям потенциал за ръст. Ще изчакам до края на април, дано не е късно.
Swiss group reveals plans for underground freight network
Monday, February 15th, 2016
Cargo Sous Terrain (CST) has announced plans to build an underground freight delivery network that will use autonomous vehicles to ferry pallets and packages between Switzerland’s major cities and towns.
CST plans to start by building a 70 kilometre (km) tunnel between Härkingen-Niederbipp and Zurich, and then expanding the system to stretch from Lake Geneva to Lake Constance, with branches to Thun, Luzern and Basel.
The autonomous (aka self-driving) electrically-powered delivery vehicles will travel on rails at around 30km an hour. The tunnel will be about 50 metres below ground and there will be elevators to bring the pallets and packages up to ground level to the city hubs. They will then be distributed by eco-vehicles to their final destinations. (Alternatively, of course, the hubs could also provide parcel pick-up facilities.)
According to media reports, the system will feature a “suspended upper rail for rapid parcel delivery” which will travel at around 60km and cater to the express e-commerce delivery market.
Because the CST rail vehicles are environmentally friendly and travelling underground, they will not be subject to restrictions on city night-time operations and they will also help to reduce traffic congestion.
CST President Peter Sutterlüti has been quoted as saying that the planned new tunnel system will “stand the world of logistics on its head”.
The CST Executive Committee features some important figures from the Swiss logistics community, including Swiss Post’s Stefan Luginbühl. DPD is listed on the CST website as being one of the project partners.
CST released an official statement and feasibility report on 26 January and sources report that there are plans to create a joint-stock company within the next couple of years. This is very much a long term project: the group hopes to have the network up and running by 2030.
вчера си поръчах вентилатор за парното на колата - втора ръка
тегло около 2 кг, от София пристигна до офиса за 8.18лв - как да не си купи човек акции тук ???
куриера беше Еконт, но няма разлика
много приказки за нищо общо взето, като кажеш ебитда, кажи поне и ев/ебитда !!
ev/ebitda - 12,89
p/e - 20 !!! ))
p/b - 11,6 !!!
не е препоръка
то и твоето общо взето, за нищо
ev/evitda си сметнал грешно
аз я докарвам около 9,2
според мен нe си сложил обезценките в ЕБИТДА и си взел твърде консервативно "cash and cash equivalents", тоест не си приел вземанията като cash equivalents
методът ev/ebitda явно е врата в полето
ако сега е 9,2 при 20% ръст на ЕБИТДА и при спад на debt ще качи падне до 7, където ще е окс за мен, аз гледам форуърд, защото чакам 15-20% ръст и за всяка от годините до 2020
всеки да си смята както иска
Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам акции.
Коментар