IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТБ Централна кооперативна банка АД (CCB)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • няма как да не забележим, че под новината в сайта "редакторите" на инвестора са "заключили" възможността да се поставят коментари и така ограничават възможността доволни клиенти и акционери да споделят мнението си... защо ли?!
    People think there are 2 sides on the market - bullish side and bearish side,
    but they are wrong!

    Коментар


    • Централна Кооперативна Банка - в Топ 30 на най-добрите банки в ЮИЕ, ЗАД „Армеец“ заема 21-во място в класацията на 100-те най-големи застрахователи

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Три без коз Разгледай мнение

        +1
        То пък едни бели

        Коментар


        • Ако обичате, не задръствайте темата с лични нападки. Пишете си на ЛС или както намерите за добре, но не тук.
          रादोस्त

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
            Купувача го признавам. В един отбор - ловим само на дъно и на тежко...
            Явно брлкера на купувача е адски добър...разбира си от работата момчето
            браво от мен!

            Коментар


            • Купувача го признавам. В един отбор - ловим само на дъно и на тежко...
              За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

              Коментар


              • Какво става с рекордните стойности на DOW? Тъкмо им се зарадвахме....

                Коментар


                • Първоначално изпратено от petyob

                  тези индиански(ромски) номера белите не прилагат
                  +1
                  Last edited by RUBLA; 11.10.2018, 12:42.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение
                    Абе пичУи, човека със сапа ви дава данни от извора, пък вие не му вервате и цитирате някви си нагласени статистики на световно признати агенции и служби.. Хайде по-сериозно де!!
                    Батка ти разпродаде ли си артиите намамвайки новаците и лузърите с голям ръст на цената на артията? Ти си цар на това и го можеш

                    Коментар


                    • Абе пичУи, човека със сапа ви дава данни от извора, пък вие не му вервате и цитирате някви си нагласени статистики на световно признати агенции и служби.. Хайде по-сериозно де!!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнение
                        Балтика Драй е добър измерител за морският транспорт. На годишна база е нагоре.
                        To и наличните сухоземни данни засега не потвърждават черните краски нарисувани от пича със сапа.
                        А и транспортните етфи си се представят прилично.
                        Изглежда по скоро не товари, а шофери няма

                        https://www.cnbc.com/2018/09/06/reut...-forecast.html
                        https://smallbiztrends.com/2018/08/t...tatistics.html

                        Year over year, the tonnage index has risen by 8.6% compared to July 2017. The association said the current 2018 growth is outpacing that of 2017 when it was 3.8% for the year
                        Costello said, “Truck freight remained very strong in July when accounting for normal seasonality. Both the month-to-month and year-over-year gains were the largest in three months. This robust growth stems from solid manufacturing, retail sales, and construction activity. The industry’s biggest challenge isn’t finding enough freight, but recruiting and retaining quality drivers.
                        Пуу, оспамихме темата...

                        Коментар


                        • Балтика Драй е добър измерител за морският транспорт. На годишна база е нагоре.

                          Коментар


                          • Напомням Ви, че преди криза всички твърдят, че тя ще се овладее и няма да е дълбока..Последна криза цяла година я отричаха и твърдяха, че е спад , а не криза, а после признаха и я сравняваха даже с Голямата Депресия.. Най смешно беше преди дот ком балона- тогава имаше много твърдения, че новите технологии са променили икономиката и вече няма да да има циклични кризи..Всички знаем какво стана Доста съм се занимавал с кризите в икономиката и едно е ясно - никой не знае точно кога ще започне кризата, никой не знае размера и - само могат да се смекчават от мерките на Правителствата.., кризите поне засега е неизбежни..

                            Между другото кризи и спадове има във всички процеси ..

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Van Basten Разгледай мнение

                              Добре обосновано и конкретно мнение ! Поздравления !

                              Не знам колко съм съгласен обаче...
                              Това с транспорта и добър индикатор (лично аз и в България преди време съм имал този поглед - "като спрат тировете по пътищата, не е добре работата" и обратното), но не знам дали може толкова да се акцентира само на него. Безработицата е на исторически ниски равнища в US, инфлацията е близо до целевите нива, като цяло политката на ФЕД, която следи множество макроикномически показатели и за затягане на лихвите, което индикира стремеж към охлаждане на икономиката, а не обратното - страх от криза. Т.е. въпреки, че този индикатор с транспорта е добър, не знам дали на фона на всички останали е толкова определящ. (И ако може само да споделиш - дали следиш някакви статистически данни за Транпорта в US или просто като гледаш платформата с която работеш, визуално ти се виждат по-малко поръчките... т.е. да е субективно усещане при теб, а не официално замерен статистически спад в Транспорта ).

                              Иначе аз очаквам в средносрочен план (1-3 години) корекция, защото тези продължителни ръстове не са нормални просто. Основния риск е ако изтърват корекцията от контрол и тя се превърне по някаква причина в паника....

                              А в дългосрочен план (над 3 години), все си мисля, че Щатите все някога ще се гътнат. Дълговете са им огромни, а бай Тръмп увеличава скоростта на трупането им.... Всичко се държи на вярата, че Щатите са твърде големи и значими за да се срутят (не казвам фалират, защото реално като печатат долара, няма вариант в който да не могат да си платят заемите). (но да ви е познато отнякъде "Too big to fail"? ). Но все си мисля, че рано или късно разумните инвеститори ще се усетят и ще спрат да наливат пари и тогава нещата ще се развията в обратната посока.

                              Това със статута на САЩ и долара, пък допълнително се изостря от политиката на Тръмп - предполагам е възможно един от най-големите държатели на американски дълг Китай да спре да дотира държава, която явно е враждебна към него, макар и по-малки но все пак значими в световен мащаб държави като Русия, Турция също ще ограничат долара... сами за себе си те са не толкова съществени играчи, но както се казва - "капка по капка - вир"....

                              Със сигурност предстоят трудни времена, но какви ще са точно сигналите за кризата за мен все още е трудно да се определи.

                              Винаги преди предстояща криза товарите изчезват,а по време на кризата са придружени и от много ниски цени.На самите платформи в реално време излиза бройката на постнатите товари и камиони.В момента товари никакви камиони много.Това започна от юли до сега а традиционно месеците септември-декември са много силни.Възможно е Дауто да се качи с още 2000-3000 пункта,но срутването му е неизбежно.Тръмп допълнително ускорява нещата с тия мита за китайците.Не мисля че ще е много дълбока и продължителна тази криза поне за Америка,но ще одрусат крушата отново .

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Ташунко със сапа Разгледай мнение

                                Всичко в Америка се доставя от автомобилният транспорт и една малка част от железопътния.Камионите са в основата на всички доставки на стоки.Само,че в момента огромна част от камионите стоят.С една дума няма кой да потреблява стоката за да се движат те а от друга страна много компании свиха дейноста си а други затварят заради очакване на криза в страната,трети бяха продадени и работниците уволнени.Очаквах всичко това да се случи около 2020 ,но с действията си Тръмп предизвика по-рано събитията.Увеличаването на митата за Китай ще доведе до инфлационен натиск.Сметката накрая ще платят крайните потребители обикновените американци.В момента имаме спад на цените на недвижимите имоти от 50 до 100 000 $.Купувачите изчезнаха.Традиционно месеците септември,октомври,ноември и декември са много силни за транспортния бизнес.Уви сега не е така.От юли няма товари.Единствено за момента опасните товари все още се движат нормално и имат цена където оперирам аз за мой късмет .Аз лично очаквам спад между 20-30 % на акциите.Кризата ще е около 2-3 г.Тази криза я чакам от 2008 г за да купя недвижими имоти с голям дискаунт кеш,защото по време на криза кеша е чисто злато Само да ви кажа,че наемите тук са корави и освен това цената на имотите с времето се възтановява и може да направиш 100 %. печалба плюс наемите през годините.Така,че добре дошла кризо Чакам те !!!
                                Добре обосновано и конкретно мнение ! Поздравления !

                                Не знам колко съм съгласен обаче...
                                Това с транспорта и добър индикатор (лично аз и в България преди време съм имал този поглед - "като спрат тировете по пътищата, не е добре работата" и обратното), но не знам дали може толкова да се акцентира само на него. Безработицата е на исторически ниски равнища в US, инфлацията е близо до целевите нива, като цяло политката на ФЕД, която следи множество макроикномически показатели и за затягане на лихвите, което индикира стремеж към охлаждане на икономиката, а не обратното - страх от криза. Т.е. въпреки, че този индикатор с транспорта е добър, не знам дали на фона на всички останали е толкова определящ. (И ако може само да споделиш - дали следиш някакви статистически данни за Транпорта в US или просто като гледаш платформата с която работеш, визуално ти се виждат по-малко поръчките... т.е. да е субективно усещане при теб, а не официално замерен статистически спад в Транспорта ).

                                Иначе аз очаквам в средносрочен план (1-3 години) корекция, защото тези продължителни ръстове не са нормални просто. Основния риск е ако изтърват корекцията от контрол и тя се превърне по някаква причина в паника....

                                А в дългосрочен план (над 3 години), все си мисля, че Щатите все някога ще се гътнат. Дълговете са им огромни, а бай Тръмп увеличава скоростта на трупането им.... Всичко се държи на вярата, че Щатите са твърде големи и значими за да се срутят (не казвам фалират, защото реално като печатат долара, няма вариант в който да не могат да си платят заемите). (но да ви е познато отнякъде "Too big to fail"? ). Но все си мисля, че рано или късно разумните инвеститори ще се усетят и ще спрат да наливат пари и тогава нещата ще се развията в обратната посока.

                                Това със статута на САЩ и долара, пък допълнително се изостря от политиката на Тръмп - предполагам е възможно един от най-големите държатели на американски дълг Китай да спре да дотира държава, която явно е враждебна към него, макар и по-малки но все пак значими в световен мащаб държави като Русия, Турция също ще ограничат долара... сами за себе си те са не толкова съществени играчи, но както се казва - "капка по капка - вир"....

                                Със сигурност предстоят трудни времена, но какви ще са точно сигналите за кризата за мен все още е трудно да се определи.
                                Last edited by Van Basten; 09.10.2018, 09:28.

                                Коментар

                                Working...
                                X