Първоначално изпратено от Батя
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монбат (MONB / MONBAT)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Bill-bg Разгледай мнениеТука за ПФ и всякакви други субекти, които имат свободен дългосрочен кеш изглежда доста привлекателно и сигурно емисията облигации ще се запише.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mancev Разгледай мнениеКолеги, смятате ли да купувате от конвертируемите облигации и защо? Аз не съм много наясно с подобен тип инвестиции, четох в интернет информация, но ми се ще да чуя и вашето мнение. На мен лично инвестицията ми се струва добра. Минимум 3% лихва на година, дълъг срок, и възможност за конвертиране на облигациите в акции (тук не са ми много ясно нещата, кой решава дали да се конверират, кога да се случи това и т.н.). Виждам че емисията ще е в евро, в евро ли ще се закупуват облигациите, и в евро ли ще се изплащат лихвите? Доколкото аз разбрах, при инвестирани 1000 евро, получаваш минимум 30 евро на година лихва, на 5-тата година получаваш 200 евро главница, на 6-тата 300 евро и на 7-мата 500 евро. Така ли е?Мненията ми не са препоръка за търговия.
Коментар
-
Колеги, смятате ли да купувате от конвертируемите облигации и защо? Аз не съм много наясно с подобен тип инвестиции, четох в интернет информация, но ми се ще да чуя и вашето мнение. На мен лично инвестицията ми се струва добра. Минимум 3% лихва на година, дълъг срок, и възможност за конвертиране на облигациите в акции (тук не са ми много ясно нещата, кой решава дали да се конверират, кога да се случи това и т.н.). Виждам че емисията ще е в евро, в евро ли ще се закупуват облигациите, и в евро ли ще се изплащат лихвите? Доколкото аз разбрах, при инвестирани 1000 евро, получаваш минимум 30 евро на година лихва, на 5-тата година получаваш 200 евро главница, на 6-тата 300 евро и на 7-мата 500 евро. Така ли е?
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнениеПромените и иновациите в сектора са мого динамични !
-"От Fisker твърдят, че новата технология ще позволи създаването на батерии с твърди тела и по-голяма повърхност, както и с по-добра проводимост и плътност. По тези показатели акумулаторите на Fisker ще превишават 2,5 пъти познатите литиево-йонни батерии. Освен това те ще работят по-добре при минусови температури и ще се зареждат по-бързо.
Новите батерии ще могат да навлязат масово в употреба не по-рано от 2023 г. Големият проблем си остава тяхната цена, защото тя за момента е поне с 30% по-висока от тази на използваните от електромобилите акумулатори.
Във Firsker продължават работа и върху конкурент на Tesla Model S. Това ще електромобил със задвижване на четирите колела, чийто пробег с едно зареждане на батериите LG Chem ще бъде около 640 км. Само за 9 минути зареждане машината ще може да измине още 200 км."
http://automedia.investor.bg/a/0-nac...za-60-sekundi/destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Промените и иновациите в сектора са мого динамични !
-"От Fisker твърдят, че новата технология ще позволи създаването на батерии с твърди тела и по-голяма повърхност, както и с по-добра проводимост и плътност. По тези показатели акумулаторите на Fisker ще превишават 2,5 пъти познатите литиево-йонни батерии. Освен това те ще работят по-добре при минусови температури и ще се зареждат по-бързо.
Новите батерии ще могат да навлязат масово в употреба не по-рано от 2023 г. Големият проблем си остава тяхната цена, защото тя за момента е поне с 30% по-висока от тази на използваните от електромобилите акумулатори.
Във Firsker продължават работа и върху конкурент на Tesla Model S. Това ще електромобил със задвижване на четирите колела, чийто пробег с едно зареждане на батериите LG Chem ще бъде около 640 км. Само за 9 минути зареждане машината ще може да измине още 200 км."
http://automedia.investor.bg/a/0-nac...za-60-sekundi/Last edited by inta53; 19.11.2017, 14:00.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Иво Орозов Разгледай мнениеПринципно си прав. Но само да ти кажа, че когато е бил на върха в развитието си коларят е получил оферта от форд за съвместно производство. Уви не е приел, но това е друга бира.
Та имам предвид, че една кооперация/изкупуване могат да се появят на хоризонта. Но затова ти трябва хем пазарен дял, хем ефективност.
Коментар
-
Принципно си прав. Но само да ти кажа, че когато е бил на върха в развитието си коларят е получил оферта от форд за съвместно производство. Уви не е приел, но това е друга бира.
Та имам предвид, че една кооперация/изкупуване могат да се появят на хоризонта. Но затова ти трябва хем пазарен дял, хем ефективност.
Коментар
-
Въртят ми се едни мисли в главата и искам да ги споделя.
Мой приятел ми прати презентацията от срещата с инвеститорите. Наистина е чудесна, надъхваща и продаваща - БРАВО! Монбат имат чудесен мениджмънт, познаващ бизнеса из основи и притежаващ визия и благодарение точно на тези хора компанията оцелява и печели в тези ставащи все по-трудни за производителите на акумулатори, времена!
И все пак!
Колкото и да си добър, каквито и познания и визионери да имаш в екипа, когато произвеждаш карети през 1918г., а г--н Форд вече залива Америка с автомобили....
Основните пазари на компанията, са пред технологична революция с нови лидери и технологии. Франция(основния пазар на групата), вече обяви че в столицата й няма да стъпват бензинови и дизелови автомобили след 2030г. И други градове и държави в ЕС полека израстват и достигат до подобни решения. Идеите на Мбат са по-скоро опит за оцеляване и голям риск свързан с префокусиране на пазарите, нови мощности и технологии. Не съм забравил преди 5-6г. какви суперлативи бяха за завода в Годеч за осветителни тела, който аха всяка година чакахме и така и не го усетихме в печалбата.
Сега искат да получат нови 100млн, дълг за да тръгнат да продават на африканските страни, след като в ЕС пазара се затваря за тях и тръгват да правят батерии за подводници и ракети и комети, дано! Успех, но не забравям че и 2016г, братята взеха 100млн от Уникредит !
За мен тук битката е за оцеляване, а не за тези розови мечти които обещават. Но те са наистина добри мениджъри и ще намерят своето място - било то и затваряне на мощности и отиване в друга ниша, както е направил Бъфет!
Нека всеки си има едно наум, четейки суперлативите!
Желая им успех, както и на всички акционери!Last edited by tony1975; 07.11.2017, 19:11.
- 1 like
Коментар
Коментар