Първоначално изпратено от Наивник
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Химимпорт АД (6C4 / CHIM и 6C4P- привилегировани) (архив до 12.05.2014 г.)
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от siko13 Разгледай мнениеЗависи ПРОДАВАЧА дали ще излиза с всичко и на каква цена.
* Не е препоръка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Hris0 Hrist0v Разгледай мнениеАбе, като гледам поръчките купува/продава, дали са свършили според вас разпродажбите тук?
Коментар
-
Утре ще е откритието на новата ни придобивка, за която тук не сме говорили много май.
Новият пътнически терминал на летище Варна ще бъде открит в четвъртък. Това съобщиха от компанията - концесионер на двете черноморски летища, "Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт". Общата стойност на инвестицията в терминала и свързаната с него инфраструктура е над 75 млн. лв. След откриването на терминала всички полети ще се обслужват на него, като все още не е ясно с какви функции ще бъде старата пътническа сграда. Новият терминал е около три пъти по-голям от досегашния, като на час може бъдат обслужвани по 1037 пътници.
Терминалът е проектиран от английски архитекти със съдействие от българска страна - архитектурно бюро Pascall & Watson architects и "СевантЕлбул". Строителството е реализирано от българско-турския консорциум ТИЕ-ИЧТАШ за около 20 месеца, а управление и контрол осъществи германската компания Schuessler-Plan. "Терминал 2 на летище Варна е проектиран така, че да може да се използва в зависимост от пътникопотока във всеки един момент, а при необходимост капацитетът да бъде допълнително увеличен като разширение към вече съществуващата архитектурна част", допълват от компанията - оператор на летището.
На печалба
Изграждането на новия терминал е част от инвестиционната програма на концесионера. "Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт" спечели конкурса през 2006 г. за 35 години. Регистрираното в България дружество е 60% собственост на германската Fraport. Останалите 40% от пролетта на 2008 г. са официално на компания от групата "Химимпорт", която е собственик и на авиопревозвача "България ер".
Засега бизнесът на двете летище може да се определи като успешен. Бургас и Варна заедно обслужват пътникопоток колкото този на летище София. През 2012 г. преминалите пътници през терминала в Бургас са 2.3 млн., а тези през Варна - 1.2 млн. (за миналата година има ръст на пътниците с близо 5%). Резултатите обаче са различни. През 2012 г. приходите на "Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт" са в размер на 123 млн. лв., а печалбата й е 24 млн. лв., като така концесионерът изпреварва държавното "Летище София" както по приходи така и по рентабилност.
Задачи за отмятане
При спечелването на концесията предложението на "Фрапорт" (по официална информация от министерството на транспорта) предвижда инвестиции в размер на 403 млн. евро за целия период на концесията. Напредъкът по обновяването на двете летища обаче не вървеше гладко през годините, като по време на предишното управление от транспортното министерство признаха, че забавянето е основно при двата нови пътнически терминала във Варна и в Бургас. От отчетите на "Фрапорт" през годините пък ставаше ясно, че забавянето е заради съгласуванията на проектите между институциите и неочаквано дългото време за разрешителните за строеж.
Впоследствие работата по инвестиционната програма на двата терминала започна по-усилено, като това включва разширения и рехабилитации на перон, подобряване на съпътстващите сгради на летището, нови ел. и ВиК системи, обновяване на техника, оборудване и т.н., обясняват от "Фрапорт". През миналата година завърши изграждането на пистата във Варна, като инвестицията в нея беше 40 млн. лв., а в момента текат и довършителните работи по новия терминал в Бургас, с което инвестициите в терминали ще бъдат общо 150 млн. лв.
Източник: Капитал
Проекта през времето:
http://www.skyscrapercity.com/showth...525715&page=25Last edited by needtoknowmore; 14.08.2013, 13:09.Мнението не е препоръка за ПП на ЦК!
Коментар
-
Първоначално изпратено от orchis Разгледай мнение~20% от обема за месецаLast edited by Hris0 Hrist0v; 13.08.2013, 10:09.
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеАбърдийн:
ЮЛИ - 5 369 280бр.
ЮНИ - 5 660 834бр.
и това е преди двата дни с голям оборот, чийто сетълмент не е завършил през месеца
По оборота от ония два дни и промяната на фф моите сметки показват че им остават още около 4,5-4,8 млн. бр. Без пакетна сделка няма да свършат скоро...
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеАбърдийн:
ЮЛИ - 5 369 280бр.
ЮНИ - 5 660 834бр.
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеАбърдийн:
ЮЛИ - 5 369 280бр.
ЮНИ - 5 660 834бр.Вярно шотландците са изкарали данните. Тънкият момент е, че най-много продажби имаше на 31.07.2013 г. Но са тръгнали да пускат бройки де.
Коментар
-
Значи, чакаме.
Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнениеСтрашен инат си!
Накара ме да ровя назад в темата за да си докажа че съм прав!
На 3 юли сме коментирали бройките на Артио, но на база протокола от ОСА.
Бройките от отчета им към 30,06 сме коментирали едва на 15,07!
Друг път проверявай по-добре преди да твърдиш нещо и да противопоставяш мнение.
Иначе ника бързо олеква и няма да те вземаме насериозно занапред
Коментар
-
Първоначално изпратено от Hris0 Hrist0v Разгледай мнениеАми до това време бяха публикували вече портфейла. Някъде към 2-3 юли излезе.
Накара ме да ровя назад в темата за да си докажа че съм прав!
На 3 юли сме коментирали бройките на Артио, но на база протокола от ОСА.
Бройките от отчета им към 30,06 сме коментирали едва на 15,07!
Друг път проверявай по-добре преди да твърдиш нещо и да противопоставяш мнение.
Иначе ника бързо олеква и няма да те вземаме насериозно занапред
Коментар
Коментар