If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Химимпорт АД (6C4 / CHIM и 6C4P- привилегировани) (архив до 12.05.2014 г.)
Ако е същия продавач, от последните седмици, почти му свършиха на милия
Подозирам че после ще гледа само с влажен поглед развитието на цената
Много пъти съм се учудвал на нечии действия,но в крайна сметка в пазарна среда всеки има право да бъде колкото си иска некомпетентен/в това число включвам и себе си естествено/-на това се крепи пазара всъщност-реален сблъсък на различни виждания за цената - на един му изглежда надценено и продава ,за друг е много подценено и купува.
Кой крив -кой прав го казва само времето.
Това би трябвало да е машината завършила дългия си живот трагично. Нямам представа какви са взаимоотношенията между авиокомпаниите и лизингодателите, но като краен собственик е посочена лизинговата компания AWAS.
Разбившийся в Казани «Боинг-737» (бортовой номер VQ-BBN) прослужил больше 23 лет — первый полет лайнер совершил в 1990 году. До «Татарстана» самолет эксплуатировался шестью авиакомпаниями, в том числе Air France. Также борт летал в Уганде. В 2001 году у самолета сломалась левая стойка шасси при посадке в бразильском городе Белу-Оризонти.
Авиакомпания «Татарстан» взяла лайнер в лизинг в 2008-м. Год назад, в ноябре 2012-го, самолет, вылетевший из Казани в Москву, вынужден был вернуться в аэропорт вылета, поскольку в салоне выбросились кислородные маски. Расгерметизации не произошло, никто не пострадал. Тогда сообщалось, что в январе 2014-го авиакомпания «Татарстан» вернет «Боинг» арендодателю — болгарской авиакомпании Bulgaria Air. При этом еще в мае 2012 года руководитель «Татарстана» Аксан Гиниятуллин говорил, что ни одного арендованного «Боинга» у компании не останется к началу 2013 года. По его словам, лизинг обходился слишком дорого для таких старых машин.
Ространснадзор начал проверку авиакомпании. Чиновники выяснят, соблюдал ли «Татарстан» законы, касающиеся обеспечения безопасности полетов. Владельцем авиакомпании, по данным за 2012 год, является ЗАО «Тат-Аэро» (ему принадлежит 99,9 процента акций). «Тат-Аэро», в свою очередь, по данным на сентябрь 2013 года, принадлежит республике Татарстан (50 процентов) и болгарским инвесторам АО «Болгериан авиейшн групп» и ООО «Ескана Русия» (по 25 процентов).
Химимпорт в началото на годината се разделиха с участието си в летището в Татартстан. Относно авиокомпанията - сливането с другата Татарска авиокомпания се е провалило.
Лизинговите стари Боинг-и от България-ер за Татарстан трябваше да се върнат до към началото на тази година, но по информацията по-горе от явно някой от тях още летят за Татарстан.
Коментар