IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Химимпорт АД (6C4 / CHIM и 6C4P- привилегировани) (архив до 12.05.2014 г.)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не всяка продажба е заради очаквано понижение в цената на даден актив. Може просто на човек да му трябва спешно кеш

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение
      Ако е същия продавач, от последните седмици, почти му свършиха на милия
      Подозирам че после ще гледа само с влажен поглед развитието на цената
      Много пъти съм се учудвал на нечии действия,но в крайна сметка в пазарна среда всеки има право да бъде колкото си иска некомпетентен/в това число включвам и себе си естествено/-на това се крепи пазара всъщност-реален сблъсък на различни виждания за цената - на един му изглежда надценено и продава ,за друг е много подценено и купува.
      Кой крив -кой прав го казва само времето.
      Last edited by Q35; 18.11.2013, 11:37.
      мненията ми не са препоръка за каквито и да е действия

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение
        Ако е същия продавач, от последните седмици, почти му свършиха на милия
        Подозирам че после ще гледа само с влажен поглед развитието на цената
        +1
        мненията ми не са препоръка за каквито и да е действия

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Q35 Разгледай мнение
          Я, ново пакетче/"кифтенце"/!!!!
          Ако е същия продавач, от последните седмици, почти му свършиха на милия
          Подозирам че после ще гледа само с влажен поглед развитието на цената

          Коментар


          • Я, ново пакетче/"кифтенце"/!!!!
            мненията ми не са препоръка за каквито и да е действия

            Коментар


            • добър кифтак мина

              Коментар


              • Първоначално изпратено от SOFIX Разгледай мнение
                Защо всички чакат ръст, а не спад?

                Защото всички чакат ръст , а не спад

                Коментар


                • Защо всички чакат ръст, а не спад?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение
                    Успешна търговия на всички!!! Време е да видим по стабилен ръст!!!
                    +1

                    Коментар


                    • Успешна търговия на всички!!! Време е да видим по стабилен ръст!!!

                      Коментар


                      • Това би трябвало да е машината завършила дългия си живот трагично. Нямам представа какви са взаимоотношенията между авиокомпаниите и лизингодателите, но като краен собственик е посочена лизинговата компания AWAS.

                        http://www.airliners.net/search/phot...nct_entry=true

                        http://aviation-safety.net/database/...?id=20131117-0
                        Last edited by Poncho; 17.11.2013, 23:18.

                        Коментар


                        • http://lenta.ru/articles/2013/11/17/kazan/

                          Разбившийся в Казани «Боинг-737» (бортовой номер VQ-BBN) прослужил больше 23 лет — первый полет лайнер совершил в 1990 году. До «Татарстана» самолет эксплуатировался шестью авиакомпаниями, в том числе Air France. Также борт летал в Уганде. В 2001 году у самолета сломалась левая стойка шасси при посадке в бразильском городе Белу-Оризонти.

                          Авиакомпания «Татарстан» взяла лайнер в лизинг в 2008-м. Год назад, в ноябре 2012-го, самолет, вылетевший из Казани в Москву, вынужден был вернуться в аэропорт вылета, поскольку в салоне выбросились кислородные маски. Расгерметизации не произошло, никто не пострадал. Тогда сообщалось, что в январе 2014-го авиакомпания «Татарстан» вернет «Боинг» арендодателю — болгарской авиакомпании Bulgaria Air. При этом еще в мае 2012 года руководитель «Татарстана» Аксан Гиниятуллин говорил, что ни одного арендованного «Боинга» у компании не останется к началу 2013 года. По его словам, лизинг обходился слишком дорого для таких старых машин.
                          Ространснадзор начал проверку авиакомпании. Чиновники выяснят, соблюдал ли «Татарстан» законы, касающиеся обеспечения безопасности полетов. Владельцем авиакомпании, по данным за 2012 год, является ЗАО «Тат-Аэро» (ему принадлежит 99,9 процента акций). «Тат-Аэро», в свою очередь, по данным на сентябрь 2013 года, принадлежит республике Татарстан (50 процентов) и болгарским инвесторам АО «Болгериан авиейшн групп» и ООО «Ескана Русия» (по 25 процентов).
                          Химимпорт в началото на годината се разделиха с участието си в летището в Татартстан. Относно авиокомпанията - сливането с другата Татарска авиокомпания се е провалило.
                          Лизинговите стари Боинг-и от България-ер за Татарстан трябваше да се върнат до към началото на тази година, но по информацията по-горе от явно някой от тях още летят за Татарстан.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                            Не знам дали нямат някакъв дял, но вече не управляват.
                            И аз знам, че не управляват, но мисля, че след сливането трябваше да имат 15 %.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bate Goiko Разгледай мнение
                              Сега не са ли акционери?
                              И да са акционери и да не са, какво е значението?

                              Какъв е смисълът да си акционер?

                              Падне самолет и си охулен щото си акционер?

                              Не щото долюбвам ТИМ.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bate Goiko Разгледай мнение
                                Сега не са ли акционери?
                                Не знам дали нямат някакъв дял, но вече не управляват.

                                Коментар

                                Working...
                                X