IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индустриален Холдинг България (IHB / IHLBL)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Silver Fox Разгледай мнение
    Да не забравяме, че капиталовата структура би трябвало да се подобри в бъдеще заради конверсиите, но пък развоеняването на сегашните акционери ще си е на ниво: )
    Но пък се подобрява структурата и се намалява риска И 20% не сак толкова много.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Silver Fox Разгледай мнение
      Аз гледам оперативна печалба коригирана от еднократни приходи/разходи или такива неприсъщи за дейността.

      Ти явно гледаш последната цифра в опр-то нетна печалба

      Имай също така в предвид че този бизнес е много капиталоемък (maintnance capex.е доста висок). Трябва да генерират много високи и стабилни парични потоци от оперативна дейност, за да не потънат.

      Обикновено компаниите са или с висок оперативен левъридж или с висок финансов левъридж. Ихлбл-то е с висок оперативен и с висок финансов левъридж, което при една несигурна икономическа среда повишава пробабилитито ъф дефолт.

      Ако икономическата среда се подобри внезапно, тогава може и да избухне: )
      68 милиона оперативни приходи - 18 милиона еднократни от правата 50 милиона. Оперативни разходи 46 милиона. 4 милиона оперативна печалба като махнем отписването на правата. Дори ида махнем целите 21 милиона други приходи пак става 47 милиона приходи и 46 милиона разходи.

      А амортизацията им е 6,5 милиона. Съотношението между ебитда и дълга им към банки се подобрява като ако запазят тези си резултати и през следващите тримесечия, към края на годината съотношението ще бъде в рамките на нормалното. Все още коефициентите им за ликвидност са кофти но вече две тримесечия под ред ги подобряват. Ако успеят да се справят с краткосрочния дълг, най-вероятно да го покрият с дългосрочен до края на годината или да продадат някой актив и да го намалят и нещата заспиват. Макар че и мен лично ме тревожи тази голяма краткосрочна задлъжнялост към банки, която няма как да намалят значително от оперативна дейност.

      Както и да, към момента според мен не е оправдано повече да се търгуват на П/БВ 0,3. Лично мнение разбира се.

      Коментар


      • Да не забравяме, че капиталовата структура би трябвало да се подобри в бъдеще заради конверсиите, но пък развоеняването на сегашните акционери ще си е на ниво: )
        Veni, Vidi, Vici

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
          Очевидно виждаме различни неща в едни и същи отчети.
          Аз гледам оперативна печалба коригирана от еднократни приходи/разходи или такива неприсъщи за дейността.

          Ти явно гледаш последната цифра в опр-то нетна печалба

          Имай също така в предвид че този бизнес е много капиталоемък (maintnance capex.е доста висок). Трябва да генерират много високи и стабилни парични потоци от оперативна дейност, за да не потънат.

          Обикновено компаниите са или с висок оперативен левъридж или с висок финансов левъридж. Ихлбл-то е с висок оперативен и с висок финансов левъридж, което при една несигурна икономическа среда повишава пробабилитито ъф дефолт.

          Ако икономическата среда се подобри внезапно, тогава може и да избухне: )
          Veni, Vidi, Vici

          Коментар


          • Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнение
            Туй с гемиите няма да го бъде, от мен да го знаете. Насила станаха корабособственици да крепят корабостроителницата, а корабчетата все си носят загуби.
            В момента BDI е на многогодишен минимум. Дори само това че излизат около нулата си е доста сериозен успех. Още повече като наистина влязоха насила в корабния транспорт и реално нямаха опит в него.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Silver Fox Разгледай мнение
              Така е, но първо на оперативно бизнес ниво нещата трябва да започнат да се подобряват.

              От последния консолидиран отчет се вижда, че нещата все още не се подобряват: (
              Очевидно виждаме различни неща в едни и същи отчети.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнение
                Туй с гемиите няма да го бъде, от мен да го знаете. Насила станаха корабособственици да крепят корабостроителницата, а корабчетата все си носят загуби.
                Да, но това е собственост, която при евентуална продажба веднага биха ги купили.
                А корабчетата бяха поръчани, а поради кризата ги отказаха.
                В крайна сметка има много апетити в този бизнес.

                Коментар


                • Туй с гемиите няма да го бъде, от мен да го знаете. Насила станаха корабособственици да крепят корабостроителницата, а корабчетата все си носят загуби.
                  Не-заслужил инвеститор

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                    Като се упражни опцията за конвертиране дълговете ще паднат с 20 милиона. За шестмесечието вече холдинга е на 0 оперативно. Което си е голям напредък и реално говори че преструктуриранията вече дават положителен резултат. И тази 0 я достигат в изключително труден за морския транспорт период. А ИХЛБЛ е вече реално корабна компания, а не машиностроителна такава.

                    така че поне според личното ми мнение тук най-трудното е вече зад гърба и нещата вече само ще се подобряват. А като се вземе в предвид и тоталното излизане от фокуса на масата инвеститори на тази акция, то може да се очаква и сериозно нарастване на интереса към нея, ако оперативното и представяне продължи да се подобрява.
                    Така е, но първо на оперативно бизнес ниво нещата трябва да започнат да се подобряват.

                    От последния консолидиран отчет се вижда, че нещата все още не се подобряват: (
                    Veni, Vidi, Vici

                    Коментар


                    • В същото време извън мажоритаря и пенсионните фондове едва ли има над 7 милиона акции. Ако направят обратното и изкупят 2 милиона, то общия фрий флоут няма да надхвърля 5 милиона акции. Което от една страна е кофти - защото никой голям няма да може да влезе. но от друга страна ако спекулантите пак я заобичат може да изстреля цената и буквално като ракета.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Silver Fox Разгледай мнение
                        А като се упражни опцоята на конвертиране тогава кво прайм. ... това си е отложено разводняване с теци конвертируеми облигации
                        Като се упражни опцията за конвертиране дълговете ще паднат с 20 милиона. За шестмесечието вече холдинга е на 0 оперативно. Което си е голям напредък и реално говори че преструктуриранията вече дават положителен резултат. И тази 0 я достигат в изключително труден за морския транспорт период. А ИХЛБЛ е вече реално корабна компания, а не машиностроителна такава.

                        така че поне според личното ми мнение тук най-трудното е вече зад гърба и нещата вече само ще се подобряват. А като се вземе в предвид и тоталното излизане от фокуса на масата инвеститори на тази акция, то може да се очаква и сериозно нарастване на интереса към нея, ако оперативното и представяне продължи да се подобрява.

                        Коментар


                        • А като се упражни опцоята на конвертиране тогава кво прайм. ... това си е отложено разводняване с теци конвертируеми облигации
                          Veni, Vidi, Vici

                          Коментар


                          • Тук тези 18 000 000 лв. Други приходи - които представляват отисване на задължение по изплащане на права по увеличение на капитала от 2007, въобще не го третирам като приходи от оперативна дейност.

                            Фундаментът на бизнеса с нищо не се подобрява спрямо 2012. Паричните потоци от оперативна дейност намаляват, а и краткосрочните кредити от 60 000 0000 ще трябва да се рефинансират.

                            Тук има нужно от сериозно преструктуриране. Продажбата на неоперативни и не-ключови активи е задължителна, за да си намалят дълговете, хубаво е че това го правят поне, но за да има нужния ефект ще трябва да е в по-сериозни мащаби.
                            Veni, Vidi, Vici

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от dessi_georgieva Разгледай мнение
                              Утре левчето е минало.
                              Тук скоро ще изригне...... и се чудя незнайно защо малко хора са разбрали......

                              Не е препоръка!

                              Коментар


                              • Втори месец обратно изкупуване няма, а сме в ценовото ограничение. Факт.

                                Коментар

                                Working...
                                X