If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Baltic Dry Index BDIY:IND 1,045.00 + 7.29% дневна промяна
On the heels of a declaration from Drewry Shipping Consultants Limited (Drewry) Wednesday that "market recovery is now underway," the Baltic Dry Index (BDI) rose 71 points Friday to reach 1,045 - the first time the BDI has been above 1000 since August 14, 2015 when the BDI sat at 1,055.
Drewry says over the next five years it expects Capesize one-year time charter rates to double from current 2016 lows.
Overall, Drewry says that a shrinking gap between supply and demand, alongside a slowdown in vessel supply from a high level of scrapping, low deliveries, and few new-orders, is improving the market's demand outlook.
"Dry bulk shipping has bottomed out and a market recovery is underway, albeit a slow one. Rising demand for ships to cater for increasing raw material consumption, together with the effect of shifting trade routes will help increase tonne miles," said Rahul Sharan, Lead Research Analyst of Dry Bulk at Drewry.
"With investment remaining out of reach from dry bulk owners, even a modest growth in demand will help support market recovery. Meanwhile, the increasing cost of running an old ship will mean more vessels go to scrapyards, tightening supply over the next five years," said Sharan.
В края на август Индустриален холдинг България АД (ИХБ) съобщи, че увеличава участието си в Булярд корабостроителна индустрия АД до 99,98%."
Който следи позицията, знае, че холдинга държи корабостроителното д-во.
1) дейноста няма бъдеще и затварянето е правилно - корабостроит. фирми във Франция, Германия и Финландия освен Cruise Liner друго не правят, за което азия няма сили
2) навсякъде по света тези имоти намират много добри алтернативи - САЩ, Хамбург...
Тук определено доброто предстои, но в никакав случай в близко бъдеще
Аз съм доволен от това,че се размърда,а бъдещето може и да не е толкова далеч!
В края на август Индустриален холдинг България АД (ИХБ) съобщи, че увеличава участието си в Булярд корабостроителна индустрия АД до 99,98%."
Който следи позицията, знае, че холдинга държи корабостроителното д-во.
1) дейноста няма бъдеще и затварянето е правилно - корабостроит. фирми във Франция, Германия и Финландия освен Cruise Liner друго не правят, за което азия няма сили
2) навсякъде по света тези имоти намират много добри алтернативи - САЩ, Хамбург...
Тук определено доброто предстои, но в никакав случай в близко бъдеще
"Софийското дружество „Булярд“ АД е акционер, притежаващ пряко 1,19 % от капитала на „Булярд корабостроителна индустрия“ АД, гр. Варна.
В края на август Индустриален холдинг България АД (ИХБ) съобщи, че увеличава участието си в Булярд корабостроителна индустрия АД до 99,98%."
Вчера по "Хоризонт" тъмничкият министър каза,че е взето решение,пристанище"Варна-Изток"да се мести в езерото и по на запад,като освободените индустриални площи ще се усвоят като градска инфрастуктура.Никиту не напразно има тук и сигурно знае защо!
Коментар