Първоначално изпратено от IHLBL
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индустриален Холдинг България (IHB / IHLBL)
Collapse
X
-
Колега, цитирай конкретните текстове:
За пристанище за обществен транспорт с регионално значение „Кораборемонтен завод „Порт – Бургас“ (наричано също „КРЗ „Порт – Бургас“) има влязъл в сила генерален план – подробен устройствен план – план за регулация и застрояване за пристанищната територия и парцеларен план за пристанищната акватория, одобрен със Заповед на министъра на транспорта и министъра на регионалното развитие и благоустройството № РД-08-198 от 29 май
2009 г. (МТ) и № РД-02-14-962 от 29 май 2009 г. (МРРБ) и изменен със Заповед на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията и министъра на регионалното развитие и благоустройството № РД-08-304 от 13 юни 2016 г. (МТИТС) и № РД-02-14-457 от 10 юни 2016 г. (МРРБ) (ДВ, бр. 49 от 2016 г.; НР, об. 4976), в сила от 10 март 2017 г.
По заявление на собственика на пристанището „КРЗ Порт Бургас“ – АД, със седалище и адрес на управление – гр. Бургас, ул. Индустриална № 3, и с ЕИК 102003925, със Заповед на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията и министъра на регионалното развитие и благоустройството № РД-08-78 от 27 февруари
2018 г. (МТИТС) и № РД-02-14-145 от 16 февруари 2018 г. (МРРБ) е дадено разрешение за изработване на проект за изменение на генералния план на пристанище за обществен транспорт с регионално значение „КРЗ „Порт – Бургас“ – подробен устройствен план – план за регулация и застрояване за пристанищната територия и парцеларен план за пристанищната акватория. Със заповедта е одобрено и заданието за проектиране. Заповедта е публикувана на официалната интернет страница на Изпълнителна агенция „Морска администрация“ на 1 март 2018 г.
Със заявление на „КРЗ Порт Бургас“ – АД, вх. № 512 от 1 март 2018 г., е внесен за разглеждане, приемане и одобряване изготвеният от вносителя проект за изменение на генералния план на пристанище за обществен транспорт с регионално значение „Кораборемонтен завод „Порт – Бургас“.
За изработения проект за изменение на генералния план на пристанище за обществен транспорт с регионално значение „Кораборемонтен завод „Порт – Бургас“ писмено са уведомени заинтересованите лица, определени в съответствие с чл. 26, ал. 2 и 3 от Наредба № 10 от 2014 г. за обхвата и съдържанието, изработването, одобря-
ването и изменението на генералните планове на пристанищата за обществен транспорт и им е предоставена възможност за запознаване с проекта и представяне на писмени становища по него в четиринадесетдневен срок от датата на получаване на уведомлението. В нормативно установения срок е постъпило писмено становище
от Басейнова дирекция „Черноморски район“ с вх.
№ 512 от 22 май 2018 г., съгласно което: 1. предвидените с проекта за изменение на генералния план дейности попадат в границите на пояс III на санитарно-охранителната зона на минерални водоизточници Б-20 и Б-88 от находище Съдиево, учредена със Заповед № РД-877 от 25.08.2004 г. на министъра на околната среда и водите, но в тази заповед няма забрани и ограничения, които да засягат предвидените действия; 2. пристанище за обществен транспорт с регионално значение „Кораборемонтен завод „Порт – Бургас“ попада в определен район със значителен потенциален риск от наводнения „Черно море – Бургас“ с код BG2_APSFR_BS_07, като при извършено моделиране е установено, че предвиденият терен се залива и при трите вероятностни периода – наводнения с малка вероятност на настъпване (1000 години), както и при непредвидими събития, наводнения със средна вероятност на настъпване (100 години) и наводнения с висока вероятност на настъпване (20 години), поради което за него са изготвени карти на риска от наводнения и е необходимо да бъдат предвидени мерки за защита от вредното въздействие на водите; 3. пристанище „КРЗ „Порт – Бургас“, в т.ч. и пристанищната акватория, попадат в зони за защита на водите по чл. 119а, ал. 1 от Закона за водите (ЗВ), както следва: подземното водно тяло е определено като зона за защита на питейните води с код BG2DGW00000PG029 (чл. 119а, ал. 1, т. 1 ЗВ),
предвидените дейности попадат в зона, в която водите са чувствителни към биогенни елементи (чл. 119а, ал. 1, т. 3 ЗВ), пристанищната акватория попада в зони за опазване на стопански ценни видове риби (чл. 119а, ал. 1, т. 4 ЗВ); 4. необходимо е изготвените ПУП – ПРЗ и ПУП – ПП да са в съответствие с изготвените план за управление
на риска от наводнения и план за управление на речните басейни. Становище от заинтересованото лице – Министерството на околната среда и водите, не е постъпило.
Налице са: мотивирано експертно становище по проекта на директора на дирекция „Морска администрация – Бургас“ и капитан на пристанище Бургас, вх. № 512 от 28 май 2018 г., както и изготвено и представено по реда на чл. 112б, ал. 4 от Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата на Република Бъл-
гария (ЗМПВВППРБ) мотивирано становище по проекта на заместващия изпълнителния директор на Изпълнителна агенция „Морска администрация“, изх. № ДОК-284 от 8 юни 2018 г.
Със За пов ед № РД- 0 8 -2 6 4 о т 21 юни 2018 г. (МТИТС) и № РД- 0 2 -14 - 6 2 8 от 19 юни 2018 г. (МРРБ) е назначен междуведомствен експертен съвет за разглеждане, обсъждане и приемане на проекта за изменение на генерален план на пристанище за обществен транспорт с регионално значение „КРЗ „Порт – Бургас“ – под-
робен устройствен план – план за регулация и застрояване за пристанищната територия и парцеларен плана за пристанищната акватория.
Проектът на плана е разгледан и обсъден на заседание на междуведомствения експертен съвет, проведено на 3 юли 2018 г. Съгласно решение № 2 по т. 3 от протокола от заседанието на междуведомствения експертен съвет проектът на генерален план (текстови и графични части) е приет със следната бележка: в срока за приключване на
работата на междуведомствения експертен съвет вносителят на проекта да представи удостоверение за приемане на проект за изменение на кадастралната карта и кадастралните регистри по чл. 65, ал. 5 от Наредба № РД-02-20-5 от 2016 г. за съдържанието, създаването и поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри,
издадено от началника на Службата по геодезия, картография и кадастър – Бургас.
С писмо, вх. № 512 от 19 юли 2018 г., вносителят на проекта „КРЗ Порт Бургас“ - АД, е представил Удостоверение за приемане на проект за изменение на кадастралната карта и кадастралните регистри № 25-106783 от 17 юли
2018 г. за обект – поземлени имоти с идентификатори 07079.660.600 и 07079.660.561, издадено от началника на Службата по геодезия, картография и кадастър – Бургас. Удостоверението съдържа заключение, че: „Проектът и документите към него отговарят на изискванията на чл. 75 от Наредба № РД-02-20-5 от 2016 г. за съдържанието,
създаването и поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри и чл. 14 и 16 от Наредба № РД-02-20-4 от 2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри. […] Проектът за изменение на кадастралната карта и кадастралните регистри, внесен с вх. № 01-251490-05.07.2018 г. е приет.“ Със същото писмо на вносителя е представена и скица-проект № 15-491009-17.07.2018 г. за изменение на КККР за
поземлени имоти с идентификатори 07079.660.600 и 07079.660.561, издадена от началника на Службата
по геодезия, картография и кадастър – Бургас, възоснова на документ с вх. № 01-251490-05.07.2018 г.
Предвид изложеното и на основание чл. 112в, ал. 3 във връзка с чл. 112а, ал. 5 и 7 и чл. 112б, ал. 7 от Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата на Република България (ЗМПВВППРБ) и чл. 36,
ал. 1 от Наредба № 10 от 2014 г. за обхвата и съдържанието, изработването, одобряването и изменението на генералните планове на пристанищата за обществен транспорт нареждаме:
Одобряваме приетия от междуведомствения експертен съвет по чл. 112а, ал. 4 от ЗМПВВППРБ
проект за изменение на генерален план на пристанище за обществен транспорт с регионално значение „Кораборемонтен завод „Порт – Бургас“ (наричано също „КРЗ „Порт – Бургас“) – подробен устройствен план – план за регулация и застрояване за пристанищната територия и парцеларен план за пристанищната акватория (текстови и графични части).
Заповедта може да бъде оспорена по реда на Административнопроцесуалния кодекс пред Върховния административен съд в 14-дневен срок от обнародването є в „Държавен вестник“.
Министър на транспорта, информационните
технологии и съобщенията:
Ив. Московски
Министър на регионалното развитие
и благоустройството:
Н. НанковLast edited by Tio; 01.10.2018, 13:01.“Speculation is a business. It is neither guesswork nor a gamble. It is hard work and plenty of it.”
Коментар
-
http://dv.parliament.bg/DVWeb/broeveList.faces#
Брой 72, 31.8.2018 г.. стр 121
Доста работа са свършили, сега вече да извършват самата инвестиция.
Коментар
-
Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
Да, аз затова питам - белким изкопча ценна информация и да се закача и аз на ракетата. Предполагам тези дето вече са се качили и чакат излитане с готовност биха споделили, ако нещо знаят
Нетният дълг от 140.33млн през 2011, вече е свален до 64.36млн лв. D/E от 61.4% вече е 20.7%. Иначе P/E 11.48x P/B 0.34x EV/EBITDA 5.67x, като очаквам подобряване на резултатите. От страна на мениджмънта има откритост, имат обратно изкупуване, стартираха срещи с инвеститорите, само дивидента липсва. Но се надвам и него да го имаме
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
Да, аз затова питам - белким изкопча ценна информация и да се закача и аз на ракетата. Предполагам тези дето вече са се качили и чакат излитане с готовност биха споделили, ако нещо знаят
Коментар
-
Първоначално изпратено от kubrat Разгледай мнение
Тя първо цената се мести, после се появява добрия годишен отчет/а понякога и не се появява/
Коментар
-
Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнениеИ къде го виждате фундамента тук? Нямат и един добър годишен отчет. Изкараха един читав междинен само. Според мен има много по-добри(по-подценени) компании на БФБ.
Коментар
-
BSEtrader каза, че тук има фундамент и аз попитах къде е по-точно, защото аз лично в отчетите не го виждам(признавам си не съм професионалист и гледам най-вече P/E ). Да, съгласен съм, че цената рано или късно клони пъм фундамента. Не става въпрос за някакъв потенциал изобщо. Това дето Грую пише е интересно, но не е от фундамента и е нещо преходно - я се случи, я-не.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Dr.Justice Разгледай мнениеBSEtrader + 15% може да сте прави, но може и аз да съм прав. Може наистина 900 хилки да не ги е купил всичките, но това не променя ситуацията.
Дали ще се потвърди фундамента от 1 1/2Н ще видим..
petyopb - къде виждаш ти други позиции с потенцял?? на БФБ-то ..
А на холдинга съм му се нагледал и на строителствата на кораби, и на обещанията. Успех на държащите тук, определено може пак да стане врътката с НВ - тоя стана дойната крава на БФБ и определено трябва да му вдигнат паметник някъде около грозния бик на "Три уши"!Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 4 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
първо аз зададох въпроса ... ами просто гледам отчетите и кои компании правят печалби, проста работа
Коментар
-
Първоначално изпратено от Dr.Justice Разгледай мнениеBSEtrader + 15% може да сте прави, но може и аз да съм прав. Може наистина 900 хилки да не ги е купил всичките, но това не променя ситуацията.
Дали ще се потвърди фундамента от 1 1/2Н ще видим..
petyopb - къде виждаш ти други позиции с потенцял?? на БФБ-то ..
Коментар
-
Първоначално изпратено от Dr.Justice Разгледай мнение...
petyopb - къде виждаш ти други позиции с потенцял?? на БФБ-то ..
Коментар
Коментар