Волатилноста по тази позиция предстои
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТБ Първа инвестиционна банка (FIB)
Collapse
X
-
Някой спекулира със страховете по позицията, но вярвам че Неделчо ще излезе прав:
Неделчо Неделчев: Резултатите от новата проверка, ще покажат колко се е подобрила ПИБ
През последните две години имаше съществено раздвижване на пазара на лоши вземания и няколко значителни за нашата страна сделки. Ние също се възползвахме от интереса на инвеститорите.
За периода 2016 – 2018 г. сме нaчиcлили обeзцeнĸи в paзмep нa 318 млн.лв., а от първоначалното прилагане на MCФO 9 ефeĸтът зa бaнĸaтa е 185 млн. лв., или общo нaчиcлeните от нас обeзцeнĸи възлизат на 503 млн. лв. Зa пepиoдa 2015 - 2017 г. Fіbаnk e гeнepиpaлa опepaтивнa пeчaлбa пpeди обeзцeнĸa и дaнъци в размер нa 797 млн. лв. През миналата година завършихме с нетна печалба 157 млн. лв. Всичко това показва колко се е подобрила Първа инвестиционна банка в сравнение с предходната проверка на качеството на активите, като смятам, че резултатите от новата проверка на активите ще документират всичко това
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от dex Разгледай мнениеОще +3,4 млн. печалба носи консолидацията.
нема дивидент, значи има ли печалба?
я си гледам у тавано и си преоценявам кокошарника
но не ме четете
аз съм евро-хейтър
че само хейтър е обидно
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от dex Разгледай мнениеОще +3,4 млн. печалба носи консолидацията.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от financialist Разгледай мнениеОт Еврохолд вече обявиха, че "сделката ще бъде финансирана със собствени средства и с подкрепата на западноевропейски банки."
https://news.bg/economics/evrohold-n...a-za-chez.html
Така че не виждам повод за спекулации.
иначе на всички е ясно, че трябва да се проготвят един милиард бг леваfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
От Еврохолд вече обявиха, че "сделката ще бъде финансирана със собствени средства и с подкрепата на западноевропейски банки."
https://news.bg/economics/evrohold-n...a-za-chez.html
Така че не виждам повод за спекулации.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
Ako вярваме на Каролев, който е дал интервю в пик, сделката за чез ще е за поне 500 млн евро
въпроса тук е кой разполага с толкова пари и е готов да ги платиfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение
Няма да стигнат и за полувината......Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от vale1 Разгледай мнениеTези тук милионите за нищо ги нямат -
Общ размер на възнаграждението на УС и НС :
2015 г. - 6 500 000 лв
2017г. - 10 000 000 лв
2019 г. - 14 000 000 лв.
Възможност за емитиране на облигации - до 400 000 000 лв за 10 години
из обявата за ОСА тази година - 19.06.2019 г.
Дали не се готвят да финансират някоя енерго сделка ???
Коментар
-
Tези тук милионите за нищо ги нямат -
Общ размер на възнаграждението на УС и НС :
2015 г. - 6 500 000 лв
2017г. - 10 000 000 лв
2019 г. - 14 000 000 лв.
Възможност за емитиране на облигации - до 400 000 000 лв за 10 години
из обявата за ОСА тази година - 19.06.2019 г.
Дали не се готвят да финансират някоя енерго сделка ???
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнение
Важното е да в България.
Строим булевард за 20 млн. лв. до новия завод на Фолксваген
От държавния бюджет ще бъдат осигурени пари за построяването на продължението на булевард „Царица Йоанна“ от столичния жилищен комплекс „Люлин“ до индустриалната зона в Божурище, информира в. „Монитор”.
Необходимата сума е около 19,7 млн. лв, но именно новата пътна връзка е част от инфраструктурни проекти, обещани на емисарите на Фолксваген, които са оглеждали зоната за евентуалния завод у нас.
Изграждането на новото шосе ще бъде предоставено на Столична община още тази година,
като по план парите трябва да бъда осигурени от бюджет 2019. Отделно ще се използва и съществуващата гара, както и евентуално метро, но ако в зоната наетите достигнат 20 000. В момента връзката на подземната с надземната железница за Божурище се осъществява на метростанция „Обеля“, работещите в зоната използват и маршрутна линия от и до София. По примера на Пловдив все още се планира да се построи и интермодален терминал в индустриалната зона край София.
Неофициално от седмици се говори, че възможните терени за новия завод за автомобили с марката шкода са около София или Пловдив. Консултантите по сделката са били учудени от предложените им локации, защото такива терени до толкова големи градове не са им предлагани никъде другаде. Емисарите, които са били у нас, не са правили анализ на терените, а са останали по няколко дни в двата града, за да усетят начина на живот, коментираха запознати с преговорите.
Очакваната стойност на бъдещото производство е между 6 и 7 млрд. евро годишно. В новия завод се очаква да бъдат наети между 4 и 5 хил. работници.
Сърбия също не се отказва от борбата да спечели завода на своя територия,
въпреки че по-рано през месеца немски медии съобщиха, че Сърбия отпада от състезанието и двете държави, които продължават преговорите, са България и Турция. Информацията беше потвърдена от високите етажи на властта у нас, но говорител на немския автомобилен гигант отрече съобщенията, заявявайки, че все още не е взето решение.
Сърбия запази мълчание по темата, но стана ясно, че страната се е ангажирала да построи 40-километрова метролиния, която да свърже Белград с град Инджия, в опит да привлече инвестицията от 1,4 милиарда евро на Фолксваген, съобщиха местните медии миналата седмица.
Сръбското правителството е посочило Инджия като потенциално място за новата фабрика, тъй като е разположен по средата между Белград и Нови Сад, което улеснява достъпа до квалифициран персонал. Алтернативно място за фабриката е град Ягодина, пише вестник „Вечерне Новости”.
fuск the bеаr - give me the bееr
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар