Първоначално изпратено от ACTA
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТБ Първа инвестиционна банка (FIB)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Barky Разгледай мнениеNicola, не знам за какво финансиране говориш, но както се вижда от публичните финансови отчети, ПИБ-чето няма нужда от финансиране. Виж и ръста на печалбата за 2011 г. ПИБ привлича най-много парични средства и доверието е голямо.
Не знам и откъде ти е информацията за отпуснат кредит на 3% лихва?!? Пич, никой не е луд да дава на толкова ниска лихва... Та, ти не бери грижа за банката, нали вече не си акционер, тогава?
Аз лично от 6-7 месеца съм им клиент (фирмата) , но по сметките не оставям почти никакви пари. Ползвам ги само заради ниските такси и за кредитно досие от оборотите.
Коментар
-
http://www.dnevnik.bg/zelen/2012/02/...te_se_subraha/
"От Боровец, от "Бороспорт" сме. Не знаем за какво става дума, докараха ни с автобус", обясни участник в периферията на тълпата."
Коментар
-
http://www.dnes.bg/politika/2012/02/...-mln-lv.151412
На територията на страната членовете на бандата са изградили схема от създадени юридически лица "бушони", които декларират вътреобщностни придобивания на големи количества черни и цветни метали от чуждестранни контрагенти. Целта на фиктивните фирми била да продават по документи необходимите количества скрап на реални търговци, които чрез издадените фактури да оправдаят закупени от физически лица количества скрап без документи.
По този начин реалните търговци избягвали плащането на данък, дължим при директно изкупуване, който възлиза на 10% от стойността на закупеното от физически лица количество. Организаторът на схемата използвал чуждестранни дружества, чрез които осъществявал дейността си. Част от тях са регистрирани на територията на Великобритания или САЩ в офшорни зони.Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнениекато си толкова в час знаеш ли какъв % ще е лихвата... щото може да е 'изгодна'...колкото е 'изгодна' за банката и лихвата по облигационната дето емитираха преди Кремиковската епопея.
и не се бъркай кой бил на загуба от ПИБ.. това е позицията, която 2009 ми оправи портфейла , но това не значи, че трябва да съм кон с капаци. Никола си спомням беше един от най-заклетите фенове тук, но за разлика от теб има доста познания и не вика на черното бяло.
умната.
Коментар
-
Първоначално изпратено от jorkata_pz Разгледай мнениеМай трябваше да напиша "купи" (в кавички), защото някои не ме разбира какво искам да кажа. Естествено че за финансиране става дума, както е при Кремиковци, Банско, Неохим, Тракия Папир и и още знайни и незнайни. Нали все пак е банка и основната и дейност е да финансира. Трябва да четеш между редовете.
Не е препоръка
и не се бъркай кой бил на загуба от ПИБ.. това е позицията, която 2009 ми оправи портфейла , но това не значи, че трябва да съм кон с капаци. Никола си спомням беше един от най-заклетите фенове тук, но за разлика от теб има доста познания и не вика на черното бяло.
умната.това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Коментар
-
Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнениежорка тъп ли си или на тъп се правиш....ПИБ-а не може да купи такова нещо, но може да финансира 'изгодно' някой да го купи...има разлика. Едно е да спечелиш 50% а друго е да прибереш лихва 5%...
не е препоръка
Не е препоръка
Коментар
-
Първоначално изпратено от jorkata_pz Разгледай мнениеТъкмо сега ПИБ-а като купи и БДЖ ще затвори цикъла на един много доходоносен бизнес
Не е препоръка
не е препоръкатова мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Коментар
-
Първоначално изпратено от badboy333 Разгледай мнениепо повод информация във в. Труд" за проявен интерес към дружеството от Първа инвестиционна банка (ПИБ). Трезорът финансира покупката на "Кремиковци" от дружество на фирмата за скрап "Надин", която хипотетично би имала интерес към нарязване на старите товарни вагони на железницата, за да си осигури допълнително работа.
http://www.capital.bg/biznes/kompani...ni_za_milioni/
Кой иска да ремонтира вагони
БДЖ обаче има нужда от пари, затова и ще се опита да събере 6.7 млн. лв. от извадените за продажба вагони. Те са разделени на 6 групи (лота), всяка една от по 100-110 вагона и с начална цена от над 1 млн. лв.
Представители на бизнеса с изкупуването и търговия с черни метали намират цените, на които активите са обявени от БДЖ, не като за вагони за скрап, тъй като са твърде високи. В случая става въпрос предимно за товарни вагони, които задължително трябва да претърпят ремонт, защото повечето са повредени и разграбени.
"Вагоните не са чак като за скрап и могат да се ползват, но трябва да се инвестира в ремонтирането им, а ние нямаме средства да наливаме в това", каза и Йордан Недев.
Който купи вагоните, трябва да ги ремонтира, за да може да ги пусне в действие - при тази цена става въпрос за дългосрочна инвестиция на собственик на товари, категорични са от бизнеса. В сектора има неофициална информация, че "Надин" имат интерес да купят вагони, за да возят скрап от "Кремиковци" (чиито активи бяха купени от свързани с холдинга фирми през пролетта на миналата година). До редакционното приключване на броя обаче компанията не беше открита за коментар.
Тъкмо сега ПИБ-а като купи и БДЖ ще затвори цикъла на един много доходоносен бизнес
Не е препоръка
Коментар
-
Първоначално изпратено от Barky Разгледай мнениеNicola, не знам за какво финансиране говориш, но както се вижда от публичните финансови отчети, ПИБ-чето няма нужда от финансиране. Виж и ръста на печалбата за 2011 г. ПИБ привлича най-много парични средства и доверието е голямо.
Не знам и откъде ти е информацията за отпуснат кредит на 3% лихва?!? Пич, никой не е луд да дава на толкова ниска лихва... Та, ти не бери грижа за банката, нали вече не си акционер, тогава?
Напълно съм съгласен с теб
Коментар
-
по повод информация във в. Труд" за проявен интерес към дружеството от Първа инвестиционна банка (ПИБ). Трезорът финансира покупката на "Кремиковци" от дружество на фирмата за скрап "Надин", която хипотетично би имала интерес към нарязване на старите товарни вагони на железницата, за да си осигури допълнително работа.
http://www.capital.bg/biznes/kompani...ni_za_milioni/
Кой иска да ремонтира вагони
БДЖ обаче има нужда от пари, затова и ще се опита да събере 6.7 млн. лв. от извадените за продажба вагони. Те са разделени на 6 групи (лота), всяка една от по 100-110 вагона и с начална цена от над 1 млн. лв.
Представители на бизнеса с изкупуването и търговия с черни метали намират цените, на които активите са обявени от БДЖ, не като за вагони за скрап, тъй като са твърде високи. В случая става въпрос предимно за товарни вагони, които задължително трябва да претърпят ремонт, защото повечето са повредени и разграбени.
"Вагоните не са чак като за скрап и могат да се ползват, но трябва да се инвестира в ремонтирането им, а ние нямаме средства да наливаме в това", каза и Йордан Недев.
Който купи вагоните, трябва да ги ремонтира, за да може да ги пусне в действие - при тази цена става въпрос за дългосрочна инвестиция на собственик на товари, категорични са от бизнеса. В сектора има неофициална информация, че "Надин" имат интерес да купят вагони, за да возят скрап от "Кремиковци" (чиито активи бяха купени от свързани с холдинга фирми през пролетта на миналата година). До редакционното приключване на броя обаче компанията не беше открита за коментар.Last edited by badboy333; 13.02.2012, 20:27.Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...
Коментар
-
Nicola, не знам за какво финансиране говориш, но както се вижда от публичните финансови отчети, ПИБ-чето няма нужда от финансиране. Виж и ръста на печалбата за 2011 г. ПИБ привлича най-много парични средства и доверието е голямо.
Не знам и откъде ти е информацията за отпуснат кредит на 3% лихва?!? Пич, никой не е луд да дава на толкова ниска лихва... Та, ти не бери грижа за банката, нали вече не си акционер, тогава?
Коментар
-
Заухав, ако беше си направил труда да прочетеш какво всъщност ти пиша, щеше да разбереш, че съм продал 2 дни след обявяването на сделката за Кремиковци, тоест преди доста време.
Банката е абсурдна и с тези огромни дупки в кредитния портфейл никой няма да и даде финансиране.
Първоначално изпратено от jorkata_pz Разгледай мнениеБезхаберник си ти щом сега си продал на тези нива. След няколко години ще разбереш но тогава ще е късно. След като си закрил позицията си тук недей да се излагаш и да даваш "експертното" си мнение, защото всеки плюе там където е загубил пари. Все пак това е типичната комплексарска (българска) черта. Просто бъди мъж и приеми нещата такива каквито са, защото по някой път се понасят и загуби.
Не е препоръка за вземане на решениеThe weak are meat and the strong do eat.
Коментар
-
Първоначално изпратено от GOOD Разгледай мнениеЧета,и не вярвам на ушите си!
Не схващам,какво ценово у нас е 50% от ценовото равнище в ЕС?
Горивата ли?Лекарствата ли?Колите ли?Храните ли?
Единствено по цени в ЕС и ЮАР под 20% е цената на труда,респективно заплатите на простолюдието...А колкото да растежа на икономиката - какво е това животно,и остана ли нещо от него в БГ?Икономика не се прави с МОЛове,чужди структуроопределящи монополи и продажни управляващи.
Коментар
Коментар