IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Мажоритаря Разгледай мнение
    ОББ е запорирала сметките на четирите основни дъщерни дружества на Железопътна инфраструктура холдингово дружество АД, като това е станало на 16 септември 2011 г., съобщи холдингът чрез Бюлетин Investor.bg.

    Става дума за РВП Кьоне АД, Национален изследователски институт по транспорта ЕООД, Завод за стоманобетонови конструкции и изделия ЕООД и Локомотивен и вагонен завод ЕАД, като са наложени запори върху банковите сметки и вземанията на четирите дружества по договори за кредит с ОББ за общо 33 млн. евро.

    Вече е стартирала публична продан на активите на Локомотивен и вагонен завод ЕАД, гр. Русе, като срокът е от 3 октомври 2011 г. до 3 ноември 2011 г. Продават се недвижимите имоти и движимите вещи на ЛВЗ ЕАД.

    На 15 септември 2011 г. от Холдинг Пътища АД обявиха, че на 14 септември ОББ е наложила запор върху сметките му, банковите му касети и вземанията му в ПИБ и Уникредит Булбанк.

    Холдинг Пътища АД, Железопътна инфраструктура холдингово дружество АД, както и Мостстрой АД /в несъстоятелност/ се считат за свързани по линия на акционера си Васил Крумов Божков.

    Железопътна инфраструктура - холдингово дружество АД отчете 27 млн. лв. загуба за 2010 г. Основно е обезценено участието в Локомотивен и вагонен завод ЕАД с 24,5 млн. лв. и то вече е само 6,7 млн. лв. спрямо 31,2 млн. лв. в края на 2009 г.
    :
    Браво на ОББ...
    Ако се резлизират продажби, акциите ще скочат.....

    Коментар


    • ОББ е запорирала сметките на четирите основни дъщерни дружества на Железопътна инфраструктура холдингово дружество АД, като това е станало на 16 септември 2011 г., съобщи холдингът чрез Бюлетин Investor.bg.

      Става дума за РВП Кьоне АД, Национален изследователски институт по транспорта ЕООД, Завод за стоманобетонови конструкции и изделия ЕООД и Локомотивен и вагонен завод ЕАД, като са наложени запори върху банковите сметки и вземанията на четирите дружества по договори за кредит с ОББ за общо 33 млн. евро.

      Вече е стартирала публична продан на активите на Локомотивен и вагонен завод ЕАД, гр. Русе, като срокът е от 3 октомври 2011 г. до 3 ноември 2011 г. Продават се недвижимите имоти и движимите вещи на ЛВЗ ЕАД.

      На 15 септември 2011 г. от Холдинг Пътища АД обявиха, че на 14 септември ОББ е наложила запор върху сметките му, банковите му касети и вземанията му в ПИБ и Уникредит Булбанк.

      Холдинг Пътища АД, Железопътна инфраструктура холдингово дружество АД, както и Мостстрой АД /в несъстоятелност/ се считат за свързани по линия на акционера си Васил Крумов Божков.

      Железопътна инфраструктура - холдингово дружество АД отчете 27 млн. лв. загуба за 2010 г. Основно е обезценено участието в Локомотивен и вагонен завод ЕАД с 24,5 млн. лв. и то вече е само 6,7 млн. лв. спрямо 31,2 млн. лв. в края на 2009 г.

      Акциите на Железопътна инфраструктура холдингово дружество АД не се търгуват активно, като за последните 12 месеца има едва 45 сделки, а цената на акциите се понижава със 78% до 0,97 лв. за брой и 56,6 млн. лв. пазарна капитализация.


      Около тая група става мътна и кървава...
      Мнението не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
        Ама ти си втори Пепи.

        Преди козльо говореше за черноморски магистрален пръстен, стотици милиони, поне ти признавам - по- скромен си.
        За съжаление и твоята авантюра с патките ще завърши по същия трагичен начин като за Пепи, Луковата глава, Попфолка, и много други знайни и незнайни "инвеститори" (или донори).

        Не виждаш ли, че патките приличат на яйце - от ония с малка дупчица, през която жълтъка е източен? А тук не само жълтъка е източен. И белтъка, и то до такава степен, че вече няма какво да се развали, че да замирише. Само черупката е останала. Ама и тя е за бат'ви Бож.
        За вас остана едно дето започва с п...
        Ама ич не ти стига акъла, ич.
        За това ставаш обаче.

        Коментар


        • Мамба при това зелена.

          Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
          Ама ти си втори Пепи.

          Преди козльо говореше за черноморски магистрален пръстен, стотици милиони, поне ти признавам - по- скромен си.
          За съжаление и твоята авантюра с патките ще завърши по същия трагичен начин като за Пепи, Луковата глава, Попфолка, и много други знайни и незнайни "инвеститори" (или донори).

          Не виждаш ли, че патките приличат на яйце - от ония с малка дупчица, през която жълтъка е източен? А тук не само жълтъка е източен. И белтъка, и то до такава степен, че вече няма какво да се развали, че да замирише. Само черупката е останала. Ама и тя е за бат'ви Бож.
          За вас остана едно дето започва с п...
          Пиши си, пиши си, не ми пречиш Все пак всяко живо същество си има функция в живота и аз те уважавам и не те апострофирам засега, защото знам, че така трябва

          За съжаление за разлика от Пепи и козлетата аз съм цяла змия и при това много отровна и дебнеща в засада

          Когато дойде момента а той ще дойде четете внимателно това което ще напиша и не се борете с мен обединете се.

          Абсолютно можете да уважавате мнението на Факушка но също така аз пък ще ви кажа, че за момента нищо не застрашава акционерите на Холдинг Пътища Ад и цени под 50ст са под дъното.

          P.S: Очиларката е другото име на Индийската Кобра.
          Last edited by msimov; 12.10.2011, 00:00.
          Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

          Коментар


          • Рипат ли патките.. ??
            Мнението не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
              06 Октомври, 2011г. | 12:00

              АМ Тракия поскъпва - две фирми искат до 15 млн. за отводяване


              В пътната агенция бяха отворени офертите на кандидатите за изпълнител за стабилизиране на участък от магистрала „Тракия", предаде репортер на News.bg.

              Става въпрос за участъка от 12,5 км по Лот 4 Ямбол - Карнобат, където преди време бяха установени подпочвени води.

              Между 12 и 14 млн. лева са записани в офертите на двамата кандидати - „АМТ - пътища" Варна и сдружение „ Аксиона Бълагрия" град София.

              ...
              Ама ти си втори Пепи.

              Преди козльо говореше за черноморски магистрален пръстен, стотици милиони, поне ти признавам - по- скромен си.
              За съжаление и твоята авантюра с патките ще завърши по същия трагичен начин като за Пепи, Луковата глава, Попфолка, и много други знайни и незнайни "инвеститори" (или донори).

              Не виждаш ли, че патките приличат на яйце - от ония с малка дупчица, през която жълтъка е източен? А тук не само жълтъка е източен. И белтъка, и то до такава степен, че вече няма какво да се развали, че да замирише. Само черупката е останала. Ама и тя е за бат'ви Бож.
              За вас остана едно дето започва с п...

              Коментар


              • По-гъвкави сме в кризата
                Инвестиции и иновации ще изстрелят жп сектора напред, казва Максим Димов

                - В началото на тази година станахте акционер и влязохте в управлението в две големи частни публични инфраструктурни компании - "Холдинг Пътища" АД и "Железопътна инфраструктура - холдингово дружество" АД. Какви промени настъпиха в тях след това?
                - Да, от близо година придобих известно акционерно участие в публичните компании "Холдинг Пътища" АД и "Железопътна инфраструктура - холдингово дружество" АД, а от 2011 г. съм и в техните ръководни органи.
                Новият ръководен екип има няколко основни приоритета: превръщане на дружествата във водещи фактори в бранша, преструктуриране на компаниите и някои техни стари задължения и увеличаване на тяхната конкурентоспособност. Друг приоритет е активното участие и на двете компании в изграждането на сериозните инфраструктурни проекти на държавата. Пътностроителните компании традиционно печелят някои от най-големите поръчки в сектора.

                http://paper.standartnews.com/bg/art...article=384628
                Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                Коментар


                • Ако имат акъл акционерите на Трейс ще се измъкнат от там още в понеделник и ще се накупуват с Пътища на безценица.
                  Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                  Коментар


                  • Мнението ми не е препоръка!!!

                    Коментар


                    • 06 Октомври, 2011г. | 12:00

                      АМ Тракия поскъпва - две фирми искат до 15 млн. за отводяване


                      В пътната агенция бяха отворени офертите на кандидатите за изпълнител за стабилизиране на участък от магистрала „Тракия", предаде репортер на News.bg.

                      Става въпрос за участъка от 12,5 км по Лот 4 Ямбол - Карнобат, където преди време бяха установени подпочвени води.

                      Между 12 и 14 млн. лева са записани в офертите на двамата кандидати - „АМТ - пътища" Варна и сдружение „ Аксиона Бълагрия" град София.

                      От постъпилите три оферти една е декласирана и затова остават тези две дружества.

                      „АМТ-пътища" предлагат срок за изпълнение 85 дни, за което комисията им присъжда 14.12 точки. Тяхното предложение за неустойки е 40%, което е оценено на 10 точки. Резултатът за сега е оценен на 24,12 точки.

                      Предлаганата от тях цена е 11 802 156. 70 лв. без ДДС и обща цена с непредвидените разходи 12 982 372, 37 лв. без ДДС.

                      Сдружението „Аксиона България" предлага срок за изпълнение 30 дни, за което комисията им присъжда 40 точки, неустойки в размер на 40 % за което получава 10 точки и общият им резултат за сега е 50 точки.

                      Тяхната цена за изпълнение е 13 298 517. 60 лв. ДДС. Предлаганата от тях обща цена с непредвидените разходи е 14 628 369. 36 без ДДС.

                      Така общата цена на Лот 4, който свързва Ямбол и Карнобат може да достигне 189 млн. лв., тъй като строителят - Сдружение Тракия ІV (консорциум с участието на Холдинг Пътища, Мостстрой и Галчев груп) спечели търга за изграждането на участъка със цена от 174.705 млн. лв.

                      Кой ще бъде избран за изпълнител ще стане ясно до края на следващата седмица съобщиха от Агенция „Пътна инфраструктура".

                      Ще бъдат изпълнени следните дейности:

                      1. Механична стабилизация с приблизителна дължина на участъците от 5 630 метра.

                      Механичната стабилизация ще се извърши съгласно изискванията на чл.53 ал. 7 на Норми за проектиране на пътища част четвърта земно тяло и подходящ материал, съгласно Раздел 3401.2 на Техническа спецификация 2009 на НАПИ:

                      • Изкоп до посочена дълбочина и в съответствие с изискванията ТС2009 на НАПИ;
                      • Насип с подходящ материал А-І, съгласно (Таблица 36 от "Норми за проектиране на пътища", част четвърта "Земно тяло") и всички мероприятия по доставка, полагане уплътняване и др. Съгласно изискванията на ТС 2009 на НАПИ;

                      Всички строителни мероприятия ще се извършат съгласно предписанията на ТС 2009 на НАПИ.

                      2. Химична стабилизация със стабилизиращ реагент в комбинация с вертикални и хоризонтални дрениращи системи с приблизителна дължина на участъците от 5 275 метра.

                      Химичната стабилизация ще се извърши с реагент от хидратна вар в комбинация с хидравлично свързващо вещество за използване в пътища (тип HRB 12,5), и водно съдържание по рецепта одобрена от ЦИПТНЕНС и АПИ.

                      Работите ще се извършат, съгласно изискванията на раздел 3404 на ТС 2009 НАПИ.

                      3. Стабилизация с геосинтетик с приблизителна дължина на участъците от 1 600 метра.

                      Стабилизацията с геосинтетик да се осъществи с армиращ геосинтетик - тъкан, гъвкав, поливенилалкохол (PVA) - тип 2000/130, или подобен, в съответствие с проектните изчисления.

                      http://www.newshub.bg/%D0%90%D0%9C-%...B5.719036.html
                      Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
                        Това с мисленето и с оценяването е много вярно.
                        Поглеждайки в миналото, връщайки се назад във времето така да се каже, може да се направи извод, че тази акция е свръх надценена в момента. В пъти.
                        Всеки има право на мнение
                        Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                        Коментар


                        • Стойността й да не е отрицателна според теб ?
                          Мнението не е препоръка за сделки!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
                            ...
                            Заповнете, че ОТГОВОРИТЕ НА ВСИЧКО СВЪРЗАНО С ОЦЕНЯВАНЕТО НА ТОЧНАТА ЦЕНА НА АКЦИИТЕ СЕ КРИЯТ В МИНАЛОТО.

                            Мислете логически, събирайте информация, сравнявайте и най-накрая е много вероятно да видите нещата в една по различна светлина при Холдинга от тази която е на пръв поглед.

                            Сега можете да игнорирате това което пиша но запомнете едно аз дори няма и да се замисля да продам докато цената е на стотинки.
                            Това с мисленето и с оценяването е много вярно.
                            Поглеждайки в миналото, връщайки се назад във времето така да се каже, може да се направи извод, че тази акция е свръх надценена в момента. В пъти.

                            Коментар


                            • И какво сега? Как се кара с блокирани сметки
                              Мнението не е препоръка за сделки!

                              Коментар


                              • Патиланско царство.
                                Ран Босилек
                                Не е препоръка... !!!
                                "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                                Коментар

                                Working...
                                X