IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Мина цяла една година и е редно да се направи една кратка ретроспекция на събитията и цената.

    Като за начало ще започнем с това, че Холдинг Пътища Ад от около 1.40лв-1.50лв през септември 2010-та година след обявяването на новината за намалените дялове в трите дружества се смъкна за една две седмици на около 80ст и се качи до 93ст. Постоя на около 90ст около седмица и тогава се обяви новината за несъстоятелността на Мостстрой Ад и Холдинга се смъкна на 50-60ст. Последва и неточната новина, че сметката му била запорирана и се смъкна от около 52ст на 38ст след което се върна още същия ден на над 50ст, защото новината не беше правдоподобна.

    Изводите до тук са следните: Първо търсенето на акции намаля драстично след като Холдинг Пътища Ад обяви, че си е намалил дяловете в трите дружества. Последвалата новина за несъстоятелността на Мостстрой Ад намали с още повече търсенето и съответно поръчките купува за Холдинг Пътища Ад. Мисля, че този извод на всички им е пределно известен.

    Като цяло паданията са напълно реалистични.
    От около 1.50лв на 90ст заради новината за намаляването на дяловете.
    От 90ст на около 50-60ст заради новината за несъстоятелността на Мостстрой Ад. По това време Холдинга и Мостстрой имаха общи взаимоотношения и много от тях не бяха изобщо изяснени как точно ще се отразят.

    По настоящем Холдинга показва 10 милиона загуба към консолидирания си баланс както и въпроса с запорираните сметки не е изяснен все още.

    Като се има на предвид с колко много намаля търсенето и при тази загуба и новината за запорираните сметки то няма нищо чудно в това цената от Холдинга да е около 20ст.

    О да не забравя сделките на Орлин Хаджиянков който продаде дела си от 5% в Холдинга през януари 2011-та на 5ст за брой. Продал ги е на Евробилдинг 2000 ООД а той там е втория по-големина акционер да не говорим, че не мога да видя основния акционер кой е щото е фирма регистрирана в Люксембург. За мен подобна сделка изобщо не е показателна но всеки сам си преценява.

    Тая седмица е половината от лекия анализ от само отрицателни новини. Другата седмица ще е другата половина само положителни новини.

    Нещата които ги пиша са предназначени само за настоящи акционери. Целта ми не е да влияя на цената, защото мога да изчакам консолидирания и редом с него да излея един куп информация като тогава ще има най-силен ефект.

    Ако пиша в момента то е предимно с цел да парирам негативните новини щото тук те са една след друга.
    Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

    Коментар


    • закриха сайта на Напи?! и никво инфо в http://infrastructure.bg/ за търговете на 2 и 3-то класни пътища нали имаше останали спестени 300 млн. лева от регионално развитие от ОП транспорт ли пак ли на нашите хора ги дадоха
      в Швеция ДДС-то е 20% + и учебниците са безплатни диференциална геометрия комплексен анализ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Три без коз Разгледай мнение
        Защо тази тема не е най отгоре.
        А ти какво, Химко ли да е отгоре ?

        Коментар


        • Защо тази тема не е най отгоре.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
            Уви и днес нямаме съобщение, че въпросът с запорираните сметки е разрешен което ще рече, че четвъртото тримесечие на баланса на Холдинг Пътища Ад ще премине под това събитие като по-натам ще се разисква дали и как се отразява това.

            В момента нямам настроение да пиша и ще го направя с голямо нежелание но обещах и за това няма как.

            По отношение на стабилността на Холдинга има 3 много важни неща които не са писани до момента в темата. Трите неща се състоят от 2 закона и един повърхностен финансов анализ на финансовото състояние на Холдинга и задължения му. В последствие може да се направи и подробен задълбочен финансов анализ но това вече е тежка артилерия и не е за сега все още.

            По отделно 3-те неща са добри доводи като всяко едно застъпва другото и когато се обединят се превръщат в един много силен аргумент.

            Започваме с първото и вероятно най-слабия довод което е един закон.
            Както знаем Холдинг Пътища Ад притежава Пътища и Магистрали Ад която пък притежава почти всичките му дъщерни дружества като Бургаспътстрой Ад, дружествата с намалените дялове и още дружества като общо Холдинга с дъщерните му дружества доколкото ги броих има 32 дъщерни.

            Всички знаем, че Пътища и Магистрали Ад е освен собственик на дъщерните дружества и притежаващ и по 32% от дружествата с намалените дялове то той държи и договори с опция според която може да си върне дяловете и в дружествата с намалените дялове. В общи линии ама хич не мога да ви кажа при какви условия точно Холдинга си връща дяловете както съм убеден, че и от Комисията за финансов надзор и те надали ще могат да ви кажат точните условия. Само в Холдинга ги знаят точните условия какви са и колко са изгодни. Холдинга се отказа от дяловете в трите за около 400 хиляди лева.

            Закона гласи така: Едно дружество не може да намалява повече от една трета дълготрайните си активи без да свика общо събрание. Убеден съм, че това което написах го знаят част от хората. Но закона продължава и казва така: На общото събрание решението трябва да се приеме с три четвърти мнозинство.

            Дъщерното дружество Пътища и Магистрали Ад което е 100% собственост на Холдинга се явява повече от 30% от дълготрайните активи и попада под закона. Специално съм проверявал дали участията в дъщерни дружества с над 51% се водят Дълготрайни активи и отговора е водят се.

            В общи линии акционерите в момента на Холдинга са следните:

            Евробилдинг 2000 ООД 18,05%
            АБВ Инженеринг ООД 37,96%
            Васил Божков 0,79%
            Маккап ЕАД 10,00%

            Други акционери 33,20%

            Начи закона е категоричен и важи за не консолидирания баланс което нас ни интересува.

            Принципно не съм проверявал дали закона важи и за консолидирания това остава за по-натам.

            Ето го и закона. Информацията е от статия на Инвестор Бг Ад
            https://docs.google.com/viewer?a=v&q...23G-tArKyKVdsA

            Изводите си следните: Държим Пътища и Магистрали Ад където сме си 100% собственик и не можем да бъдем изненадани с някое намаляване. А пък Пътища и Магистрали Ад държи всичко останало редом с договорите за връщане на дяловете.

            Това беше първия довод.

            Закона е много готин и не задруго както знаете Държавата все държи по 25% или малко повече от тук и там щото така тя има думата когато се стигне до разпореждане с активите.

            Днес щях да правя и анализ на събитията и цената но ще остане за някой ден до края на тази седмица.
            Аbe мсимов, много думи за нищо. Няма кой да ги чете !! Нямаш ли юнашкото усещане, че акционерната структура е фикция (мистификация!) и ..бог да прости патароци, шматароци и охлювоци
            Не може, не бива и (в никакъв случай) не трябва да е препоръка
            Не е препоръка... !!!
            "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

            Коментар


            • Уви и днес нямаме съобщение, че въпросът с запорираните сметки е разрешен което ще рече, че четвъртото тримесечие на баланса на Холдинг Пътища Ад ще премине под това събитие като по-натам ще се разисква дали и как се отразява това.

              В момента нямам настроение да пиша и ще го направя с голямо нежелание но обещах и за това няма как.

              По отношение на стабилността на Холдинга има 3 много важни неща които не са писани до момента в темата. Трите неща се състоят от 2 закона и един повърхностен финансов анализ на финансовото състояние на Холдинга и задължения му. В последствие може да се направи и подробен задълбочен финансов анализ но това вече е тежка артилерия и не е за сега все още.

              По отделно 3-те неща са добри доводи като всяко едно застъпва другото и когато се обединят се превръщат в един много силен аргумент.

              Започваме с първото и вероятно най-слабия довод което е един закон.
              Както знаем Холдинг Пътища Ад притежава Пътища и Магистрали Ад която пък притежава почти всичките му дъщерни дружества като Бургаспътстрой Ад, дружествата с намалените дялове и още дружества като общо Холдинга с дъщерните му дружества доколкото ги броих има 32 дъщерни.

              Всички знаем, че Пътища и Магистрали Ад е освен собственик на дъщерните дружества и притежаващ и по 32% от дружествата с намалените дялове то той държи и договори с опция според която може да си върне дяловете и в дружествата с намалените дялове. В общи линии ама хич не мога да ви кажа при какви условия точно Холдинга си връща дяловете както съм убеден, че и от Комисията за финансов надзор и те надали ще могат да ви кажат точните условия. Само в Холдинга ги знаят точните условия какви са и колко са изгодни. Холдинга се отказа от дяловете в трите за около 400 хиляди лева.

              Закона гласи така: Едно дружество не може да намалява повече от една трета дълготрайните си активи без да свика общо събрание. Убеден съм, че това което написах го знаят част от хората. Но закона продължава и казва така: На общото събрание решението трябва да се приеме с три четвърти мнозинство.

              Дъщерното дружество Пътища и Магистрали Ад което е 100% собственост на Холдинга се явява повече от 30% от дълготрайните активи и попада под закона. Специално съм проверявал дали участията в дъщерни дружества с над 51% се водят Дълготрайни активи и отговора е водят се.

              В общи линии акционерите в момента на Холдинга са следните:

              Евробилдинг 2000 ООД 18,05%
              АБВ Инженеринг ООД 37,96%
              Васил Божков 0,79%
              Маккап ЕАД 10,00%

              Други акционери 33,20%

              Начи закона е категоричен и важи за не консолидирания баланс което нас ни интересува.

              Принципно не съм проверявал дали закона важи и за консолидирания това остава за по-натам.

              Ето го и закона. Информацията е от статия на Инвестор Бг Ад
              https://docs.google.com/viewer?a=v&q...23G-tArKyKVdsA

              Изводите си следните: Държим Пътища и Магистрали Ад където сме си 100% собственик и не можем да бъдем изненадани с някое намаляване. А пък Пътища и Магистрали Ад държи всичко останало редом с договорите за връщане на дяловете.

              Това беше първия довод.

              Закона е много готин и не задруго както знаете Държавата все държи по 25% или малко повече от тук и там щото така тя има думата когато се стигне до разпореждане с активите.

              Днес щях да правя и анализ на събитията и цената но ще остане за някой ден до края на тази седмица.
              Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

              Коментар


              • Мсимов, как я виждаш патката - вярваш ли че ще може да вземеш накакъв, какъвто и да е дивидент от нея ?!
                Не е препоръка... !!!
                "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                Коментар


                • Днес ме спряха и ми направиха проверка нещо което наистина не се е случвало от много години. Проверката мина бързо и без проблем но принципно съм страшно суеверен и много добре разбирам предупрежденията и намеците от горе да внимавам в картинката.

                  Днес смятах да излея само като за начало три не малко важни неща свързани със стабилността на Холдинга и ако щете ми вярвайте нещата са достатъчно сериозни всяко едно от трите.

                  Заради случката ми с патрулката днес си взимам поука и ще напиша само едното от трите засега тъй като обещах да пиша ако няма новини а другите две в зависимост от обявеното как е решен въпроса с запорираните сметки или веднага след годишния неконсолидиран баланс.

                  Въпреки покачването на позицията днес твърдо си бях наумил да се поизфукам ама бая бая яко да видим кой колко знае но тая патрулка днес ми пресече настроението.

                  Ох как само се бях наежил като таралек и къв тон само щях да използвам а са бая поомекнах
                  Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                  Коментар


                  • Както виждаме и днес не се обяви, че въпроса с запорираните сметки е разрешен. Подобно нещо е хубаво, защото ще покаже по-добър баланс но поставя съмнения за точността на баланса което никак не ми харесва. И всичкото това заради действията на управата на Холдинга да станат гарант на не знам си каква фирмичка.

                    Имайте предвид, че и до ден днешен от Холдинга не са обявили, че могат да си върнат дяловете в дружествата с намалените дялове. Комисията за финансов надзор след като направи проверка и изиска отговор от Холдинга, тя обяви, че Холдинга може да си върне дяловете щото всъщност нещата били прехвърлени с договори.

                    17 Ноември, 2010г КФН откри закононарушения на Орлин Хаджиянков в "Холдинг Пътища"
                    http://www.newshub.bg/%D0%BD%D0%BE%D...B0.269560.html

                    Тъй като съм не доволен от случващото се с запорираните сметки ще изчакам да видя дали ще се обяви нещо и в първия работен ден на 2012 след което ще напиша на какво се дължи стабилността на Холдинга. Освен това ще направя и един малък обзор на събитията и цената на Холдинга.

                    Изобщо не се интересувам дали някой ще разбере това което ще напиша важното е, че ще го напиша а другото е без значение.

                    Време е акционерите тук и те да разберат защо аз спя спокойно поне до голяма степен като акционер на Холдинг Пътища Ад.
                    Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                    Коментар


                    • Стискам стискам.

                      Първоначално изпратено от strol Разгледай мнение
                      Стискай ги брато,стискай ги и вярвай в чудеса, все пак нали е Коледа,ако имаш на моста и тях ги стискай....Бат Бож е велик Весела Коледа на всички
                      На Моста нямам там не се приближавам

                      Весела.
                      Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
                        Имайте предвид, че ако и утре не се обяви, че въпроса с запорираните сметки е разрешен то аз в ролята на дядо Коледа ще ви дам пълен отчет какво съм разбрал за Инфра ком 2007, защото му направих проверка и вече добре му знам финансовото състояние какво е.

                        Страшно много информация не публикувана държа в момента по отношение на Холдинга. Както по отношение на стабилността му така и по отношение на цената му но всяко нещо трябва да се напише в подходящия момент.

                        Цената на Холдинга може да не се качи с много но и Холдинга няма да изпадне в несъстоятелност в близките 2 години, защото знам на какво се дължи стабилността му. С две думи я, че си стискам акциите и толкоз.
                        Стискай ги брато,стискай ги и вярвай в чудеса, все пак нали е Коледа,ако имаш на моста и тях ги стискай....Бат Бож е велик Весела Коледа на всички

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
                          В кой се падна парата.

                          Жената я земá...

                          Хá честито Рождество Христово!
                          Пожелавам да сте здрави, весели, засмени и... с късмет надарени!

                          Коментар


                          • В кой се падна парата.

                            Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от msimov - днес
                              ....

                              Имайте предвид, че ако не се обяви, че е разрешен въпроса с запорираните сметки през другата седмица то това ще е положително за акционерите, защото аз не виждам как ще се отразят нови плащания за лихви с тея запорирани сметки. Всички приходи обаче ще бъдат отразени.
                              Първоначално изпратено от msimov - вчера
                              Имайте предвид, че ако и утре не се обяви, че въпроса с запорираните сметки е разрешен то аз в ролята на дядо Коледа ще ви дам пълен отчет какво съм разбрал за Инфра ком 2007, защото му направих проверка и вече добре му знам финансовото състояние какво е.
                              Нещо съм объркан, може ли някой да каже що така...

                              Коментар


                              • Казах ви, че ще пиша за Инфра ком 2007 ЕООД днес ако нямаме новина, че въпросът с запорираните сметки е разрешен.

                                Начи историята тук започва през 2007-ма и по данни на баланса той е грубо казано 0 от едната страна в Актива и 0 от другата страна в пасива където са задълженията.

                                През 2008-ма вече баланса набъбва и се виждат около 15-16 милиона в задължения както и от другата страна около 15 милиона в вземания под формата на предоставени заеми.

                                С две думи през 2008-ма някой е предоставил заем за милиони на това дружество ЕООД с капитал 5 хиляди лева.

                                Всички помним случая Кремиковци как един господин от не знам си кое село бил представил проект и воала му отпуснаха заем за 300 милиона на фирмата му с 0 активи.

                                Към годишния на 2010 година дружеството е с 15 милиона 374 хиляди в активи. А задълженията му са за 17 милиона 404 хиляди лева.

                                Мога дори да ви кажа част от заемите които е дало това дружество на кого са и как са обезпечени но това не е за тази седмица.

                                Изводите които могат да се направят са, че въпросът може да се разреши в Инфра ком 2007 без дори да се отрази на Холдинга а дори да се отрази на Холдинга то той може да предяви иск с който Инфра ком 2007 да му възстанови парите.

                                Това, че някой е поръчител изобщо не значи, че не може да осъди кредитополучателя да му възстанови парите в случай, че се наложи да му плаща заема.

                                Имайте предвид, че ако не се обяви, че е разрешен въпроса с запорираните сметки през другата седмица то това ще е положително за акционерите, защото аз не виждам как ще се отразят нови плащания за лихви с тея запорирани сметки. Всички приходи обаче ще бъдат отразени.
                                Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                                Коментар

                                Working...
                                X