IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Кулминация.

    През тази седмица установих, че могат да се направят много сериозни изводи и заключения които ще са чисти неоспорими факти от консолидирания годишен баланс и това няма нищо общо с завишените разходи на няколко места и то все в други в баланса. Освен това могат да се направят и сериозни изводи от връзката между данните от не консолидирания и консолидирания баланс. А за да е пълна картинката може да се направят и анализ на балансите и на други големи компании като Главбулгарстрой Ад, Автомагистрали Черно Море Ад и Геотехним Ад на които балансите им са ми напълно достъпни. Разбира се всичко това тъй като е повечко работа ще бъде направено само когато правя анализ на баланса по-отделно на всички дружества в Холдинг Пътища Ад. Казал съм вече и при какви условия ще правя подобен анализ.

    Извода е, че след анализите може да се постави под въпрос всичко до момента в Холдинга както и да се поставят под въпрос и всички бъдещи събития.

    Аз ще си чакам цената която смятам, че е реална за мен през тази година, а тя позицията може да се качи може да падне, може да се качи и само за един ден да падне с много. Тук невъзможни неща няма!
    Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

    Коментар


    • Допълнение към статия за ДФ Златен лев Индекс 30
      http://www.zlatenlev.com/capital/spa...0_12.10.10.pdf

      чл.8 алинея (4) За постигане на основните си инвестиционни цели фондът може да прилага
      подходящи стратегии за предпазване от пазарен, валутен, ликвиден и други рискове.
      Покупката/продажбата на определени акции от дружествата, включени в индекса “BG
      TR30”, може да бъде временно затруднено поради ниска ликвидност, като съответно в
      изключителни случаи и с оглед постигане инвестиционните цели на фонда,
      управляващото дружество може временно да се отклони от изискването за срока по
      ал. 3
      , т. 4 или да не купува акции от тези емисии от индекса-еталон.

      С две думи явно могат да си позволят и да не продават в 30 дневен срок ако решат.
      Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

      Коментар


      • http://www.investor.bg/analizi/361/a...imsnab,131628/

        Промените в BGTR30 влизат в сила от 19 март 2012 г. (понеделник) и до тогава ДФ Златен лев индекс 30 трябва да е продал акциите си в излизащите 5 компании, а именно Биовет АД, Оловно цинков комплекс АД, Софарма трейдинг АД, ТБ Българо-Американска Кредитна Банка АД и Холдинг Пътища АД и да е купил от влизащите.


        Не се връзвайте срока е 30 дни и то от влизането в сила. Това казаха от ДФ Златен лев.
        Иначе трябва в тези 30 дни да продадат дяловете си явно са задължени по някакви си техни правила.

        Който ще да продава аз и с пистолет опряд до главата не продавам.
        Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

        Коментар


        • Дори Цветелина Бориславова която окраде акционерите на Деспред Ад с 10 милиона с това, че им отписа вземането по парите които трябваше да получат от продажбата си на дяловете си в Си банк. Както и ошушка акционерите на Катекс Ад с това, че феноменално и никъде обявено се появи, че имало опция върху продажбата на дяловете на Катекс в Си банк и по този начин влезнаха само половината пари от продажбата а една фирмичка пибра другата половина и така акционерите преглътнаха едно 40 милиона полагащи им се. Та дори и тя не може да се мери с топ мажоритаря дето го разбра цяла България що за стока е и няма нужда дори да му се споменава името.
          Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

          Коментар


          • През 2006 г. Божков купува през борсата бившия приватизационен фонд "ХД Пътища". Основен акционер в “Холдинг Пътища” е “АБВ Инженеринг”, която пък е собственост на “Нове интернал” (дъщерна компания на “Нове холдинг”). Чрез “Холдинг Пътища” Божков изкупува голяма част от регионалните държавни пътно-строителни фирми, които преди това са били собственост на Главно управление “Пътища”.

            Поства се за да няма повече пред медийте ама аз имам само 10%.
            Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

            Коментар


            • За ХД Пътища и за всички други интересни неща, отговаря компетентния заместник-председател на КФН, четете специалните закони, както и ЗКФН.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                Искрено се надявам ВБ да го взривят и да не го видя повече.....
                Да се среща по-скоро с Мултигрупци и Кюлевци, за да се хвалят кой е излъгал повече дребни акционери......
                хахахахахаха
                Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение

                  ПП искрено се надявам Божков да види какво правят колегите му листнати на западни борси, защото това ще е от полза за целият ни капиталов пазари и би върнало надеждата, че нещата може би ще се случат...но в момента не бих заложил на това.
                  Искрено се надявам ВБ да го взривят и да не го видя повече.....
                  Да се среща по-скоро с Мултигрупци и Кюлевци, за да се хвалят кой е излъгал повече дребни акционери......

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
                    мост-а
                    Бертраме никой не спори с теб. Така е, кото имаше моста като останали поръчки отидоха по посока Холдинг пътища Ад и дъщерните му. А иначе Моста си замина щото управата не можа да сключи нови договори и така от 110 милиона в договори през 2007-ма се стигна до едвам няколко десетки милиона в договори 2010-та от което вече не влизаха достатъчно пари да се плащат заемите и другите разходи. Но въпреки всичко несъстоятелността на Мостстрой се отрази положително на Холдинг Пътища щото той му прибра договорите останали а освен това агенция пътна инфраструктура заради случая Мостстрой Ад завиши критериите за поръчки и така предимно от това спечелиха дружества като Холдинг пътища Ад, Трейс Холд Груп Ад, Главбулгарстрой, Автомагистрали Черно Море и Геотехним.
                    Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                    Коментар


                    • МСимов,

                      виж въпросният мажоритар как опразни от съдържание мост-а и го пусна по нанадолнището без да му пука грам за акционери и кредитори и въпреки, че мост-а участва в строителство по ЕС програми.
                      Защо си мислиш, че в патката ще е по-различно.

                      според мен четенето на отчети тук е излишно (колкото и абсурдно да ви звучи)...ако ще 1 милиард печалба да има то тя е силно вероятно да бъде размита по свързани дружества и за акционерите ще остане само надеждата.

                      когато се надуваше балона тук лайтмотива беше , че мажоритаря винаги се разбира с властта и ще облажи от инфраструктурните проекти...това добре, но се оказа, че нито мажо се разбира перфектно, нито пък има желание да сподели и 10 стотикнки профит с миноритарите.

                      поздрави

                      ПП искрено се надявам Божков да види какво правят колегите му листнати на западни борси, защото това ще е от полза за целият ни капиталов пазари и би върнало надеждата, че нещата може би ще се случат...но в момента не бих заложил на това.
                      Last edited by bertram; 12.03.2012, 10:54.
                      това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                      Коментар


                      • Ние може да виждаме баланса ясно но също така виждате и реално как приключихме на 7 милиона загуба. Тъй като ще се работи по лот 4 на Тракия и през тази цялата година баланса не го очаквам по различен. Но както свърши тая година на загуба така може да свърши и догодина. Баланса е категоричен и ясно ни показва на всички, че въпреки работата и увеличените приходи с много то баланса без проблем може да свърши пак отново на загуба.
                        Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                        Коментар


                        • Е, то който не му се поема риск да ходи при FМ-ра.
                          Макар че и при него има риск, а пък лихвите му са двойно по-малко сравнено с половината ми портфейл.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
                            msimov, тука май работата върви на принципа и сам война е войн.
                            Кат гледам артиата - тя без пари бе, най много 15 пъти да падне.
                            Я посъветвай, че не съм обръщал никога внимание тука - заслужава ли си 1 хилка акции да се вземат ? Ма на твоя отговорност !!!
                            То щото 100$...квото с тях, таквози и без ....
                            Ма реално стрували над 1000 казваш...
                            Те може и да струват реално ма на всички им е добре известно каква точно е ситуацията с Холдинга.

                            Не немога да те посъветвам да купиш и 1 бройка щото както може да се качи така и може да си остане, както и да падне.

                            Както съм казвал аз правя разяснения на сегашните акционери за да са по-добре информирани.

                            Принципно това дето го пиша не е предназначено да се чете от не акционери.

                            И е препоръчително да стоите на страна от Холдинг пътища Ад щото риска е прекалено голям.
                            Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                            Коментар


                            • msimov, тука май работата върви на принципа и сам война е войн.
                              Кат гледам артиата - тя без пари бе, най много 15 пъти да падне.
                              Я посъветвай, че не съм обръщал никога внимание тука - заслужава ли си 1 хилка акции да се вземат ? Ма на твоя отговорност !!!
                              То щото 100$...квото с тях, таквози и без ....
                              Ма реално стрували над 1000 казваш...

                              Коментар


                              • Майчице мила открих извънреден разход направен през 2011 за 21 милиона напълно отделно от другите разходи които изброих досега и той се отразява на печалбата.

                                Не желая да правя повече анализ за момента.

                                Абсолютно съм категоричен, че акциите реално струват около 1.50лв.

                                Който иска може да си се връзва на баланса и, че показва загуба от 7 милиона.

                                Вземете разгледайте документа: Счетоводна политика и обяснителни бележки/оповестявания към финансовия отчет *за 2011-та и за 2010-та и вижте подробно разходите и приходите и ще ви стане ясна цялото положение с Холдинг Пътища Ад и, че за мен заработва повече от Трейсето щото Холдинга е с изгодни договори за разлика от Трейсето дето само подава ниски оферти и прави дребни печалбици.
                                Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                                Коментар

                                Working...
                                X