IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
    Добро утро мизерници!
    Как е - ш'се суркате ли днес надоле?
    Може и да видим. Но е по вероятно като аз не видя това дето го очаквам да се направи един консолидиран годишен анализ по тримесечия да се види хубаво кога са се появили различните разходите при Холдинга и тези особено дето са в други. Също така ще се направи и един анализ на дъщерните дружество по дружество, защото вече заверените им баланси са обявени в търговския регистър да видим къде какво е правено като разход.

    И не забравяйте, че ясно е написано кой е съвет на директорите на Холдинг Пътища Ад: ЙОАНА ХРИСТОВА ЧОЛАКОВА
    "НОВЕ-АД-ХОЛДИНГ" АД, ЕИК 121024920
    Максим Жеков Димов


    Както се казва няма само основните собственици да им гласуват доверие ами и ние миноритарните собственици също трябва да им гласуваме доверие и като не им гласуваме никакво доверие на съвета на директорите за управлението им през 2011-та резултата ще е по малко от минджав.

    Също така е интересно да видим как се допуска да се правят корекции по официални документи при Мостстрой Ад щото всичко подадено до Търговския регистър като документ се пази пък тогава да видим какви изводи ще се породят и от там.

    А най-интересното, че и към момента съм убеден, че и без повече никакви анализи на миноритарните акционери на 99% им е абсолютно ясно какво се случва с Холдинга и сега и за в бъдеще. Тъй, че ако някога се прояви интерес към нашите акции надявам се да се осъзнава кой всъщност е кръчмаря щото кръчмаря при Холдинг Пътища Ад уви сме ние миноритерните акционери колкото и невероятно да им прозвучи това на останалите миноритарни акционери. Завършвам с думите: Това тук не е Мостстрой Ад.
    Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

    Коментар


    • Добро утро мизерници!
      Как е - ш'се суркате ли днес надоле?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
        Лалугер а засто ти не купис 10000 броки и да докарас цената до 20 стинки?
        После мозе да копис осхте 10000 броки и цената схте стане 40 стинки.
        И ето нà - отново бесплатен савет ти давам, васполсваи се.
        добра логика само трябва да се действа

        Коментар


        • Направих проверка в търговския регистър на дружество което е било обявено в несъстоятелност след това е била подадена оздравителна програма която е била допусната от съда до общото събрание на кредиторите.

          Става дума за дружеството Топлофикация - Перник

          Изводите: Пернишкия Окръжен съд допуска оздравителната програма на Топлофикация - Перник до разглеждане от общото събрание на кредиторите което да се проведе на 14.10.2009-та година.
          Решението на съда за допускане на плана е взето на 31.08.2009-та година.

          Решението за допуснатия план е обявено в Търговския регистър в профила на дружеството на 28.09.2009-та година.

          Решението е обявено там където се обявяват датите за провеждане на събрания на кредиторите.

          Извода е, че едно решение дори и да е положително може да се обяви чак месец след датата ако плана е допуснат.

          Ако плана не е допуснат и е обжалвано или не е обжалвано без значение съда пак се произнася за ликвидация и това също решение се обявява в търговския регистър в профила на дружеството в графа несъстоятелност.

          Извода е, че ние ще разберем какво е решено за Мостстрой Ад рано или късно.
          Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

          Коментар


          • Лалугер а засто ти не купис 10000 броки и да докарас цената до 20 стинки?
            После мозе да копис осхте 10000 броки и цената схте стане 40 стинки.
            И ето нà - отново бесплатен савет ти давам, васполсваи се.

            Коментар


            • до факушка

              аиде факушке копуваи ти ,ако ми купиш 10 000броки на 12 ст аз ште ги платя такава мишка си ти ако някои тръгне да купи 10,000 броки цената скаця на 20ст.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
                Поръчки и работа колкото щеш а ние си работиме на загуба и то от основната ни дейност а не от заемите които имаме както показва годишния консолидиран баланс.

                Както казваше Пепи. Валяка мачка, валяка мачка. А то си е реално Валяка си ни мачка, валяка си ни мачка направо си ни размаза.
                Ми защо не се възползвахте последния път да попродадете на 15-16 стинки, пък като си ги харесвате толкова, после да си ги купите на 12-13 стинки?

                Коментар


                • симов

                  симов то е повеце от иясно це има работа и с тези позиции и бази би трябвало холдинга да е на пецялба но уви церепа е решил да прибира всицко,погледнах структурата на моста и видях кое е друзеството за което не пише никаде це е подало молба за несъстоятелност, релс ремонт еоод, 100 процента собственост на холдинг мостстрои.в други две друзестава притезява съответно по 25 и 10 процента,те си работят.
                  Last edited by laluger; 29.05.2012, 12:21.

                  Коментар


                  • Я вижте какво пишело за нашиьо човек у Уикилийкс.

                    Васил Божков - Черепа - шеф на Нове Холдинг. Свързан с Интергруп чрез обща фирма с Младен Михалев - Маджо. “Незаконните дейности на Божков включват пране на пари, приватизационни измами, заплахи, изнудване и рекет” (2005). http://wikileaks.org/cable/2005/07/0...естният български гангстер… Все още е активен и в прането на пари, в приватизационните измами, в заплахите, в изнудването, в рекета, и в незаконната търговия с антики. Поддържа близки отношения с много официални лица от бивши правителства.” (2009). http://wikileaks.org/cable/2009/09/09SOFIA508.html#par3
                    Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                    Коментар


                    • Поръчки и работа колкото щеш а ние си работиме на загуба и то от основната ни дейност а не от заемите които имаме както показва годишния консолидиран баланс.

                      Както казваше Пепи. Валяка мачка, валяка мачка. А то си е реално Валяка си ни мачка, валяка си ни мачка направо си ни размаза.
                      Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                      Коментар


                      • 28 май 2012,
                        Шест големи компании, които изграждаха пътищата и по времето на тройната коалиция, прибират милионите за магистралите на Бойко Борисов. Именно в ремонта и изграждането на пътища се раздават най-големите пари у нас. Така държавата пък се явява най-големият работодател, а управляващите диктуват кой да вземе лъвския пай както от парите от бюджета, така и от европейските фондове.
                        Ако погледнем регистрите на обществените поръчки ще видим, че основните играчи са шест големи компании, зад които не седят случайни хора. Същите
                        тези компании печелеха
                        големите ремонти и строежи на пътища в България
                        по време на управлението на БСП-ДПС-НДСВ
                        Първата голяма група са фирмите, зад които стои явно или не толкова бизнесмена Васил Божков. Те печелят най-много поръчки в регионите Видин, Враца, Монтана, Ловеч и централна България. Според запознати фирмите около Божков държат около 30 на сто от пазара и печелят приблизително около половината от поръчките на пътните обекти, които се разпределят в шестте региона на страната.
                        Основна конкуренция на Божков е империята „Трейс“, която строи в района около Стара Загора и Родопите. Всъщност няма нищо случайно, тъй като самият собственик на империята Николай Михайлов е родом именно от Стара Загора. При правителството на НДСВ плъзнаха и неофициални догадки, че под шапката „Трейс“ са фирмите, финансирали предизборната кампания на НДСВ през 2001 г. Появиха се дори и коментари за конфликт между двете управляващи партии в предишното правителство – ДПС и НДСВ, заради опити да се изтласкат от пътностроителния пазар фирмите около бизнесмена Васил Божков и да се отвори пазар за тези около царската партия.
                        Основната фигура в „Трейс Груп Холд“ е фирмата „Пи Ес Ай“ АД, като зад това име се крие преименуваната 100 процентово частна „Пътстройинженеринг“ АД. Компаниите, влезли в пътностроителния холдинг, идват от района на Бургас, Сливен, Ямбол, Стара и Нова Загора, Казанлък. Има и фирми от Кърджали и Смолян. Сега обаче „Трейс“ получава апетитни обекти от кабинета „Борисов“. Двете най-големи компании в бранша „Трейс“ и „Холдинг Пътища“ са спечелили най-много договори за поддържане на пътищата, показва справка в регистъра за обществените поръчки. Самостоятелно и в консорциуми „Трейс“ чистят 4525 км републикански пътища в областите Ловеч, Стара Загора, Смолян, Кърджали, Ямбол и Софийска област.
                        Компании от структурата на „Холдинг Пътища“ на Васил Божков пък са отговорни за чистенето на 3824 км пътища в пет области – Бургас, Монтана, Враца, Видин и Плевен, както и на магистрала „Люлин“.
                        С традиционно добри позиции и поръчки в пътното строителство от години насам е шуменската „Автомагистрали Черно море“. 40% от нея се държат от Димо Димов, който се смята за близък до зам.-председателя и главен секретар на БСП Димитър Дъбов. Премиерът и двама от министрите му лично присъстваха на първа копка на 8-километров участък от магистрала „Хемус“, между Шумен и село Белокопитово, която „Автомагистрали Черно море“ изгражда. Участъкът струва на хазната 38 млн. лева без ДДС.
                        Силен фактор в пътното строителство остават и пътните фирми на Симеон Пешов около „Главболгарстрой“ – като „ГБС – инфраструктурно строителство“ с мажоритарен собственик „Главболгарстрой“ и „Автомагистрали Хемус“. Същата фирма на Пешов -
                        „Главболгарстрой“
                        беше замесена в скандал преди две години,
                        когато стана ясно, че бившият регионален министър Асен Гагаузов й е възложил ремонт на сградата на МРРБ за цена от близо 2000 евро на квадрат. Документите по сделката бяха изпратени в прокуратурата. Тогава Борисов се пънеше от екрана как ще извади на светло сделките на предишните управляващи. Две години по-късно идеята за борба с корупцията е заровена дълбоко, а същият строител на „златния ремонт“ на МРРБ беше предложен от правителството за орден „Стара планина“. Досега президентът на фирмата Симеон Пешов обичаше да демонстрира близките си отношения с ръководството на БСП. Фирмите около „Главболгарстрой“ работят основно в Югозападния район на страната – Благоевград, Разлог и зимните курорти Пампорово и Банско.
                        Дарител на ДПС получава
                        солидни поръчки
                        Друга фирма, която навлиза в пътния сектор, е австрийската „Алпине Майредер“. Тя спечели търга на пътната агенция за ремонт на отсечката Калотина – София по програма „Транзитни пътища 4″. Преди време името на компанията беше замесено с ДПС, след като депутатът Камен Костадинов обяви, че движението е лобирало за проекта хидровъзел „Цанков камък“, който се строи от австрийската фирма. Според търговските регистри 51% в „Алпине България“ държи австрийската фирма, а останалите 49% са на „Бългериън Еко Проджектс“. Втората фирма притежава 86% от „Минстрой холдинг“ – бивша фирма от структурата на „Мултигруп“, ръководена от бившия вицепрезидент на групировката Николай Вълканов. Именно Вълканов урежда прословутия хонорар за Доган на стойност 1 милион евро за „Цанков камък“. Въпреки че е смятан за човек на ДПС, Николай Вълканов и фирмите от обръча на „Минстрой“ намират успешна среда за развитие по времето на ГЕРБ. Последната придобивка на скандалния бизнесмен е сделката за „Горубсо – Мадан“, която беше собственост на друг играч със съмнителна репутация – Валентин Захариев. Освен това фирмите на Вълканов печелят масово обществени поръчки от правителството на ГЕРБ, дори повече, отколкото при тройната коалиция.
                        Така се оказва, че бизнесмен – щедър дарител на ДПС, сега получава добри поръчки при управлението на ГЕРБ. Фирмите на Вълканов са и щедри дарители на ДПС. 119 309,10 лв. е получило ДПС като дарение от 8 юридически лица на парламентарните избори през 2005 г. По 25 000 лв. са дали „Минстрой холдинг“ АД и „Бългериън Еко проджектс ЕООД“. 100% собственик на втората фирма е Николай Вълканов, а тя пък държи 86% от акциите в „Минстрой“.
                        По 20 000 лв. са дарили „Еконейчър груп“ООД и „Брикел“ ЕАД. 75% от първата фирма също държи Николай Вълканов чрез фирмата си „Бългериън Еко проджектс“ ЕООД. По 10 000 лв. са дарили „ТЕЦ Марица 3″ и „Персонал инженеринг“ ЕООД. 100% собственик на втората фирма е „Минстрой холдинг“. Така на практика излиза, че чрез различни свои фирми Николай Вълканов е дарил на ДПС през 2005 г. над 80 000 лв.
                        В следващите броеве ще ви разкажем кои проекти и за какви пари строят въпросните фирми.

                        Собствениците на строителните фирми, които строят пътища и магистрали се оказаха сред най-богатите българи, според класации на в. „Пари“ и сп. „Форбс“.
                        Собственикът на „Трейс“ – една от любимите фирми на новото управление – Николай Михайлов заема 40-о място със 101,6 млн. лв. в класация на в. „Пари“.
                        Соченият дълги години за най-богат българин Васил Божков е поставен под номер 12 в класацията със състояние от 220,8 млн. лв.
                        Списание „Форбс“ пък нареди шефа на „Главболгарстрой“ Симеон Пешов сред 21 най-богати българи у нас.

                        Едни и същи играчи в битка за евросредствата
                        Няма случайни фирми сред тези, които ще получат проекти с еврофинансиране у нас. Става въпрос за усвояването на 65 милиона по оперативна програма „Регионално развитие“. Това стана ясно при отварянето на офертите за седем лота с обща дължина над 122 км. Най-много оферти подадоха компании, контролирани от Цоло Вутов – 5, следвани от „Трейс груп“ на Николай Михайлов“ – 4 и „ПСТ Холдинг“ на Васил Божков – 3.
                        Божков обаче вече спечели един търг, след като се оказа единственият кандидат за ремонта на 18.4 км отсечка Иново – Градец – Бойница – Кула, Видинско (лот 37). Прогнозната стойност на обекта е 11.2 млн. лв.
                        Най-много оферти – 7, бяха подадени за ремонта на 17 км от пътя Брезово – Раковски (лот 38). Прогнозната му стойност е 14.5 млн. лв. Кандитатите са „ПСК Ес Би Ес“, „Пътинженеринг“ ЕООД, „Трейс Запад“, „Пътища Пловдив“, „ИСА 2000″ и две обединения. Едното е „Брезово 2012″, в което влизат ИПС, „ИПС Инфраструктура“ и „Пътища“ АД. Другото е гражданско дружество „АБ – Асфалт и Бетон“, в което са хасковската АБ и „ПСК Детелина“.
                        Шест оферти бяха подадени за ремонта на 10.6 км от пътя Венец – Борци – Ясенково, Шуменско (лот 32). Прогнозната му стойност е 6 млн. лв. Това са „Инжстройинженеринг“ – Варна, „Автомагистрали Черно море“, „Пътинженерингстрой – Т“ Търговище, „Хидрострой“ АД, обединение „Барс – Пътинженеринг ОООД Русе“ и сдружение „Венец 2012″, в което влизат „Пътища“ АД – Шумен и „Пътища и мостове“, Варна.
                        18-километровият път от Суходол през Мало и Голямо Бучино до пернишкия квартал Мошино (лот 33) пострада сериозно при строителството на магистрала „Люлин“. Ремонтът му сега се оценява на 11.4 млн. лв. За поправка на трасето кандидатстват „ГБС – Инфраструктурно строителство“, „Трейс Запад“, „Щрабаг“ и две сдружения. Едното е „Пътища Пам“, в което влизат „Пътстрой 92″, „Автомагистрали Хемус“ и „Пътища и съоръжения“. Другото е между „Пътстрой“ и „Хидрострой“.
                        Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Gaki Разгледай мнение
                          Кой е другия?...Козлето??..Стига,бе,4i40..Я,колко нови козички се навъдиха тука..Но,оня,с трите кози се запиля някъде..Скука..
                          а беее, за Трейса бе.....

                          Коментар


                          • Ali Kirtik

                            Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                            Този е ясен ...за другия ти смигам.....
                            Кой е другия?...Козлето??..Стига,бе,4i40..Я,колко нови козички се навъдиха тука..Но,оня,с трите кози се запиля някъде..Скука..

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Gaki Разгледай мнение
                              Какъв асфалт,бе,4i40.Тук всички /без Факушка/ го отмъкнаха до шестия киртик...поради липса на седми.
                              Този е ясен ...за другия ти смигам.....

                              Коментар


                              • Ali Kirtik

                                Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                                Това "пожелание" бе насочено към черепа....
                                Gaki, няма ли да почваме да мачкаме асвалта.....???
                                Какъв асфалт,бе,4i40.Тук всички /без Факушка/ го отмъкнаха до шестия киртик...поради липса на седми.

                                Коментар

                                Working...
                                X