IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кремиковци (4KW / KREM)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от badboy333 Разгледай мнение
    http://ikonomika.org/?p=6390


    БНТ1, 27 март 2012, разговор с И. Нейков и В. Яначков

    Васил Яначков, председател на синдикална федерация "Металици" към КНСБ:

    Ние имаме голяма вина, и за Кремиковци имаме вина. Ние не се съгласявахме много време да се случат събитията от този ред [несъстоятелност]. Значи, ако ние се бяхме съгласили в Кремиковци собственик сега щеше да е Арселор Митал, световният шампион по производство на стомана. Но това не се случи, защото ние друго нещо мислехме… (около 22-ра минута във видеото)



    Четири години трябваха на синдикатите, за да осъзнаят каква фундаментална грешка направиха като се противопоставяха на несъстоятелността на Кремиковци и изгониха компанията Арселор, която имаше интерес да инвестира в Кремиковци. Фалитът така или иначе се случи, след голямо забавяне, само че тогава вече кризата беше започнала, а Арселор вече нямаше интерес. Изпуснахме голям инвеститор, който сам беше дошъл на крака да инвестира в България.

    Все пак, ако има нещо положително в цялата ситуация, то е, че изглежда дори синдикатите се учат от грешките си (макар и твърде бавно).
    Тия трябва да ги обесят пред портала на комбината

    Коментар


    • http://ikonomika.org/?p=6390


      БНТ1, 27 март 2012, разговор с И. Нейков и В. Яначков

      Васил Яначков, председател на синдикална федерация "Металици" към КНСБ:

      Ние имаме голяма вина, и за Кремиковци имаме вина. Ние не се съгласявахме много време да се случат събитията от този ред [несъстоятелност]. Значи, ако ние се бяхме съгласили в Кремиковци собственик сега щеше да е Арселор Митал, световният шампион по производство на стомана. Но това не се случи, защото ние друго нещо мислехме… (около 22-ра минута във видеото)



      Четири години трябваха на синдикатите, за да осъзнаят каква фундаментална грешка направиха като се противопоставяха на несъстоятелността на Кремиковци и изгониха компанията Арселор, която имаше интерес да инвестира в Кремиковци. Фалитът така или иначе се случи, след голямо забавяне, само че тогава вече кризата беше започнала, а Арселор вече нямаше интерес. Изпуснахме голям инвеститор, който сам беше дошъл на крака да инвестира в България.

      Все пак, ако има нещо положително в цялата ситуация, то е, че изглежда дори синдикатите се учат от грешките си (макар и твърде бавно).
      Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

      Коментар


      • Поздрав

        http://www.videoclip.bg/watch/75734

        Той си знае.

        П.П.Виж заглавието!

        Коментар


        • "Новите собственици не само че не са пипнали жизнеспособните линии на "Кремиковци", но и са ги консервирали изключително професионално", каза синдикът на "Кремиковци" Цветан Банков.
          ХА ХА ХА - това го разказвайте на децата от могилино /и на badboy-чо разбира се/ - те са последните останали вярващи в светлото бъдеще на кремито. ХА ХА ХА

          Коментар


          • Само за размисъл:

            Първоначално изпратено от badboy333 Разгледай мнение

            http://www.logistika.bg/rdetails/3/8/4/616

            – Г-н Тодоров, сега е времето на равносметките. Какво е новото, с което Милицер и Мюнх БГ може да се похвали в края на 2007 и началото на 2008 г.?

            – Много важен е договорът ни с US Steel, защото само през 2007 г. за тях сме направили около 150 хил. тона речни товари и 200 хил. тона морски товари. През тази година очакваме да направим съответно 350 и 600 хил. тона. Това са огромни обеми, които засега не могат да се направят само на българския пазар. Морските превози са основно от Средиземноморието и Западна Европа плюс превози за/от Америка.
            US Steel е металургичен комбинат в Сърбия, който бе приватизиран от американски инвеститори и в момента е сред големите европейски и световни „играчи“ в този бранш. Ние работим с тях от около три години и половина, като през това време приключи процесът на прехвърляне на собствеността от държавни в частни ръце. Междувременно комбинатът в Смедерево увеличи своите производствени мощности и това, естествено, доведе до нарастване на нуждите от транспорт на суровини и готова продукция. За този период ние се утвърдихме като един от основните LSP (Logistic Service Provider) както на суровините, така и на готовата продукция.
            Да продължаваме да работим с US Steel е важно не само за нас като фирма, но и за България, защото не е без значение, дали тези потоци ще минават през Бургас и Варна или през Констанца. Още преди подписването на договора имахме срещи с министъра на транспорта г-н Петър Мутафчиев и с генералния директор на БДЖ г-н Олег Петков, с които обсъдихме какво трябва да се направи, за да се запазят тези транзитни превози през България. Получих уверения и от двамата, че българските институции и транспортни оператори – железниците и пристанищата, ще окажат необходимата подкрепа за този проект. Ще бъдат осигурени необходимият подвижен състав (вагони и локомотиви) и пристанищна товаро-разтоварна механизация за успешна и експедитивна работа. Конкуренцията е жестока и точно поради тази причина ние като българи трябва да направим всичко възможно гореспоменатите транзитни операции да стават през България вместо през Румъния.


            http://www.investor.bg/centralna-i-i...-zavod,129465/

            Сърбия ще откупи обратно за 1 долар губещия стоманодобивен завод в град Смедерево от американската компания US Steel, съобщава Ройтерс, като се позова на изявление на премиера Мирко Цветкович.

            Сръбското правителство взело решение да откупи завода в Смедерево, на 60 км югоизточно от Белград, за да избегне неговото затваряне от сегашния му собственик. В US Steel Serbia работят 5400 души.

            Заводът е смятан за най-големият износител на стомана на Балканите. Миналата година заводът натрупа загуби в размер на около 100 млн. долара и ръководството на компанията в Питсбърг, щата Пенсилвания, започна да обмисля затварянето на една от двете доменни пещи.

            Заводът в Смедерево бе купен от американската компания за 33 милиона долара през 2003 г.

            Договорът с US Steel заводът да бъде изкупен за символичната сума от 1 долар според Цветкович ще бъде подписан във вторник.


            http://www.dnes.bg/business/2012/04/...syrbiia.156561

            Компанията Fiat avtomobili Srbia (FAS) откри днес официално новия си завод за производство на автомобили в Крагуевац, съвместен проект на сръбското правителство и италианската компания Fiat, съобщиха сръбски медии, цитирани от БТА.

            Заводът в Крагуевац е най-голямата инвестиция в Сърбия през последните няколко десетилетия, достигаща около 1 милиард евро, от която се очаква да допринесе значително за възстановяването на сръбската икономика след кризата.

            На церемонията присъстваха сръбският премиер Мирко Цветкович, председателката на парламента Славица Джукич-Деянович, генералният директор на Fiat-Chrysler Серджо Маркионе и Генералният директор на FAS Антонио Чезаре Ферара, които се подписаха върху първия модел Fiat 500 L.

            Цветкович и Маркионе подписаха на 29 септември 2008 г. договор да основаване на компания "Fiat avtomobili Srbia, според който автомобилният гигант от Торино притежава 67%, а Сърбия 33% от капитала на съвместната компания. В същото съотношение ще се делят и печалбите на FAS.

            Заводът в Крагуевац е планиран за производство на около 300 000 автомобила годишно, но първоначално капацитетът му ще бъде 200 000 автомобила годишно. Производственият комплекс се простира на площ 1,4 млн. квадратни метра и е най-големият обект от този тип в Югоизточна Европа.

            Генералният директор на FAS Антонио Чезаре Ферара по-рано заяви, че заводът ще започне серийно производство на модел Fiat 500 L през следващия месец. Fiat-Chrysler съобщи, че началната цена на новия модел ще бъде около 16 000 евро и ще се произвеждат две бензинови и една дизелова версия на модела.
            Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

            Коментар


            • Кремиковци преработваше руда до желязо. Днес желязото на Кремиковци заминава на Запад като скрап, но вече съдържащ 90% желязо. А за България след обезскрапяването ще остане един гол таквоз...

              http://planinitenabulgaria.blog.bg/t...?reply=3755928
              Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Shemata Разгледай мнение
                Тая тенекия има ли съживяване?
                http://www.capital.bg/biznes/kompani...na_kremikovci/
                http://www.capital.bg/biznes/kompani...p=1#storystart

                Някой консултанти казваха че има към1,3 мил. тона
                Макар и да няма точна оценка колко скрап може да се извади от комбината, най-смелите оценки стигат до половин милион тона.


                Доста по-сложна явно ще е третата стъпка - да се намери купувач за част от производството, което да остане на място като работеща фабрика. "Новите собственици не само че не са пипнали жизнеспособните линии на "Кремиковци", но и са ги консервирали изключително професионално", каза синдикът на "Кремиковци" Цветан Банков. По думите му недокосната и охранявана е и цялата комуникационна система на комбината. Възможните за продажба цехове принципно са няколко, като според повечето хора от бранша с най-големи шансове е сравнително запазената фабрика за ламарина "Стан 1700" - мястото, където стоманата, излята под формата на сляби (вид стоманен блок, междинен продукт в обработката), се валцува при висока температура до ламарина с различни дебелини. Според бивш директор на комбината, пожелал анонимност, именно "Стан 1700" би бил най-печелившата инвестиция в евентуално възобновено производство. "Ако за валцуване там се кара стомана от чужбина, при капацитета му от 1.9 млн. тона годишно съоръжението може да бъде печелившо, а България да се използва като център за дистрибуция на ламарина на Балканите", разказа той.

                Що се отнася до мощностите за самото създаване на метал в комбината, шансовете им да заработят са почти нулеви. Според различните оценки само за да може електропещта за преработка на скрап да покрие европейските еконорми, биха били нужни над 7 млн. евро инвестиции.
                Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

                Коментар


                • Тая тенекия има ли съживяване?
                  Мнението ми не е препоръка!!!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Bonbon Разгледай мнение
                    Гледай по-широко, Бедбой! Далаверата не се казва Кремиковци. Далаверата се казва "22 години преход" или "22 години пост-комунизъм/пред-капитализъм".
                    Ти очевидно си губещ, Бедбой. Така че плачи на воля! Но плачи по-нашироко!
                    Не е съвет за инвестиции в български книжа.
                    За по-малко от седмица Валентин Захариев се разделя с две от предприятията си. Освен "ГОРУБСО - Мадан" миналия понеделник той изгуби и софийския завод за тръби "Интерпайп" заради необслужван кредит към ПИБ.

                    http://www.capital.bg/biznes/kompani...ov_sobstvenik/

                    Bonbon, нали сам разбираш, че при държавна воля сметките на разни люде могат да бъдат запорирани та ако ще да са в Австрийските или Швейцарски Алпи!


                    Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
                    Борисов говори така щото Захариев е маша на Костов. Ако Захариев му беше близък като Бориславова нямаше да плямпа така, а щеше да си обвинява предишните които на него за всичко са му виновни.
                    Дали усещаш намека ми, че щом е с Костов е срещу Борисов?
                    Last edited by badboy333; 10.04.2012, 18:48.
                    Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от badboy333 Разгледай мнение
                      Не плача за завода, тук си в грешка.Плача за това което е откраднато от мен, теб и всички нас через далаверата Кремиковци!!!
                      Гледай по-широко, Бедбой! Далаверата не се казва Кремиковци. Далаверата се казва "22 години преход" или "22 години пост-комунизъм/пред-капитализъм".
                      Един класик от/на прехода, много по-успешен от Захариев и Прамод Миттал (поне засега, а и двамата много по-успешни от Васил Илиев, Илия Павлов, Емил Кюлев, Иво Карамански, Иван Тодоров-Доктора, Косьо Самоковеца, и много други знайни и незнайни вече почиващи в мир герои - лека им пръст!) е казал нещо като: "Докато има неразпределени държавни блага, бизнеса е и ще бъде като война" (Иво Каменов от "Химимпорт и др." - цитаран от списание "Форбс"). Казано е много точно и много концентрирано.
                      Всички, които губят в една война, плачат. Ти очевидно си губещ, Бедбой. Така че плачи на воля! Но плачи по-нашироко!
                      Не е съвет за инвестиции в български книжа.
                      Last edited by Bonbon; 02.04.2012, 15:01.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от tzano Разгледай мнение
                        badboy
                        стига си плакал за кремито-заборави душо. нема да се върне.
                        а каква е истината - де да знам - нарязано, натоварено, продадено - тва е положението
                        Не плача за завода, тук си в грешка.Плача за това което е откраднато от мен, теб и всички нас через далаверата Кремиковци!!!
                        Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

                        Коментар


                        • do badboy

                          badboy-4ooooooooo
                          стига си плакал за кремито-заборави душо. нема да се върне.
                          а каква е истината - де да знам - нарязано, натоварено, продадено - тва е положението /а за дърти умници като теб ще е трудно/
                          Last edited by mibova; 29.03.2012, 22:57.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от starkos Разгледай мнение
                            Значи има още един за затвора.
                            Лицето никога не е било началник на Охраната,а само един прост охранител.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от badboy333 Разгледай мнение
                              Пишман данъкоплатец №1
                              Като виц звучи награждаването на Валентин Захариев за данъкоплатец номер 1 за 2006 г.
                              И я виж кой е вторият данъкоплатец след него...
                              Покажи и снимката, хе-хе

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от debila
                                Тоя дето ги публикува тия работи, ми беше началник на ОХР в Кремиковци.По негово време аз лично изкарах 1(един) тон мед за 4(четири) месеца.Така че сами си направете извода.Между другото,попитайтего каво мисли за директора на стан1700 ЛПП ГВ Владко Горчев
                                Значи има още един за затвора.

                                Коментар

                                Working...
                                X