IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Софарма Трейдинг АД (SFT / SFTRD)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Вътрешна информация по чл. 17, §1, във вр. с чл. 7 от Регламент №596/2014 на ЕП и на Съвета16:45

    Софарма Трейдинг АД продължава да бележи ръст на финансовите си показатели и през петия месец на годината. През май печалбата преди данъци на компанията нараства с 14%, достигайки 1 311 хил. лв. спрямо отчетените 1 147 хил. лв. през 2018 г. За същия период приходите от продажба на стока нарастват с 11% до 64 806 хил. лв., сравнено с 58 174 хил. лв., реализирани през петия месец на предходната година.

    Ръст Софарма Трейдинг АД отчита и в акумулираните резултати за периода януари-май, 2019 г. За петте месеца печалбата преди данъци с натрупване е нараснала със 17% до 8 711 хил. лв., като за сравнение през същия период на 2018 г. тя възлиза на 7 439 хил. лв. Акумулираните приходи достигат 317 375 хил. лв., което представлява увеличение от 8% спрямо реализираните 292 773 хил. лв. през януари-май 2018 г.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Andy`Z Разгледай мнение
      Тук вече без дивидент ли се търгува?
      Да

      Коментар


      • Тук вече без дивидент ли се търгува?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от lareman Разгледай мнение
          Гледам,че сменят автомобилите от VW на BMW и Мини Купър.Това от финансова гледна точка няма логика.Явно някой си е повярвал
          Досега не съм виждал " баничарка" с марка на BMW и Мини Купър! Явно си попаднал на колата на някой регионален шеф

          Коментар


          • Първоначално изпратено от lareman Разгледай мнение
            Гледам,че сменят автомобилите от VW на BMW и Мини Купър.Това от финансова гледна точка няма логика.Явно някой си е повярвал
            Едно време директорите от шкода супърб се качиха на BMW
            Ръст на разхода - 200%, а на служителите вдига с 3-4% на година. Еми...така е. Едни работят, други мислят стратегически.
            И...много новонапуснали стари служители, вкл. и директор и шеф на централния склад. И т.н.

            Коментар


            • Гледам,че сменят автомобилите от VW на BMW и Мини Купър.Това от финансова гледна точка няма логика.Явно някой си е повярвал
              мненията ми не са препоръка за покупко-продажба!

              Коментар


              • Ние от аптеки SOpharmacy винаги се стремим да сме все по-близо до нашите клиенти. Затова се радваме да споделим, че можете да ни откриете на цели 3 нови локации в гр. Пловдив. Каним ви да посетите най-удобната за вас и сами да се уверите колко услужливи и внимателни са нашите SOфармацевти.☺

                Заповявайте на адреси:

                - ж.к. Гагарин, ул. Огражден №2

                - бул. 6-ти Септември №104

                - бул. Александър Стамболийски 131 (парк Пловдив Юг)

                За да отпразнуваме прекрасните вести, в рамките на месец юни сме подготвили над 1400 специални промоционални предложения с до 30% отстъпка и над 120 слънцезащитни продукта отново с до 30% отстъпка, които можете да разгледате и в онлайн аптеката ни тук: https://sopharmacy.bg/promotions.html

                Очакваме ви!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Novaka_Bull Разгледай мнение
                  Офсь или не...излиза на 4 то място като резултати в гугъл....човек като се интересува от нещо пише "мнения" в гугъл.....в момента това е "рекламата"
                  Нали знаеш че няма лоша реклама.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Novaka_Bull Разгледай мнение
                    Офсь или не...излиза на 4 то място като резултати в гугъл....човек като се интересува от нещо пише "мнения" в гугъл.....в момента това е "рекламата"
                    Прав си. Нали почти фалираха ПИБ от бгмамма. Веднага да плащат на бгмамите да пишат хвалебствени слова за аптеките им.

                    Коментар


                    • Офсь или не...излиза на 4 то място като резултати в гугъл....човек като се интересува от нещо пише "мнения" в гугъл.....в момента това е "рекламата"

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Novaka_Bull Разгледай мнение
                        Момци, вижте един от първите резултати в гугъл когато напище човек "sofarmacy мнения"

                        В. Марица 01.2018г.
                        Аз, Клиентът: Пет причини да не пазарувам в SOpharmacy

                        (въпреки че много ми се иска)

                        Автор: Илияна Караланова


                        16.01.2018 | 13:30


                        Прочетена: 4041 |
                        Коментари: 0



                        Tweet



                        Когато харесваме някого или нещо, сме склонни на неприличен брой компромиси, за да го задържим. В моята история със SOpharmacy се случи нещо подобно. Бях като омагьосана, когато марката отвори аптеки в Пловдив преди година. Всичко, за което бях мечтала, се материализира пред мен - изобилие от марки, атрактивни промоции, безплатни индивидуални консултации, лъскави щандове, изчистен дизайн, приветливи фармацевти. Съвсем резонно ги провъзгласих за една от любимите си вериги и не пропусках случай да ги посетя. Много скоро обаче разочарованията започнаха.

                        Първото, което ме жегна, беше пробутан крем. Разглеждах околоочни продукти, харесах един, взех го и махнах капачето, за да усетя аромата му. В същия момент към мен се втурна девойка и строго обясни, че щом съм отворила крема, трябва да го купя. Запитах се защо тогава не предложат тестери, така че клиентите да се уверят в качествата на продуктите, преди да ги купят, или поне да напишат някъде, че отварянето на кремовете е забранено. А и не е ли редно артикулите да са запечатани?! Така и не получих отговор. Но тъй като не ми се влизаше в спорове, а и продуктът ми хареса, реших да го купя, без да издребнявам. Остана ми обаче неприятното усещане, че съм купила нещо насила. Винаги съм смятала, че добрата покупка те кара да се чувстваш късметлия, а сега беше обратното - сякаш ме бяха излъгали.

                        За втори път се случи, когато реших да се възползвам от предложението за лоялни клиенти и да разменя точките си, на брой около 3600, за продукт от каталога на аптеката. Оказа се, че срещу моите 360 лева, похарчени в дрогерията (на всеки изхарчен лев печелиш по 10 точки), мога да си взема опаковка витамини. А аз си представях как ще грабна най-малко комплект маркова козметика! Няма да скрия, че останах разочарована, но преглътнах героично и продължих напред.

                        Третия път бях на върха на щастието, защото попаднах на промоция - крем, струващ 37 лева, се предлагаше за 27. „Е, сега вече съм на печалба!”, казах си и побързах да грабна трофея. Каква беше изненадата ми, когато в други 2 вериги го видях на редовна цена 19.90. Оказа се, че вместо да се снабдя с евтин продукт, съм броила за него 7 лева отгоре. „И това ако е промоция, здраве му кажи!”, ядосах се мислено, но и това преживях. В крайна сметка - да съм гледала. Вече ще следя цените изкъсо и няма да допусна да ме подведат, утешавах се и си обещавах в бъдеще да съм по-внимателна.

                        Но и това не помогна, защото понякога, колкото и да внимаваш, не можеш да предвидиш откъде ще дойде следващият удар. А той беше неочакван. Харесах си крем от интернет страницата на SOpharmacy. Влязох в аптеката с твърдото убеждение, че това е моят продукт и ще се сдобия с него на всяка цена. Консултантката обаче имаше други планове. Обясни, че кремът не е за мен, а за по-възрастни дами. Предложи ми друг вариант, а аз, поласкана, че все още ме смятат за млада, склоних да го пробвам. След като се прибрах и се намазах с него обаче, получих обрив.

                        Но и това не ме притесни, защото бях наясно, че SOpharmacy е лоялна компания, която няма да ощети когото и да е от своите клиенти. Още на следващия ден отидох в аптеката и попитах дали мога да заменя неподходящия продукт с друг. Предложих, ако е по-скъп, да доплатя колкото е необходимо. И онемях, когато ми обясниха, че това не е възможно. Този път ми дойде в повече.

                        Затова реших да се оплача. Потърсих в сайта номера на някой голям шеф, за да натопя служителите му. В секцията „Контакти” обаче не открих нито едно име или телефон. Мъдреше се единствено типов формуляр, наречен „Връзка с нас”, в който имах възможност да оставя съобщение до фирмата. И въпреки че отсреща ме гледаше празна бланка, а не живо същество, се насилих да си представя, че някой иска да чуе мнението и препоръките ми и да разбере от какво съм се разочаровала. Но връзката се оказа еднопосочна. Трети месец никой не отговаря на отчаяния ми клиентски вопъл за внимание.

                        Жалко, SOpharmacy, бяхте любимата ми аптека. А още по-жалко, че аз не успях да стана любимият ви клиент.

                        Баси овцата. В супера има ли тестери на лютеници и уискита? Да ги пробвам преди да си купя един вид.

                        Коментар


                        • Те Марица така почват преговорите - с оплюване, като искат някой да им плати, дали за реклама или да спрат да калят. Тази година изведнъж разбраха че и кмета е нексдърник след като за първа година не им плати да го хвалят

                          Коментар


                          • Този текст е по-скоро съчинение на някой конкурент. Това е добре, явно аптеките стават фактор!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Novaka_Bull Разгледай мнение
                              Момци, вижте един от първите резултати в гугъл когато напище човек "sofarmacy мнения"

                              В. Марица 01.2018г.
                              Аз, Клиентът: Пет причини да не пазарувам в SOpharmacy


                              (въпреки че много ми се иска)

                              Автор: Илияна Караланова


                              16.01.2018 | 13:30


                              Прочетена: 4041 |
                              Коментари: 0



                              Tweet



                              Когато харесваме някого или нещо, сме склонни на неприличен брой компромиси, за да го задържим. В моята история със SOpharmacy се случи нещо подобно. Бях като омагьосана, когато марката отвори аптеки в Пловдив преди година. Всичко, за което бях мечтала, се материализира пред мен - изобилие от марки, атрактивни промоции, безплатни индивидуални консултации, лъскави щандове, изчистен дизайн, приветливи фармацевти. Съвсем резонно ги провъзгласих за една от любимите си вериги и не пропусках случай да ги посетя. Много скоро обаче разочарованията започнаха.

                              Първото, което ме жегна, беше пробутан крем. Разглеждах околоочни продукти, харесах един, взех го и махнах капачето, за да усетя аромата му. В същия момент към мен се втурна девойка и строго обясни, че щом съм отворила крема, трябва да го купя. Запитах се защо тогава не предложат тестери, така че клиентите да се уверят в качествата на продуктите, преди да ги купят, или поне да напишат някъде, че отварянето на кремовете е забранено. А и не е ли редно артикулите да са запечатани?! Така и не получих отговор. Но тъй като не ми се влизаше в спорове, а и продуктът ми хареса, реших да го купя, без да издребнявам. Остана ми обаче неприятното усещане, че съм купила нещо насила. Винаги съм смятала, че добрата покупка те кара да се чувстваш късметлия, а сега беше обратното - сякаш ме бяха излъгали.

                              За втори път се случи, когато реших да се възползвам от предложението за лоялни клиенти и да разменя точките си, на брой около 3600, за продукт от каталога на аптеката. Оказа се, че срещу моите 360 лева, похарчени в дрогерията (на всеки изхарчен лев печелиш по 10 точки), мога да си взема опаковка витамини. А аз си представях как ще грабна най-малко комплект маркова козметика! Няма да скрия, че останах разочарована, но преглътнах героично и продължих напред.

                              Третия път бях на върха на щастието, защото попаднах на промоция - крем, струващ 37 лева, се предлагаше за 27. „Е, сега вече съм на печалба!”, казах си и побързах да грабна трофея. Каква беше изненадата ми, когато в други 2 вериги го видях на редовна цена 19.90. Оказа се, че вместо да се снабдя с евтин продукт, съм броила за него 7 лева отгоре. „И това ако е промоция, здраве му кажи!”, ядосах се мислено, но и това преживях. В крайна сметка - да съм гледала. Вече ще следя цените изкъсо и няма да допусна да ме подведат, утешавах се и си обещавах в бъдеще да съм по-внимателна.

                              Но и това не помогна, защото понякога, колкото и да внимаваш, не можеш да предвидиш откъде ще дойде следващият удар. А той беше неочакван. Харесах си крем от интернет страницата на SOpharmacy. Влязох в аптеката с твърдото убеждение, че това е моят продукт и ще се сдобия с него на всяка цена. Консултантката обаче имаше други планове. Обясни, че кремът не е за мен, а за по-възрастни дами. Предложи ми друг вариант, а аз, поласкана, че все още ме смятат за млада, склоних да го пробвам. След като се прибрах и се намазах с него обаче, получих обрив.

                              Но и това не ме притесни, защото бях наясно, че SOpharmacy е лоялна компания, която няма да ощети когото и да е от своите клиенти. Още на следващия ден отидох в аптеката и попитах дали мога да заменя неподходящия продукт с друг. Предложих, ако е по-скъп, да доплатя колкото е необходимо. И онемях, когато ми обясниха, че това не е възможно. Този път ми дойде в повече.

                              Затова реших да се оплача. Потърсих в сайта номера на някой голям шеф, за да натопя служителите му. В секцията „Контакти” обаче не открих нито едно име или телефон. Мъдреше се единствено типов формуляр, наречен „Връзка с нас”, в който имах възможност да оставя съобщение до фирмата. И въпреки че отсреща ме гледаше празна бланка, а не живо същество, се насилих да си представя, че някой иска да чуе мнението и препоръките ми и да разбере от какво съм се разочаровала. Но връзката се оказа еднопосочна. Трети месец никой не отговаря на отчаяния ми клиентски вопъл за внимание.

                              Жалко, SOpharmacy, бяхте любимата ми аптека. А още по-жалко, че аз не успях да стана любимият ви клиент.

                              Сори ама по-субективно мнение не бях чел. Първия проблем на жената бил че я накарали да си купи крем който била разопаковала. Разбира се че това е практика. Ако отидете и си отчупите от хляба в хранителен магазин (за да го пробвате) дали ви се струва нормално. Всеки здравомислещ човек знае, че ако продукта не е тестер, няма как да се разопакова. Втория проблем. Жената била изхарчила 360лв. и се надявала с точките да си купи маркова козметика. Чудя се как не е очаквала да и подарят лека кола. По третия въпрос - да, не е приятно, но го правят абсолютно всички магазини, аптеки и т.н. Просто е нормално когато решиш да си купуваш нещо и не искаш "да те прекарат" да си сравниш цените предварително в интернет, а не да се втурваш като теле към нещо което "уж е намалено". Четвъртия случай е подобен на третия- жената искала да си купи един крем, ама в магазина и казали да си купи друг. Това е все едно да отидеш да си купиш сирене, ама в магазина да ти кажат че кашкавала е по-подходящ за теб И след всичко това жената решила да се оплаче, ама нямало телефон на изпълнителния директор, а и давали някаква "стандартна бланка" (срамота). И в крайна сметка решила да се оплаче във форума на БГ-мама Класика.

                              Коментар


                              • Момци, вижте един от първите резултати в гугъл когато напище човек "sofarmacy мнения"

                                В. Марица 01.2018г.
                                Аз, Клиентът: Пет причини да не пазарувам в SOpharmacy

                                (въпреки че много ми се иска)

                                Автор: Илияна Караланова


                                16.01.2018 | 13:30


                                Прочетена: 4041 |
                                Коментари: 0



                                Tweet



                                Когато харесваме някого или нещо, сме склонни на неприличен брой компромиси, за да го задържим. В моята история със SOpharmacy се случи нещо подобно. Бях като омагьосана, когато марката отвори аптеки в Пловдив преди година. Всичко, за което бях мечтала, се материализира пред мен - изобилие от марки, атрактивни промоции, безплатни индивидуални консултации, лъскави щандове, изчистен дизайн, приветливи фармацевти. Съвсем резонно ги провъзгласих за една от любимите си вериги и не пропусках случай да ги посетя. Много скоро обаче разочарованията започнаха.

                                Първото, което ме жегна, беше пробутан крем. Разглеждах околоочни продукти, харесах един, взех го и махнах капачето, за да усетя аромата му. В същия момент към мен се втурна девойка и строго обясни, че щом съм отворила крема, трябва да го купя. Запитах се защо тогава не предложат тестери, така че клиентите да се уверят в качествата на продуктите, преди да ги купят, или поне да напишат някъде, че отварянето на кремовете е забранено. А и не е ли редно артикулите да са запечатани?! Така и не получих отговор. Но тъй като не ми се влизаше в спорове, а и продуктът ми хареса, реших да го купя, без да издребнявам. Остана ми обаче неприятното усещане, че съм купила нещо насила. Винаги съм смятала, че добрата покупка те кара да се чувстваш късметлия, а сега беше обратното - сякаш ме бяха излъгали.

                                За втори път се случи, когато реших да се възползвам от предложението за лоялни клиенти и да разменя точките си, на брой около 3600, за продукт от каталога на аптеката. Оказа се, че срещу моите 360 лева, похарчени в дрогерията (на всеки изхарчен лев печелиш по 10 точки), мога да си взема опаковка витамини. А аз си представях как ще грабна най-малко комплект маркова козметика! Няма да скрия, че останах разочарована, но преглътнах героично и продължих напред.

                                Третия път бях на върха на щастието, защото попаднах на промоция - крем, струващ 37 лева, се предлагаше за 27. „Е, сега вече съм на печалба!”, казах си и побързах да грабна трофея. Каква беше изненадата ми, когато в други 2 вериги го видях на редовна цена 19.90. Оказа се, че вместо да се снабдя с евтин продукт, съм броила за него 7 лева отгоре. „И това ако е промоция, здраве му кажи!”, ядосах се мислено, но и това преживях. В крайна сметка - да съм гледала. Вече ще следя цените изкъсо и няма да допусна да ме подведат, утешавах се и си обещавах в бъдеще да съм по-внимателна.

                                Но и това не помогна, защото понякога, колкото и да внимаваш, не можеш да предвидиш откъде ще дойде следващият удар. А той беше неочакван. Харесах си крем от интернет страницата на SOpharmacy. Влязох в аптеката с твърдото убеждение, че това е моят продукт и ще се сдобия с него на всяка цена. Консултантката обаче имаше други планове. Обясни, че кремът не е за мен, а за по-възрастни дами. Предложи ми друг вариант, а аз, поласкана, че все още ме смятат за млада, склоних да го пробвам. След като се прибрах и се намазах с него обаче, получих обрив.

                                Но и това не ме притесни, защото бях наясно, че SOpharmacy е лоялна компания, която няма да ощети когото и да е от своите клиенти. Още на следващия ден отидох в аптеката и попитах дали мога да заменя неподходящия продукт с друг. Предложих, ако е по-скъп, да доплатя колкото е необходимо. И онемях, когато ми обясниха, че това не е възможно. Този път ми дойде в повече.

                                Затова реших да се оплача. Потърсих в сайта номера на някой голям шеф, за да натопя служителите му. В секцията „Контакти” обаче не открих нито едно име или телефон. Мъдреше се единствено типов формуляр, наречен „Връзка с нас”, в който имах възможност да оставя съобщение до фирмата. И въпреки че отсреща ме гледаше празна бланка, а не живо същество, се насилих да си представя, че някой иска да чуе мнението и препоръките ми и да разбере от какво съм се разочаровала. Но връзката се оказа еднопосочна. Трети месец никой не отговаря на отчаяния ми клиентски вопъл за внимание.

                                Жалко, SOpharmacy, бяхте любимата ми аптека. А още по-жалко, че аз не успях да стана любимият ви клиент.


                                Коментар

                                Working...
                                X