If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тези не финансираха ли Левски? При тази конкуренция в сектора не само в България, а и в световен мащаб, инвестицията тук наистина ми се струва хазартна...
Ясно, мерси. Бях слушал в интервюто им в Блумбърг за Перу, Кения и Украйна, ок. Събирайте им парите на "тъпите" африканци, южноамериканци и украинци ... на мен поне ми се вижда по-добре да инвестирам в по-смислени работи. Ама за всеки влак си има пътници, както и друг път съм го казвал. Чувствам се доста странно, за сефте говоря хейтърски за ИПО. Ще гледам да се възпирам.
Споко, не си от емоционалните, но каква е ситуацията, матряла и т.н. - ще презапишат три пъти ипо-то
Ето с такъв матрял имаме работа на бфб, Баце го беше прозрял - не е за разправяне човек...
Целта на първичното публично предлагане е Емитентът да набере допълнителни средства, с които да финансира по-бързата си експанзия на нови пазари - Перу и Украйна. Очакваните нетни постъпления от емисията, изчислени при пълно записване на минимална, съответно максимална цена на
предлагането, са между 19 646 684 лв. и 29 286 684 лв., които се предвижда да се използват в съотношение 40-45% за Перу и 55-60% за Украйна. По-високият планиран бюджет за Украйна е заради високите лицензионни такси и по-наситената конкурентна среда. Предвид характеристиките на
онлайн бизнеса, особено свързан с широк кръг индивидуални клиенти, маркетингът е ключов фактор за постигането на целите за ръст на приходите и потенциалният пазарен дял, който може да постигне. Стремежът на Емитента е постигането на значим пазарен дял в кратък срок, поради което набраните средства ще се използват изцяло маркетингови разходи, като размерът на набраните средства ще определи и размерът на планирания маркетингов бюджет, съответно продължителността и активността на планираните маркетингови дейности.
Ясно, мерси. Бях слушал в интервюто им в Блумбърг за Перу, Кения и Украйна, ок. Събирайте им парите на "тъпите" африканци, южноамериканци и украинци ... на мен поне ми се вижда по-добре да инвестирам в по-смислени работи. Ама за всеки влак си има пътници, както и друг път съм го казвал. Чувствам се доста странно, за сефте говоря хейтърски за ИПО. Ще гледам да се възпирам.
Ще чета тепърва документите, но ми е интересно. С парите от увеличението какво ще правят, по-масова реклама, за да могат да привлекат колкото може повече хора към това така хубаво нещо хазарта, така ли? Много благородно звучи, за да един по-добър свят
Целта на първичното публично предлагане е Емитентът да набере допълнителни средства, с които да финансира по-бързата си експанзия на нови пазари - Перу и Украйна. Очакваните нетни постъпления от емисията, изчислени при пълно записване на минимална, съответно максимална цена на
предлагането, са между 19 646 684 лв. и 29 286 684 лв., които се предвижда да се използват в съотношение 40-45% за Перу и 55-60% за Украйна. По-високият планиран бюджет за Украйна е заради високите лицензионни такси и по-наситената конкурентна среда. Предвид характеристиките на
онлайн бизнеса, особено свързан с широк кръг индивидуални клиенти, маркетингът е ключов фактор за постигането на целите за ръст на приходите и потенциалният пазарен дял, който може да постигне. Стремежът на Емитента е постигането на значим пазарен дял в кратък срок, поради което набраните средства ще се използват изцяло маркетингови разходи, като размерът на набраните средства ще определи и размерът на планирания маркетингов бюджет, съответно продължителността и активността на планираните маркетингови дейности.
Ще чета тепърва документите, но ми е интересно. С парите от увеличението какво ще правят, по-масова реклама, за да могат да привлекат колкото може повече хора към това така хубаво нещо хазарта, така ли? Много благородно звучи, за да един по-добър свят
Украйна, Перу .... мисля че Кения вече са впуснали със собствени средства
Коментар