IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ledosvetlenie Разгледай мнение

    Без лоши чуства да попитам

    Тези момчета някакъв уникален патент ли имат ?

    Имат революционно нов електродвигател или нова батерия?

    Софтуера за управлението ли им е уникален?

    Имат подписани монополни договори с големи крайни потребители ли?

    Кое е това сравнително предимство че ги правят тези разчети за стотици милиони?
    Оставям те сам да намериш отговорите..... само ще те насоча пак към интервюто в Карол човека брада обеви че имат два договора с
    Номер едно и номер десет в света DHL и Хелман ...във вестник капитал брокерка на експат споменава за трети договор вече с държава...защо и какво са видяли за да подпишат договор с дронамикс ти сам си отговори... а и договорите с производителите на 200 дрона които са две световни фирми и се натискат да финансират биха ли финансирали без. Да имат сигурност с първите три договора- не смятам....
    Пак в Карол човека обесни че за договора с DHL е имало мониторинг от две години в които период са участвали в състезание със всички конкуренти от цял свят участват в конкурс и нашите бради печелят.... ( две години обследване от DHL не е ала бала).... и последно и спирам- логично попитах защо DHL не финансират тези 100 милиона евро.....може да се пробваш да познаеш какъв беше отговора!
    успех на всички много се разприказвах и разсъждавай спирам да пиша гледайте си двете интервюта, нещата са доста сериозни!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение

      Имам safe както и акции. На дронамикс на бфб.... благодаря за таблички ..вероятно мога много да разговарям по темата, Бих искал да те допълня по отношение на следващият голям рунд който споделиха и в двете интервюта( на едното присъствах. А другото гледах) .... та голямата брада обясни че искат следващото голямо финансиране да е лятото на оценка 500 мил евро като биха дали до 20% от компанията за 100мил евро... като в момента водят преговори с компаниите които ще произвеждат дроновете и в зависимост от това дали и каква част тези компании биха финансирали ще бъде ясно колко точно пари ще са нужни да се наберат при следващият рунд дали 50 м или 100мил евро и колко дял ще се даде на големият нов фонд или група от фондове....та с две думи големи производители световни имена(да не ги изреждам които правят. Части сигурно и за Боинг и за Еърбъс вярват и ще се опитат хем да произвеждат хем да поемат част от финансиране на една флотилия мисля беше около 200 дрона за 2023.....успех на всички!

      коментарът не е препоръка за покупка или продажба на акции... просто разсъждения върху две интервюта
      Без лоши чуства да попитам

      Тези момчета някакъв уникален патент ли имат ?

      Имат революционно нов електродвигател или нова батерия?

      Софтуера за управлението ли им е уникален?

      Имат подписани монополни договори с големи крайни потребители ли?

      Кое е това сравнително предимство че ги правят тези разчети за стотици милиони?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение

        Имам safe както и акции. На дронамикс на бфб.... благодаря за таблички ..вероятно мога много да разговарям по темата, Бих искал да те допълня по отношение на следващият голям рунд който споделиха и в двете интервюта( на едното присъствах. А другото гледах) .... та голямата брада обясни че искат следващото голямо финансиране да е лятото на оценка 500 мил евро като биха дали до 20% от компанията за 100мил евро... като в момента водят преговори с компаниите които ще произвеждат дроновете и в зависимост от това дали и каква част тези компании биха финансирали ще бъде ясно колко точно пари ще са нужни да се наберат при следващият рунд дали 50 м или 100мил евро и колко дял ще се даде на големият нов фонд или група от фондове....та с две думи големи производители световни имена(да не ги изреждам които правят. Части сигурно и за Боинг и за Еърбъс вярват и ще се опитат хем да произвеждат хем да поемат част от финансиране на една флотилия мисля беше около 200 дрона за 2023.....успех на всички!

        коментарът не е препоръка за покупка или продажба на акции... просто разсъждения върху две интервюта
        Покупката на Амазон преди или след увеличението ще я правят хахахаха
        Евала на брадите, 7 години ги хрантутят наивници - и продължава

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Poncho
          Сметките около инвестицията в SAFEs инструмента на Дронамикс Кепитъл ми изглеждат така:
          http://files.bg.cm/SAFEs1.png
          http://files.bg.cm/SAFEs.xlsx

          [ATTACH=CONFIG]n3856173[/ATTACH]

          Текущата цена на DRON съответства на около 250 млн. евро стойност на Дронамик Глобъл. Оценката на която се финансират нараства *2 за всяка следваща година, така че за тази очаквам, а и по думите на основателите ще е ~250 млн. евро. Това е оценката при която ще влезе новия дялов инвеститор и ще се конвертират в акции всички SAFEs договори, т.е. през тази сума ще се оценят SAFEs договорите и респективно DRON акциите на BEAM. А те DRON акциите вече са на тази оценка. Възможно е и очаквам от друга страна цената на DRON да повлияе на оценката, като единствената пазарна цена през която може да се оцени Дронамикс Глобъл.
          Колкото повече SAFEs договори подписват и колкото по-голям дял вземе новия дялов инвеститор, толкова повече стойността на старите SAFEs респективно на DRON акциите ще спада.
          Новите 3 млн. евро SAFEs и 50 млн. евро дялова инвестиция са допукане, което се базира на информацията изнесена на последната среща с инвеститорите на Илевън.
          Иначе SAFEs договора е интересен, защото стойността му, при равни други условия, расте по-бързо от оценката на Дронамикс Глобъл
          http://files.bg.cm/SAFEs2.png

          [ATTACH=CONFIG]n3856174[/ATTACH]



          Имам safe както и акции. На дронамикс на бфб.... благодаря за таблички ..вероятно мога много да разговарям по темата, Бих искал да те допълня по отношение на следващият голям рунд който споделиха и в двете интервюта( на едното присъствах. А другото гледах) .... та голямата брада обясни че искат следващото голямо финансиране да е лятото на оценка 500 мил евро като биха дали до 20% от компанията за 100мил евро... като в момента водят преговори с компаниите които ще произвеждат дроновете и в зависимост от това дали и каква част тези компании биха финансирали ще бъде ясно колко точно пари ще са нужни да се наберат при следващият рунд дали 50 м или 100мил евро и колко дял ще се даде на големият нов фонд или група от фондове....та с две думи големи производители световни имена(да не ги изреждам които правят. Части сигурно и за Боинг и за Еърбъс вярват и ще се опитат хем да произвеждат хем да поемат част от финансиране на една флотилия мисля беше около 200 дрона за 2023.....успех на всички!

          коментарът не е препоръка за покупка или продажба на акции... просто разсъждения върху две интервюта

          Коментар


          • Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнение

            На мен ми изглежда, че при тези числа дела на Илевън в Дронамикс Глобъл е повече от цялата пазарна капитализация на фонда??!?!
            19,21 лв./акция излиза дяловото участие и SAFEs на Илевън в Дронамикс по тия фантазийни сметки в които освен допускания има и чисто процедурно неясни за мен неща.

            П.П. Изтрих част от постовете в които сметките бяха тотално сбъркани, за да не заблудят някого.
            Last edited by Poncho; 23.07.2022, 22:44.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнение

              Да, сега е така. Опитал съм да представя това, което ще е като дойде конвертирането на SAFEs договорите и новия дялов инвеститор - може би към средата на 2022 г. Това е което е от значение за ценaта на DRON.
              SAFEs държани от Илевън по данни представени пред инвеститорите са за 100 хил. евро 2019 г. и 150 хил. евро 2020 г., съответно оценени за 0,45 лв. и 0,35 лв. на акция в таблицата.
              На мен ми изглежда, че при тези числа дела на Илевън в Дронамикс Глобъл е повече от цялата пазарна капитализация на фонда??!?!
              Life won't wait for you.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнение

                По данни от последните отчети дела на Илевън е 12,12 % при това без SAFE-овете...
                Да, сега е така. Опитал съм да представя това, което ще е като дойде конвертирането на SAFEs договорите и новия дялов инвеститор - може би към средата на 2022 г. Това е което е от значение за ценaта на DRON.
                SAFEs държани от Илевън по данни представени пред инвеститорите са за 100 хил. евро 2019 г. и 150 хил. евро 2020 г., съответно оценени за 0,47 лв. и 0,36 лв. на акция в таблицата.
                Last edited by Poncho; 15.01.2022, 22:56.

                Коментар


                • Пончо, поздрави за качения файл. Мисля си обаче, че има нещо дето не е така. Според мен допускането за набиране на 50млн 2022г ... това трябва да са 50млн pre-money според мен и реално след този рунд оценката да е 300млн евро, което би вдигнало дяловете в компанията на старите акционери с 20%, То на теория и SAFEs може да са pre или post-money де. Разсъждавам само без да съм сигурен, че съм прав.

                  Поздрави от мен!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Poncho
                    Сметките около инвестицията в SAFEs инструмента на Дронамикс Кепитъл ми изглеждат така:
                    http://files.bg.cm/SAFEs1.png
                    http://files.bg.cm/SAFEs.xlsx

                    [ATTACH=CONFIG]n3856173[/ATTACH]

                    Текущата цена на DRON съответства на около 250 млн. евро стойност на Дронамик Глобъл. Оценката на която се финансират нараства *2 за всяка следваща година, така че за тази очаквам, а и по думите на основателите ще е ~250 млн. евро. Това е оценката при която ще влезе новия дялов инвеститор и ще се конвертират в акции всички SAFEs договори, т.е. през тази сума ще се оценят SAFEs договорите и респективно DRON акциите на BEAM. А те DRON акциите вече са на тази оценка. Възможно е и очаквам от друга страна цената на DRON да повлияе на оценката, като единствената пазарна цена през която може да се оцени Дронамикс Глобъл.
                    Колкото повече SAFEs договори подписват и колкото по-голям дял вземе новия дялов инвеститор, толкова повече стойността на старите SAFEs респективно на DRON акциите ще спада.
                    Новите 3 млн. евро SAFEs и 50 млн. евро дялова инвестиция са допукане, което се базира на информацията изнесена на последната среща с инвеститорите на Илевън.
                    Иначе SAFEs договора е интересен, защото стойността му, при равни други условия, расте по-бързо от оценката на Дронамикс Глобъл
                    http://files.bg.cm/SAFEs2.png

                    [ATTACH=CONFIG]n3856174[/ATTACH]



                    По данни от последните отчети дела на Илевън е 12,12 % при това без SAFE-овете...
                    Life won't wait for you.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Poncho Разгледай мнение
                      В товарния трафик самолетите не са от вчера. Това че ще стават електрически всъщност е минус за тях, защото спада обхвата и товароносимостта им.
                      Тук става дума за дронове. Беше споменато из темата за турските военни дронове.
                      Доколкото намерих информация "нашия" изглежда по-добър от настоящата версия TB2 и сравним с бъдещата TB3. Според мен обаче по-важен и по-скъп от самите машини може би е контрола на полетите.

                      [ATTACH=CONFIG]n3856166[/ATTACH]

                      "Вашия" за разлика от тия в таблицата е хартиен Със същия успех може да му сложиш и хипердрайв и да го кръстиш Вечния сокол

                      Коментар


                      • В товарния трафик самолетите не са от вчера. Това че ще стават електрически всъщност е минус за тях, защото спада обхвата и товароносимостта им.
                        Тук става дума за дронове. Беше споменато из темата за турските военни дронове.
                        Доколкото намерих информация "нашия" изглежда по-добър от настоящата версия TB2 и сравним с бъдещата TB3. Според мен обаче по-важен и по-скъп от самите машини може би е контрола на полетите.

                        Click image for larger version

Name:	drons.png
Views:	1
Size:	15.7 КБ
ID:	3856166


                        Last edited by Poncho; 15.01.2022, 17:29.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение

                          Йорка има си дати за всичко.... след Литва ето има поне още три важни събития за тази година.... защо някой не копира статия за това че и австрийската държава застава за дрона ами случай на дама от експат разкрива неволно инфо....и да голямата брада всичко си каза в интервюто за илевън канала!
                          Да не е само австралийската хахахаха

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение
                            Съгласен съм стеб...
                            Как ти знаеш че дрончето не е тествано многократно... и да моята прогноза съвпада с твоето намерение ... мисля че топ20 от класацията на биг беар ще купи когато има много летящи дробове и да цената ще е 5 лв тогава и да после ще дойде и тълпата но цената ще е 10 лв... прогноза за това е до края на трето тримесечие... като за четвърто очаквам изненади.... хората просто обичат на сигурно
                            Няма смисъл да им обясняваш. Така мисля Аз.
                            Когато дойде времето на равносметка - всеки сам ще намери пътя си. Пожелай им успех с Хим, Фиб и какво ли още не. Млади са - ще се научат когато дойде време
                            Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнение
                              Понеже се закучи спорът тази вечер, да изкажа и аз едно мнение. Няма да си купя акции от Дронамикс докато не видя десетки техни видеа на разбиващи се дронове.

                              In 1959 Henry Kremer offered, in today’s value, a prize of $2 million USD for the first person to cross the English Channel by a human-powered aircraft. This was achieved 20 years later in 1979 by Paul MacCready. Why so long? It certainly wasn’t a lack of interest. The many previous attempts by competitors spent months and years designing and building their crafts just to see them shatter after seconds into their flight. This fear of failure would weigh heavily on most and result in even longer, “better” plans. For MacCready, he had no such fear. . . . He did, however, set himself up to fail time and time again as he knew that in order to succeed he needed to be able to iterate and test hundreds of times. Is this failure or is it the courage to fail? Paul MacCready realized that it was not about the plane itself but about the possibility to build a plane that could be tested and retested within hours. He achieved about four attempts per day, and with his 223rd try, he was successful. The speed of learning was essential to his success.

                              Кой разбрал, разбрал.
                              Съгласен съм стеб...
                              Как ти знаеш че дрончето не е тествано многократно... и да моята прогноза съвпада с твоето намерение ... мисля че топ20 от класацията на биг беар ще купи когато има много летящи дробове и да цената ще е 5 лв тогава и да после ще дойде и тълпата но цената ще е 10 лв... прогноза за това е до края на трето тримесечие... като за четвърто очаквам изненади.... хората просто обичат на сигурно

                              Коментар


                              • Понеже се закучи спорът тази вечер, да изкажа и аз едно мнение. Няма да си купя акции от Дронамикс докато не видя десетки техни видеа на разбиващи се дронове.

                                In 1959 Henry Kremer offered, in today’s value, a prize of $2 million USD for the first person to cross the English Channel by a human-powered aircraft. This was achieved 20 years later in 1979 by Paul MacCready. Why so long? It certainly wasn’t a lack of interest. The many previous attempts by competitors spent months and years designing and building their crafts just to see them shatter after seconds into their flight. This fear of failure would weigh heavily on most and result in even longer, “better” plans. For MacCready, he had no such fear. . . . He did, however, set himself up to fail time and time again as he knew that in order to succeed he needed to be able to iterate and test hundreds of times. Is this failure or is it the courage to fail? Paul MacCready realized that it was not about the plane itself but about the possibility to build a plane that could be tested and retested within hours. He achieved about four attempts per day, and with his 223rd try, he was successful. The speed of learning was essential to his success.

                                Кой разбрал, разбрал.
                                Не-заслужил инвеститор

                                Коментар

                                Working...
                                X