IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Reversday Разгледай мнение
    Понеже виждам, че има доста хора заразени от ефекта на Дънинг- Крюгер, искам да попитам същите тези хора, колко от тях си пишат домашните и решават уравнения с неизвестни (в живота), за да стигнат до тези или някакви други заключения.

    Въпрос номер 1. Колко от хора тук са си пуснали curriculum vitae - CV към тази компания и колко от тях са били поканени на интервю, за да разберат дали тази компания е жива?
    Питам същите тези хора, защото аз съм стигнал до крайност за разлика от тях. Аз направих тази крачка. И това което съм видял, това което съм казал (и ми беше казано) си остава там. Да..видял съм Дрон номер n разполовен и готов за сглобяване, заедно с Буса за Дрон порта, инженерите с шублерите и много други неща, но ще спра до тук, защото това беше моята награда срещу хората заразени от ефекта на Дънинг-Крюгер... Да видя , че компанията е жива и работеща на 100%.
    Имах нужда от доказателство, че не съм се излъгал и в следващите няколко месеца са чувствах така сякаш съм решил не просто цялото уравнение а все едно съм открил нова Ш....а вселена.
    Времето минаваше и усещах, че ефекта от видяното изстива... Имах нужда от ново доказателство, че компанията работи.

    Въпрос номер 2.
    Как държите под контрол информационния поток за самата компания?
    Питането ми е по-повод как събирате информация за Дронамикс?
    Отговор А. Гледам официалната йм страница.
    Отговор Б. Чакам нещо да кажат У форумЪ на Инветор
    Отговор В. Сърчвам чат пат в гугъл и тубата.

    Последните 2 отговора няма да ги коментирам. А за първия само ще кажа, че сайта (където влизам от време на време) рядко има нещо общо с реалността. Типичен пример за това е от вчера относно обявата
    за maintenance engineer - Kavala. Обявата няма да ви казвам от кога не е активна, но я махнаха от сайта едва вчера?!? Е добре де от къде тогава аз черпя информация за тази компания. Отговора е много прост - Linkedin с правилните настройки https://www.linkedin.com/jobs/search...Y&refresh=true
    Виждаш качването на обявата буквално на секундата (ако ги следваш), на всичко отгоре се вижда и колко човека са кандидатсвали за нея от момента на качването. Типичен пример е новата обява от днес с позиция - Manufacturing JV Senior Project Manager - за Abu Dhabi Emirate. Изминали са само 9 часа а по нея са кандидатсвали вече 31 човека? Linkedin е нещото което ме държи буден през цялото време, за да не изпускам фокуса и информацията относно това, как се движи компанията.

    Но като с всяко ново нещо...минава време и на мен започна да ми липсва корена на уравнението. Усещах, че това което искам да знам го няма никъде или е някъде там, но не мога да стигна до него а именно как се движдат нещата с OAE, кога ще летят и т.н.
    След поредния див сърч в Края на Юли 2024 , попадам на ето това видео на Косьо -https://www.youtube.com/watch?v=_csb0KZPN-I&t=706s
    Във видеото Косьо споменава за нов тип дрон по-голям и т.н На всичко отгоре в самото начало споменава, че може би трябва да лети за ОАЕ или не няма да трябва да лети за там. Това ме запали и започнах да търся инфо за този завод, но ударих на камък. Инфо няма...поне не и в мрежата официално. Два месеца по-късно излиза тази статия https://www.economic.bg/bg/a/view/i-...hovek-na-borda
    И вътре на въпроса: Кога за последно си казахте: Това е най-страхотният ми ден на работа? Какъв беше поводът?
    Отг. 17-ти август 2024 – класифицирано е...
    Не е необходимо да си ракетен инженер, за да ти стане ясно, че 2 и 2 е равно на 4.Няколко седмици след това излезе и обявата за Manufacturing JV Chief Executive Officer (CEO) за ОАЕ в официалният йм сайт, както и в Linkedin с разликата че там търсят такъв човек от Англия.

    Седмиците минаваха и преди няколко месеца стигнах до извода,че трябва да използвам AI, за да сърчвам за информация...просто нямаше друг вариант. Опитах безплатната версия на Gemini (бившия Bard на Google) и резултатът беше трагичен. Информацията която ми плюваше беше със закъснение от година и 3 месеца. Реших да използвам платената версия от 42 лева на месец (както и NLP услуги за има няма 1000 лева, защото трябва да знаеш как да разговаряш с AI) иииии ада се отприщи. То, не е само информация (за текущия месец) за новия дрон Black Swan PLUS (за Payload-a товароподемноста няма да отварям очите, защото аз съм невежия). Няма да ви казвам дали завода ще може да произвежда 2 типа Дронове (защото отново ще кажа....Аз съм този който държи информацията под контрол и в същото време съм простия индивид, който не знае какво да прави с глупавите си пари). А какъв е размера на събраните инвестиций до момента..НЕ не е $52.5 млн а е много повече. И понеже има сравнение със САЩ, че акцията щяла да струва 25 цента на тяхната борса. Отговора е НЕ. Компанията щеше да умре макс на втората година, защото ще угасне, като "Крехка свещ в бурна нощ" и спомена за нея щеше да бъде само в Гугъл (визирам хилавото финансиране) и в същото време е жива, защото е в пъти по-малко капиталоемка от втория нагоре по веригата. Ако някога тази компания фалира, "То аз ще изгубя пари, но ще бъде по моя начин" - Доналд Джон Тръмп президент на съединените американски щати.
    .
    И на последния въпрос ама защо не летят, мисля че беше даден отговор. Чака се един последен 4-ти и най-важен сертификат за каргото.

    P.S. - Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.” Край на цитата. Константин Иречек

    Уаауу;- МОЖЕЩ Си!!!
    Имаше нужда от това слово и ти пожелавам от сърце Здраве! -и късмета никога не е излишен!....за ордерите от ляво
    Last edited by inta53; 30.01.2025, 23:36.

    Коментар


    • Понеже виждам, че има доста хора заразени от ефекта на Дънинг- Крюгер, искам да попитам същите тези хора, колко от тях си пишат домашните и решават уравнения с неизвестни (в живота), за да стигнат до тези или някакви други заключения.

      Въпрос номер 1. Колко от хора тук са си пуснали curriculum vitae - CV към тази компания и колко от тях са били поканени на интервю, за да разберат дали тази компания е жива?
      Питам същите тези хора, защото аз съм стигнал до крайност за разлика от тях. Аз направих тази крачка. И това което съм видял, това което съм казал (и ми беше казано) си остава там. Да..видял съм Дрон номер n разполовен и готов за сглобяване, заедно с Буса за Дрон порта, инженерите с шублерите и много други неща, но ще спра до тук, защото това беше моята награда срещу хората заразени от ефекта на Дънинг-Крюгер... Да видя , че компанията е жива и работеща на 100%.
      Имах нужда от доказателство, че не съм се излъгал и в следващите няколко месеца са чувствах така сякаш съм решил не просто цялото уравнение а все едно съм открил нова Ш....а вселена.
      Времето минаваше и усещах, че ефекта от видяното изстива... Имах нужда от ново доказателство, че компанията работи.

      Въпрос номер 2.
      Как държите под контрол информационния поток за самата компания?
      Питането ми е по-повод как събирате информация за Дронамикс?
      Отговор А. Гледам официалната йм страница.
      Отговор Б. Чакам нещо да кажат У форумЪ на Инветор
      Отговор В. Сърчвам чат пат в гугъл и тубата.

      Последните 2 отговора няма да ги коментирам. А за първия само ще кажа, че сайта (където влизам от време на време) рядко има нещо общо с реалността. Типичен пример за това е от вчера относно обявата
      за maintenance engineer - Kavala. Обявата няма да ви казвам от кога не е активна, но я махнаха от сайта едва вчера?!? Е добре де от къде тогава аз черпя информация за тази компания. Отговора е много прост - Linkedin с правилните настройки https://www.linkedin.com/jobs/search...Y&refresh=true
      Виждаш качването на обявата буквално на секундата (ако ги следваш), на всичко отгоре се вижда и колко човека са кандидатсвали за нея от момента на качването. Типичен пример е новата обява от днес с позиция - Manufacturing JV Senior Project Manager - за Abu Dhabi Emirate. Изминали са само 9 часа а по нея са кандидатсвали вече 31 човека? Linkedin е нещото което ме държи буден през цялото време, за да не изпускам фокуса и информацията относно това, как се движи компанията.

      Но като с всяко ново нещо...минава време и на мен започна да ми липсва корена на уравнението. Усещах, че това което искам да знам го няма никъде или е някъде там, но не мога да стигна до него а именно как се движдат нещата с OAE, кога ще летят и т.н.
      След поредния див сърч в Края на Юли 2024 , попадам на ето това видео на Косьо -https://www.youtube.com/watch?v=_csb0KZPN-I&t=706s
      Във видеото Косьо споменава за нов тип дрон по-голям и т.н На всичко отгоре в самото начало споменава, че може би трябва да лети за ОАЕ или не няма да трябва да лети за там. Това ме запали и започнах да търся инфо за този завод, но ударих на камък. Инфо няма...поне не и в мрежата официално. Два месеца по-късно излиза тази статия https://www.economic.bg/bg/a/view/i-...hovek-na-borda
      И вътре на въпроса: Кога за последно си казахте: Това е най-страхотният ми ден на работа? Какъв беше поводът?
      Отг. 17-ти август 2024 – класифицирано е...
      Не е необходимо да си ракетен инженер, за да ти стане ясно, че 2 и 2 е равно на 4.Няколко седмици след това излезе и обявата за Manufacturing JV Chief Executive Officer (CEO) за ОАЕ в официалният йм сайт, както и в Linkedin с разликата че там търсят такъв човек от Англия.

      Седмиците минаваха и преди няколко месеца стигнах до извода,че трябва да използвам AI, за да сърчвам за информация...просто нямаше друг вариант. Опитах безплатната версия на Gemini (бившия Bard на Google) и резултатът беше трагичен. Информацията която ми плюваше беше със закъснение от година и 3 месеца. Реших да използвам платената версия от 42 лева на месец (както и NLP услуги за има няма 1000 лева, защото трябва да знаеш как да разговаряш с AI) иииии ада се отприщи. То, не е само информация (за текущия месец) за новия дрон Black Swan PLUS (за Payload-a товароподемноста няма да отварям очите, защото аз съм невежия). Няма да ви казвам дали завода ще може да произвежда 2 типа Дронове (защото отново ще кажа....Аз съм този който държи информацията под контрол и в същото време съм простия индивид, който не знае какво да прави с глупавите си пари). А какъв е размера на събраните инвестиций до момента..НЕ не е $52.5 млн а е много повече. И понеже има сравнение със САЩ, че акцията щяла да струва 25 цента на тяхната борса. Отговора е НЕ. Компанията щеше да умре макс на втората година, защото ще угасне, като "Крехка свещ в бурна нощ" и спомена за нея щеше да бъде само в Гугъл (визирам хилавото финансиране) и в същото време е жива, защото е в пъти по-малко капиталоемка от втория нагоре по веригата. Ако някога тази компания фалира, "То аз ще изгубя пари, но ще бъде по моя начин" - Доналд Джон Тръмп президент на съединените американски щати.
      .
      И на последния въпрос ама защо не летят, мисля че беше даден отговор. Чака се един последен 4-ти и най-важен сертификат за каргото.

      P.S. - Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.” Край на цитата. Константин Иречек

      Коментар


      • Джойнт венчъра с арабите незнам как се развива, но по спомен 2025 трябва(ше) да бъде стартирана линия за производство на 300 лебеди годишно, за което съм крайно скептичен (да не ползвам по-остри думи). Последното инфо на сайта им е от март 2024-та. Мисля си, че щом почти една година нямат нищо хубаво за съобщаване, скоро ще почнат да излизат нещата, които не са за казване...

        Не е препоръка!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение

          Ако беше основана преди 1 година или 2, може би и аз щях да си мисля, че излитането ще отнеме време. Дронамикс са вече на 10 и повече години. Това е страшно много време за която и да е компания, която има претенции да прави революция в каквато и да било област. Пак казвам -- за тези години вече трябваше поне да летят, не да са печеливши, а поне да има бизнес, който да генерира някакви приходи и работещата идея да се скалира от големи частни инвеститори и фондове. Сега какво има -- тестове на макетчета и фърчащи договорчета от типа -- много хубава идея, ако работи и ме устройва цената, може и да ви ползвам. Радвайте се, че са на умрелия бг пазар и са още 2 кинта. Ако бяха американска компания щяха да са около 25 цента с такова развитие.
          Ние с моя партньор Павката Влахов, отдавна си ги ... припознахме момците като стартъперски сръчковци ама се радваме, че взе да ви идва до съзнанието и на вас. Ако нещата щяха наистина яки да стават мисля, досега да бяха станали. Ако греша по отношение на тях ще им се извиня но, май-май, всички баламурници, имат общи черти а, оттам, им се очертава сходно жизнено събитие: "Причинени от тяхната глупост фанансови загуби." Така мисля.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mortagon Разгледай мнение

            В този бизнес сертифицирането е всичко. За жалост излитането и кацането са най-лесното нещо (което изобщо не е лесно), но без бюрократичната обезпеченост това начинание никога няма да види бял свят. Според мен основния проблем, който имат е точно в липсата на технологични специалисти, които да обезпечат конструктивно (авио инженери) и контролът на качеството. Замислете се, че ние нямаме кадрови потенциал да произведем автомобил, а искаме да направим самолет (дрон). Това действително ще отнеме време...
            Ако беше основана преди 1 година или 2, може би и аз щях да си мисля, че излитането ще отнеме време. Дронамикс са вече на 10 и повече години. Това е страшно много време за която и да е компания, която има претенции да прави революция в каквато и да било област. Пак казвам -- за тези години вече трябваше поне да летят, не да са печеливши, а поне да има бизнес, който да генерира някакви приходи и работещата идея да се скалира от големи частни инвеститори и фондове. Сега какво има -- тестове на макетчета и фърчащи договорчета от типа -- много хубава идея, ако работи и ме устройва цената, може и да ви ползвам. Радвайте се, че са на умрелия бг пазар и са още 2 кинта. Ако бяха американска компания щяха да са около 25 цента с такова развитие.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от anjihal Разгледай мнение
              През последните две годни привлякоха и усвоиха доста пари, но назначиха много администрация. За съжаление високо специализираните специалисти вземат доста високи заплати и премии. Братята, може да имат прекрасни идеи, но за съжаление не стават за мениджъри. Решението е, да има съкращения по високите етажи, но това няма да се понесе добре от инвеститора.
              В този бизнес сертифицирането е всичко. За жалост излитането и кацането са най-лесното нещо (което изобщо не е лесно), но без бюрократичната обезпеченост това начинание никога няма да види бял свят. Според мен основния проблем, който имат е точно в липсата на технологични специалисти, които да обезпечат конструктивно (авио инженери) и контролът на качеството. Замислете се, че ние нямаме кадрови потенциал да произведем автомобил, а искаме да направим самолет (дрон). Това действително ще отнеме време...

              Коментар


              • През последните две годни привлякоха и усвоиха доста пари, но назначиха много администрация. За съжаление високо специализираните специалисти вземат доста високи заплати и премии. Братята, може да имат прекрасни идеи, но за съжаление не стават за мениджъри. Решението е, да има съкращения по високите етажи, но това няма да се понесе добре от инвеститора.

                Коментар


                • Бая годинки минаха тука за голямото нищо. Само за размисъл -- ако идеята, планът и изпълнението им бяха толкова иновативни и рентабилни, дали нямаше за толкова време да влязат големите пари и вече всичко да е факт? Или поне да летят с няколко дрона из гръцките острови да попълват липсите на сирене.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от THE_TRADER Разгледай мнение
                    DRON бавно и полека се превръща в ДРЪН! Един голям ДРЪН - ДРЪН!!!
                    Невежите може да обичат парите но, парите не обичат невежите. Налага се, някой да им преподаде Урок и аз се радвам, че има такива оправни момци за целта. Да са живи и здрави, да прибират лошо лежащите пари.

                    Коментар


                    • DRON бавно и полека се превръща в ДРЪН! Един голям ДРЪН - ДРЪН!!!

                      Коментар


                      • FLIGHTRADAR24 - Най-известният сайт за проследяване на полети в реално време. https://www.flightradar24.com - цъкате в сърч бара (с лупата) и пишете DXE > излизат ви 2 компаний едната от които е Dronamics Europe Airlines, където ще следим за бъдещи полети на дроновете. Това е доказателство относно факта, че компанията е призната за авиокомпания. Поразцъках сайта и проследих полетите на DHL Air с код DHL, UPS с код UPS, FedEx с код FDX и Qatar Airways с код QTR. За катар е малко трудно да се определи кои точно самолети са карго, защото летят под общ код QTR. Така или иначе те имат 4 типа самолети специално за карго Boeing 777-200 Freighter, Boeing 777-300 ER, Airbus A330 - 300 и Airbus A350-1000 - https://www.qrcargo.com/s/company/fleet-cargo . Обще взето за първите три Карго компании, вчера - ден 2-ри Януари.2025 във въздуха имаше над 120 самолета , като отделно само за Катар по мой сметки имаше допълнително около 60 карго самолета във въздуха....т.е. общо около 180 самолета само на тези 4 компаний. Хляб има и то доста в тази работа, само да успеят да се задържат по-дълго над водата...кой както иска да си го разбира. Отделно систематизирах и прерових информацията за първите 5 най-адванс компаний за Карго дронове, където винаги Дронамикс присъства..но за това в друг пост и в друг ден...има още какво да си доизясня, преди да пиша. Успех със стискането на палци на всички ни.

                        Коментар


                        • Камера от летище Лесново, където се правят тестовете с умалените модели на Дроновете - https://airport-bg.com/index.php?action=cams&aport=lbls

                          Коментар


                          • с тази ниска ликвидност нещата отиват на 1.50 и ще си вляза пак барем ми купи някаква недвижима придобивка дрончето

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от СтанимирВраца Разгледай мнение

                              Точно така е, особена ни е държавата ! Интересно след фалита на БЕТЛ и завлечеи +40 000 човека ( и да приемем, че половината са на печалба , пак остават 20 000 изгоряли ) дали някой все пак няма да попита ''А къде , под ягодите, са дроновете на фирма , листвана на БФБ ? " . Понеже дронове , нали знаете - НЯМА
                              Не можеш да сраняваш пирамида със стартъп! Разбира се една инвестиция тук си е с повишен риск, защото това е стартираща компания, еле пък у нас, където няма хора за нищо, но и очакваната възвращаемост ще бъде голяма. Както каза Свилен преди време, който не му понася стомаха може да си тръгне по всяко време...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от СтанимирВраца Разгледай мнение

                                Точно така е, особена ни е държавата ! Интересно след фалита на БЕТЛ и завлечеи +40 000 човека ( и да приемем, че половината са на печалба , пак остават 20 000 изгоряли ) дали някой все пак няма да попита ''А къде , под ягодите, са дроновете на фирма , листвана на БФБ ? " . Понеже дронове , нали знаете - НЯМА
                                Чакаме ги.

                                Коментар

                                Working...
                                X