IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от smeh

    Предлагам, разговор по телефона с тях или направо отиди до халето за производство (в удобно за тях време разбира се), а и им потвърди че си Х'акционер и че се притесняваш как върви развитието на проекта.. би трябвало да е основателна причина за да те пуснат да хвърлиш един зъркел .. После ако искаш сподели ..
    смех и това е вътрешно инфо
    destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

    Коментар


    • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
      Доколкто виждам публикуват на страницата си почти всеки месец новини. Вярно е, че повечето са маркетингови / организационни и по-малко технически, но не вярвам че искаме да знаем за всяко сглобено колело. За мен се движат правилно и напред (вярно има забавяне), но по-добре да забавят, но да се развиват, отколкото да се откажат! Ако е имало / има някакви проблеми с последна финансова инжекция мисля ще си ги решат от раз.. и очакваме полети !! Не е приятно, че бягат хората, но пък оставаме дългосрочно гледащите. Не на всеки му се кисне дългосрочно, но пък това си е най-успешния за мен подход "купи и дръж".. Наслука и за други позитивни позиции на колегите, и не е препоръка!
      Аз искам да знам за всяко колело, стига да има изобщо такива
      destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

      Коментар


      • Доколкто виждам публикуват на страницата си почти всеки месец новини. Вярно е, че повечето са маркетингови / организационни и по-малко технически, но не вярвам че искаме да знаем за всяко сглобено колело. За мен се движат правилно и напред (вярно има забавяне), но по-добре да забавят, но да се развиват, отколкото да се откажат! Ако е имало / има някакви проблеми с последната финансова инжекция мисля ще си ги решат от раз.. и очакваме полети !! Не е приятно, че бягат хората, но пък оставаме дългосрочно гледащите. Не на всеки му се кисне дългосрочно, но пък това си е най-успешния за мен подход "купи и дръж".. Наслука и за други позитивни позиции на колегите, и не е препоръка!
        Last edited by smeh; 05.04.2024, 14:58.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
          2025г а? припомни ми според презентацияза за ипо-то, къде трябваше да бъдат 2025г?
          Много забавиха ....много !
          Верно ,че има много глупаци на БФБ,но доверието и най-вече търпението им, не е безгранично и логично разпродават
          Ако имаше някакъв видим резултат,какъвто и да е, нямаше да е така.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение
            Разсъждавайки си след кола със Свилен между редовете мисля че те ще започнат с 4 самолета първата линия в Гърция…за да започнеш с 4 дробчета значи имаш поръчки не за един а за 4 …. От ай пи о то знам че дробчетата се строят по два наведнъж паралелно така се поръчват основните части…личното ми мнение след това което чухме че до края на 2025 тук ще е новата сензация
            2025г а? припомни ми според презентацияза за ипо-то, къде трябваше да бъдат 2025г?
            destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

            Коментар


            • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение

              Този път лафа ти ми хареса .. Важното е, че се вижда съвсем различна аеродинамика, различен товар (като кубици, форма-съпротивления на въздух и т.н.).
              Освен това бойния дрон му разделяш пътя на 2 (той не каца да презарежда в тила на врага (а трябва да лети точно толкова на отиване и на връщане, значи раздели 3300 на 2 и ще получиш само 1650 км радиус) .. .. а товарния дрон каца на максимума дистнация (2500 км, тоест с 850 км повече в радиус) зарежда при партньора по бизнес и се връща съвсем спокойно с нов товар (ако има късмет = са добри търговците на компанията), тоест с двойна печалба .
              Тук поради различната аеродинамична форма (при бойния са издължени+изтънени формите, има покрития против радиолокация, и др. неудобни за търговията екстри) се губят търговските предимства на балерината която показваш и...лебеда е с предимство (с две думи говорим за различни "ниши" отново..), но признавам си сладкодумен чешит!
              Лека и очакваме гръцката администрация вече да е "доубедена" по знайни и незнайни пътеки за да пуснат първата линия по-бързичко ..
              Разсъждавайки си след кола със Свилен между редовете мисля че те ще започнат с 4 самолета първата линия в Гърция…за да започнеш с 4 дробчета значи имаш поръчки не за един а за 4 …. От ай пи о то знам че дробчетата се строят по два наведнъж паралелно така се поръчват основните части…личното ми мнение след това което чухме че до края на 2025 тук ще е новата сензация

              Коментар


              • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение

                Когато се обяви, че нещо има обхват, се предполага че го прави с едно зареждане. Както когато се обяви, че нещо има вместимост от 350 кг. означава, че можеш да разположиш само 350 кг в пространството за товар, но разбира се както предположи преди малко може да се допълва / дотоварва (ако преди малко е било разтоварено). Това важи и за дозареждането, разбира се че може да се дозарежда, особенно ако в крайната точка няма гориво, а последната колонка е на 70 % от цялата дължина (например). Успешна седмица за всички ни, особено месеца!!
                https://en.m.wikipedia.org/wiki/Range_(aeronautics)

                При самолетите(дроновете), гориво се зарежда колкото да достигне дестинацията + около (5%,10%,15%) по преценка на капитана според дестинацията, метеорологичните условия и ред други фактори. Никога не се пълни догоре, защото излитането и летенето всеки допълнителен килограм тежи и увеличава разхода на гориво, което пък е основния елемент в цената на полета.

                За товара в самолетите(дроновете) пак не е точно така. Има професия Load Master, той може да разреши в координация с капитана на полета и надгабаритно карго стига да е възможно.

                В авиацията Direct flight не означава, че няма да спреш за презареждане по средата на разстоянието.
                Non-stop flight означава това.

                Коментар


                • Дрон трябва да пренесе важен товар през пустинята. В пустинята няма бензиностанции, а е и толкова голяма, че дрон може да носи бензин само за изминаване на точно половината разстояние. Разполагате с много на брой идентични дронове, между които можете да прехвърляте гориво (и да изоставяте насред пустинята - товара, който пренасяте е достатъчно важен за да си струва това). Все пак дроновете са ви скъпи, затова искате с минимален брой дронове (и все пак за минимално време) да го пренесете през пустинята.

                  С колко дронове и как може да стане това? А ако не трябваше да изоставяте дронове?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Etihad Разгледай мнение

                    Къде си чел че дрона няма да се зарежда при достигане на дестинацията? Аз съм чувал точно обратното.
                    Когато се обяви, че нещо има обхват, се предполага че го прави с едно зареждане. Както когато се обяви, че нещо има вместимост от 350 кг. означава, че можеш да разположиш само 350 кг в пространството за товар, но разбира се както предположи преди малко може да се допълва / дотоварва (ако преди малко е било разтоварено). Това важи и за дозареждането, разбира се че може да се дозарежда, особенно ако в крайната точка няма гориво, а последната колонка е на 70 % от цялата дължина (например). Успешна седмица за всички ни, особено месеца!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение

                      Този път лафа ти ми хареса .. Важното е, че се вижда съвсем различна аеродинамика, различен товар (като кубици, форма-съпротивления на въздух и т.н.).
                      Освен това бойния дрон му разделяш пътя на 2 (той не каца да презарежда в тила на врага (а трябва да лети точно толкова на отиване и на връщане, значи раздели 3300 на 2 и ще получиш само 1650 км радиус) .. .. а товарния дрон каца на максимума дистнация (2500 км, тоест с 850 км повече в радиус) зарежда при партньора по бизнес и се връща съвсем спокойно с нов товар (ако има късмет = са добри търговците на компанията), тоест с двойна печалба .
                      Тук поради различната аеродинамична форма (при бойния са издължени+изтънени формите, има покрития против радиолокация, и др. неудобни за търговията екстри) се губят търговските предимства на балерината която показваш и...лебеда е с предимство (с две думи говорим за различни "ниши" отново..), но признавам си сладкодумен чешит!
                      Лека и очакваме гръцката администрация вече да е "доубедена" по знайни и незнайни пътеки за да пуснат първата линия по-бързичко ..
                      Къде си чел че дрона няма да се зарежда при достигане на дестинацията? Аз съм чувал точно обратното.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Мечкан_Бикоядов Разгледай мнение

                        Сериозен интелект
                        А колко време ще е нужно според теб на украинските инженери,само да решат, да ги направят и да кацат и да се връщат? Та даже и песнички да ти пеят.

                        А тук след 5 год. ще видим втория тестов полет,след който били обещали ,че след брадите щели да си обръснат инструментите.
                        Този път лафа ти ми хареса .. Важното е, че се вижда съвсем различна аеродинамика, различен товар (като кубици, форма-съпротивления на въздух и т.н.).
                        Освен това бойния дрон му разделяш пътя на 2 (той не каца да презарежда в тила на врага (а трябва да лети точно толкова на отиване и на връщане, значи раздели 3300 на 2 и ще получиш само 1650 км радиус) .. .. а товарния дрон каца на максимума дистнация (2500 км, тоест с 850 км повече в радиус) зарежда при партньора по бизнес и се връща съвсем спокойно с нов товар (ако има късмет = са добри търговците на компанията), тоест с двойна печалба .
                        Тук поради различната аеродинамична форма (при бойния са издължени+изтънени формите, има покрития против радиолокация, и др. неудобни за търговията екстри) се губят търговските предимства на балерината която показваш и...лебеда е с предимство (с две думи говорим за различни "ниши" отново..), но признавам си сладкодумен чешит!
                        Лека и очакваме гръцката администрация вече да е "доубедена" по знайни и незнайни пътеки за да пуснат първата линия по-бързичко ..
                        Last edited by smeh; 03.04.2024, 20:10.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Мечкан_Бикоядов Разгледай мнение
                          А колко време ще е нужно според теб на украинските инженери,само да решат, да ги направят и да кацат и да се връщат?
                          След войната вероятно няма да им отнеме много време.
                          Life won't wait for you.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнение
                            На Украйна дроновете не е предвидено да кацат или да се връщат
                            Сериозен интелект
                            А колко време ще е нужно според теб на украинските инженери,само да решат, да ги направят и да кацат и да се връщат? Та даже и песнички да ти пеят.

                            А тук след 5 год. ще видим втория тестов полет,след който били обещали ,че след брадите щели да си обръснат инструментите.

                            Коментар


                            • На Украйна дроновете не е предвидено да кацат или да се връщат
                              Life won't wait for you.

                              Коментар


                              • Украйна вече произвежда дронове с 3300 км пробег, носещи 300кг товар на максимална височина 9 км !!!

                                А БГ бъгнята докато литне ,човечеството ще има 10-тина бази на Марс


                                Коментар

                                Working...
                                X