Първоначално изпратено от Poncho
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Eminem Разгледай мнение
на 7-ми (понеделник)
Коментар
-
Първоначално изпратено от ivan.b Разгледай мнениеКога ще започне търговията с акциите им.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakiets Разгледай мнениеПроблемът идва от това, че гледате на това, което се предлага, като на акция, а то всъщност е кол опция.
И Карол се опитаха, но не го обясниха добре, даже въобще, защото те си гонят своите интереси.
Единственото, което компанията има на този етап е екип от хора, един прототип и добра история за разказване. И това нещо струва 250 млн. лв.
Няма как при наличните активи, компанията да струва толкова пари. Затова е кол опция, която в момента е доста "извън пари", но пък явно няколко фонда вярват, че идеите на основателите може да се реализират. Ако идеята се реализира, тази опция бързо може да влезе "в пари", ако ли не - просто ще се загуби платената премия - в случая участията в рундовете за набиране на капитал.
Така гледат на компанията от страна на DHL и Hellmann. Плащат малка премия, за да се качат на влак, който може да промени индустрията им, поне при спешните пратки. Така или иначе, участието им в това партньорство е незначителна част от разходите им.
DHL и Hellmann плащат? Какво плащат бре, и двете компании НЯМАТ поети ангажимент с дронаджийницата. Има само 2 съобщения в пресцентровете, толкова Щат, ще плащат - да не са луди. Целия концепт е толкова съшит с бели конци, че няма накъде повече - за промяна на индустрията въобще не може и да се говори.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakiets Разгледай мнениеПроблемът идва от това, че гледате на това, което се предлага, като на акция, а то всъщност е кол опция.
И Карол се опитаха, но не го обясниха добре, даже въобще, защото те си гонят своите интереси.
Единственото, което компанията има на този етап е екип от хора, един прототип и добра история за разказване. И това нещо струва 250 млн. лв.
Няма как при наличните активи, компанията да струва толкова пари. Затова е кол опция, която в момента е доста "извън пари", но пък явно няколко фонда вярват, че идеите на основателите може да се реализират. Ако идеята се реализира, тази опция бързо може да влезе "в пари", ако ли не - просто ще се загуби платената премия - в случая участията в рундовете за набиране на капитал.
Така гледат на компанията от страна на DHL и Hellmann. Плащат малка премия, за да се качат на влак, който може да промени индустрията им, поне при спешните пратки. Така или иначе, участието им в това партньорство е незначителна част от разходите им.
Коментар
-
Проблемът идва от това, че гледате на това, което се предлага, като на акция, а то всъщност е кол опция.
И Карол се опитаха, но не го обясниха добре, даже въобще, защото те си гонят своите интереси.
Единственото, което компанията има на този етап е екип от хора, един прототип и добра история за разказване. И това нещо струва 250 млн. лв.
Няма как при наличните активи, компанията да струва толкова пари. Затова е кол опция, която в момента е доста "извън пари", но пък явно няколко фонда вярват, че идеите на основателите може да се реализират. Ако идеята се реализира, тази опция бързо може да влезе "в пари", ако ли не - просто ще се загуби платената премия - в случая участията в рундовете за набиране на капитал.
Така гледат на компанията от страна на DHL и Hellmann. Плащат малка премия, за да се качат на влак, който може да промени индустрията им, поне при спешните пратки. Така или иначе, участието им в това партньорство е незначителна част от разходите им.
- 6 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от LaCosta Разгледай мнение
Аз нямам нищо против фирми без печалба, но стига да развиват поне някаква надеждна дейност. Поради това и нищо критично не пиша по адрес на Синкарс. Но тук нямаме никаква дейност, даже нямаме изработена технологията, на която би трябвало да се базира дейността. Няма изработена даже една бройка безпилотен самолет, а само модел на такъв в умален мащаб.
Иначе колегата Динев е напълно прав - бизнесът си върви перфектно и без създаден годен за транспорт дрон - 82 души на щат усвояват пари от години и периодично пускат новини, че са договорили стартирането на превози ту в Германия, ту в Малта.
Не те кефи - не участваш !
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mecka_stryvnica Разгледай мнение
Ми и с Тесла така - едно десетилетие без печалба и капитализация трилион, баси случката
Иначе колегата Динев е напълно прав - бизнесът си върви перфектно и без създаден годен за транспорт дрон - 82 души на щат усвояват пари от години и периодично пускат новини, че са договорили стартирането на превози ту в Германия, ту в Малта.Last edited by LaCosta; 03.12.2021, 18:15.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mecka_stryvnica Разгледай мнение
Ами до март месец може да чукнем едни 700 за индекса, Не e меча прогнозата, но в с случая съм бик
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнениеКога ще излитаме на БФБ ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от LaCosta Разгледай мнениеЕдин път само да се появи дронът, че хората вече 7 години го разработват.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Абе, като гледам и без дрон бизнеса си върви - дъщерни дружества по целия свят, фаундъри, директори, консултанти, презентации, раундове, сейфове, листвания. В един момент човек се чуди за какъв точно *** им е тоя паянтов дрон, само разваля отличното впечатление. По-добре без него да върви бизнеса...
Първоначално изпратено от LaCosta Разгледай мнениеЕдин път само да се появи дронът, че хората вече 7 години го разработват.
- 5 Харесвания
Коментар
Коментар