IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смарт Органик АД (SO)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Свилен Колев Разгледай мнение
    За 2021г. нетната печалба е 9,3 млн. лв., което е 91% ръст спрямо миналата година.

    Печалбата на акция е 0,9025 лв.

    Ако се предвижда разпределяне на 10% от печалбата за дивидент, както е коментирано, това би било 0,09 лв. бруто дивидент на акция.

    Парични средства - 6,6 млн. лв. Приходи от дейността - 48 млн. лв., което е 33% годишен ръст.
    това хубаво, ама на 20x p/e - някак много ми идва
    Не е препоръка

    Коментар


    • За 2021г. нетната печалба е 9,3 млн. лв., което е 91% ръст спрямо миналата година.

      Печалбата на акция е 0,9025 лв.

      Ако се предвижда разпределяне на 10% от печалбата за дивидент, както е коментирано, това би било 0,09 лв. бруто дивидент на акция.

      Парични средства - 6,6 млн. лв. Приходи от дейността - 48 млн. лв., което е 33% годишен ръст.

      Коментар


      • В момента Smart Organic изчиства последните формалности по придобиването на терен за новата база, която ще се намира в Божурище и трябва да бъде готова през лятото на 2023 г. Към момента Smart Organic има капацитет да увеличи производството си на плодови барове с около 30–40%, но при шоколираните барове работи близо до максималния капацитет. При курабийките има повече място за маневриране, като свободният капацитет е около 50%.

        Очакванията са приходите на компанията да нараснат над два пъти до завършване на новата база – от 36.9 млн. лева през 2020 до 78.2 млн. лева през 2023 г. Тук обаче следва да се отбележи, че Smart Organic генерира част от приходите си от дистрибуция на продукти под чужди брандове, както и от продажба на суровини, така че ръстът на приходите не е напълно показателен за очаквания ръст на натовареността на производствените мощности.

        Суперхрани за супербизнес

        Коментар


        • Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнение

          Дружествата имат задължение да публикуват пред обществеността само годишни и шестмесечни финансови отчети;

          https://www.bse-sofia.bg/bg/growth-market-beam
          Благодаря ти, но все пак сме 06,02,2022. Не трябва ли да има годишен отчет за 2021? Ахааа, направо косолидиран явно искат да качат до края на месеца. Тоест са длъжни да публикуват само консолидирани?
          Пътека се прави камък по камък!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от 15% Разгледай мнение
            На колко време компаниите от Бийм пазара публихуваха отчети? Тук може ли да се намеря някакъв някъде за 2021?
            Дружествата имат задължение да публикуват пред обществеността само годишни и шестмесечни финансови отчети;

            https://www.bse-sofia.bg/bg/growth-market-beam

            Коментар


            • На колко време компаниите от Бийм пазара публихуваха отчети? Тук може ли да се намеря някакъв някъде за 2021?
              Пътека се прави камък по камък!

              Коментар


              • Някой модератор може ли да пооправи:

                - Заглавието на темата
                - Линкът към профила да води към вписаните акции, а не временната емисия
                - На страницата на компанията, бутонът за "коментари" да води към темата тук

                Все пак IPO-та вече мина. Благодаря

                Иначе от началото на годината забелязвам раздвижване в маркетинговата им стратегия - спонсорирани позиции в Амазон.де, в Инстаграм попаднах на реклама на зелен.бг, а днес ми излезе от Лидл плюс, че Roobar ще правят игра. Изграждането на марка е едно от най-трудните неща в тази индустрия, но поне вече са започнали да правят нещо по-сериозно по въпроса.

                Коментар


                • https://www.capital.bg/biznes/stoki_...niiata_v_meso/

                  В основата на РеБургер е граховият протеин. Всички оцветители и съставки са от натурален произход и включват червено цвекло, чия и чисто слънчогледово масло. РеБургер се продава във фирмените магазини "Зелен", както и онлайн в eBag. Цената на тарелка с два бургера по 100 грама е 8-9 лева. Отскоро растителните бургери се предлагат и в ресторантите Happy Bar&Grill.

                  "Производството е в София, капацитетът е около 3000 броя на ден, заетите са четирима. Инвестицията само за машини е около 100 хил. лева, а цялата - около 200 хил. лева", коментира за "Капитал" Яни Драгов, основател и собственик на "Смарт органик".

                  "За периода септември - декември 2021 г. оборотът от РеБургер е около 18 хил. лева. Нашата цел е да подобрим и популяризираме продукта", обобщи Яни Драгов.



                  Ако маржовете на тези продукти са като при Beyond Meat, значи са дори под тези на суперхраните. Отделно, предлагане има достатъчно, но за търсене на такива цени не съм сигурен. Може би само в Западна Европа.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Свилен Колев Разгледай мнение
                    Смарт Органик АД-София
                    Друга нерегулирана информация

                    Смарт Органик АД придоби 100% от дяловете на Amigos Internternational Trade BV.

                    Amigos Interntational Trade BV е малък дистрибутор на био храни в Холандия и Белгия с фокус върху продукти, които оказват положително въздействие върху планетата. В момента компанията внася и маркетира био аренга захар от Индонезия под своя бранд Red Ape. Захарта се добива от диворастящите аренга палми в дъждовните гори на о. Джава, Индонезия. Това осигурява доход на местните фермери и предотвратява изсичането на горите и заменянето им с моно култури, което оказва пагубно влияние както върху климата, така и върху популациите на орангутаните, към които реферира името на бранда Red Ape.

                    Аренга захарта е натурален подсладител с нисък гликемичен индекс, богата е на минерали и микроелементи и има приятен карамелов вкус.
                    Основните клиенти на Amigos са веригата супермаркети Jumbo и веригите био магазини Eko Plaza и Odin. Приходите на компанията за 2020 г. са в размер на 140 хил. евро.

                    Смарт Органик възнамерява да разшири пазара на аренга захарта Red Ape чрез своята шриока мрежа от клиенти в цяла Европа, както и да се възползва от търговските отношения на Amigos в Холандия и Белгия и предложи своите продукти там. Също така Смарт Органик ще прехвърли и дистрибуцията на марките Kookie Cat и Roobar от досегашния си дистрибутор към Amigos, което ще позволи на компанията да бъде по-конкурентна на местния пазар.

                    Придобиването на Amigos International Trade не замества придобиването на немската компания, което беше планирано за края на 2021 г., като преговорите за нея продължават. В същото време Смарт Органик разглежда и други възможности и в момента е в начален етап на преговори и с друга немска компания, която е стратегически по-атрактивна. Новата компания, с която се преговаря, е значително по-голяма и ако се стигне до сделка, ще има нужда от допълнително финансиране със собствен капитал.
                    С толкова приходи сигурно е била във фалит

                    Коментар


                    • Смарт Органик АД-София
                      Друга нерегулирана информация

                      Смарт Органик АД придоби 100% от дяловете на Amigos Internternational Trade BV.

                      Amigos Interntational Trade BV е малък дистрибутор на био храни в Холандия и Белгия с фокус върху продукти, които оказват положително въздействие върху планетата. В момента компанията внася и маркетира био аренга захар от Индонезия под своя бранд Red Ape. Захарта се добива от диворастящите аренга палми в дъждовните гори на о. Джава, Индонезия. Това осигурява доход на местните фермери и предотвратява изсичането на горите и заменянето им с моно култури, което оказва пагубно влияние както върху климата, така и върху популациите на орангутаните, към които реферира името на бранда Red Ape.

                      Аренга захарта е натурален подсладител с нисък гликемичен индекс, богата е на минерали и микроелементи и има приятен карамелов вкус.
                      Основните клиенти на Amigos са веригата супермаркети Jumbo и веригите био магазини Eko Plaza и Odin. Приходите на компанията за 2020 г. са в размер на 140 хил. евро.

                      Смарт Органик възнамерява да разшири пазара на аренга захарта Red Ape чрез своята шриока мрежа от клиенти в цяла Европа, както и да се възползва от търговските отношения на Amigos в Холандия и Белгия и предложи своите продукти там. Също така Смарт Органик ще прехвърли и дистрибуцията на марките Kookie Cat и Roobar от досегашния си дистрибутор към Amigos, което ще позволи на компанията да бъде по-конкурентна на местния пазар.

                      Придобиването на Amigos International Trade не замества придобиването на немската компания, което беше планирано за края на 2021 г., като преговорите за нея продължават. В същото време Смарт Органик разглежда и други възможности и в момента е в начален етап на преговори и с друга немска компания, която е стратегически по-атрактивна. Новата компания, с която се преговаря, е значително по-голяма и ако се стигне до сделка, ще има нужда от допълнително финансиране със собствен капитал.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от TGV Разгледай мнение

                        Въз основа на продажбите, моята прогноза за печалба е между 7,500,000.00 - 8,000,000.00 лева. За мен по - интересно какво стана с закупуването на немската компания.
                        Монбат също купиха немска фирма за батерии литий-йон. И какво от това, ако друг не е искал да ги купи?
                        Я всегда буду твоим поводом напиться.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Dio Разгледай мнение

                          Казват ли нещо за печалбите? Да не стане приходите растат, разходите и те растат, а печалбите същите?
                          Въз основа на продажбите, моята прогноза за печалба е между 7,500,000.00 - 8,000,000.00 лева. За мен по - интересно какво стана с закупуването на немската компания.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Свилен Колев Разгледай мнение
                            Смарт Органик АД-София
                            Друга нерегулирана информация

                            Смарт Органик АД реализира консолидирани приходи от продажби в размер на 13.6 млн. лв. за четвъртото тримесечие на 2021 г., което представлява ръст от 36.7% спрямо същото тримесечие на предходната година. Високи ръстове бяха реализирани, както на продажбите в България така и на експортните пазари. С най-голям ръст за тримесечието (1019%) са продажбите през платформата amazon.de, където най-силно се представят брандовете ни "Kookie Cat" и "Roobar". Ръстът за тримесечието на собствените ни онлайн магазини zelen.bg (за България) и smartorganic.com (за ЕС) е в размер на 38%.
                            Казват ли нещо за печалбите? Да не стане приходите растат, разходите и те растат, а печалбите същите?

                            Коментар


                            • Смарт Органик АД-София
                              Друга нерегулирана информация

                              Смарт Органик АД реализира консолидирани приходи от продажби в размер на 13.6 млн. лв. за четвъртото тримесечие на 2021 г., което представлява ръст от 36.7% спрямо същото тримесечие на предходната година. Високи ръстове бяха реализирани, както на продажбите в България така и на експортните пазари. С най-голям ръст за тримесечието (1019%) са продажбите през платформата amazon.de, където най-силно се представят брандовете ни "Kookie Cat" и "Roobar". Ръстът за тримесечието на собствените ни онлайн магазини zelen.bg (за България) и smartorganic.com (за ЕС) е в размер на 38%.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Dio Разгледай мнение
                                удриии
                                5 милиона печалба 200 млн капитализация п/е 40
                                Ташаклеме

                                Коментар

                                Working...
                                X