Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ИмПулс I АД
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от unsworth Разгледай мнение
Каква може да е причината това да се прави? По думите на Мартинов при листването във Франкфурт местните инвеститори не са имали на разположение дори една (цитирам) "фундаментална данна". С цялото заслужено уважение към венчър фонда, но и българските инвеститори не са видяли фундаментални данни от Импулс дотук. Но хайде, обективността изисква да признаем, че двете дружества са на различна възраст и са в различен стадий от развитето си.
На основен пазар административното бреме и най-вече ангажиментът за разкриване на вътрешна информация става друг. Няма смисъл. Ето, както и Свилен Колев отбеляза, има известно движение около броя акционери и фрий флоута. Импулс-I обаче, излизайки на пазара през BEAM, няма ангажимент за оповестяване, ако по-големи акционери окрупняват позицята си.
На мен най-много ми хареса в интервюто призивът за активизъм. За участие на наистина независими лица в бордовете, които да осигурят още прозрачност и още контрол. Да, Импулс-I засега не е еталон за прозрачност, но да се надяваме, че в обозримото бъдеще този донякъде двоен стандарт ще бъде елиминиран.
Оптимист съм, но се старая да съм обективен, още не съм напуснал акционерната книга.
Излизането на основен пазар ще даде възможност при запазване на текущите резултати да влезе в индексите и да влезе в полезрението на най-големите инвеститори на БФБ - пенсионните фондове ,а и евентуално на чужди инвеститори да влязат в дружеството при последващо емитиране на нови акции.
Колкото до прозрачността - такива са изискванията на БЕАМ пазара и даже г-н Мартинов е споменавал ,че дават повече инфо да задоволят интереса на акционерите си.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vale1 Разгледай мнение
Единстено,което ми се щеше Леков да попита допълнително е дали имат визия управляващите Импулс да се премести на основния пазар на БФБ в обозримо време.
На основен пазар административното бреме и най-вече ангажиментът за разкриване на вътрешна информация става друг. Няма смисъл. Ето, както и Свилен Колев отбеляза, има известно движение около броя акционери и фрий флоута. Импулс-I обаче, излизайки на пазара през BEAM, няма ангажимент за оповестяване, ако по-големи акционери окрупняват позицята си.
На мен най-много ми хареса в интервюто призивът за активизъм. За участие на наистина независими лица в бордовете, които да осигурят още прозрачност и още контрол. Да, Импулс-I засега не е еталон за прозрачност, но да се надяваме, че в обозримото бъдеще този донякъде двоен стандарт ще бъде елиминиран.
Оптимист съм, но се старая да съм обективен, още не съм напуснал акционерната книга.
- 5 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнение
Mного добро интервю на двама динозаври на нашия пазар - Леков и Мартинов !
Първата половина е реалистичен поглед за БФБ с промените дошли с БЕАМ пазара и естествено развитието на Импулс,а втората половина е доста полезна за инвеститорите в Алтерко и листването на Франкфурската борса.
Единстено,което ми се щеше Леков да попита допълнително е дали имат визия управляващите Импулс да се премести на основния пазар на БФБ в обозримо време..
Поздрави за интервюто!
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнение
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от buyvalue Разгледай мнение
Малко прозрение!
https://www.youtube.com/watch?v=E7t5yj1rScI
В момента има проблем с доставките - в света!
Липсват контеинери, липсват кораби, доставиките са бавни!
От 1ви юли 2022 обаче ще стане още по-лошо, защото low emissions directive ще кара корабчетата да се движат по-бавно, за да изхвърлят по-малко вредни емисии......
Който не вярва да отиде в местен дистрибутор да си купи кола и ще го "зарадват", че отнема 8-12 месеца да ти я доставят!?!?!?
Защо?
Защото фалираха много корабни превозвачи 2020, корабостроителници и логистични центрове - нямаше работа!
Сега обаче има драма с горивата - всякакви - дърва, газ, петрол.... т.н.
За това бавно и несигурно се движат доставките - на всичко!
Алтерко е 99% изложено на риск от доставки с кораби!
Е, какъв е извода?
Коментар
-
Първоначално изпратено от buyvalue Разгледай мнение
Алтерко е 99% изложено на риск от доставки с кораби!
Коментар
-
Първоначално изпратено от polax Разгледай мнениеПоследните четири минути ми допаднаха. Айде и някое от другите дружества да блесне, че да не се люшкаме само с цената на Алтерко...
https://www.youtube.com/watch?v=E7t5yj1rScI
В момента има проблем с доставките - в света!
Липсват контеинери, липсват кораби, доставиките са бавни!
От 1ви юли 2022 обаче ще стане още по-лошо, защото low emissions directive ще кара корабчетата да се движат по-бавно, за да изхвърлят по-малко вредни емисии......
Който не вярва да отиде в местен дистрибутор да си купи кола и ще го "зарадват", че отнема 8-12 месеца да ти я доставят!?!?!?
Защо?
Защото фалираха много корабни превозвачи 2020, корабостроителници и логистични центрове - нямаше работа!
Сега обаче има драма с горивата - всякакви - дърва, газ, петрол.... т.н.
За това бавно и несигурно се движат доставките - на всичко!
Алтерко е 99% изложено на риск от доставки с кораби!
Е, какъв е извода?
IM d best
Коментар
-
Има раздвижване при акцията - броят на акционерите е нараснал до 672.
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеLast edited by Свилен Колев; 08.02.2022, 16:27.
Коментар
-
Първоначално изпратено от polax Разгледай мнениеТук кога ще има инфо как се развиват инвестициите ни?
Питай някого със стейк в ИмВенчър 2. Импулсът е ключов вложител там. А и такива въпроси не се питат при падащ пазар.
Коментар
Коментар