If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Май клони към нула - трнспортът е със самолети доколкото аз знам. Продуктите са относително малки и леки.
Предполагам, че поне половината им е с морски транспорт
старите продукти, на които могат да предвидят във времето нуждите и за които е направена една година напред производствена програма най-вероятно са с морски
друг е въпроса с изместването на транспортните потоци и оскъпяването им дали няма да ги прехвърлят на въздушен
само предположения
+1
Казват и други неща, например че капитализацията е твърде малка и все още държи компанията под радара на големите играчи, но качването на Ксетра ще е още една стъпка към промяна на тази ситуация Чакаме...
"Скорошен анализ на финансовото онлайн издание Simplywall.st твърди, че акциите на Shelly Group се търгуват с 21.1% под своята „справедлива стойност“, изчислена на 70.01 лева."
Вярно е! Методиката е чрез дисконтиране на бъдещите парични потоци, същата като при Монтега. Разликата в стойностите се дължи на различни допускания на бъдещия ръст на приходите.
В общи линии ако приемем че ръста на приходите за 24 и 25 год. е 25% ще получим доста по ниска стойност.
"Скорошен анализ на финансовото онлайн издание Simplywall.st твърди, че акциите на Shelly Group се търгуват с 21.1% под своята „справедлива стойност“, изчислена на 70.01 лева."
Коментар