IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От коя платформа да инвестирам

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от pwww Разгледай мнение
    Здравейте, аз съм 23 годишен начинаещ инвеститор. Напоследък интересът ми към акциите се засили и започнах да чета повече за тях. В момента имам около 2500 лева, които да инвестирам и търся платформа. Искам да се занимавам с дългосрочно инвестиране и да извлека печалби в следващите 5-10-15 години. Какво мислите за Flatex и Swissquote? Не знам дали има значение, но получавам заплатата си в левове и инвестирането искам да ми е като допълнителен доход, а не главен фокус. Благодаря ви!
    Като за начинаещ инвеститор и след като няма да се занимавате основно с това (инвестиции), мисля че БФБ не е лошо място за стартиране - там нещата се случват сравнително бавно, има време за реакция и риска от загуба на инвестицията е по-малък от външните пазари. Има разбира се и много по-малко възможности, но поне в началото едва ли ще можете да използвате всичките, които позволяват външните пазари. Каквото и да решите - успех!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Longin Разгледай мнение