Пускам тази тема, като искренно се надявам, тя да помогне на всички нови участници на БФБ при избора на ИП. Според мен коректността е едно от най-важните неща в отношенията независимо в коя сфера на бизнеса, но особенно важно е при търговията на борсата. Сега на кратко ще ви разкажа какво ми се случи на мен с бившия ми ИП. На 03.01.2014г.в 16ч. получавам следното съобщение на ел.пощата „Поради възникнали проблеми, преустановяваме приемането на клиентски нареждания за търговия считано от 03.01.2014. Извиняваме се за причиненото неудобство.” В продължение на 10 дни аз им звъня на телефоните и питам кога ще мога да търгувам и отговора е, че не знаят и намат информация за причината. На 14.01.2014г. им изпратих писмо, в което освен всичко друго писах, че може да потърся пропуснати ползи. Като ужилени ми изпратиха необходимите документи за прехвърляне при друг ИП. Проблема е че имах и кеш който чакам до днес.
Working...