Имхотеп
Ти маслото ще го сменяш по често но нагарите си остават. От тях по лесно настъпва детонация при горенето на сместта в цилиндрите. При съвременните коли няма да чуеш двигателя да чука защото има детонационни датчици и те още при първите няколко детонационни изгаряния коригират предварението в запалването и го намаляват, но това е за сметка вече на по ниска мощност получена от изгарянето на горивото и по лошо изтаряне и недоизгаряне на горивото.Затова мирише на бензин доста и се усеща там особенно много, пък и колите са масово бензинови.Тези електролизери в интернет не стават, да не те убедя да си сложиш такава глупост...на тях проблема им е основно че това са алкални електролизери и нямат изсушаване на получения газ добро а трябва да имат защото калиевата или натриева основа не са полезни за ДВГ никак. Аматьорска история са.
Ти маслото ще го сменяш по често но нагарите си остават. От тях по лесно настъпва детонация при горенето на сместта в цилиндрите. При съвременните коли няма да чуеш двигателя да чука защото има детонационни датчици и те още при първите няколко детонационни изгаряния коригират предварението в запалването и го намаляват, но това е за сметка вече на по ниска мощност получена от изгарянето на горивото и по лошо изтаряне и недоизгаряне на горивото.Затова мирише на бензин доста и се усеща там особенно много, пък и колите са масово бензинови.Тези електролизери в интернет не стават, да не те убедя да си сложиш такава глупост...на тях проблема им е основно че това са алкални електролизери и нямат изсушаване на получения газ добро а трябва да имат защото калиевата или натриева основа не са полезни за ДВГ никак. Аматьорска история са.
Коментар