IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инвестиции в дирижабли от следващо поколение

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от SlonN Разгледай мнение
    Олеле... Това да не е на Ахмед Мерчев новата идея да скубе наивници. Като гледам всичко сочи към Русия, включително и номера за контакт на т.н. СоларГруп, и потенциалните клиенти щели да са РосКомНадзор и РосКосмос ин езнам си кое НКВД...инвестирай народе, че не останаха дирижабали.
    Колега, имам 500 долара инвестирани в проекта на «Совэлмаш» Двигатели Доюнов - за повече от 2 години нищо, само обещания. Мисля че е завоелирана пирамида. с обещания за бъдещи печалби и дивиденти. Яд ме е че в България няма кой да ги изгони тези и да им спре кражбата.
    Не е препоръка за покупка или продажба на акции

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      За транспорт не стават, защото товара трябва да е много лек - например перушина.

      Ако не знаеш, 1 кубик въздух тежи около 1.2-1.3 килограма в зависимост от температурата. Следователно ако трябва един дирижабъл да превози 10 кила ябълки, ще трябва обема му да 10 кубика ... А ако трябва да натовари 1 TIR с ябълки, обема му трябва да нарастне на 20 000 кубика.
      Ясно. Затова са я изоставили технологията.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Selena2024 Разгледай мнение

        Освен за летящи ресторанти не ми хрумва други практично приложение. Евентуално транспорт, защото са големи.
        За транспорт не стават, защото товара трябва да е много лек - например перушина.

        Ако не знаеш, 1 кубик въздух тежи около 1.2-1.3 килограма в зависимост от температурата. Следователно ако трябва един дирижабъл да превози 10 кила ябълки, ще трябва обема му да 10 кубика ... А ако трябва да натовари 1 TIR с ябълки, обема му трябва да нарастне на 20 000 кубика.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

          Е те едно време са ги пълнели с водород, и затова е имало пожари. Сега ги пълнят с хелий, и опасност от пожари няма, но няма и никакво разумно приложение на тях, освен като рекламен билборд, висящ над града.
          Освен за летящи ресторанти не ми хрумва други практично приложение. Евентуално транспорт, защото са големи.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Selena2024 Разгледай мнение

            Първо въобще не са “нови”. Предимство е голямото пространство. Даже имаше разни картини на цели ресторанти вътре в дириджабъла.

            Изпставят ги, защото са лесно запалими. Имало е инциденти.

            Бях ги забравила тези “балони”.

            Полностью отказываться от этого вида транспорта начали после аварий дирижаблей, заправленных взрывоопасным водородом. Чего стоит одно крушение «Гинденбурга», в результате которого погибли 36 человек. После этого случались и другие аварии, которые в среднем уносили жизни от 30 до 60 человек.

            https://www.techinsider.ru/editorial...-dirizhablyah/
            Е те едно време са ги пълнели с водород, и затова е имало пожари. Сега ги пълнят с хелий, и опасност от пожари няма, но няма и никакво разумно приложение на тях, освен като рекламен билборд, висящ над града.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              В същото време ще изразходват колосална енергия, ако им се наложи да се съпротивляват на вятъра или да вдигнат висока скорост, съизмерима с тази на самолетите ...
              Вярно. Обаче, има техники за справяне с тези случаи. (на вятър), а чак такава висока скорост, на тях не им е нужна при добра организация.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от essneedy Разгледай мнение

                Кои са ключовите предимства на тези нови дирижабли спрямо традиционните методи за транспорт?
                Първо въобще не са “нови”. Предимство е голямото пространство. Даже имаше разни картини на цели ресторанти вътре в дириджабъла.

                Изпставят ги, защото са лесно запалими. Имало е инциденти.

                Бях ги забравила тези “балони”.

                Полностью отказываться от этого вида транспорта начали после аварий дирижаблей, заправленных взрывоопасным водородом. Чего стоит одно крушение «Гинденбурга», в результате которого погибли 36 человек. После этого случались и другие аварии, которые в среднем уносили жизни от 30 до 60 человек.

                https://www.techinsider.ru/editorial...-dirizhablyah/
                Last edited by Selena2024; 13.02.2025, 18:43.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Практически, НЕ изразходват енергия за повдигане на товара си.
                  В същото време ще изразходват колосална енергия, ако им се наложи да се съпротивляват на вятъра или да вдигнат висока скорост, съизмерима с тази на самолетите ...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от essneedy Разгледай мнение

                    Кои са ключовите предимства на тези нови дирижабли спрямо традиционните методи за транспорт?
                    Практически, НЕ изразходват енергия за повдигане на товара си.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ВикторТодоров Разгледай мнение
                      Станете съсобственик на бизнес с огромен потенциал за печалба! Проектът "Дирижабли от ново поколение" търси инвеститори за производство и експлоатация на иновативни дирижабли. Възползвайте се от най-добрите условия на първите етапи.

                      Защо да инвестирате? Огромни печалби, двойна печалба за първите инвеститори, доход от капитализация и дивиденти. Дирижаблестроенето ще промени света!

                      Минимална инвестиция - 50$. Инвестициите са достъпни за всеки. Инвестирайте сега и станете съсобственик на иновативен бизнес при най-добри условия!


                      https://solargroup.info/bg/airships/tunnel rush
                      Кои са ключовите предимства на тези нови дирижабли спрямо традиционните методи за транспорт?

                      Коментар


                      • Покрай казуса с балона се чу че, Китайците разработили и пуснали в производство някаква супер-пупер материя, специална, здрава и газонепроницаема, плюс антистатична, ама я били патентовали и никак не била евтина...
                        Last edited by Pyramid; 13.02.2025, 17:46.

                        Коментар


                        • Тичам. Не - летя

                          Коментар


                          • Аз си мисля, че е по-добре да инвестираме в дървени лодки с гребла - има реален шанс пазара за тях да се отвори. Набираме капитал по 1000 EUR от човек. Парите да се изпращат на Дмитрий Гордон.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ярък Разгледай мнение
                              Вече съм инвестирал в дружества на БФБ, на които акциите от 18 лв станаха 0.80 лв и други не ми трябват...
                              Сещам се ,какво имаш предвид...Дано да не се сетят модераторите.....

                              Коментар


                              • Вече съм инвестирал в дружества на БФБ, на които акциите от 18 лв станаха 0.80 лв и други не ми трябват...

                                Коментар

                                Working...
                                X