Първоначално изпратено от sosi
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъп ли е наистина ядрения ток
Collapse
X
-
Last edited by supertrader; 15.06.2023, 22:04.D.Y.F-091066
- 1 like
-
След години тъпа руска пропаганда, че ядрения ток е "евтин" стигнахме дотук. Сега Уестингхаус използва невежеството на българина и промитите русофилски мозъци затова колко ни бил нужен нов ядрен реактор и ще бъдем източени с нови милиарди, този път не от Московията, а от Уестнгхаус. Това не биха го допуснали в друга държава в Европа, тъй като отдавна вече знаят колко "ценни" са новите ядрени реактори.
https://zonanews.bg/regioni/vratsa/u...za-nov-reaktor
Коментар
-
1984- не са малко тези 3%. Ако въобще са само 3%. Статистика за износ от Азия е за нещо което там облагат сериозно и може да се печели като се избегне таксата, а колко е на битума не знам.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
KOлко процента докарват от тон гудрон- не съм специалист, но се говореше за около 2-3%
Дълбочината на преработка, ако ти говори нещо, се повишава от 70%на 90 %.
По-ниският процент е с преработка на ШМФ (фракции с Т.К. над 360 С градуса) с каталитичен крекинг. С пуска на КПТО се достига до 90%.
Различните виидове нефт имат от 45 до 65 % сума на бензинова, керосинова и дизелова фракция.
При Urals 50 % кипят до 360 градуса. Другото трябва да го накъсаш на по-малки молекули.
От газа се извлича пропилен, който се полимеризира (РР)
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
Хайде да опитам пак - потреблението на битум /не само за пътища/ е около 3 % от нефта. Затова голяма част се преработва до по-скъпи горива, за да се подобри рентабилността на рафинериите, работещи с тежък сернист нефт. Когато търсенето на бензин и дизел падне, няма да се "хаби" гудрона за горива и ще се произвежда повече битум.
Коментар
-
Една електричка ако се проектира от някой който владее и базовите научни знания с това което влагат сега в тях ще развива 500 кмч. Така са ги объркали на ниво базови познания..Казват настъпваш педала и тя ускорява наистина бързо и до едно място на което направо забива, електродвигателя е толкова еластичен че си е до определи обороти и до там. И те вече слагат - огромна батерия, мощен електродвигател, охлаждат го принудително, харчи много ток.D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid, инж. мисъл в Германия и САЩ е ръждясала. Направиха електромобили и сякаш задължително електродвигателите са трифазни. Чак сега гледам малки китайски фирми са вдигнали броя на фазите и захранващото напрежение пада, също увеличават броя на мощните транзистори в инвертора, но пък са много по евтини понеже са за по малък ток. Западната инженерна мисъл не може да стопли за това нещо.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
Къде ги четеш тези .... хм, неистини
Гудронът в момента се преработва на много места до светли горива и газ, чрез хидрокрекинг. От около 8 години комплекс за преработка на тежки остатъци (КПТО) има и в Нефтохим. Капацитетът му е 2.5 млн.т. годишно - над 33 % от общия капацитет.
Нефтохим не предлага битум. Трейс внасяше от Китай.
Всички нови инсталации са американски, датски, френски. Няма нищо китайско или руско(освен счетоводството)
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСъщо електромобили няма да може да се използват, защото трябва битум за пътищата, и той е огромни количества и може да се осигурят при масови автомобили с двг, т.е. и да може да имаш 50 % електромобили ще трябва да се движат при 50% пътища от днешните. Тези транспортни средства ще трябва да летят и да не използват, да не се движат по пътища..
Гудронът в момента се преработва на много места до светли горива и газ, чрез хидрокрекинг. От около 8 години комплекс за преработка на тежки остатъци (КПТО) има и в Нефтохим. Капацитетът му е 2.5 млн.т. годишно - над 33 % от общия капацитет.
Нефтохим не предлага битум. Трейс внасяше от Китай.
Всички нови инсталации са американски, датски, френски. Няма нищо китайско или руско(освен счетоводството)
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеОфф тука още има неосъзнали какво е акумулатор.
Ребята, идете в който и да е часовникарски магазин и питайте соларен часовник колко сезонА работи без да има слънце...
те това се изгражда в момента на ниво държави.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИма едно елементарно нещо, фенерче с батерия, което може да захвърлиш някъде и да стои 50 години и като ти потрябва просто намокряш с вода батерията и то започва да свети. Това нещо може да се използва за по сериозни аварийни захранвания, а като гледам авариите ще са все по често явление. Цивилизация оглупява. Има хора на които едно стадо кози ако повериш ще го изгубят, а стават президенти на огромна държава - Джо е ярко доказателство, той себе си губи но войни обявява. Немските инженери щели да измислят. Те може да измислят нещо което ще е толкова скъпо че няма да може да се ползва ежедневно и ще бъде лукс. Вече една Тесла е два пъти по евтина от едно БМБ което постоянно свети че му трябва сервиз, сякаш някой купува кола за да ходи постоянно на сервиз. Нищо няма да измислят те. Какви глупости измислят - алуминиеви болтове с които се сглобяват двигатели към трансмисята, нямало да има електрокорозия, да но болтовете се късат като ги пипнеш само.
Коментар
Коментар