Първоначално изпратено от sosi
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъп ли е наистина ядрения ток
Collapse
X
-
Нулеви цени на тока у нас! Чакаме идиотите, дето да искат да си купят.
https://zonanews.bg/ikonomika/proizv...lektroenergiya
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСезонна работа като в туризма.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами да. Летни, сезонни. Вярно, какво ще си правят хората през слабите сезони, остава Загадка но, да си помечтаем не пречи, нали
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТрябва да се правят производства с такъв ток, има неща които могат да се произвеждат само когато има свръхпроизводство на соларен ток и няма да се произвежда когато мрежата има нужда от него. Сега трябва да субсидират такива неща.
Коментар
-
Я! Какво се обърка, хубавци ненагледни слънчасали? https://www.segabg.com/hot/category-...tanaha-problem
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Моабет да става Разгледай мнение
Всъшност има доста отдавна такива уреди. В караваните има осветление, хладилници, телевизори, музикални уредби, вентилатори, помпи за водата с постоянно напрежение. Само печките и бойлерите са газови защото там трябват киловати. Тези устройстава си работят нормално с ток от акумулатора или от слънчевите панели на покрива. Гледам едим блогер за "тесни" лодки в Англия. Това са вид жилища/кемпери които се движат по вода в канали. Той показва цялата му инсталация е на постоянен ток и уредите също. Ако не се лъжа дори има малка пералня. Има 3-4 панела на покрива, но явно не покриват изцяло консумацията защото се налага да дозарежда акумулатора по време на движение от задвижващият дизел или от външен източник когато е в пристанището. Предполагам доста луксозни яхти са оборудвани с подобни ел уреди. Ел. велосипед и тротинетка също не би било проблем да се зареждат от източник на постоянен ток.
Коментар
-
Първоначално изпратено от pwise Разгледай мнение
Стига си говорил врели-некипели а дай да сравним тези празни приказки за разхода и емисиите на автмобили от 90-те и от днес.
Глупости пишеш само изсмукани от пръстите. Не е ако доста хора тук включително и аз да не са карали съветски от 90-те и по-модерни автомобили, и да не знаят разликата.
Та, толкова по т.нар. "врели-некипели".
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
Ако знаех какво да препоръчам щях да съм по-богат
- 1 like
Коментар
-
pwise, 4 клапана на цилиндър, турбокопресор на бензинов двигател се появиха в спорта, а както е известно там разхода на гориво е висок. Катализаторите маскират лошото изгаряне на горивото, по лошо изгоряло гориво означава по ниска ефективност и по висок разход, чудеса няма. На ладите клапаните се регулираха на 50 хиляди километра, стоманата и на клапана и на леглото е добра, нямаха проблем с прегаряне на клапани като се конвертира на газ никакъв проблем, не знам защо трябва да се регулират толкова често.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе са изсмукани, погледни какво казват хората , 1.5 двувалов с турбо лапа 12 на 100 и бензин и масло добавя. На всичко отгоре буталата тракат при 0.1 хлабина..Това са хора които ги поправят и за разлика от теб са наясно че турбото само повишава мощността защото увеличава активния обем на цилиндрите, по добре се запълват с въздух и може да се вкара повече гориво и има въздух да изгори. Опел бяха се объркали и пуснали по икономичен и екологичен двигател с 8 клапана, на всичко отгоре ресурса му е 400 хиляди километра. 6 на 100 извънградко, в града 8. Ти такава кола не си карал никога.
Ти продължаваш да говориш глупости.
Дай да сравним техническите характеристики на два автомобила за които ти твърдиш че през 90-те били по-малко емисиите за същата консумация.
Къде са? Няма ги, няма и да ги има.
"Не си карал опел никога" - ахахахха. Ще умра от смях. Първата ми беше опел вектра 91-ра та знам за какви кенефи става дума. Баща ми ме учи на лада 1500с още като бях на 13 - още по-голям кенеф - поне два пъти в годината и регулирахме клапаните и това беше най-малкия проблем.
Ти сигурен ли си че си се качвал на кола от това хилядолетие? Невероятен двигател с 8 клапана! На колко цилиндра - на 4-ри ли? Ти пиеш ли си лекарствата?
Коментар
-
Първоначално изпратено от pwise Разгледай мнение
Схавах му идеята която е невероятно тъпа - да се произведат нови уреди, поточни линии за тях, доставка за тях, да имаш дублирани уреди в домакинството - огромна разсипия около тях ако щеш и въглеродния ви диоксид. И всичко това за уреди които можеш да позлваш само понякога когато ти пече слънцето. Това се мисли на макро ниво в мрежата и за това има такива балансьори/батерии като павец.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от pwise Разгледай мнение
Стига си говорил врели-некипели а дай да сравним тези празни приказки за разхода и емисиите на автмобили от 90-те и от днес.
Глупости пишеш само изсмукани от пръстите. Не е ако доста хора тук включително и аз да не са карали съветски от 90-те и по-модерни автомобили, и да не знаят разликата.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Идеята В КОНКРЕТНИЯ СЛУЧАЙ, е локално производство на постоянен ток за нуждите на каквото там та, ДА НЕ СЕ пренася надалеч. Проблем са непостоянната генерация и неравномерният ресурс, често, и недостатъчен. Иначе, в момента, работят доста = линии и междусистемни преходни вставки (където, НЕ СЕ синхронизират отделните ЕЕС) но, там, си има лимит на прехвърляната мощност.
- 1 like
Коментар
Коментар