IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъп ли е наистина ядрения ток

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от sosi Разгледай мнение
    Нулеви цени на тока у нас! Чакаме идиотите, дето да искат да си купят.
    https://zonanews.bg/ikonomika/proizv...lektroenergiya
    Пък ние, чакаме идиотите, които, да искат да продават на нулеви и отрицателни цени. Ех, Фоньо, все неразбрал: За сделка, ВИНАГИ, са нужни ПОНЕ двама: Един да иска да купи и друг, съгласен да продава.

    Коментар


    • Нулеви цени на тока у нас! Чакаме идиотите, дето да искат да си купят.
      https://zonanews.bg/ikonomika/proizv...lektroenergiya

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Сезонна работа като в туризма.
        Абе пак се иска прогнозиране. Сложно е.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Ами да. Летни, сезонни. Вярно, какво ще си правят хората през слабите сезони, остава Загадка но, да си помечтаем не пречи, нали
          Сезонна работа като в туризма.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Трябва да се правят производства с такъв ток, има неща които могат да се произвеждат само когато има свръхпроизводство на соларен ток и няма да се произвежда когато мрежата има нужда от него. Сега трябва да субсидират такива неща.
            Ами да. Летни, сезонни. Вярно, какво ще си правят хората през слабите сезони, остава Загадка но, да си помечтаем не пречи, нали

            Коментар


            • Трябва да се правят производства с такъв ток, има неща които могат да се произвеждат само когато има свръхпроизводство на соларен ток и няма да се произвежда когато мрежата има нужда от него. Сега трябва да субсидират такива неща.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Я! Какво се обърка, хубавци ненагледни слънчасали? https://www.segabg.com/hot/category-...tanaha-problem

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Моабет да става Разгледай мнение

                  Всъшност има доста отдавна такива уреди. В караваните има осветление, хладилници, телевизори, музикални уредби, вентилатори, помпи за водата с постоянно напрежение. Само печките и бойлерите са газови защото там трябват киловати. Тези устройстава си работят нормално с ток от акумулатора или от слънчевите панели на покрива. Гледам едим блогер за "тесни" лодки в Англия. Това са вид жилища/кемпери които се движат по вода в канали. Той показва цялата му инсталация е на постоянен ток и уредите също. Ако не се лъжа дори има малка пералня. Има 3-4 панела на покрива, но явно не покриват изцяло консумацията защото се налага да дозарежда акумулатора по време на движение от задвижващият дизел или от външен източник когато е в пристанището. Предполагам доста луксозни яхти са оборудвани с подобни ел уреди. Ел. велосипед и тротинетка също не би било проблем да се зареждат от източник на постоянен ток.
                  ...Отделно е стандартна техника, хранена през евтин инвертор за 50÷100 лв.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от pwise Разгледай мнение

                    Стига си говорил врели-некипели а дай да сравним тези празни приказки за разхода и емисиите на автмобили от 90-те и от днес.
                    Глупости пишеш само изсмукани от пръстите. Не е ако доста хора тук включително и аз да не са карали съветски от 90-те и по-модерни автомобили, и да не знаят разликата.
                    Като цяло, ако нещо расте стабилно при колите, то е литровата мощност. Подобрено пълнене, газоразпределение и т.н., и накрая - повече гориво (+ СО2, + азотни окиси и др). Драстичен ръст на кпд няма. Та, по-мощни коли, карани с по-тежък крак, лапат повече и акат повече. Друг въпрос, на кого е нужна чак такава динамика, платена с още повече (и по-скъпо) гориво, данъци, акцизи, катализатори и д-р джуджавки. И гъзарията е платена. Пък и за планираното остаряване да не говорим, че бяс ме хваща и май не само мен.
                    Та, толкова по т.нар. "врели-некипели".

                    Коментар


                    • Всъшност има доста отдавна такива уреди. В караваните има осветление, хладилници, телевизори, музикални уредби, вентилатори, помпи за водата с постоянно напрежение. Само печките и бойлерите са газови защото там трябват киловати. Тези устройстава си работят нормално с ток от акумулатора или от слънчевите панели на покрива. Гледам едим блогер за "тесни" лодки в Англия. Това са вид жилища/кемпери които се движат по вода в канали. Той показва цялата му инсталация е на постоянен ток и уредите също. Ако не се лъжа дори има малка пералня. Има 3-4 панела на покрива, но явно не покриват изцяло консумацията защото се налага да дозарежда акумулатора по време на движение от задвижващият дизел или от външен източник когато е в пристанището. Предполагам доста луксозни яхти са оборудвани с подобни ел уреди. Ел. велосипед и тротинетка също не би било проблем да се зареждат от източник на постоянен ток.

                      Ако знаех какво да препоръчам щях да съм по-богат

                      Коментар


                      • pwise, 4 клапана на цилиндър, турбокопресор на бензинов двигател се появиха в спорта, а както е известно там разхода на гориво е висок. Катализаторите маскират лошото изгаряне на горивото, по лошо изгоряло гориво означава по ниска ефективност и по висок разход, чудеса няма. На ладите клапаните се регулираха на 50 хиляди километра, стоманата и на клапана и на леглото е добра, нямаха проблем с прегаряне на клапани като се конвертира на газ никакъв проблем, не знам защо трябва да се регулират толкова често.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Не са изсмукани, погледни какво казват хората , 1.5 двувалов с турбо лапа 12 на 100 и бензин и масло добавя. На всичко отгоре буталата тракат при 0.1 хлабина..Това са хора които ги поправят и за разлика от теб са наясно че турбото само повишава мощността защото увеличава активния обем на цилиндрите, по добре се запълват с въздух и може да се вкара повече гориво и има въздух да изгори. Опел бяха се объркали и пуснали по икономичен и екологичен двигател с 8 клапана, на всичко отгоре ресурса му е 400 хиляди километра. 6 на 100 извънградко, в града 8. Ти такава кола не си карал никога.
                          Когато не можеш да докажеш твърденията си, ако си мъж на място казваш - "Да, не бях прав." Или нещо от сорта.
                          Ти продължаваш да говориш глупости.
                          Дай да сравним техническите характеристики на два автомобила за които ти твърдиш че през 90-те били по-малко емисиите за същата консумация.
                          Къде са? Няма ги, няма и да ги има.
                          "Не си карал опел никога" - ахахахха. Ще умра от смях. Първата ми беше опел вектра 91-ра та знам за какви кенефи става дума. Баща ми ме учи на лада 1500с още като бях на 13 - още по-голям кенеф - поне два пъти в годината и регулирахме клапаните и това беше най-малкия проблем.
                          Ти сигурен ли си че си се качвал на кола от това хилядолетие? Невероятен двигател с 8 клапана! На колко цилиндра - на 4-ри ли? Ти пиеш ли си лекарствата?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от pwise Разгледай мнение

                            Схавах му идеята която е невероятно тъпа - да се произведат нови уреди, поточни линии за тях, доставка за тях, да имаш дублирани уреди в домакинството - огромна разсипия около тях ако щеш и въглеродния ви диоксид. И всичко това за уреди които можеш да позлваш само понякога когато ти пече слънцето. Това се мисли на макро ниво в мрежата и за това има такива балансьори/батерии като павец.
                            Те се произвеждат вече такива уреди и са изгодни захранвани с фотоволтаични панели, има такива климатици които не са свързани към мрежата и нямат и батерии и инвертор който да преобразува правия ток в променлив.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от pwise Разгледай мнение

                              Стига си говорил врели-некипели а дай да сравним тези празни приказки за разхода и емисиите на автмобили от 90-те и от днес.
                              Глупости пишеш само изсмукани от пръстите. Не е ако доста хора тук включително и аз да не са карали съветски от 90-те и по-модерни автомобили, и да не знаят разликата.
                              Не са изсмукани, погледни какво казват хората , 1.5 двувалов с турбо лапа 12 на 100 и бензин и масло добавя. На всичко отгоре буталата тракат при 0.1 хлабина..Това са хора които ги поправят и за разлика от теб са наясно че турбото само повишава мощността защото увеличава активния обем на цилиндрите, по добре се запълват с въздух и може да се вкара повече гориво и има въздух да изгори. Опел бяха се объркали и пуснали по икономичен и екологичен двигател с 8 клапана, на всичко отгоре ресурса му е 400 хиляди километра. 6 на 100 извънградко, в града 8. Ти такава кола не си карал никога.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Идеята В КОНКРЕТНИЯ СЛУЧАЙ, е локално производство на постоянен ток за нуждите на каквото там та, ДА НЕ СЕ пренася надалеч. Проблем са непостоянната генерация и неравномерният ресурс, често, и недостатъчен. Иначе, в момента, работят доста = линии и междусистемни преходни вставки (където, НЕ СЕ синхронизират отделните ЕЕС) но, там, си има лимит на прехвърляната мощност.
                                Схавах му идеята която е невероятно тъпа - да се произведат нови уреди, поточни линии за тях, доставка за тях, да имаш дублирани уреди в домакинството - огромна разсипия около тях ако щеш и въглеродния ви диоксид. И всичко това за уреди които можеш да позлваш само понякога когато ти пече слънцето. Това се мисли на макро ниво в мрежата и за това има такива балансьори/батерии като павец.

                                Коментар

                                Working...
                                X