Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъп ли е наистина ядрения ток
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеТи поне трябва да ти е лесно да кажеш при газ 35лв,/мвтч
За амортизациите изобщо няма да говоря, писал си пълни простотии - отиди и си отвори учебниците от 1-ви курс.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение...ей такива дребни нещо, но които струват пак пари, ето това е пак амортизация...
За да смъкнем до мащаба на изплатения ти автомобил, след като он изплатения, ти харчи 6000лв./год за "масло и водички"
Пък натискаш да купуваш същия за десет пъти по-скъпо от изплатения... та колко ще са амортизациите на новия (марков де се чуди по ква формула се смятат мин. 800млн.лв/год амортизации за АЕЦБлеенето )
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Със закона имаш проблем,(и с точността по отговора)
все забравям с кого си пиша.
И айде хубу явно имаш нужните връзки, ама гениалния ти ход просто ще разпредели загубата за в бъдеще.
Но понеже има срок за това, то след изтичането му, ще рапортуваш на разни марковци и повери 1000% печалби. ХАХАХАХАХ.
Пък що в момента, "изплатения" Козлодуй има стотици милиони амортизации(нали изплатен бря другарЕ), виждам иде висока летва. Е послушайте ватина, веднага ше получите още ст-двеста млн. казладуйска пИчалбЪ.
Да предположим че имаш 2 автомобила/ моето семейство имаме 4/ Единият е стар, но напълно изправен , работи си нормално, кара те навсякъде, ееее не е нов , но си работи. Другият е чисто нов, купен преди 2 дни или колкото кажеш ти че е нов. Какво правиш със старият- - поддържаш го, жена ти или друг член от семейството ти го кара, а ти си караш новият, и когато ходиш на лозе взимаш стария който както разбрахме работи. Друг вариант- продаваш го, остава ти една кола за всичко. 3 вариант- даваш го на вторични/ подаряваш го, изоставяш го на улицата
Ако се водим по твоята логика трябва да изберем третият вариант, тъй като ти искаш да изхвърлиш нещо работещо варианта с продажбата отпада за теб. Ако се водим по нормалната логика, която за теб е ненормална, то едно нещо което работи и дава продукция не трябва да се изхвърля, просто трябва да се поддържа, е да де но за това са нужни пари и ето ти на теб разход амортизация
Ако се върнем на колата -нормално на старият автомобил бихме му сменили гумите, чистачките, маслото някой шланг, ей такива дребни нещо, но които струват пак пари, ето това е пак амортизация. Ако погледнем от твоята камбанария- диспечер на далекопровод- то на далекопровода бихме сменили керамичните чашки/ не знам дали така се казва/ някой мустак/ онези работи дето ходят от стълб на стълб/ евентуално някой стълб- това спада все към амортизацията
Надявам се че съм бил достатъчно изчерпателен в обясненията към човек в неравностойно положение. Повече не мога и не ме търси за обяснения
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ами така като гледам май си пропуснал някоя година от унито- актива може да го амортизираш още първата година, какъв е проблема
все забравям с кого си пиша.
И айде хубу явно имаш нужните връзки, ама гениалния ти ход просто ще разпредели загубата за в бъдеще.
Но понеже има срок за това, то след изтичането му, ще рапортуваш на разни марковци и повери 1000% печалби. ХАХАХАХАХ.
Пък що в момента, "изплатения" Козлодуй има стотици милиони амортизации(нали изплатен бря другарЕ), виждам иде висока летва. Е послушайте ватина, веднага ше получите още ст-двеста млн. казладуйска пИчалбЪ.Last edited by satz; 11.09.2019, 11:26.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеНяма и да чуеш, тука си пишем
Уж настояваш, че четеш,пък пропускаш писмена задачка решима дори от тъпи първокурсници. Повтаряме за по-тъпите:
Имате амортизации 140/год. на нещо което е изплатено, купувате ново такова нещо, десет пъти по-скъпо.
- Колко очаквате да са му год. амортизации на новото нещо?
за оценка над слаб приемаме отговори с точност +/-33%
За да разберете защо в отчетите се получават разминавания почти 100% за разни разходи и как да проверите къде е истината,ще имате шанс, едва след преминаването на горната неистово сложна задача
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
Ъхъ ти никога нищо не твърдиш....само послъгваш от време на време неангажирано....
Ясен си на всички ...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Засега в България
трябва да допълниш
Ти поне трябва да ти е лесно да кажеш при газ 35лв,/мвтч какво КПД му трябва на ТЕЦ че да е на печалба при продажна 70лв./мвтч (сещаш се и че топлинната ще е по-лесна за реализиране във Варна, отколкото в Белене)
Ха-ха-ха-хаааааа!
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами не. Не е. Не се казва колко Би/ще струва, а „скъп ли Е”.
Е, НЕ Е.
трябва да допълниш
Ти поне трябва да ти е лесно да кажеш при газ 35лв,/мвтч какво КПД му трябва на ТЕЦ че да е на печалба при продажна 70лв./мвтч (сещаш се и че топлинната ще е по-лесна за реализиране във Варна, отколкото в Белене)
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеНяма и такова твърдение, не четете драги ми.
По-долу си клъвнал на счети разходите за ядрено гориво (локума чрез който при нужда се надува пИчабата за ватнешки радости)
Онуй за амортизацията е още по-просто.
Бре що тъй АЕЦБлеещите фенове от 5 страници насам нищо не мъцкат за лв./мвтч, пък тя темата за туй нали...
Е, НЕ Е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеНяма и такова твърдение, не четете драги ми.
Ясен си на всички ...
Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение..
Няма разлика между счетоводни и реални разходи за амортизация ......
По-долу си клъвнал на счети разходите за ядрено гориво (локума чрез който при нужда се надува пИчабата за ватнешки радости)
Онуй за амортизацията е още по-просто.
Бре що тъй АЕЦБлеещите фенове от 5 страници насам нищо не мъцкат за лв./мвтч, пък тя темата за туй нали...
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеУченика марков му е трудна задачката амортизационна, разбираемо е защо бърка счетоводните разходи с реалните - толко си може.
ще преположи ли ученика марков, защо нямаме 320млн. печалба за шестмесечието, след като гръмко имахме над 160 за тримесечието?
Няма разлика между счетоводни и реални разходи за амортизация .... стига се излага с крещящата си некомпетентност. Ма можеш все пак да се напънеш да обясниш разликата ...да се посмеем.
Счетоводните са реалните ....пък има един друг термин данъчно признати разходи за амортизация......ма кат завършиш детската градина ще ти обясня каква е разликата....Last edited by markov; 10.09.2019, 14:09.Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеЗа да разберете защо в отчетите се получават разминавания почти 100% за разни разходи и как да проверите къде е истината,ще имате шанс, едва след преминаването на горната неистово сложна задачаLast edited by markov; 10.09.2019, 13:37.Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
Коментар