Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъп ли е наистина ядрения ток
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПрав си за парата, неправилно се изразих..по скоро проблема е друг там . Тези 82% ефективност много висока. Тези турбини ги разглеждам до толкова доколкото се вижда че не е добавен топлообвенник и може да се добави ефективност при газовите. Все пак е една част която няма да утежни конструкцията, нито да ги направи с по висока цена. Това е идеята ми.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмпотех, виж по подробна спецификация на една турбина в която дават темп. на газовете на изхода. Разбира се че като развърта колелата и вала работното тяло - разширения въздух загрят от енергията на горивото отдава енергия и температурата му пада, но на изхода всички турбини издухват работно тяло с температура по висока от тази на въздуха. Много са далеч от съвършенство специално газовите турбини, посочват някакви 200 - 350 градуса, а това си е използваема енергия. При парните има друг момент, но ако погледнеш в сайта на Митсубиши и тях са ги "атакували" японците и при тях имат вариант да добавят още някой процент ефективност. Иначе ограничения винаги се явяват, докато не се направи да се използва такъв топлообменник не си наясно с резултата. Може да се пресметне но дали сметките ще са верни и няма да се допуснат грешки. При всички случаи ще се добави ефективност, при тези турбини които издухват много топъл въздух ще е повече. Парните са нещо друго, това разширение на прегрятата пара..при него има ограничение. Може би оптималната температура за камерата за разширение е тази - към 1600 градуса.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Прав си за парата, неправилно се изразих..по скоро проблема е друг там . Тези 82% ефективност много висока. Тези турбини ги разглеждам до толкова доколкото се вижда че не е добавен топлообвенник и може да се добави ефективност при газовите. Все пак е една част която няма да утежни конструкцията, нито да ги направи с по висока цена. Това е идеята ми.D.Y.F-091066
Коментар
-
Но, парадоксът е там, че носи огромната, скрита енталпия на изпарение. За да извлекат повече мощност от АЕЦ, е потребен огромен и постоянен дебит вода с темп. близо до нулата.
...Е, или поне, по-ефикасен топлообменник, базиран на нашия принцип, с колегата. Тогава, големите охладителни кули, рязко ще бъдат намалени, както и разходите СН по пътя на кондензата. Да, ама един бълнува "-Фурие, Фурие!", друг мрънка за водно-химичния, видите ли, режим...Ето, давах им десетки пъти джокери, и никой, оказа се, не вдяна как стават елементарни работи. Бог да пази от тъпчовци и тролци.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИма значение и колко еластично е работното тяло, колко може да се свие за да направи и обем на разширение, при парните това нещо е проблем. Газовете се свиват 2 пъти при повишаване на налягането с една атмосфера. Използват се и парни защото те пък имат някои предимства, например при АЕЦ май няма възможност да отпаднат.
Коментар
-
Има значение и колко еластично е работното тяло, колко може да се свие за да направи и обем на разширение, при парните това нещо е проблем. Газовете се свиват 2 пъти при повишаване на налягането с една атмосфера. Използват се и парни защото те пък имат някои предимства, например при АЕЦ май няма възможност да отпаднат.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Да де, но има ограничения за температурата, ами все пак част от енергията се използва за движението на този газ.
...не ти пука, нали.
Коментар
-
Импотех, виж по подробна спецификация на една турбина в която дават темп. на газовете на изхода. Разбира се че като развърта колелата и вала работното тяло - разширения въздух загрят от енергията на горивото отдава енергия и температурата му пада, но на изхода всички турбини издухват работно тяло с температура по висока от тази на въздуха. Много са далеч от съвършенство специално газовите турбини, посочват някакви 200 - 350 градуса, а това си е използваема енергия. При парните има друг момент, но ако погледнеш в сайта на Митсубиши и тях са ги "атакували" японците и при тях имат вариант да добавят още някой процент ефективност. Иначе ограничения винаги се явяват, докато не се направи да се използва такъв топлообменник не си наясно с резултата. Може да се пресметне но дали сметките ще са верни и няма да се допуснат грешки. При всички случаи ще се добави ефективност, при тези турбини които издухват много топъл въздух ще е повече. Парните са нещо друго, това разширение на прегрятата пара..при него има ограничение. Може би оптималната температура за камерата за разширение е тази - към 1600 градуса.D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid, точно топлинната машина, която преобразува топлината от изгорялото гориво в механична енергия на вала и от там в електрическа губи енергия като я излъчва в атмосферата и топли въздуха. В един кубичен метър метан имаш енергия 11 киловатчаса ако е електрическа, но понеже кпд с което я преобразуваш в електрическа примерно в тези газови турбини е 65% произвеждаш само 7.5 киловатчаса електрическа и излъчваш в атмосферата 3.5 киловатчаса енергия непреобразувана в елктрическа като топлина..топлиш въздуха на планетата Земя. Енергията не се губи, а просто не се е преабразувала в електрическа а е излъчена като топлина. Идеята е да я хванеш тази топлина от изхода на турбината и да я върнеш да върши работа, запушваш този теч на топлина с топлообменника и от него излизат газове с топлина колкото може по ниска и близка до атмосферната за да не губиш енергия. Колкото по малко топлина излъчи в атомосферата топлинната машина - турбината, толкова по висок кпд.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСтава като се намалят загубите, които са във вид на топлина излъчена в атмосферата с изходящите газове.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Предполагам че не лъжат за тези 64%. Японците са доста сериозни като се заемат с нещо.
Мисълта ми беше за 85-90% ?Last edited by Pyramid; 12.09.2021, 15:33.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНа последната им версия камерата на горене е двуобемна, като преградата е един диск с перфорирана периферия, създава пулсации на потока и раделя камерата на две - в първата част е високата температура, а голямото количество въздух във втората камера смъква температурата и турбинните колела не се нагряват чак толкова много.
Предполагам, че турбините им са по евтини защото са по лесни за производство например от американските на дженерал електрик, а посочват ефективност надхвърляща 64 процента и съм склонен да им вярвам. Японци.
- С ефективен топлообменник може да се вдигне още коефициента на полезно действие, така наречените тръбички които не са тръбички всъщност.
- Тя и батерийка на тойотката ще изкърти всички батерийки които са в производство в момента, сега не знам в разни статии пишат че Тойота яко прегръщат вече електрификацията, а това значи и пазара на електрички.
Нито батерийката им е последната дума или пък на Митсубиши турбините ще са последните в края на еволюционния цикъл на тези машини. Отхвърлените за сега технологии са много по яки.
Мисълта ми беше за 85-90% ?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
На последната им версия камерата на горене е двуобемна, като преградата е един диск с перфорирана периферия, създава пулсации на потока и раделя камерата на две - в първата част е високата температура, а голямото количество въздух във втората камера смъква температурата и турбинните колела не се нагряват чак толкова много.
Предполагам, че турбините им са по евтини защото са по лесни за производство например от американските на дженерал електрик, а посочват ефективност надхвърляща 64 процента и съм склонен да им вярвам. Японци.
- С ефективен топлообменник може да се вдигне още коефициента на полезно действие, така наречените тръбички които не са тръбички всъщност.
- Тя и батерийка на тойотката ще изкърти всички батерийки които са в производство в момента, сега не знам в разни статии пишат че Тойота яко прегръщат вече електрификацията, а това значи и пазара на електрички.
Нито батерийката им е последната дума или пък на Митсубиши турбините ще са последните в края на еволюционния цикъл на тези машини. Отхвърлените за сега технологии са много по яки.
Last edited by supertrader; 12.09.2021, 02:00.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар