Става като се намалят загубите, които са във вид на топлина излъчена в атмосферата с изходящите газове.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъп ли е наистина ядрения ток
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНа последната им версия камерата на горене е двуобемна, като преградата е един диск с перфорирана периферия, създава пулсации на потока и раделя камерата на две - в първата част е високата температура, а голямото количество въздух във втората камера смъква температурата и турбинните колела не се нагряват чак толкова много.
Предполагам, че турбините им са по евтини защото са по лесни за производство например от американските на дженерал електрик, а посочват ефективност надхвърляща 64 процента и съм склонен да им вярвам. Японци.
- С ефективен топлообменник може да се вдигне още коефициента на полезно действие, така наречените тръбички които не са тръбички всъщност.
- Тя и батерийка на тойотката ще изкърти всички батерийки които са в производство в момента, сега не знам в разни статии пишат че Тойота яко прегръщат вече електрификацията, а това значи и пазара на електрички.
Нито батерийката им е последната дума или пък на Митсубиши турбините ще са последните в края на еволюционния цикъл на тези машини. Отхвърлените за сега технологии са много по яки.
Мисълта ми беше за 85-90% ?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
На последната им версия камерата на горене е двуобемна, като преградата е един диск с перфорирана периферия, създава пулсации на потока и раделя камерата на две - в първата част е високата температура, а голямото количество въздух във втората камера смъква температурата и турбинните колела не се нагряват чак толкова много.
Предполагам, че турбините им са по евтини защото са по лесни за производство например от американските на дженерал електрик, а посочват ефективност надхвърляща 64 процента и съм склонен да им вярвам. Японци.
- С ефективен топлообменник може да се вдигне още коефициента на полезно действие, така наречените тръбички които не са тръбички всъщност.
- Тя и батерийка на тойотката ще изкърти всички батерийки които са в производство в момента, сега не знам в разни статии пишат че Тойота яко прегръщат вече електрификацията, а това значи и пазара на електрички.
Нито батерийката им е последната дума или пък на Митсубиши турбините ще са последните в края на еволюционния цикъл на тези машини. Отхвърлените за сега технологии са много по яки.
Last edited by supertrader; 12.09.2021, 03:00.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfon, това са турбини на метан, никакви въглища не се мешат в тях. КПД е най доброто в момента, то е над 64%. Те са с висока температура на изгаряне на горивото, последната серия ако погледнеш в сайта им е с температура 1600 градуса. Колкото по висока е температуратурата, толкова по висока е ефективноста, то е видно от една диаграма на сайта им. Ако можеш да резчетеш и техническите рисунки, които са на сайта на тях се вижда конструкцията на турбините им. Проблема с високата температура може да се види как са го решили. Защо е проблем, защото това е прекалено висока температура в която да работят първите турбинни колела. Направили са го и това е най доброто в тази област. А аз като пиша че КПД може да достигне повече, имам предвид над 85%, дори 90 процента е бариера която може да се мине. Т.е. ще станат ефективни колкото електродвигатели, само че захранвани с метан. Въглищата са съвсем друга тема.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfon, но въобще не съм споменавал за парни турбини, ти това разбираш ли го.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfon, това не са много сложни машини като конструкция, просто поразгледай..интересни са защото имат добро приложение в бъдеще. Между другото могат да работят с водород, за който се говори много напоследък. Трудни са за производство, трябва прецизно оборудване и прецизни хора.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfon, това са турбини на метан, никакви въглища не се мешат в тях. КПД е най доброто в момента, то е над 64%. Те са с висока температура на изгаряне на горивото, последната серия ако погледнеш в сайта им е с температура 1600 градуса. Колкото по висока е температуратурата, толкова по висока е ефективноста, то е видно от една диаграма на сайта им. Ако можеш да резчетеш и техническите рисунки, които са на сайта на тях се вижда конструкцията на турбините им. Проблема с високата температура може да се види как са го решили. Защо е проблем, защото това е прекалено висока температура в която да работят първите турбинни колела. Направили са го и това е най доброто в тази област. А аз като пиша че КПД може да достигне повече, имам предвид над 85%, дори 90 процента е бариера която може да се мине. Т.е. ще станат ефективни колкото електродвигатели, само че захранвани с метан. Въглищата са съвсем друга тема.
Коментар
-
fon, това са турбини на метан, никакви въглища не се мешат в тях. КПД е най доброто в момента, то е над 64%. Те са с висока температура на изгаряне на горивото, последната серия ако погледнеш в сайта им е с температура 1600 градуса. Колкото по висока е температуратурата, толкова по висока е ефективноста, то е видно от една диаграма на сайта им. Ако можеш да резчетеш и техническите рисунки, които са на сайта на тях се вижда конструкцията на турбините им. Проблема с високата температура може да се види как са го решили. Защо е проблем, защото това е прекалено висока температура в която да работят първите турбинни колела. Направили са го и това е най доброто в тази област. А аз като пиша че КПД може да достигне повече, имам предвид над 85%, дори 90 процента е бариера която може да се мине. Т.е. ще станат ефективни колкото електродвигатели, само че захранвани с метан. Въглищата са съвсем друга тема.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКолкото е по висока температурата при изгарянето, толкова по добър КПД , по висок и те посочват над 64% и Т 1600 градуса.
https://www.ge.com/gas-power/resourc...iciency-record
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКолкото е по висока температурата при изгарянето, толкова по добър КПД , по висок и те посочват над 64% и Т 1600 градуса.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар