IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъп ли е наистина ядрения ток

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Става като се намалят загубите, които са във вид на топлина излъчена в атмосферата с изходящите газове.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      На последната им версия камерата на горене е двуобемна, като преградата е един диск с перфорирана периферия, създава пулсации на потока и раделя камерата на две - в първата част е високата температура, а голямото количество въздух във втората камера смъква температурата и турбинните колела не се нагряват чак толкова много.
      Предполагам, че турбините им са по евтини защото са по лесни за производство например от американските на дженерал електрик, а посочват ефективност надхвърляща 64 процента и съм склонен да им вярвам. Японци.
      - С ефективен топлообменник може да се вдигне още коефициента на полезно действие, така наречените тръбички които не са тръбички всъщност.
      - Тя и батерийка на тойотката ще изкърти всички батерийки които са в производство в момента, сега не знам в разни статии пишат че Тойота яко прегръщат вече електрификацията, а това значи и пазара на електрички.
      Нито батерийката им е последната дума или пък на Митсубиши турбините ще са последните в края на еволюционния цикъл на тези машини. Отхвърлените за сега технологии са много по яки.
      Предполагам че не лъжат за тези 64%. Японците са доста сериозни като се заемат с нещо.
      Мисълта ми беше за 85-90% ?
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • На последната им версия камерата на горене е двуобемна, като преградата е един диск с перфорирана периферия, създава пулсации на потока и раделя камерата на две - в първата част е високата температура, а голямото количество въздух във втората камера смъква температурата и турбинните колела не се нагряват чак толкова много.
        Предполагам, че турбините им са по евтини защото са по лесни за производство например от американските на дженерал електрик, а посочват ефективност надхвърляща 64 процента и съм склонен да им вярвам. Японци.
        - С ефективен топлообменник може да се вдигне още коефициента на полезно действие, така наречените тръбички които не са тръбички всъщност.
        - Тя и батерийка на тойотката ще изкърти всички батерийки които са в производство в момента, сега не знам в разни статии пишат че Тойота яко прегръщат вече електрификацията, а това значи и пазара на електрички.
        Нито батерийката им е последната дума или пък на Митсубиши турбините ще са последните в края на еволюционния цикъл на тези машини. Отхвърлените за сега технологии са много по яки.
        Last edited by supertrader; 12.09.2021, 03:00.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          fon, това са турбини на метан, никакви въглища не се мешат в тях. КПД е най доброто в момента, то е над 64%. Те са с висока температура на изгаряне на горивото, последната серия ако погледнеш в сайта им е с температура 1600 градуса. Колкото по висока е температуратурата, толкова по висока е ефективноста, то е видно от една диаграма на сайта им. Ако можеш да резчетеш и техническите рисунки, които са на сайта на тях се вижда конструкцията на турбините им. Проблема с високата температура може да се види как са го решили. Защо е проблем, защото това е прекалено висока температура в която да работят първите турбинни колела. Направили са го и това е най доброто в тази област. А аз като пиша че КПД може да достигне повече, имам предвид над 85%, дори 90 процента е бариера която може да се мине. Т.е. ще станат ефективни колкото електродвигатели, само че захранвани с метан. Въглищата са съвсем друга тема.
          Обяснете моля как може да се мине.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Нямам за цел да споря, просто исках да кажа че са се появили вече турбини които има възможност още да ги усъвършенстват и кпд да скочи. На GE турбините са по натоварени термично
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              fon, но въобще не съм споменавал за парни турбини, ти това разбираш ли го.
              Тук и парни турбини омешахме. Страхотно.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                fon, това не са много сложни машини като конструкция, просто поразгледай..интересни са защото имат добро приложение в бъдеще. Между другото могат да работят с водород, за който се говори много напоследък. Трудни са за производство, трябва прецизно оборудване и прецизни хора.
                За какво бъдеще говориш? Ти имаш ли си понятие откога и колко широко се използват CCGT турбините? Трудни били за производство, трябвало прецизни хора и оборудване. Ти да не си седмокласник нещо?

                Коментар


                • fon, но въобще не съм споменавал за парни турбини, ти това разбираш ли го.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    fon, това са турбини на метан, никакви въглища не се мешат в тях. КПД е най доброто в момента, то е над 64%. Те са с висока температура на изгаряне на горивото, последната серия ако погледнеш в сайта им е с температура 1600 градуса. Колкото по висока е температуратурата, толкова по висока е ефективноста, то е видно от една диаграма на сайта им. Ако можеш да резчетеш и техническите рисунки, които са на сайта на тях се вижда конструкцията на турбините им. Проблема с високата температура може да се види как са го решили. Защо е проблем, защото това е прекалено висока температура в която да работят първите турбинни колела. Направили са го и това е най доброто в тази област. А аз като пиша че КПД може да достигне повече, имам предвид над 85%, дори 90 процента е бариера която може да се мине. Т.е. ще станат ефективни колкото електродвигатели, само че захранвани с метан. Въглищата са съвсем друга тема.
                    Ти изобщо разбираш ли нещо от тази материя, та разсъждаваш по нея? Къде съм написал според тебе, че в газовите турбини се изгарят въглища? Обясних ти, че разликата в кпд се дължи малко на по-високата температура и основно на различната конструкция, но явно и това ти е трудно да поемеш.

                    Коментар


                    • fon, това не са много сложни машини като конструкция, просто поразгледай..интересни са защото имат добро приложение в бъдеще. Между другото могат да работят с водород, за който се говори много напоследък. Трудни са за производство, трябва прецизно оборудване и прецизни хора.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • fon, това са турбини на метан, никакви въглища не се мешат в тях. КПД е най доброто в момента, то е над 64%. Те са с висока температура на изгаряне на горивото, последната серия ако погледнеш в сайта им е с температура 1600 градуса. Колкото по висока е температуратурата, толкова по висока е ефективноста, то е видно от една диаграма на сайта им. Ако можеш да резчетеш и техническите рисунки, които са на сайта на тях се вижда конструкцията на турбините им. Проблема с високата температура може да се види как са го решили. Защо е проблем, защото това е прекалено висока температура в която да работят първите турбинни колела. Направили са го и това е най доброто в тази област. А аз като пиша че КПД може да достигне повече, имам предвид над 85%, дори 90 процента е бариера която може да се мине. Т.е. ще станат ефективни колкото електродвигатели, само че захранвани с метан. Въглищата са съвсем друга тема.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                          И кво от това?
                          Пак неразбрал.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Колкото е по висока температурата при изгарянето, толкова по добър КПД , по висок и те посочват над 64% и Т 1600 градуса.
                            Чел си нещо, ама нищо не си разбрал. И в котела на въглища температурата достига 1100 градуса и то при лигнитните. Това не е циганското кюмбе на дядо ти. Там пламъка, наричащ се факел, изгаря въглищата на прах омешан с въртящ се въздух. Имаме много по-високо КПД в газовите централи, които са с турбини - основно защото са на различен принцип. Ето ти такава с кпд 63.08%
                            https://www.ge.com/gas-power/resourc...iciency-record

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Колкото е по висока температурата при изгарянето, толкова по добър КПД , по висок и те посочват над 64% и Т 1600 градуса.
                              И кво от това?
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Колкото е по висока температурата при изгарянето, толкова по добър КПД , по висок и те посочват над 64% и Т 1600 градуса.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X