v_tin - нищо че е остаряла технология, няма да се откажат да я използват ако не стане скъпо.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За т.н.възобновяеми източници на енергия, колко са полезни?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfon - по скоро са свързани с излизането на ДВГ от употреба. Не че ще ги сваляме от конвейра, те сами ще си слязат. Каменната ера не е свършила защото са свършили камъните, но с петролната няма да бъде същото защото шистовия петрол е просто една отсрочка и количествата са незначителни. Някъде към 2030 година фенклуба на ДВГ-тата ще трябва да удари кепенци . Това е причината политиците старателно да настояват да се премине към друг вариант до 10-тина години, спестява се причината за да не се предизвика ръст на цената на петрола.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗа сега още не са добили нищо от него, обаче пресъхнали кладенци колкото искаш и сега като дръпнат и малкото шистов от тях и ще минем на веломобили, яко нямаме ресурси за електромобили или нещо друго. Обаче нормално е, след като в България автомобилите станали повече от хората очевидно това е върховата бройка и от един момент трябва да започнат да нмаляват.
Относно последното, си прав.
За ресурсите за ел.мобили, може би. А може, и да имаме неразлрити резерви. Още не съм сигурен.
Обаче, относно петрола, вече се наблюдава частично възстановяване на изцяло „пресъхнали” кладенци, мисля, от 80-те години. Например, в Азърбайджан, основно, вадяттакъв. Американците се вслушват в съветския геолог Н.Кудрявцев, изказал абиогеннара твория и ето, също, масово, ѝ при тях, тя се доказва. Т.е. петрол има много, зорът е да го докпаш. Въздухът пръв ще ниГ върне.
Коментар
-
За сега още не са добили нищо от него, обаче пресъхнали кладенци колкото искаш и сега като дръпнат и малкото шистов от тях и ще минем на веломобили, яко нямаме ресурси за електромобили или нещо друго. Обаче нормално е, след като в България автомобилите станали повече от хората очевидно това е върховата бройка и от един момент трябва да започнат да нмаляват.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfon - по скоро са свързани с излизането на ДВГ от употреба. Не че ще ги сваляме от конвейра, те сами ще си слязат. Каменната ера не е свършила защото са свършили камъните, но с петролната няма да бъде същото защото шистовия петрол е просто една отсрочка и количествата са незначителни. Някъде към 2030 година фенклуба на ДВГ-тата ще трябва да удари кепенци . Това е причината политиците старателно да настояват да се премине към друг вариант до 10-тина години, спестява се причината за да не се предизвика ръст на цената на петрола.
Коментар
-
fon - по скоро са свързани с излизането на ДВГ от употреба. Не че ще ги сваляме от конвейра, те сами ще си слязат. Каменната ера не е свършила защото са свършили камъните, но с петролната няма да бъде същото защото шистовия петрол е просто една отсрочка и количествата са незначителни. Някъде към 2030 година фенклуба на ДВГ-тата ще трябва да удари кепенци . Това е причината политиците старателно да настояват да се премине към друг вариант до 10-тина години, спестява се причината за да не се предизвика ръст на цената на петрола.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Мда, подминал си ванкелите лекинко - с което се доказва че не си прав въобще
Единствената кола, за която се сещам с ванкелов двигател масово производство е на Мазда експеримента, която гори като ламя, и е имало някаква концепция на Мерцедес преди много години.Last edited by Kris_; 14.05.2019, 05:27.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеKris_ - основния унищожител на енергия в ДВГ са възвратнопостънетелно движещите се части - тяхната маса и няма решение за този проблем.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
А това означава ли, че образованието ти или работата ти са свързани пряко с ДВГ в който случай би имал пречка мненията ти за автомобили да са неутрални? Питам защото преди доста години се разприказвах в едно семейство нещо за ВЕИ. Дъщерята и майката ми скочиха страхотно, без да подозирам защо. Дъщерята пък учила ядрена енергетика в България. След 1-2 години разбрах, че се прехвърлила да учи ВЕИ в Германия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfon - замервали сме го на стенд, по принцип маховика акумулира енергията но голяма част от нея чрез триене се превръща в топлина и то сигурно триене между молекулите на маслото.
Коментар
-
fon - не оспорвам ефективността на ел. двигателите. Нещо което не знаеш за литиевойонните акумулатори обаче ! Отделните клетки са с много малък капацитет и затова се налага да се свържат хиляди клетки за да се получи акумулатор с капацитет от 80 киловата за час или киловатчас както много държат инвалидите да се изписвало. До тук добре, но за да се свържат клетките в този стак се казва на английски, на българси сега не мога да се сетя..трябва да бъдат еднакви - да имат едно и също време за зареждане и разреждане, електрохимичния процес да върви с една и съща скорост. Защото ако са различни в тези параметри тези клетки които са по бързи, при тях по бързо протича процеса ще работят само те а другите стават несъпричастни към зареждането и разреждането условно казано. В една Тесла клетките са 7000 хиляди например и технологията за производство не е толкова добра да фабрикуват машините толкова еднакви клетки. Това е причината произведените клетки да се групират в групи след замерване и тестване в които групи се отделят клетки с макс.равни параметри. Този фактор определено ще пречи цената да падне и то много, също можеш да си представиш колко лесно е отремонтирането и подмяната на отделни клетки. Добре че опозицията неграмотна и не познава наистина електромобилите защото те всъщност имат добри козове в защита на тезата си че масовото им навлизане е трудна работа, също и масовото им производство при което Мъск пропуши трева от зор както се казва.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfon - замервали сме го на стенд, по принцип маховика акумулира енергията но голяма част от нея чрез триене се превръща в топлина и то сигурно триене между молекулите на маслото.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеТова ли измисли? Е, в най-новата история не ти се получават подобни импровизации. Паметта на хората НЕ Е толкова къса.
А моята версия е, че Надежда Михайлова /сега - Нейнски/ - като външен министър в правителството на Костов - договори затварянето на блоковете с Ферхойген, след като получи съответната комисиона. В договора беше указан срок за затварянето на блоковете.
Вече говорихме много за разни линкчета, които обичаш да предоставяш. Ако не помниш гореказаното - това е твой проблем, инкасаторе!
Лобирането ти е безпредметно!
Много хора са ми се оплаквали, че не им давам достатъчно линкове, но ти си първия дето ми се оплаква, че му давам много линкове. Нещо силно трябва да ползваш.
Last edited by fon; 10.05.2019, 02:02.
Коментар
-
На 16 юни 1993 г. кабинетът „Беров“ сключва споразумение с Европейската банка за възстановяване и развитие, за заем по т. нар.” Сметка за ядрена безопасност”. Сумата е 24 млн. екю, срещу които страната е принудена да обещае затварянето на 1-ви и 2-ри блок на атомната централа през 1999 г.
Меглена Кунева, като юридически съветник на премиера Беров, участва активно в изготвянето на споразумението и знае много добре, че то няма задължителен характер за България.
По-късно, Симеон Сакскобургготски и Кунева, за да прикрият вината си ще тръбят навсякъде, че съгласието на България да затвори блокове на АЕЦ”Козлодуй” започва още от Берово време.
На 25 ноември 1999 г. комисарят по разширяването на Европейския съюз, бившият ръководител на немските социалисти Гюнтер Ферхойген посещава България.
Става ясно, че основната му цел е да окаже силен натиск върху правителството на Иван Костов, за закриване на четири български реактора от АЕЦ“Козлодуй“. Подписва се и т. нар.”Меморандум между Европейската комисия и България”. Правителството обещава на Ферхойген вместо до 2010 г., каквото е нашето предварително становище, България да затвори четири реактора“в най-ранни срокове“.Socialism -- You Make It, They Take It.
Коментар
Коментар