Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Интелектуалната собственост - краде ли се у нас?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТо че така ще стане ми е ясно, ясно ми е че в България ще се зареждат и масово бавно електромобилите. Ще отиде на работа собственика на електромобила и на паркинга ще го включи да зареди похарчената енергия по пътя. От фирмите масово ще изведат контакти на паркингите си, с цел да го предложат като екстра на служителите си.
Коментар
-
То че така ще стане ми е ясно, ясно ми е че в България ще се зареждат и масово бавно електромобилите. Ще отиде на работа собственика на електромобила и на паркинга ще го включи да зареди похарчената енергия по пътя. От фирмите масово ще изведат контакти на паркингите си, с цел да го предложат като екстра на служителите си.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе не споря с него за тези 20%, просто ако мрежата губи енергия то не може да се смята колко генерирана мощност трябва от централите, по вярно и ще излязат сметките ако се смята колко трябва да произведат централите за да стигне до потребителите необходимото количество електроенергия за зареждане на колите. Това трябва да се гледа, а виждам че казвате това било енергията произведена от една централала, в такъв случай тя няма да е достатъчна, тя централата ще я произведе но трябва такова количество да стигне до колите.Last edited by Pyramid; 06.08.2021, 19:00.
Коментар
-
Не не споря с него за тези 20%, просто ако мрежата губи енергия то не може да се смята колко генерирана мощност трябва от централите, по вярно и ще излязат сметките ако се смята колко трябва да произведат централите за да стигне до потребителите необходимото количество електроенергия за зареждане на колите. Това трябва да се гледа, а виждам че казвате това било енергията произведена от една централала, в такъв случай тя няма да е достатъчна, тя централата ще я произведе но трябва такова количество да стигне до колите.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев, извън компетенциите ми е, но да кажа - по едно време съобщаваха по телевизията че централите в България подавали към мрежата два пъти повече ток отколкото потребителите са консумирали. Т.е. казваха че загубите са големи, това може да е било моментно тогава и фрапиращо затова да е влизало в новините. Не знам доколко е реално трайно, обаче като изчисляваш 20% загуби както прочетох, дали реално не трябва още по голямо електропроизводство, това за трансформатора на колонката ли го предвиждаш и разни загуби в проводници, т.е. за самото зареждане на електромобил.
Коментар
-
Матеев, извън компетенциите ми е, но да кажа - по едно време съобщаваха по телевизията че централите в България подавали към мрежата два пъти повече ток отколкото потребителите са консумирали. Т.е. казваха че загубите са големи, това може да е било моментно тогава и фрапиращо затова да е влизало в новините. Не знам доколко е реално трайно, обаче като изчисляваш 20% загуби както прочетох, дали реално не трябва още по голямо електропроизводство, това за трансформатора на колонката ли го предвиждаш и разни загуби в проводници, т.е. за самото зареждане на електромобил.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение.......
Значи, тези политици, които ни управяляват и налагат ел.колите са:
1. Или много тъпи и не разбират какво ще стане. Това няма как да стане да има масово ел.коли.
2. Или имат други тайни планове. Раята да ходи с градския траснпорт, а само "елита" да има достъп до ограничена "квота" ел.коли.
То поне да правиха евтини ел. колички за града - 2 местни, 10-20кв и батерията толкоз - 100км/ч макс скорост и 100км реален пробег и най-важното ЕВТИНИ - макс 10к лв.
И ВЛАКОВЕ, на които да ги качваш електричките за повечко разстояние. Даже и магистрали няма да ни трябват.
Ама влакове дето се движат с 200-300км/ч а не кат нашите със скоростта на 19 векНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Сигурно си го сметнал добре. По-интересно е с какви мощности разполагат към момента.
Не ми се занимава сега, ако някой иска, може да погледне.
И Матеев, има нещо много важно - много малка част от колите имат нужда от бързо зареждане. През повечето време ги използват да ходят на работа, и зареждат в къщи в гаража през нощта.
Last edited by X_Y; 05.08.2021, 21:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ако приемем, че с един зареден 100 kWh акумулатор се изминават 300 мили (500 километра), то тогава тези 3.2 трлн мили представляват 10 666.666.666 пълни зареждания по 120kWh (увеличавам заради загубите) = 1 280 000 000 000 kWh на година. Това прави по 3507 GWh на ден или средно по 146 GWh на час.
Не знам дали сбърках (смятах го 2 пъти), но излиза, че американците се нуждаят от минимум 150 нови ядрени реактора. Още по-добре 200 или 250, защото зареждането няма да е равномерно през различните часове на денонощието.
Няма да е равномерно и през различните месеци на годината, така че десетки или дори 100 реактора няма да могат да работят целогодишно, а за тях това е с ранг на катастрофа..
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ако приемем, че с един зареден 100 kWh акумулатор се изминават 300 мили (500 километра), то тогава тези 3.2 трлн мили представляват 10 666.666.666 пълни зареждания по 120kWh (увеличавам заради загубите) = 1 280 000 000 000 kWh на година. Това прави по 3507 GWh на ден или средно по 146 GWh на час.
Не знам дали сбърках (смятах го 2 пъти), но излиза, че американците се нуждаят от минимум 150 нови ядрени реактора. Още по-добре 200 или 250, защото зареждането няма да е равномерно през различните часове на денонощието.
Няма да е равномерно и през различните месеци на годината, така че десетки или дори 100 реактора няма да могат да работят целогодишно, а за тях това е с ранг на катастрофа..
Не ми се занимава сега, ако някой иска, може да погледне.
И Матеев, има нещо много важно - много малка част от колите имат нужда от бързо зареждане. През повечето време ги използват да ходят на работа, и зареждат в къщи в гаража през нощта.
Last edited by X_Y; 05.08.2021, 21:55.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеСега ако някой не го мързи може да направи услуга като сметне някои работи:
Американците катат средно 14300 мили годишно. Общо карат 3.2 трлн мили годишно.
Една електричка средно харчи 30кв на сто мили.
Та каква мощност средно трябва на кола, и общо, ако всички са електрически?
Горнооряховският?
Не знам дали сбърках (смятах го 2 пъти), но излиза, че американците се нуждаят от минимум 150 нови ядрени реактора. Още по-добре 200 или 250, защото зареждането няма да е равномерно през различните часове на денонощието.
Няма да е равномерно и през различните месеци на годината, така че десетки или дори 100 реактора няма да могат да работят целогодишно, а за тях това е с ранг на катастрофа..Last edited by Mateev; 06.08.2021, 10:54.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеСега ако някой не го мързи може да направи услуга като сметне някои работи:
Американците катат средно 14300 мили годишно. Общо карат 3.2 трлн мили годишно.
Една електричка средно харчи 30кв на сто мили.
Та каква мощност средно трябва на кола, и общо, ако всички са електрически?
Горнооряховският?
Коментар
Коментар