Много точно изказано мнение от ФБ групата:
Ей, добре че беше тази директна връзка с Пловдив в сутрешният блок на БНТ, че да разбера какво ми предлагат толкова време. То не беше карта, Бизнес център, Франчайз като на Събуей...Много се надявах някой от ръководството на фирмата официално да ми каже за какво някой иска да дам парите си и чудо! В предаването „Денят започва” по БНТ лично единият от собствениците на СЦИ –Станчо Рангелов каза, че продуктът им е уникален софтуер, който си струва парите, както Уиндоус на Майкрософт. Е, толкова ли е трудно уважаеми да научите своите БП, които обикалят страната ни да казват едно и също? Само да не вземе сега господин Рангелов да се отметне и да каже че имал съвсем друго наум.
След много разговори с БП, както и с приятели, които не харесват Компанията седнах сам с едно кафе и започнах да обмислям думите на собственика на SCI. Уникален продукт? Така и никой не ми е казал в прав текст-това и това ни е уникалното и няма да го видиш другаде. Замислих се:
1.Кешбек карта- кое и е уникалното? На първо четене веднага се сетих за Дайнамик, с която ни промиват мозъците на почти всяка реклама по телевизията или клубната карта на Грабо. Има и още... Значи не е уникална.
2.Кешбек по мрежов маркетинг? Ами и с това не е уникална – има купища такива фирми по света и у нас. Даже успях да се регистрирам и създам свой офис в такава фирма БЕЗПЛАТНО. Да- предлагат кешбек карта и възможност за мрежов маркетинг и при това НЕ ИСКАТ 4000 лв! Какво ми е уникалното на СЦИ тогава освен идеята че ТРЯБВА ДА ПЛАТИШ ЛУДИ ПАРИ за нашите стандарти за нещо, което други дават БЕЗПЛАТНО?
Извод: оказва се, че СЦИ са уникални с идеята да искат пари за нещо, което иначе е безплатно на други места или в пъти по-евтино.
Да видим по нататък. Продукт? WTF? Да се изясним. Има десетки хиляди МЛМ компании по света. Някои от тях предлагат супер продукти (хапчета, с които изтрезняваш за няколко минути, или други, с които организмът си стапя камъните в бъбреците или почистващ препарат, които ти прави среброто у дома блестящо или и какви ли още не), други фирми предлагат абсолютни боклуци и за това изчезват по-бързо или по-бавно от пазара. Но всички ги обединява, че ИМАТ ПРОДУКТ! Най- общо продуктът е нещо, което не е обвързано с компенсационния план на МЛМ фирмата. Т.е. ако си купиш козметика, хранителна добавка, софтуер, битова химия, дрехи или съдове от мрежова фирма те ще съществуват и ако фирмата изчезне от пазара. Т.е. Продуктът съществува и има смисъл и извън компенсационния план на една МЛМ фирма. Но ако трайността на продукта зависи от периода на съществуване на фирмата и извън компенсационния план на фирмата няма никакъв смисъл, значи това не е продукт, а част от ОСНОВАНИЕ ДА СЕ ПЛАЩАТ ПАРИ НА ПИРАМИДА, независимо как тя е уредила юридически делата си с държавата.
И на финал. Представете си някоя позната на вас истинска МЛМ фирма. А сега си представете, че тя от днес не съществува на пазара и някой ваш познат ви подари продукт на тази фирма. Ще можете ли да използвате козметиката, добавката, почистващият препарат, съдовете или софтуера? Отговорът е да. А сега си представете, че СЦИ ги няма и някой си е купил БЦ4000 и ви го подари. Ще можете ли да го използвате? Видяхте ли разликата? Няма продукт, защото това не е продукт.
Ей, добре че беше тази директна връзка с Пловдив в сутрешният блок на БНТ, че да разбера какво ми предлагат толкова време. То не беше карта, Бизнес център, Франчайз като на Събуей...Много се надявах някой от ръководството на фирмата официално да ми каже за какво някой иска да дам парите си и чудо! В предаването „Денят започва” по БНТ лично единият от собствениците на СЦИ –Станчо Рангелов каза, че продуктът им е уникален софтуер, който си струва парите, както Уиндоус на Майкрософт. Е, толкова ли е трудно уважаеми да научите своите БП, които обикалят страната ни да казват едно и също? Само да не вземе сега господин Рангелов да се отметне и да каже че имал съвсем друго наум.
След много разговори с БП, както и с приятели, които не харесват Компанията седнах сам с едно кафе и започнах да обмислям думите на собственика на SCI. Уникален продукт? Така и никой не ми е казал в прав текст-това и това ни е уникалното и няма да го видиш другаде. Замислих се:
1.Кешбек карта- кое и е уникалното? На първо четене веднага се сетих за Дайнамик, с която ни промиват мозъците на почти всяка реклама по телевизията или клубната карта на Грабо. Има и още... Значи не е уникална.
2.Кешбек по мрежов маркетинг? Ами и с това не е уникална – има купища такива фирми по света и у нас. Даже успях да се регистрирам и създам свой офис в такава фирма БЕЗПЛАТНО. Да- предлагат кешбек карта и възможност за мрежов маркетинг и при това НЕ ИСКАТ 4000 лв! Какво ми е уникалното на СЦИ тогава освен идеята че ТРЯБВА ДА ПЛАТИШ ЛУДИ ПАРИ за нашите стандарти за нещо, което други дават БЕЗПЛАТНО?
Извод: оказва се, че СЦИ са уникални с идеята да искат пари за нещо, което иначе е безплатно на други места или в пъти по-евтино.
Да видим по нататък. Продукт? WTF? Да се изясним. Има десетки хиляди МЛМ компании по света. Някои от тях предлагат супер продукти (хапчета, с които изтрезняваш за няколко минути, или други, с които организмът си стапя камъните в бъбреците или почистващ препарат, които ти прави среброто у дома блестящо или и какви ли още не), други фирми предлагат абсолютни боклуци и за това изчезват по-бързо или по-бавно от пазара. Но всички ги обединява, че ИМАТ ПРОДУКТ! Най- общо продуктът е нещо, което не е обвързано с компенсационния план на МЛМ фирмата. Т.е. ако си купиш козметика, хранителна добавка, софтуер, битова химия, дрехи или съдове от мрежова фирма те ще съществуват и ако фирмата изчезне от пазара. Т.е. Продуктът съществува и има смисъл и извън компенсационния план на една МЛМ фирма. Но ако трайността на продукта зависи от периода на съществуване на фирмата и извън компенсационния план на фирмата няма никакъв смисъл, значи това не е продукт, а част от ОСНОВАНИЕ ДА СЕ ПЛАЩАТ ПАРИ НА ПИРАМИДА, независимо как тя е уредила юридически делата си с държавата.
И на финал. Представете си някоя позната на вас истинска МЛМ фирма. А сега си представете, че тя от днес не съществува на пазара и някой ваш познат ви подари продукт на тази фирма. Ще можете ли да използвате козметиката, добавката, почистващият препарат, съдовете или софтуера? Отговорът е да. А сега си представете, че СЦИ ги няма и някой си е купил БЦ4000 и ви го подари. Ще можете ли да го използвате? Видяхте ли разликата? Няма продукт, защото това не е продукт.
Коментар